Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#91 2011-07-13 13:51:23

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Niby czemu, nekromancja może być użyta do zregenerowania strat, ale nie do budowania armii. Poza tym nekro posiada 7 jednostek, w tym 3 naprawdę świetne.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#92 2011-07-13 15:27:45

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Nekromancja jest siłą napędową nekro a z tego co czytałem to jest przecież całkowicie zakazana, a przecież bez tego to szkielety nic nie zrobią.
P.S może na początku coś robią, ale później jak masz ich np. 200 to na 1/2 strzały padają.

Ostatnio edytowany przez Frezen (2011-07-13 15:29:31)


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#93 2011-07-13 15:36:27

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Szkielety mają najwyższe staty wraz z pikinierami na poziomie, obrażenia również, tylko, że rozrzut większy, jedynie hp niższe, ale też przyzwoite jak na pierwszy poziom, czego od nich chcesz?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#94 2011-07-13 15:44:23

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Jak szybko nie dojdziesz nimi do wroga to dużo szkód nie narobią.Mnie się wydaje że to trochę truchło jest


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#95 2011-07-13 18:53:26

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Halabarda ma 5 speeda, gremlin 5 speeda, troglodyta 5 speeda, gnoll 5 speeda... to tyle co szkielet.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#96 2011-07-13 21:01:08

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Dla mnie szkielety są bardzo dobre.A z tych co tu wymieniłeś zawsze najwięcej będziesz miał szkieletów bo nekromancja (mówię tu o grze nie w ligach).


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#97 2011-07-13 22:34:59

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Zauważ fakt, że szkielety są niezłe, bo w lidze grę kończy się w 3/4 tygodniu gry, więc raczej nie padną na te 2 strzały.

Necro i bez nekomanacji jest mocne, trzeba tylko odczuć to na własnej skórze.

Offline

 

#98 2011-07-13 23:20:07

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Frezenie, jednostki nekro są przydatne nie tylko przez pierwsze 3. tygodnie, a samo miasto nie opiera się jedynie na nekromancji, ten skill to pułapka czasowa...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#99 2011-07-13 23:45:20

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Mnie jakoś nigdy chordy szkieletów nie kojarzyły się z siłą nie do zniszczenia. Implozja i nie ma ich^^

Offline

 

#100 2011-07-14 10:42:29

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Mówicie że gra kończy się na 3/4 tyg. to nawet jak gracie na L na musicie mieć niezłego farta aby się znaleźć i rozwalać zamki.A dlaczego pułapka czasowa przecież im dłużej się gra tym lepiej (więcej szkieletów).


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora