Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#81 2010-10-13 00:18:05

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Nie, balista ma bazowe dmg i atak + atak bohatera, oczywiście trzeba od tego odjąc łączną obronę celu, napastnik za każdy punkt przewagi atakiem nad obroną wroga otrzymuje premię 5% bazowych dmg,  natomiast broniący się za każdy punkt przewagi obrony, nad  atakiem napastnika zmniejsza jego dmg o 2,5%, dla przykładu:
Balista:                 Arcydiabeł:
Atak 30                 Obrona: 28
DMG 20-30
Wtedy balista zadaje 20-30 obr. + 10% z 20-30obr., czyli 22-33.
To tyczy się zarówno jednostek jak i balisty.
Magię i tak zawsze się bierze.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#82 2011-06-18 13:28:03

Kuba X16

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-06-17
Posty: 19

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1. Mądrość.
2. Magia Ziemi.
3. Dowodzenie.
4. Logistyka.
5. Magia Powietrza.
6. Płatnerstwo
7. Atak
8. Taktyka.

Ewentualnie:
-Nekromancja - jeżeli gram nekro
-Znajdowanie drogi -gdy większość terenów jest bagnista lub pustynna
-Nawigacja - Gdy jest dużo wody na mapie
-Odporność - gdy gram przeciwko Magom
-Łucznictwo - gdy gram fortecą/lochem/zamkiem

Offline

 

#83 2011-06-18 14:41:56

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Mądrość, dowodzenie, znajdowanie drogi, nawigacja są absolutnie nie potrzebne, szkoda slota na nie.
Loga tylko na XL się przydaje.

Offline

 

#84 2011-06-18 18:16:54

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

I w trudnym terenie. Mądrość można brać na XL, gdy bardzo zależy Ci na konkretnych zaklęciach, np. modlitwa, ale nie jest raczej niezbędna, ani szczególnie potrzebna. Nawigacja przydaje się bardzo rzadko, znajdowanie drogi zbędne, tym bardziej przy logistyce, a dowodzenie tylko, gdy nie mamy wyboru (lepszego), lub gramy zamkiem...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#85 2011-07-11 11:44:23

simonx10

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-07-11
Posty: 3

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1. Logistyka
2. Znajdywanie drogi
3. Atak
4. Magia ognia lub ziemi lub powietrza
5. Płatnerstwo
6. Dowodzenie
7. łucznictwo
8. Odkrywanie

Nie uwzględniłem nekromancji. Jak gram nekro to na 1 miejscu nekromancja.

Najsłabsze według mnie: dyplomacja, taktyka,

Offline

 

#86 2011-07-11 14:09:08

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Jaja sobie chyba robisz...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#87 2011-07-12 11:04:22

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Przy rozwiniętej dyplomacji można tyle jednostek wyciągnąć że to jest masakra przesadzona jest ta um.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#88 2011-07-12 23:10:53

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Dlatego jest zakazana w lidze jak necromancja.

Offline

 

#89 2011-07-12 23:26:10

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Zastanawiam się czemu zakazali bohaterów ze specem zaklęć 4. poz., czy Sir Mullicha...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#90 2011-07-13 10:54:48

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

To jak nekromancja też jest zakazana to nikt chyba nie gra Nekro bo się wtedy nie opłaca.Ale to jest głupie bo tym samym wykluczyli jeden z zamków do gry.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora