Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2009-11-05 21:42:49

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1. Logistyka.
2. Płatnerstwo.
3. Skuteczność ataku.
4. Magia pasująca do miasta i jego gildii.
5. Łucznictwo.
6. Taktyka
7. Dowodzenie
8. Znajdowanie drogi na trudne podłoże.

Kolejność przypadkowa


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#72 2009-11-06 16:59:28

 Crassus11

Rekrut

176794
Call me!
Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 397
Miasto: Zamek/Lochy/Necro
Kampania: Eliksir Życia/Smocza krew
Jednostka: Błękitny Smok
Bohater: Gelu/Isra xD

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1. Taktyka
2. Logistyka
3. Skut. Ataku
4. Płatnerz
5. dowodzenie (chyba, że gram truposzami)
6. magia
7. magia
8. Łucznictwo
PS: Kolejność nie ma znaczenia

Ostatnio edytowany przez Crassus11 (2009-11-06 16:59:51)


http://img2.imageshack.us/img2/8906/15192.gif
http://i646.photobucket.com/albums/uu184/Squitxl/MinecraftUserbar.png
http://heroes.vot.pl/Obrazki/Fora/nekropolia.png
Jeśli boisz się śmierci i trzymasz się kurczowo życia, to widzisz jak demony ci je wyrywają, ale jeśli pogodzisz się ze śmiercią, to demony staja się aniołami, które uwolnią cię od życia na ziemi.
~ Ludwig Erhard

Offline

 

#73 2010-08-07 14:24:30

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

z kompem
modrosc
logistyka
magia ziemi
magia powietrza
dypolomacja
reszta ruznie np. szcescie dowodzenie inteligencja

z kumplem

modrosc
logistyka
odpornosc na magie
dyplomacja
wszystkie magie ( slowa albo berserka trzeba czyms leczyc no nie?

Offline

 

#74 2010-10-12 17:22:16

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Zależy kim gram:


Staram sie równoważyć magię z mieczem.

1)Mądrość
2-5) Magia*
6)Płatnerz
7) Skuteczny Atak
8)Łucznictwo/taktyka/balistyka/nauka/talent magiczny

Talent magiczny jest dobry jak ma się specjalistę od tej umiejętności
Logistykę i znajdowanie terenu przydaje się, ale od tego sie ma Town Portal i Wrota wymiarów
Nawigacja jest koniecznością na mapach bardzo wodnistych, a tak wystarczy zaklęcie spacer po wodzie.
Szczęście i dowodzenie można podreperować artefaktami i zaklęciami, lub budynkami
Inteligencja od bólu można wziąść, ale duże lepsze jest wir magii w Lochach
Estate jest mało pożyteczny. za mało daje kasy
Odkrywanie lepiej nie mówić.
Artleria jw
Balistyka jest  konieczna dla zamków, które mają mało strzelców i latających.
Taktyka dobra jest dla zamków typu Cytydela i Twierdza, ale jak zobaczę w innym 2-3 razy zastanowię się czy wziąść. Przydatna jest, lecz da się żyć bez niej.
Dyplomacja jest fe, bo wolę zdobywać doświadczenie
Odpornośc nie jest złe, ale 20% nie czyni wiosny. Walcząc z ludżmi czasem uratuje tyłek.
Od pierwszej  pomocy jest wskrzeszenie.
Nauka czarów i sokoli wzrok  porażka
Nauka jest fajna na bardzo dużych mapach i podobnie jak z taktyką zastanowię się.


W wogu fajne jest połączenie nauki z talentem magicznym. Bardzo szybko zdobywa sie levele.


* każda magia ma  kilka zaklęć, które są bardzo przydatne w walce i na mapie.

Offline

 

#75 2010-10-12 18:32:32

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Wiesz, akuraqt altyleria jest bardzo niezla umiejetnoscia, zdecydowanie chetniej widze ja u boha, niz taka np. balistyke.
A 4 magii sie nie oplaca brac, poniewaz w bitwy z reguly nie trwaja dluzej niz 5 tur, szkoda slota.
A taktyka jest swietna, mozna nia zniwelowac taktyke przeciwnika oraz fajnie ustawic  oddzialy na polu bitwy.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#76 2010-10-12 19:11:43

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Taktyka nigdy mnie rajcowała(zależy od zamku-Cytka, Twierdza, Bastion), ale w wogu daje fajny bonus jednostkom( 3 do szybkości), co jest naprawdę dużo i często biorę bez zastonowienia.  Artlyleria będzie zawsze miała znikome obrażenia porównaniu z głupią kulą ognia. W multi ,lub gorących pośladkach często walki trwały dłużej niż 5 tur, mimo  wykorzystywania magii do cna. Dużo nagrałem sie z swoimi kolegami. W Wogu o umiejętności  sie nie martwie, bo  można mieć ich legalnie nawet 14-15 na ekspercie i nie jest to żaden błąd gry;)

Offline

 

#77 2010-10-12 21:45:14

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Kula ognia jest ZDECYDOWANIE slabsza od takiej armatki. Armatka z bohem 18ataku na 20lv, specjalnosci altyleria i ekspert tej umiejetnosci obrazenia wynosza mniej wiecej: 350-500 na strzal, a kula ognia z 20 mocy nie dosc ze zmarnujesz czar, 10 many, to jeszcze zada tylko maks 300 obrazen, a przeciwnik rozlozy Cie dowolna masowka.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#78 2010-10-12 21:54:43

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Balista jest bardzo dobra, w końcu można nią zadać nawet do 500 punktów obrażeń, w dodatku podwójnie. Poza tym przejmujemy kontrolę nad wieżami podczas obrony miasta. Nie mylić Artylerii z BALISTYKĄ, która de facto się nie przydaje, chociaż brzmi fajnie (ja kiedyś myślałem, że to dobry skill, ale teraz wiem, że to błędne stwierdzenie).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#79 2010-10-12 23:03:54

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Na grę z kompem balistyka jest pro ;D.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#80 2010-10-12 23:34:36

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Kula ognia była przykładowa, ale mając speca z talentem magicznym 5% plus,  15%z experta w tej umiejetnosci i będący 20 levelowym magiem, oraz ma 18 pkt mocy. 300 pkt troche mało wyydje się. 600-800 x 2, x3  będzie akurat, ale nie oto chodziło. Są lepsze zaklęcia ofensywne. Lepiej wziąśc magię niż  artylerię.  Jest fajna dopiero w Wogu, ale tam wszystkie umiejętnosci są przydatniejsze.

Teraz mam pytanie czy rachunek obrażen z balisty bedzie taki sam jak ktos bedzie miał 18 pkt obrony.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora