Generał
Niby są artefakty do morale, ale tutaj pojawia się pytanie czy lepiej zapchać sloty na arty czy zapchać miejsce na umiejętność. Odp: To zależy, jak masz naprawdę taki gulasz że masz spory minus do morale to może. Mając jednostki z jednego miasta mamy +1 morale, dwa miasta to 0. Już mając artefakt +1 morale znowu wracamy na plus.
Offline
Faktycznie, jakby tak popatrzeć z perspektywy czasu i odbytych gier, to od Dowodzenia znajdą się lepsze skille.
Offline
Obywatel
1. Magia ognia
2. Magia ziemi
3. Magia wody
4. Magia powietrza
5. Dyplomacja
6. Dowodzenie
7. Szczęście
8. Inteligencja
Offline
Szczęście jest jednym z najmniej przydatnych skilli, Dowodzenie też szału nie robi. Magii wystarczą max. dwie, komplet to przesada. Lepiej wziąć sobie Skuteczność Ataku, Płatnerstwo, Łucznictwo, Taktykę czy Logistykę.
Offline
Obywatel
Ostatnio gram często twierdzą, bohater Crag Hack i jemu staram się wybierać takie umiejętności:
1. Dyplomacja
2. Balistyka
3. Logistyka
4. Płatnerstwo
5. Dowodzenie
6. Taktyka
7. Odporność
8. Znajd. drogi(czasami) lub magia ognia
9. Łucznictwo(rzadko) lub mądrość
Ostatnio edytowany przez oumen (2016-03-09 10:41:08)
Offline
Przybysz
Logistyka
Taktyka
Atak
Płatnerstwo
Łucznictwo
Mądrość
Któraś z magii
Odporność/Dowodzenie/Szczęście (zależy od tego czy mam artefakty dodające szczęście lub morale)
Offline
Szeregowiec
Co do logistyki zgadzam się, atak i płatnerstwo też są niezgorsze a mądrość to podstawa. Taktykę dałbym gdzieś dalej, bo jest przydatna, ale przy późniejszych bitwach daje niewielką przewagę. Odporność/dowodzenie/szczęście... przy długich rozgrywkach prawie na pewno zdobędziemy artefakty, więc nie. Łucznictwo... dla fortecy, nawet, dla reszty, zależy z przewagą na nie. Któraś z magii powinna być u szczytu, sam bym rzucił powietrza lub ziemi, bo pozwalają na kilkukrotne zwiększenie mobilności, a magia ziemi ma najsilniejsze żywiołaki (które wielokrotnie kończyły u mnie bitwę). Brakuje mi tu inteligencji. Wielokrotnie się przekonałem, że przy mapach, gdzie bohaterowie mają możliwość rozwinięcia się, armia służy tylko przez pierwsze kilka tur, a i tak zostawia się ją raczej do obrony miast, bo zaraz walka przechodzi na żywiołaki i wygrywa ten, kto ma więcej many i nie odstaje za bardzo z mocą.
Offline