WWybierajcie!
Offline
Obywatel
1.magie
2.dypla
3.madrosc
4.takta
5.nekromancja albo platnerstwo lub nawigacja
Offline
1 - 4. Magie
5. Dyplomacja
6. Taktyka
7. Dowodzenie
8. Płatnerstwo
Offline
Obywatel
dziwie sie twojemu wyborowi-madrosc to podstawa!
nie poznasz zaklec wiec po co magie?!
Offline
Jak mam moc magiczną i księgę zklęć zdiałam więcej niż dzięki mądrości.
Offline
Obywatel
magowie maja madrosc tak wiec nie usuniesz jej(najczesciej)
Offline
ale ja zwykle jestem Rycerzem albo kimś takim(Barbarzyńcą...)
Offline
Obywatel
twoja sprawa:I
Offline
no wiem, twoja też, jak jesteś magiem
Offline
Obywatel
1. LOGISTYKA
2. Taktyka
3-5. 2 kanony magii + mądrość (najlepsze kanony magii - ziemi (spowolnienie/implozja), wody (tona czarów poprawiających wyczyny naszych jednostek m. in. Modlitwa, Błogosławieństwo, Radość, Uleczenie itd.)
6-8 różnią się zależnie od warunków mapy/scenariusza
np
6. Dowodzenie - gdy łączymy armie z dwóch miast
7. Łucznictwo - gdy mamy 2-3 jednostki strzelające w armii
8. dyplomacja - gdy mamy krótką grę
balistyka/płatnerstwo/nekro/offence (przeciwieństwo płatnerstwa, nie wiem jak jest w polskiej wersji )/dodatkowe magie
Offline