Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#101 2011-07-14 11:01:49

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Tak, tak, pamiętam, zawsze wybierasz bohatera ze specem od implozji...
Właśnie dlatego pułapka czasowa, z każdym tygodniem masz mniejsze szanse na pokonanie nekro( dobrze prowadzonym oczywiście)...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#102 2011-07-14 11:15:14

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

freez ty chyba nie kapujesz czemu gra kończy się w 3/4 tygodniu. Jak gra się na templatach, czyli wygenerowanych mapach o pewnym schemacie to masz tam chyba 3 miasta na gracza najwięcej. Do tego nie występuje coś takiego jak oblężenie. Wszystko kończy się w starciu głównych bohaterów, oczywiście można grać dalej po przegranym FB, ale to nie ma sensu.

Gibon co do imlozji. Ty chcesz mieć legion szkieletów to ja w tym czasie na pewno uzbroję się w implozję^^

Ostatnio edytowany przez Xeno (2011-07-14 11:16:18)

Offline

 

#103 2011-08-01 17:15:21

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Wybór umj. zależy od zamku i bohatera ale uniwersalne, które przydają się dla większości to:
- skut. ataku
- płatnerstwo
- 1 magia
- 2 magia (chociaż nie zawsze)
- logistyka
- taktyka
- mądrość (przeważnie dla maga)
- łucznictwo


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#104 2011-08-01 18:01:28

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Loga na L i XL tylko, jak mam do wyboru coś lepszego to nawet logi nie biorę.
Mądrość tylko dla maga, łucznictwo dla miast strzeleckich i to czasami jej nie wykorzystasz.

Offline

 

#105 2013-05-11 15:06:40

MrTurqs

Obywatel

Zarejestrowany: 2013-02-16
Posty: 79
Miasto: Inferno
Kampania: Narodziny Barbarzyńcy
Jednostka: Ifryt
Bohater: Mariusz
Magia: Ognia

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1. Taktyka
2. Magia wody
3. Magia ziemi
4. Skut. ataku
5. Płatnerstwo
6. Logistyka
7. Mądrość/Dowodzenie(Zależne od tego czy posiadamy znak odwagi)
8. Odporność/Szczęście(Zależne od tego czy posiadamy znak odwagi)

Offline

 

#106 2013-05-11 15:38:49

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Dowodzenie i szczęście to to jedne z gorszych skili, zawsze gdzieś jest art od tego, odporność przydaje się jak gramy przeciwko magowi, mądrość jak gra się przedłuża i mamy kase i czas na gildie.

Offline

 

#107 2013-05-11 15:42:01

MrTurqs

Obywatel

Zarejestrowany: 2013-02-16
Posty: 79
Miasto: Inferno
Kampania: Narodziny Barbarzyńcy
Jednostka: Ifryt
Bohater: Mariusz
Magia: Ognia

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Wybór umiejętności jest jak dla mnie indywidualny. Jak ktoś lubi i umie grać na innych niż te ,,przybite" to nie mam nic przeciwko.

Offline

 

#108 2013-05-11 15:47:39

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Oczywiście każdy gra jak uważa, te "przybite" najlepiej po prostu się spisują.

Offline

 

#109 2013-05-11 18:55:07

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Co do dowodzenia, to niekoniecznie się z tobą zgodzę, bo ostatnio, jak gram Mutare, to dzięki dyplomacji miałem gulasz jednostek i ratowało mnie dowodzenie mistrz, dzięki czemu połowę rozgrywki nie musiałem tworzyć własnych jednostek.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#110 2013-05-11 19:42:12

MrTurqs

Obywatel

Zarejestrowany: 2013-02-16
Posty: 79
Miasto: Inferno
Kampania: Narodziny Barbarzyńcy
Jednostka: Ifryt
Bohater: Mariusz
Magia: Ognia

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Ale wiesz istnieje artefakt co daje +3 morale i +3 szczęście.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora