No tylko na dużych mapkach lepiej jest urzywać czarów typu slow, speed, bless itd., bo przykładowo ty żucasz implo, a ja np.haste swoje jednostki
ty zadasz mi straty, a ja mam przewagę taktyczną.
Ajit ze specem jest mocny, ale weź sobie niszcz krasie na wysokim poziomie Ufretina i przy sporej ilości, zwłaszcza że mają dużo hp.
Coronius może z powodzeniem spełniać identyczną rolę, ponieważ nauka czarów (jak napisałem wyżej) nadaje się tylko na bohatera pobocznego.
W barbarzyńcach niezbyt się orientuje, ale w cytce są faktycznie jedni z najlepszych bohaterów.Ale że tylko ci z logistyką mogą się porównywać, to się nie zgodze.
W cytce najlepsi bohowie to są Wystan(na małe mapki) i Tazar (na duże)(chyba że się myle)
nie wiem jak to wypada w innych miastach, ale choćby Ivor może spokojnie zastąpić Wystana(różnica jest jedynie w tym że Wystan ma na start płatnerstwo, a Ivor skuteczność ataku), a Mephala może zastąpić Tazara, w końcu spec ten sam, a drugi skill(dowodzenie) jest całkiem dobry(gwarancja morale).
Resztę bohów jakby porównywać to Bastion(reszta miast chyba też) i tak klęknie, ale do gry i tak wystarczy tylko 1 konkretny.
Offline
http://www.legendyheroes.pl/heroesinfo- … erdza.html
http://www.legendyheroes.pl/heroesinfo- … adela.html
I jeszcze zobacz sobie inne bolki, poza tym bohaterzy z bagna dają najwięcej bonusów jednostkom w stosunku do ich odpowiedników z innych zamków. U mephali jest dowodzenie, a można znaleźć rożne artefakty zwiększające morale i/lub odwiedzić przed bitwą miejsce gdzie to zwiększają źródełka itp. A jak tazar się nie skiepści, wchodzą mu ładnie skille i nie raz mi je dawano, mam tu na myśli logistykę, atak, taktykę i magie, czyli same najlepsze rzeczy, jego minusem jest to ze ma 2 szanse na złapanie czegoś dobrego. A nawet jak dostanie artylerię trzeba kupić balistę bo zarówno potworki zamiast iść na strzelca, który stoi 2 czy 3heksy dalej biją ją i jeśli ma się dużo ataku, można ładnie kosić. zazwyczaj odrzucam ten skill choć często go proponują, bo gram mapki, gdzie nie da się rozwinąć wysokiego poziomu bolka i nie wbije dużo ataku.
Zresztą proponuje konfrontacje zamków bastion vs cytadela( ivor vs wystan i mephala vs tazar)
Offline
No dają więcej bonusów z tym się zgodze.
Z dowodzeniem jest o tyle ciekawa sytuacja, że albo się je ma i można wziąść jakieś arty wspomagające, albo się jej nie ma i są arty na morale.
Na moje lepiej luż mieć dowodzenie, niż zapychać sloty artami od morali, gdy można tam dać np. kulki żywiołów.
Jedyny art(moim zdaniem), który się nadaje do robienia morali to Amulet lwiej odwagi, bo robi odrazu za szczęście i dowodzenie, ale raz jest, a raz go nie ma.
Kiedyś zagrałem sobie Tazarem i byłem aż w szoku że ma takiego farta do umiejętności(nie pamiętam już dokładnie co to było, ale same potrzebne żeczy) i to jest duży plus.
Z tą konfrontacją to się jakoś zgadamy, bo narazie mam cały czas coś do roboty(aż się żygać chce ) i wątpie żebym w tym tygodniu wogóle był w stanie zagrać
Offline
Przestępca
1) Nekro - za nieumarłych oczywiście
2) Wrota żywiołów - taki przyjemny klimat i silni strzelcy
3) Lochy - za mroczny klimat i silną armię
4) Bastion - za smoki no i ten las
5) Inferno - piekło całkiem fajne jest, wszędzie ogień
6) Zamek - ludzi nie lubię w takich grach, więc dlatego tak nisko choć armia oczywiście jest silna
7) Cytadela - siłowo ok, ale nie przypadła mi do gustu klimatycznie
8) Forteca - nie pasuje mi ani klimat, ani armia
9) Twierdza - jak wyżej, ale nie lubię orków i innych zielonoskórych
Offline
Przybysz
Tak naprawdę to powiem szczerze, że rankingi miast nie mają większego sensu.
Zależy, czy stworzy go gracz początkujący czy zaawansowany.
Na przykład, dla amatora zamek będzie bdb miastem, a za to expert uzna, że cytki z tazarem nikt nie ruszy.
Chodzi mi o to, że jak początkujący gra zamkiem i expert gra zamkiem to w ich grze nie ma dużej różnicy, bo zamek jest bardzo stabilnym miastem.
Jeżeli zaś, Cytadelę przejmie amator, to jego gra cytką będzie się różniła niż gra experta z cytką.
Offline
Generał
Zawsze będzie różnica pomiędzy początkującym a ekspertem. Typ miasta nie ma tu znaczenia. W końcu jak Zamkiem wtopisz gdzieś kuszników to już jest dość niewesoło. Twierdzą z kolei łatwo stracić wilki, a behemoty jednak są w kwestii obrony dość kruche. To tak jako przykłady.
Offline
W zamku jest różnica między amatorem i pro graczem. Amator nie postawi koni w 1 tygu, a pro gracz postawi nawet aniołki na biednej mapce.
Offline
Początkujący wtapia jednostki i często nie robi bohaterów jako szczurów. Start niewykorzystany i w FB "jak on to zrobił"...
Offline
Przybysz
Nie wiem, dlaczego umieszczacie cytadelę tak nisko... przecież z mapą M/L/XL i tazarem cytka to potęga. Jednostki mają dużą obronę. Weźmy sobie np. ważki i wiwerny - małe latają, małe HP, staty średnie. Ale kozacka obrona pozwala im walcyzć wiele tur.
Jedyna wada cytki jest taka, że trudnią nią zdobyć zamek. Jedyne przydatne jednostki to reptilion, ważka i wiwerna. Z drugiej jednak strony zdobycie cytki obstawioną armią to jest niemożliwe...
Jak dla mnie 3 najlepsze miasta to:
1. Nekropolis - nekromancja, najlepszy skill w grze.
2. Lochy - za Gunnara, Dace'a, Malekitha i innych, za wir magii i za przydatne jednostki
3. Cytka - już pisałem
Różnica między cytką a zamkiem/bastionem jest taka, że cytką poradzi sobie tylko zaawansowany, a zamkiem może nawet początkujący. Wniosek? Dobry zamek dla dobrych graczy.
Offline
Z tym zdobywaniem miast to nie masz racji. Wystarczy teleportacja na hydry, wbijamy jeszcze wiwkami i ważkami i jest sajgon.
Drugą zasadniczą rzeczą jest to, że na multi nie podbija się miast innego gracza, ponieważ musi on wyjść z zamku na bitwę.
"2. Lochy - za Gunnara, Dace'a, Malekitha i innych, za wir magii i za przydatne jednostki"
Gunar ban, dace średni, a najlepszy jest shakti.
Offline