Melekith jest czarnoksiężnikiem więc na multi raczej odpada. Gdy teleportujesz hydry za mury, to wróg musi uciec, bo jest bardzo ciasno. Kto stawia Cytkę nisko, ten stawia...
PS. Nekromancja na multi też ban, ewentualnie do odrobienia strat...
Offline
Obywatel
moim zdaniem nie ma najlepszego zamku każdy umie i lubi jakimś grać i jest w nim dobry.
Offline
Przybysz
1. Zamek
2. Twierdza
3. Forteca
4. Lochy
5. Nekropolis
6. Bastion
7. Wrota Żywiołów
8. Inferno
9. Cytadela
HOTA:
1. Forteca
2. Twierdza
3. Zamek
4. Lochy
5. Bastion
6. Nekropolis
7. Inferno
8. Cytadela
9. Wrota Żywiołów
Offline
Przybysz
Domyślałem się, że wielu osób nie spodoba się tak niska pozycja Cytadeli więc wytłumacze dlaczego tak nisko ją postawiłem
Najpierw zaczne od dwóch najważniejszych powodów
1. tylko jeden strzelec - a ja bardzo cenie strzelców
2. jednostka siódmego poziomu która jest troszeczke gorsza od behemota a mimo to jest droższa aż o 500$
teraz czas na mało znaczące minusiki
3. trzy poziomowa gildia magów
4. podstawowy przyrost Gnolli jest gorszy niż podstawowy przyrost... pikinierów i centaurów
5. wiwerny mają za mało żyć
chciałbym również się odnieść do zalet Fortecy wcześniej wymienianych przez was w innym wątku
"silni bohaterowie" - silnych bohaterów ma 8 na 9 frakcji
"zabójcze spojrzenie gorgon" - bez wątpienia duża zaleta ale niestety niska szybkość gorgon umniejsza tą zalete
" wysoka defensywnosc tego miasta" coś za coś... w tym przypadku atak musiał pójść w dół
Offline
jednostka siódmego poziomu która jest troszeczke gorsza od behemota a mimo to jest droższa aż o 500$
Hydra nie jest gorsza... To maszynka przerobowa na mięso. Teoretycznie i praktycznie może wycisnąć największy DMG. Powstrzymywanie kontry i wielopolowy atak. Coś jej musieli uciąć bo by była zbyt OP.
Narzekanie na szybkość jednostek i mało ataku. Coś za coś niestety. Ja szybkich czołgów nie widziałem.
W życiu jak i w większości gier kieruje się zasadą, że nie wygrywa ten kto mocniej bije tylko ten kto więcej wytrzyma.
Offline
Przybysz
CYTADELA VS TWIERDZA
No więc zacznijmy od porównania siódemek
Życie 250 VS 300 (behemot win)
Obrażenia 25-45 VS 30-50 (behemot win)
Szybkość 7 VS 9 (behemot win)
Cena 3500,1 VS 3000,1 (behemot win)
Umiejętności
obniżanie obrony o 80% (punkt dla behemota)
brak kontrataku (punkt dla hydry)
jednoczesny atak na 3 pola (punkt dla hydry)
wynik końcowy - 5:2 dla behemota
Xeno napisał:
W życiu jak i w większości gier kieruje się zasadą, że nie wygrywa ten kto mocniej bije tylko ten kto więcej wytrzyma.
no wię sprawdźmy teraz kto ma więcej punktów życia...
Punkty życia cytadeli:
108+135+160+160+210+140+250=
1163
Punkty życia twierdzy:
115+90+140+240+180+140+300=
■
■
■
■
■
■
1205 !!!!!!!!!!
chciałbym również podkreślić że Cytadela ma tylko jednego a twierdza aż dwóch strzelców, a jak wiadomo strzelcy mają mniej punktów życia od jednostek pieszych więc gdyby cyklop był jednostką pieszą to miałby jakieś 80-90 pż, a to jeszcze bardziej potęguje zwycięstwo Twierdzy.
Ostatnio edytowany przez Obertyn29 (2016-09-25 09:18:40)
Offline
Obertyn cieszy mnie twoje zaangażowanie w teorię, ale jak już piszesz o cytadeli to pisz o cytadeli, a nie opisujesz życie w fortecy to raz.
Dwa, 40pkt życia rozkładając na 7 poziomów jednostek jest dość zabawne jako argument muszę przyznać, ale nie o tym. Na wytrzymałość jednostki składają się też inne cechy takie jak jej własny współczynnik obrony, obrona bohatera, to samo tyczy się ataku, do tego wlicza się czy bohater ma płatnerstwo, skt. ataku itd. lepiej się nie zagłębiać.
W teorii twierdza ma dwóch strzelców, w praktyce jednego gówniaka na 3 lvl a cyklopów nie postawisz, ponieważ nie zdążysz, to samo tyczy się ogrów
Praktyka, a suche liczby teorii mają się jak pięść do oka, noo i jeszcze dochodzi skill gracza, ale to już inna historia.
Offline