Rekrut
Ok, wiec tak do tematu, to chcialem powiedziec ze gdyby nie ten duzy przyrost Feniksow, to bym powiedzial ze Zamek jest lepszym miastem, ale jednak ten przyrost daje ogromnie duzo.
Offline
No tak, za przyrost jest siła, no a wtedy to nawet archy łatwo rozwalić, a i sorry za offtop już postaram się go ograniczyć.
Ostatnio edytowany przez Macielug (2008-11-24 09:16:07)
Offline
Rekrut
No i naprzyklad w pierwszych dniach (w pierwszym, a nawet w drugim tygodniu) gry, Zywiolaki Burzy daja spora przewage nad innymi miastami. Wiec chyba jednak te Wrota nie sa takie slabe, prawda?
Offline
Przestępca
Oczywiście wrota są lepsze. Jedynie na 4 i 7 poziomie góruje zamek, ale pragnę zauważyć że feniksy są dużo tańsze i łatwiej dostępne od aniołów. Wrota mają też lepszych bohaterów, choćby Lacus, Grindan lub Fiur.
Mathias: UPOMNIENIE za wręcz obrzydliwe przekształcenie imienia jednego z bohaterów WŻ. Okropna forma poczucia humoru.
Offline
Wg. mnie zamek był jest i będzie najlepszym miastem w heroesach a WŻ ex equo z cytadelą dno kompletne
Offline
A może udowodnisz to w praktyce? Ja Cytka/WŻ, Ty Zamek i zobaczymy, jak ten "najlepszy" Zamek radzi sobie z "denną" Cytką/Wrotami...
Co się tematu tyczy, to Wrota mają dużo lepszy start - rusałki powstrzymują kontrę i są idealne na powolne jednostki, a statystyczną słabość nadrabiają liczebnością. Halabardnik jest silniejszy, tylko co z tego, skoro jest powolny. Burza jest najlepszym strzelcem 2. poziomu i kusznik do niej startu nawet nie ma, mimo większego przyrostu, jest po prostu słabszą jednostką. Od 3. poziomu zaczyna się zabawa, bo gryf i lód stoją na dobrym poziomie, choć jak dla mnie ptaszek jest lepszy. Na 4. poziomie Wrota ostro dostają lanie, ale nawet taka energia czasem się przyda - choćby do zdjęcia kontry, lub blokowania strzelców. Magma i kapłan to jednakowe dno dna. Psychola plusem jest atak naokoło, powstrzymywanie kontry i odp. na magię, konik jest szybszy i ma szarżę. Czempion troszkę przydatniejszy. Feniksy można zrobić, są najszybsze w grze i odp. na ogień, ponadto zioną. Nie są przy tym drogie. Archy to może i jest siła, ale za ogromną cenę siedliska. Bohaterowie na remis - jedno i drugie miasto ma dobrych (Valeska vs Lacus ).
Ostatnio edytowany przez Zen-Aku (2009-08-31 17:56:50)
Offline
Jeśli gra się przeciąga to Zamek zyskuje przewagę, więc by wygrać WŻ trzeba dążyć do szybkiego pokonania przeciwnika.
Zen-Aku mając do wyboru Valeskę i Lacusa bez wahania brał bym Lacusa.Zamek w porównaniu z WŻ ma cienkich bolków.
Offline
Offtopując Chciałbym żeby w confie był spec od rusałek dający im +1speed, bonusy do ataku i obrony na kolejne poziomy bohatera i dostający ich tyle co Shakti trogów Albo bolka od powietrza i burz hehe
Spec Lacusa jest badziewny, ale to fajny boh.
Offline
Rekrut
Zamek vs Wrota Żywiołów
Pikinier vs Rusałka - Wiadomo, że Pikinier, jest lepszy w statach
Kusznik vs Żywiołak Burzy - Kusznik strzela 2 razy i dlatego jest lepszy od Żywiołaka
Gryf vs Żywiołak Lodu - N/C miażdżąca przewaga Gryfa
Krzyżowiec vs Żywiołak Energii - Dużo lepszy Krzyżowiec
Kapłan vs Żywiołak Magmy - Kapłan minimalnie lepszy, bo Magma to dno
Czempion vs Żywiołak Umysłu - Czempion lepszy
Archanioł vs Feniks - N/C 200 % przewagi Archanioła
Bohaterowie - Zamek
Magia - WŻ
Cena - WŻ
Graal - WŻ
8:3 dla Zamku, przewaga miażdżąca.
Offline
Pikinier vs Rusałka - Wiadomo, że Pikinier, jest lepszy w statach
Bzdura. Pikinier nawet marzyć nie może o możliwościach rusałki. Pikinierem nie zabijesz hordy golemów/ogrów/entów i innych podobnych kloców, rusałką - owszem.
Kusznik vs Żywiołak Burzy - Kusznik strzela 2 razy i dlatego jest lepszy od Żywiołaka
A to już w ogóle bzdura. Żywiołak jest lepszy dosłownie we wszystkim, dodatkowo ma 15 HP (!!!) więcej od kusznika. Ten drugi może się z tym podwójnym strzałem schować, bo burza przy dobrych obrotach jest w stanie z elfami nawet rywalizować.
Gryf vs Żywiołak Lodu - N/C miażdżąca przewaga Gryfa
I kolejna bzdura. Nie powiem, też uważam gryfa za nieco lepszą jednostkę, ale gdzie tu do miażdżącej przewagi...
Kapłan vs Żywiołak Magmy - Kapłan minimalnie lepszy, bo Magma to dno
Kapłan to też dno, jak dla mnie te jednostki są jednakowo beznadziejne, ale magma ma przynajmniej Thunara/Erdamona, który trochę pomaga, tym samym punkt dla Wrót.
Bohaterowie - Zamek
Czyżby? Lacus, czy Monere są bardzo dobrzy, ponadto sporo bohaterów Wrót ma taktykę na start, oraz finanse - co jest niekiedy pomocne, bo dostajemy kasę za darmo.
Offline