Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2009-10-22 20:52:45

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs WŻ

Xeno napisał:

Nie wiem czemu uważasz wodę za najgorsza z magi?Przecież taki bless,osłabienie,dispell i cure to są bardzo pomocne czary.

Dispel i cure prawie na jedno wychodzi, bless też jest dobry, ale osłabienie? Zamiast tego lepiej mieć klątwę z magii ognia. Żaden czar z magii wody nie daje nam takiego początku, jak slow lub haste, a z bless/klątwa, na neutrale lepsza jest ta druga - ważniejsze jest, żebyśmy my nie odnosili strat (a klątwa zapewnia wrogom bardzo słaby atak).

Xeno napisał:

Mamy też modlitwę,która daje naszym jednostkom dobrego kopa,teleportacje i klonowanie

Modlitwa, dla której trzeba rozbudować gildię, a i tak nie wiadomo, czy się trafi, podczas gdy haste daje nam lepszy efekt co do szybkości, a bless co do ataku, a samą modlitwę można praktycznie zniwelować slowem/klątwą, czyli czarami 1. poziomu. Teleport i klon też są na wyższych poziomach, więc równie dobrze mogę powiedzieć o berserku, który jest de facto lepszy od obu tych czarów.

Xeno napisał:

To,że Loch nie może trafić wody to nie moja wina.

Loch może trafić wodę - radzę nie zapominać o czarnoksiężnikach, a to że bierze się najczęściej władców jest już kwestią zaledwie pochodną.

Offline

 

#42 2010-01-04 09:14:42

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek vs WŻ

Driada może i jest słaba, ael tylko nią na 1. poziomie rozwalimy gromadkę klocowatych stworów z Duchem opresji. mimo to Halabarda lepsza.
Żyw. Burzy nawet mimo słabego przyrostu jest lepszy od Kuszy, moi mili miłośnicy Zamku
Gryf naj na poziomie, nie ma co komentować.
Krzyż to samo.. Jedynie konkuruje z nim Alp.
Kapłan = Magma - dwie najgorsze jednostki 5 poziomu, Kapłan strzela, Magma jest... hm, trudna do zabicia.
Psychol remisuje z Czempionem, bo powstrzymuje kontrę i atakuje wszystkich przyległych wrogów. A to jest spoory plus.
Feniks jest mimo przyrostu gorszy od Archów, bo Archy są w czołówce poziomu z Czarnymi Smokami, Tytanami i Behemotami.

Magia, oczywiście, dla WŻ.
Bohaterowie.. Czy ja wiem, czy Zamek ma takich dobrych? .. Remis.
Graal dla WŻ
Budynki Specjalne.. WŻ, Magiczna Szkółka fajnaa
Cenowo również WŻ.

Może i wojskowością WŻ klęka, ale w detalach lepsze.

9-7 dla WŻ


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#43 2010-01-07 20:20:13

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Zamek vs WŻ

Viewer, a powiedz mi, czy Pikinierem, się nie da rozwalić kloców?Wystarczy, speed i jedziesz, Pikinier, ze speedem, jest chyba szybszy od Rusałki. Gryf, jest dobry, ale Żywiołak Lodu nie jest zły, strzela, ma brak ograniczeń w walce wręcz i niezłe statystyki. Poza tym, to właśnie Lód kosi szybkie jednostki wroga, bo ma dobre obrażenia i strzela.Hmm... Kapłan, wygrywa z Magmą, bo zanim ten dojdzie, to Kapłan Go wystrzeli. A Czempion, ma szarżę, i to też jest spooory plus. Feniks jest przydatniejszy, bo jest szybszy i ma większy przyrost, policzmy, z zamkiem Archaniołów w miesiąc będzie 8, a Feniksów 16, czyli, bardzo dużo więcej.

Offline

 

#44 2010-01-07 21:04:14

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Zamek vs WŻ

Rusałka vs Piknier- jak dla mnie Rusałka lepsza, przez szybkość i skilla. (z zaklęciami można działać w obie strony- jest speed-jest slow) 1:0

Burza vs Kusznik- burza jest najlepsza na poziomie i nie ma co dalej pisać, choć kusznik do słabych nie należy 1:0

Lód vs Gryf- Lód jest mocny, ale na tym poziomie tylko cerber może konkurować z gryfem 0:1

Energia vs Krzyżowiec- krzyż ustępuje tylko wampirowi, więc nie ma co pisać 0:1

Magma vs Mnich- Mnich nie jest świetny, ale akurat magmę deklasuje pod każdym względem(poza przyrostem), ponieważ różnica 10 pkt hp porównując jednostki z których jedna strzela, a druga walczy w ręcz jest po prostu śmieszna 0:1

Umysł vs Czempion- Czempion jest silniejszy, ale umysł ma atak dookoła, powstrzymywanie kontry i odporność na magię, więc remis 1:1

Feniks vs Archanioł- Archanioł jest na tyle potężną jednostką, że spokojnie zniweluje liczebność feniksów 0:1

Magia- bezapelacyjnie i niepodważalnie dla WŻ 1:0

Budynki- Jak dla mnie lepsze te z WŻ, choćby magiczna uczelnia 1:0

Bohaterowie- tu nie mam ogólnie zbyt dużo do powiedzenia, ale według mnie lepsi ci z WŻ 1:0

Grall- ogólnie u obydwu mało przydatny, przez wzgląd na czas potrzebny na jego zdobycie 0:0

Podsumowując

5:3 w jednostkach dla zamku

3:0(4:1 jeśli ktoś za te grale da wogóle pkt) dla WŻ pod względem konstrukcji zamku i bohaterów

Niby wychodzi ogólnie 6:5 dla WŻ, ale jak wiadomo w praktyce bywa różnie


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#45 2010-01-07 21:04:15

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek vs WŻ

zużywasz manę,  czar w końcu zniknie, i trzeba zużyć więcej many. No i wypadałoby mieć tej many trochę, dobry poziom M.Powietrza, żeby było tanio i sporo Mocy, a także w ogóle mieć Haste. Przy Rusałce tych problemów [może i błahych, ale zawsze może się zdarzyć problemik] nie ma.
Kapłan może i wystrzela Magmę, ale możemy też rzucić haste na magmę. Poza tym nie tylko Magma jest na polu bitwy i siłą rzeczy Kapłan będzie strzelał w co innego
A wiesz, że 8 Archów da radę 16 Feniksom? [przy odpowiedniej grze raczej powinni wygrać..]


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#46 2010-01-07 21:12:05

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Zamek vs WŻ

Według mnie to nie ma po co w ogóle mieszać zaklęć porównując surowo siłę miast (ja rzucę  to, a ja to... )(no chyba, że różnica w magii jest jakaś bardzo istotna).

Tak patrząc na statystyki Feniksa i Archanioła, to na oko 1 arch wytrzyma tyle co 2 lub 3 feniksy,  a to daje domyślenia o zestawieniu tych jednostek

W kwestii magmy i kapłana, to kapłan przynajmniej strzela, a u magmy to ja plusów nie widzę, chyba, ze mnie ktoś oświeci


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#47 2010-01-07 23:39:19

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs WŻ

Plusem magmy jest odporność na armagedon i jest dość tani. Ten zamek świetnie nadaje się do gry magiem. Mamy armagedon i 4 jednostki odporne na te czary.
Nie wiem czemu archa porównujecie do naszego feniksa. Wiadomo, że trzeba go oszczędzać, ponieważ daje nam inicjatywę. Dodatkowo możemy użyć go jak smoka do niszczenia 2 jednostek wroga za pomocą zionięcia. Powstawanie z popiołów jest bardzo przydatne i często może ich powstać więcej niż się wydaje.
Conf deklasuje zamek. Szybki atak z magią i przeciwnik pisze gg. Dużym minuchem jest to, że burze, czy lód obrywają dodatkowe obrażenia z niektórych czarów, ale jednak ekipa strzelecka jest ciężka do przebicia.
Wracając do tych magm. Może i są słabe, ale jednak jak przywalą to jednostki się sypią i chcemy je szybko wykończyć.

Offline

 

#48 2010-01-08 15:47:49

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek vs WŻ

Xeno, kapłan jest tańszy od Magmy


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#49 2010-01-08 16:13:46

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Zamek vs WŻ

Conf w zestawieniu z zamkiem lepiej wypada ma duzo odpornych jednostek na chocby armagedon,ma inicjatywe(nie uwierze,ze ktos postawi aniolki,a fenixow nie da rady...),lepszych strzelakow i 2 jednostki teoretycznie bezuzyteczne,ale jednak sa i lepiej je miec,niz nie miec nic,conf jest chyba nawet tanszy,ma lepsze budynki specjalne,bohaterow rownierz,oba gralle dosc slabe,ale confa i tak lepszy no i nie byl bym pewnien tego,ze archy dadza rade takiej ilosci fenixow,ktore pewnie mialy by i tak pomoc...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#50 2010-01-08 18:43:58

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs WŻ

Co tu dużo mówić. Mając taktykę i haste podjeżdżamy do zamku i jest z d**y jesień średniowiecza. Kontrastowanie haste jest chyba bez celu. Lepiej rzucić bless, czy tarcze.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora