Xeno napisał:
Nie wiem czemu uważasz wodę za najgorsza z magi?Przecież taki bless,osłabienie,dispell i cure to są bardzo pomocne czary.
Dispel i cure prawie na jedno wychodzi, bless też jest dobry, ale osłabienie? Zamiast tego lepiej mieć klątwę z magii ognia. Żaden czar z magii wody nie daje nam takiego początku, jak slow lub haste, a z bless/klątwa, na neutrale lepsza jest ta druga - ważniejsze jest, żebyśmy my nie odnosili strat (a klątwa zapewnia wrogom bardzo słaby atak).
Xeno napisał:
Mamy też modlitwę,która daje naszym jednostkom dobrego kopa,teleportacje i klonowanie
Modlitwa, dla której trzeba rozbudować gildię, a i tak nie wiadomo, czy się trafi, podczas gdy haste daje nam lepszy efekt co do szybkości, a bless co do ataku, a samą modlitwę można praktycznie zniwelować slowem/klątwą, czyli czarami 1. poziomu. Teleport i klon też są na wyższych poziomach, więc równie dobrze mogę powiedzieć o berserku, który jest de facto lepszy od obu tych czarów.
Xeno napisał:
To,że Loch nie może trafić wody to nie moja wina.
Loch może trafić wodę - radzę nie zapominać o czarnoksiężnikach, a to że bierze się najczęściej władców jest już kwestią zaledwie pochodną.
Offline
Driada może i jest słaba, ael tylko nią na 1. poziomie rozwalimy gromadkę klocowatych stworów z Duchem opresji. mimo to Halabarda lepsza.
Żyw. Burzy nawet mimo słabego przyrostu jest lepszy od Kuszy, moi mili miłośnicy Zamku
Gryf naj na poziomie, nie ma co komentować.
Krzyż to samo.. Jedynie konkuruje z nim Alp.
Kapłan = Magma - dwie najgorsze jednostki 5 poziomu, Kapłan strzela, Magma jest... hm, trudna do zabicia.
Psychol remisuje z Czempionem, bo powstrzymuje kontrę i atakuje wszystkich przyległych wrogów. A to jest spoory plus.
Feniks jest mimo przyrostu gorszy od Archów, bo Archy są w czołówce poziomu z Czarnymi Smokami, Tytanami i Behemotami.
Magia, oczywiście, dla WŻ.
Bohaterowie.. Czy ja wiem, czy Zamek ma takich dobrych? .. Remis.
Graal dla WŻ
Budynki Specjalne.. WŻ, Magiczna Szkółka fajnaa
Cenowo również WŻ.
Może i wojskowością WŻ klęka, ale w detalach lepsze.
9-7 dla WŻ
Offline
Rekrut
Viewer, a powiedz mi, czy Pikinierem, się nie da rozwalić kloców?Wystarczy, speed i jedziesz, Pikinier, ze speedem, jest chyba szybszy od Rusałki. Gryf, jest dobry, ale Żywiołak Lodu nie jest zły, strzela, ma brak ograniczeń w walce wręcz i niezłe statystyki. Poza tym, to właśnie Lód kosi szybkie jednostki wroga, bo ma dobre obrażenia i strzela.Hmm... Kapłan, wygrywa z Magmą, bo zanim ten dojdzie, to Kapłan Go wystrzeli. A Czempion, ma szarżę, i to też jest spooory plus. Feniks jest przydatniejszy, bo jest szybszy i ma większy przyrost, policzmy, z zamkiem Archaniołów w miesiąc będzie 8, a Feniksów 16, czyli, bardzo dużo więcej.
Offline
Rusałka vs Piknier- jak dla mnie Rusałka lepsza, przez szybkość i skilla. (z zaklęciami można działać w obie strony- jest speed-jest slow) 1:0
Burza vs Kusznik- burza jest najlepsza na poziomie i nie ma co dalej pisać, choć kusznik do słabych nie należy 1:0
Lód vs Gryf- Lód jest mocny, ale na tym poziomie tylko cerber może konkurować z gryfem 0:1
Energia vs Krzyżowiec- krzyż ustępuje tylko wampirowi, więc nie ma co pisać 0:1
Magma vs Mnich- Mnich nie jest świetny, ale akurat magmę deklasuje pod każdym względem(poza przyrostem), ponieważ różnica 10 pkt hp porównując jednostki z których jedna strzela, a druga walczy w ręcz jest po prostu śmieszna 0:1
Umysł vs Czempion- Czempion jest silniejszy, ale umysł ma atak dookoła, powstrzymywanie kontry i odporność na magię, więc remis 1:1
Feniks vs Archanioł- Archanioł jest na tyle potężną jednostką, że spokojnie zniweluje liczebność feniksów 0:1
Magia- bezapelacyjnie i niepodważalnie dla WŻ 1:0
Budynki- Jak dla mnie lepsze te z WŻ, choćby magiczna uczelnia 1:0
Bohaterowie- tu nie mam ogólnie zbyt dużo do powiedzenia, ale według mnie lepsi ci z WŻ 1:0
Grall- ogólnie u obydwu mało przydatny, przez wzgląd na czas potrzebny na jego zdobycie 0:0
Podsumowując
5:3 w jednostkach dla zamku
3:0(4:1 jeśli ktoś za te grale da wogóle pkt) dla WŻ pod względem konstrukcji zamku i bohaterów
Niby wychodzi ogólnie 6:5 dla WŻ, ale jak wiadomo w praktyce bywa różnie
Offline
zużywasz manę, czar w końcu zniknie, i trzeba zużyć więcej many. No i wypadałoby mieć tej many trochę, dobry poziom M.Powietrza, żeby było tanio i sporo Mocy, a także w ogóle mieć Haste. Przy Rusałce tych problemów [może i błahych, ale zawsze może się zdarzyć problemik] nie ma.
Kapłan może i wystrzela Magmę, ale możemy też rzucić haste na magmę. Poza tym nie tylko Magma jest na polu bitwy i siłą rzeczy Kapłan będzie strzelał w co innego
A wiesz, że 8 Archów da radę 16 Feniksom? [przy odpowiedniej grze raczej powinni wygrać..]
Offline
Według mnie to nie ma po co w ogóle mieszać zaklęć porównując surowo siłę miast (ja rzucę to, a ja to... )(no chyba, że różnica w magii jest jakaś bardzo istotna).
Tak patrząc na statystyki Feniksa i Archanioła, to na oko 1 arch wytrzyma tyle co 2 lub 3 feniksy, a to daje domyślenia o zestawieniu tych jednostek
W kwestii magmy i kapłana, to kapłan przynajmniej strzela, a u magmy to ja plusów nie widzę, chyba, ze mnie ktoś oświeci
Offline
Plusem magmy jest odporność na armagedon i jest dość tani. Ten zamek świetnie nadaje się do gry magiem. Mamy armagedon i 4 jednostki odporne na te czary.
Nie wiem czemu archa porównujecie do naszego feniksa. Wiadomo, że trzeba go oszczędzać, ponieważ daje nam inicjatywę. Dodatkowo możemy użyć go jak smoka do niszczenia 2 jednostek wroga za pomocą zionięcia. Powstawanie z popiołów jest bardzo przydatne i często może ich powstać więcej niż się wydaje.
Conf deklasuje zamek. Szybki atak z magią i przeciwnik pisze gg. Dużym minuchem jest to, że burze, czy lód obrywają dodatkowe obrażenia z niektórych czarów, ale jednak ekipa strzelecka jest ciężka do przebicia.
Wracając do tych magm. Może i są słabe, ale jednak jak przywalą to jednostki się sypią i chcemy je szybko wykończyć.
Offline
Conf w zestawieniu z zamkiem lepiej wypada ma duzo odpornych jednostek na chocby armagedon,ma inicjatywe(nie uwierze,ze ktos postawi aniolki,a fenixow nie da rady...),lepszych strzelakow i 2 jednostki teoretycznie bezuzyteczne,ale jednak sa i lepiej je miec,niz nie miec nic,conf jest chyba nawet tanszy,ma lepsze budynki specjalne,bohaterow rownierz,oba gralle dosc slabe,ale confa i tak lepszy no i nie byl bym pewnien tego,ze archy dadza rade takiej ilosci fenixow,ktore pewnie mialy by i tak pomoc...
Offline
Co tu dużo mówić. Mając taktykę i haste podjeżdżamy do zamku i jest z d**y jesień średniowiecza. Kontrastowanie haste jest chyba bez celu. Lepiej rzucić bless, czy tarcze.
Offline