- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Zamek vs WŻ http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1690 |
Magyar - 2008-11-15 10:57:58 |
Moim zdaniem lepsze sa Wrota Zywiolow, poniewaz: |
Nerevan - 2008-11-15 11:33:28 |
Tyle, że Driada pada baaaardzo szybko... |
Magyar - 2008-11-15 12:09:01 |
Ja bym tak nie "lelcewazyl" potegi Zywiolow.... ;) |
Nerevan - 2008-11-15 12:17:00 |
Potęgi? Może i siła drzemie w tym mieście, ale faktem jest, że te nieszczęsne Driady nie nadają się walki, po prostu są kruche jak diabli... |
Magyar - 2008-11-15 12:19:07 |
Ale rekompensuje to ich ogromny przyrost (maxymalny, bez graala to 51 Driad w tygodniu) |
Macielug - 2008-11-15 15:29:08 |
Pusty głos, nie mogę rozstrzygnąć... :/ |
Mutare - 2008-11-15 16:47:48 |
Wiadomo że zamek. Jak w ogóle można porównywać jedno z najlepszych miast z ewidentnie najgorszym? Na sam deser jeszcze się okazało, że Wrota wygrają. Oj... |
Mathias - 2008-11-15 17:27:30 |
Ale żarty :D. Już dawno nie słyszałem podobnych bzdur ;]. |
Magyar - 2008-11-15 18:03:31 |
Nie, najlepszy jest Loch i Cytadela, nie Zamek. A poza tym to w przewodniku samym jest napisane jak wul, ze najlepsze na pierwszym poziomie sa : Driada i Centaur Bojowy. |
Zen-Aku - 2008-11-15 18:09:44 |
Co to za temat? Jedno silnych miast ma przegrać z najgorszym?
Nie wierz w to, co piszą w tym szmatławcu. Wg tego "poradnika" Cytadela jest najgorsza... |
Magyar - 2008-11-15 18:12:01 |
Ok, rozumiem Wasze zdanie, przyznaje Wam racje ;) |
Zen-Aku - 2008-11-15 18:16:58 |
Po prostu nie wierz tak łatwo w poradniki dołączane do gier - wg tego poradnika upiór jest bardzo dobrą jednostką, a czarny rycerz jest za wolny :) Swoją drogą nieźle się uśmiałem przy czytaniu tego poradnika :D |
Magyar - 2008-11-15 18:18:59 |
ja tez sie usmialem, (szczegulnie przy tym, co napisali o czarnych rycerzach, no ja nie moge hahahaha, zly dlatego ze za wolny, pekne zaraz, wcale nie jest za wolny). Mam pytanie- czy slyszeliscie kiedys o czyms takim, jak "pobudzanie dyskusyji"? |
Magyar - 2008-11-15 18:47:04 |
no nie? - "daj przyspieszenie i beda miec cale pole hexowe" - ale one i bez tego czaru maja cale pole |
Mathias - 2008-11-15 22:33:59 |
stasek93, co do najlepszego miasta: to już sprawa indywidualna. Ja tak uważam od lat i nic tego nie zmieni. I powtórzę: nie sugeruj się tym badziewiem. To książeczka dla dzieci neo zrobiona chyba przez dzieci neo. Dobrze, że już tego nie słuchasz, bo tym poradnikiem zatruwane są umysły graczy. |
Magyar - 2008-11-15 22:35:10 |
Racja, ostatnio przeczytalem po raz pierwszy, i sie rozesmialem tylko |
Magyar - 2008-11-16 09:34:50 |
raczej smiac sie, a kto to wogule pisal? - Ci co robili to gre? - czy jakis ktos....? |
Macielug - 2008-11-16 16:34:59 |
Chyba dzieci neo. |
Magyar - 2008-11-16 17:54:44 |
I bardzo dobrze, radze wcale nie zabierac sie za lekture tej ksiazeczki. |
Macielug - 2008-11-16 18:20:27 |
W takim razie nie będę, bo później będę gadać, że rusałki są najlepsze na swoim poziomie, a to jest żal. ;) |
Magyar - 2008-11-24 08:42:55 |
Ok, wiec tak do tematu, to chcialem powiedziec ze gdyby nie ten duzy przyrost Feniksow, to bym powiedzial ze Zamek jest lepszym miastem, ale jednak ten przyrost daje ogromnie duzo. |
Macielug - 2008-11-24 09:15:40 |
No tak, za przyrost jest siła, no a wtedy to nawet archy łatwo rozwalić, a i sorry za offtop już postaram się go ograniczyć. :offtopic: |
Magyar - 2008-11-24 10:06:11 |
No i naprzyklad w pierwszych dniach (w pierwszym, a nawet w drugim tygodniu) gry, Zywiolaki Burzy daja spora przewage nad innymi miastami. Wiec chyba jednak te Wrota nie sa takie slabe, prawda? |
Soran - 2009-07-11 22:02:23 |
Oczywiście wrota są lepsze. Jedynie na 4 i 7 poziomie góruje zamek, ale pragnę zauważyć że feniksy są dużo tańsze i łatwiej dostępne od aniołów. Wrota mają też lepszych bohaterów, choćby Lacus, Grindan lub Fiur. |
Crassus11 - 2009-08-31 13:56:18 |
Wg. mnie zamek był jest i będzie najlepszym miastem w heroesach a WŻ ex equo z cytadelą dno kompletne |
Zen-Aku - 2009-08-31 17:56:27 |
A może udowodnisz to w praktyce? Ja Cytka/WŻ, Ty Zamek i zobaczymy, jak ten "najlepszy" Zamek radzi sobie z "denną" Cytką/Wrotami... |
Xeno - 2009-08-31 18:26:39 |
Jeśli gra się przeciąga to Zamek zyskuje przewagę, więc by wygrać WŻ trzeba dążyć do szybkiego pokonania przeciwnika. |
altaeir - 2009-08-31 20:50:28 |
Offtopując Chciałbym żeby w confie był spec od rusałek dający im +1speed, bonusy do ataku i obrony na kolejne poziomy bohatera i dostający ich tyle co Shakti trogów :P Albo bolka od powietrza i burz hehe |
Talscire - 2009-09-30 18:14:02 |
Zamek vs Wrota Żywiołów |
Zen-Aku - 2009-09-30 19:01:52 |
Bzdura. Pikinier nawet marzyć nie może o możliwościach rusałki. Pikinierem nie zabijesz hordy golemów/ogrów/entów i innych podobnych kloców, rusałką - owszem.
A to już w ogóle bzdura. Żywiołak jest lepszy dosłownie we wszystkim, dodatkowo ma 15 HP (!!!) więcej od kusznika. Ten drugi może się z tym podwójnym strzałem schować, bo burza przy dobrych obrotach jest w stanie z elfami nawet rywalizować.
I kolejna bzdura. Nie powiem, też uważam gryfa za nieco lepszą jednostkę, ale gdzie tu do miażdżącej przewagi...
Kapłan to też dno, jak dla mnie te jednostki są jednakowo beznadziejne, ale magma ma przynajmniej Thunara/Erdamona, który trochę pomaga, tym samym punkt dla Wrót.
Czyżby? Lacus, czy Monere są bardzo dobrzy, ponadto sporo bohaterów Wrót ma taktykę na start, oraz finanse - co jest niekiedy pomocne, bo dostajemy kasę za darmo. |
Olórin - 2009-09-30 19:16:00 |
Co do rusałki się zgodze,co do burzy też.Gryf jest lepszy od żywiołaka i walczy z cerberem o prym na poziomie. |
Talscire - 2009-10-01 18:07:03 |
Twój post z pierwszej storny w którym uważasz, że pikinier jest lepszy a Burza równa. |
Zen-Aku - 2009-10-01 18:51:57 |
Mój post sprzed prawie roku... Jeśli jeszcze raz ośmielisz się powołać na czyjekolwiek posty sprzed tak długiego czasu, to obiecuję, że dostaniesz upomnienie. Każdy nabiera doświadczenia i zmienia przy tym niektóre poglądy, zobaczymy co Ty będziesz twierdził za rok. |
Talscire - 2009-10-05 15:09:29 |
Tutaj napiszę z lepszymi argumentami, bo chce, żeby Zen-Aku mnie lubił ;] |
Mathias - 2009-10-07 08:49:22 |
A ja, po raz pierwszy, zgadzam się prawie w 100% z King of Slayerem. Jedynie a propo kusz mam inne zdanie - są słabsze z winy małego HP. |
Bos18 - 2009-10-15 08:37:37 |
A co do kuszy i burzy kusznik ma staty Kusznik |
Sauron - 2009-10-15 15:35:52 |
Zamek: pikinier mocna zasłona kuszników, a to jest ważne. Kusznik ma 2x strzał, w dużych ilościach dobry, ale szybko pada ze względu na niskie staty. Gryf jest silną jednostką 3 poziomu, na pewno jest przydatny w Zamku. Sporo wytrzymuje i ściąga ciosy. Krzyżowiec to w ogóle czołówka poziomu, więc nie będę się rozpisywał. Kapłan strzela, ale potęgą nie jest. Ot strzelić, "zmiękczyć" wroga. Czempion za to jest bardzo silny, jego szarża i statystyki nieraz mogą przeważyć o losie bitwy. Archanioł to potęga, wskrzesza, wszędzie doleci. 4 poziomy gildii. Spokojnie wystarczy. Ceny budynków w zasobach równo rozłożone. |
matej64 - 2009-10-18 20:41:04 |
Jak dla mnie to tak |
Zen-Aku - 2009-10-22 20:01:20 |
A ja będę upierdliwy i się zapytam - dlaczego? Bohaterowie Wrót mają często ładny start (Lacus - zaaw. taktyka, Ignissa - podst. skut. ataku i artyleria, Fiur - zaaw. skut. ataku, Thunar/Erdamon - finanse + skut. ataku, do tego świetny specjal (m. in. +5 dmg dla ż. magmy), a taka Monere ma na start logistykę i skut. ataku, jeśli chodzi o magów, to każdy startuje z jakąś magią na podstawie + wiedzą, czyli takie coś, jak magia ziemi lub powietrza możemy mieć na start, ponadto wielu bohaterów ma finanse lub specjala +350 złota/dzień, co ma znaczenie przy braniu ich z karczmy) i jakoś nie widzę powodu, żeby uznać ich za gorszych od tych z Zamku (dużo startuje z słabym dowodzeniem, magowie są ogólnie denni, nawet taki Loynis startuje ze slotem zapchanym... nauką czarów, dodatkowo najczęściej wchodzi najgorsza magia w grze - woda, podczas gdy bohaterowie takiego Confluxu mogą mieć ziemię na start). |
Xeno - 2009-10-22 20:33:06 |
Nie wiem czemu uważasz wodę za najgorsza z magi?Przecież taki bless,osłabienie,dispell i cure to są bardzo pomocne czary. |
Zen-Aku - 2009-10-22 20:52:45 |
Dispel i cure prawie na jedno wychodzi, bless też jest dobry, ale osłabienie? Zamiast tego lepiej mieć klątwę z magii ognia. Żaden czar z magii wody nie daje nam takiego początku, jak slow lub haste, a z bless/klątwa, na neutrale lepsza jest ta druga - ważniejsze jest, żebyśmy my nie odnosili strat (a klątwa zapewnia wrogom bardzo słaby atak).
Modlitwa, dla której trzeba rozbudować gildię, a i tak nie wiadomo, czy się trafi, podczas gdy haste daje nam lepszy efekt co do szybkości, a bless co do ataku, a samą modlitwę można praktycznie zniwelować slowem/klątwą, czyli czarami 1. poziomu. Teleport i klon też są na wyższych poziomach, więc równie dobrze mogę powiedzieć o berserku, który jest de facto lepszy od obu tych czarów.
Loch może trafić wodę - radzę nie zapominać o czarnoksiężnikach, a to że bierze się najczęściej władców jest już kwestią zaledwie pochodną. |
Viewer - 2010-01-04 09:14:42 |
Driada może i jest słaba, ael tylko nią na 1. poziomie rozwalimy gromadkę klocowatych stworów z Duchem opresji. mimo to Halabarda lepsza. |
Talscire - 2010-01-07 20:20:13 |
Viewer, a powiedz mi, czy Pikinierem, się nie da rozwalić kloców?Wystarczy, speed i jedziesz, Pikinier, ze speedem, jest chyba szybszy od Rusałki. Gryf, jest dobry, ale Żywiołak Lodu nie jest zły, strzela, ma brak ograniczeń w walce wręcz i niezłe statystyki. Poza tym, to właśnie Lód kosi szybkie jednostki wroga, bo ma dobre obrażenia i strzela.Hmm... Kapłan, wygrywa z Magmą, bo zanim ten dojdzie, to Kapłan Go wystrzeli. A Czempion, ma szarżę, i to też jest spooory plus. Feniks jest przydatniejszy, bo jest szybszy i ma większy przyrost, policzmy, z zamkiem Archaniołów w miesiąc będzie 8, a Feniksów 16, czyli, bardzo dużo więcej. |
Olórin - 2010-01-07 21:04:14 |
Rusałka vs Piknier- jak dla mnie Rusałka lepsza, przez szybkość i skilla. (z zaklęciami można działać w obie strony- jest speed-jest slow) 1:0 |
Viewer - 2010-01-07 21:04:15 |
zużywasz manę, czar w końcu zniknie, i trzeba zużyć więcej many. No i wypadałoby mieć tej many trochę, dobry poziom M.Powietrza, żeby było tanio i sporo Mocy, a także w ogóle mieć Haste. Przy Rusałce tych problemów [może i błahych, ale zawsze może się zdarzyć problemik] nie ma. |
Olórin - 2010-01-07 21:12:05 |
Według mnie to nie ma po co w ogóle mieszać zaklęć porównując surowo siłę miast (ja rzucę to, a ja to... )(no chyba, że różnica w magii jest jakaś bardzo istotna). |
Xeno - 2010-01-07 23:39:19 |
Plusem magmy jest odporność na armagedon i jest dość tani. Ten zamek świetnie nadaje się do gry magiem. Mamy armagedon i 4 jednostki odporne na te czary. |
Viewer - 2010-01-08 15:47:49 |
Xeno, kapłan jest tańszy od Magmy :) |
GiBoN - 2010-01-08 16:13:46 |
Conf w zestawieniu z zamkiem lepiej wypada ma duzo odpornych jednostek na chocby armagedon,ma inicjatywe(nie uwierze,ze ktos postawi aniolki,a fenixow nie da rady...),lepszych strzelakow i 2 jednostki teoretycznie bezuzyteczne,ale jednak sa i lepiej je miec,niz nie miec nic,conf jest chyba nawet tanszy,ma lepsze budynki specjalne,bohaterow rownierz,oba gralle dosc slabe,ale confa i tak lepszy no i nie byl bym pewnien tego,ze archy dadza rade takiej ilosci fenixow,ktore pewnie mialy by i tak pomoc... |
Xeno - 2010-01-08 18:43:58 |
Co tu dużo mówić. Mając taktykę i haste podjeżdżamy do zamku i jest z d**y jesień średniowiecza. Kontrastowanie haste jest chyba bez celu. Lepiej rzucić bless, czy tarcze. |
Elektra - 2010-01-08 20:37:33 |
Zamek jest bardzo dobry z powodu jednostek i bohaterów. WŻ nie cierpie, bo ma wszystko odwrotnie. Słabe wszystko oprócz graala. |
Xeno - 2010-01-08 20:57:02 |
Elektra może byś nam przedstawiła co jest takiego słabego w WŻ? Ja osobiście uważam, że dopóki nie dostane porządnego łomotu jakimś miastem to mam o nim kiepskie zdanie. Dostać parę razy od WŻ i potem trochę nim pograć i zdanie można zmienić o 180 stopni. |
Elektra - 2010-01-09 11:02:15 |
Napisałam że ma wszystko odwrotnie czyli ma słabych bohaterów i jednostki. Przeczytaj uważnie a potem możesz pisać że coś jest źle. |
GiBoN - 2010-01-09 11:26:39 |
Z tym,ze to nie prawda,bo poziomy 1-3 ma bardzo dobre,z.magii tez sa dobre dzieki skillom,a fenix zawsze daje 1 ruch.Wrota maja lepszych bohaterow niz zamek(patrz Monere,Lacos),tak wiec ja bym nie uznal tego argumentu... |
Elektra - 2010-01-09 14:32:55 |
Każdy uważa co innego ale to nie powód żeby się od razu kłócić. Ja jestem za zamkiem i tyle. Powody napisałam wcześniej |
GiBoN - 2010-01-09 14:35:48 |
To nie klotnia,a dyskusja,a ja podaje moje argumenty,ktorych Ty nie mozesz podwarzyc ;p.Owszem mozesz twierdzic co chcesz tego nie neguje i to szanuje,ale to nie znaczy,ze nie moge sie odezwac ;p. |
Xeno - 2010-01-09 14:40:44 |
Jak na na razie elektra nie podała zbyt mocnych argumentów, które by przemawiały za zamkiem, a mówiły czemu WŻ jest takie słabe. |
Elektra - 2010-01-09 15:01:29 |
Xeno. Ja z tobą nie mogę wytrzymać. Też będę ci przytykać ciągle twoje błędy. Ja uważam to co sama doświadczyłam. Nie mam mocnych argumentów bo ich nie mam ale jak gram WŻ to zawsze przegrywam nie wiadomo dlaczego. |
Xeno - 2010-01-09 15:20:06 |
Nie wytykam ci błędów tylko chcę konkretne argumenty na to, że WŻ jest słabe. To, że nim przegrywasz świadczy tylko o tym, że nie umiesz nim grać, a nie o jego słabości. A i wyluzuj, bo teraz to na mnie wyskoczyłaś. |
Olórin - 2010-01-09 15:51:03 |
Każdy ma swoje zdanie i trzeba je uszanować, ale miło by było zobaczyć jakieś uzasadnienie do posiadanych poglądów. ;) |
Sauron - 2010-01-09 16:19:18 |
WŻ ma na początek świetny start. Zestaw rusałka-burza-lód jest bardzo skuteczny. Potem dochodzą poziomy słabsze, chociaż żyw. magii jest niezły, a feniksy mają zwiększony przyrost. Stwierdzenie Olórina o najlepszym starcie WŻ nie jest zbyt przesadzone. |
Bos18 - 2010-01-09 17:29:51 |
Wż jest jeszcze na dodatek o wiele lepsze wmagi mozliwosc posiadania 4 magi lub np gdy mamy dobrego maina a tylko 2magie dobranie poszukiwanej magi ziemi czasem ratuje dupe... co wiecej mozemy miec latwo implozje i zywiołaki do przyzwania . Poziomów 4-5 dostajemy wiecej energia moze sluzyc jako blok strzelców taki jak pegaz w rampie zyw magi jest odporny na czry umyslu powstrzymuje kontre i atakuje dookola przy blessie zadne miasto praktycznie nie przestrzela Wz a rusałki w 1 tyg z powstrzymywaniem kontry pozwalaja niszczyc wszystkie hordy entów bez strat czyli hordy klocowatych jednostek... Bohaterowie sa akurat dobrzy bo maja fajne drzewko rozwoju z Wz mozna cos wykrzesac jak sie umie nim grac... a zamek jak to zamek nie jest zbyt trudny do opanowania jednostki równe silne |
Baron - 2012-05-12 23:21:38 |
Godni siebie przeciwnicy ! Zamek ma duza sile a takze wskrzeszanie . |
Xeno - 2012-05-12 23:33:46 |
WŻ ma lepszy start do zamku. |
Mathias - 2012-05-13 00:01:00 |
Kiedyś nie doceniałem siły WŻ. Teraz wiem, iż jest on bardzo dużo wart - głównie dzięki testom, które wskazały Wrota jako trzecie najsilniejsze miasto. Tak to jest, czasem trzeba się przekonać samemu, ile co jest warte poprzez dziesiątki działań matematycznych. Zamek jest jednak wg tych samych testów najlepszy, co zgadzało się z moimi poprzednimi założeniami, i wygrywa praktycznie z każdym. |
Xeno - 2012-05-13 00:01:42 |
Stawiam na WŻ, są jednak nieco tańsze i mają szybszy start. |