Co do rusałki się zgodze,co do burzy też.Gryf jest lepszy od żywiołaka i walczy z cerberem o prym na poziomie.
Kapłan jest lepszy od Magny bo przynajmniej strzela.Bohaterów za bardzo nie znam(mało gram tymi miastami) więc pomine.
Jak dla mnie zamek jest lepszy,choć WŻ to silne miasto i nie wolno go lekceważyć.
Offline
Rekrut
Zen-Aku napisał:
Pikinier > Rusałka - pikinier jest lepszy z gigantyczną przewagą. Staty, HP, lepszy jest w całokształcie,
Kusznik = Burza - nie rozumiem fascynacji burzą. Ma dobre staty, ale jest strasznie droga i ma mały przyrost. Kusznik przynajmniej strzela dwa razy.
Twój post z pierwszej storny w którym uważasz, że pikinier jest lepszy a Burza równa.
Offline
Mój post sprzed prawie roku... Jeśli jeszcze raz ośmielisz się powołać na czyjekolwiek posty sprzed tak długiego czasu, to obiecuję, że dostaniesz upomnienie. Każdy nabiera doświadczenia i zmienia przy tym niektóre poglądy, zobaczymy co Ty będziesz twierdził za rok.
Offline
Rekrut
Tutaj napiszę z lepszymi argumentami, bo chce, żeby Zen-Aku mnie lubił
Zamek - Dobry Zamek, który ma magię tylko do 4. poziomu, ale reszta to nadrabia, najczęstsza jest tu magia Ziemi.Pikinier to 2. najlepsza jednostka ze swojego poziomu.Kusznik się przydaje do obrony, ponieważ strzela.Gryf konkuruje z Cerberem o najlepszą jednostkę ze swojego poziomu.Krzyżowiec atakuje 2 razy i ma niezłe dmg, a to się przydaje.Kapłan, może i jest słaby, ale brak ograniczeń w walce wręcz się przydaje.Czempion to dobra jednostka ze swojego poziomu(ciekawostka - im dłuższy jest dystans między nim, a przeciwnikiem to obrażenia są większe).Archanioł to najlepsza jednostka ze swojego poziomu.Taras Gryfów jest dobry, bo zwiększa produkcję gryfów, aż o 6.
Wrota Żywiołów - Magia na 5. poziomie i trafianie się wszystkich rodzaji czarów, robi swoje.Rusałka jest b.dobra, ponieważ jest szybsza nawet od jednostki 6. poziomu którą jest Czempion .Żwyiołak Burzy, strzela i ma dobre staty.Żywiołak Lodu też strzela i ma dobre staty, jest 3. w hierarchii jednostek 3. poziomu.Żywiołak Elektryczności jest szybki i ma pośrednie staty.Żywiołak Magmy to kloc, ale ma dużo obrony i ciężko jest Go zabić.Żywiołak Pszychiki atakuje dookoła i ma dobre staty.A dzięki Feniskowi, prawie zawsze ruch zaczynamy my.Sprzedawca Artefaktów się nawet przydaje, a ten budynek co zwiększa przyrost Rusałek jest niezastąpiony.
Po dłuższym zastanowieniu jest remis z lekką przewagą Zamku.
Do Zen-Aku - O to chodzi z argumentami??
Ostatnio edytowany przez King of Slayer (2009-10-05 15:09:48)
Offline
A ja, po raz pierwszy, zgadzam się prawie w 100% z King of Slayerem. Jedynie a propo kusz mam inne zdanie - są słabsze z winy małego HP.
Zen-Aku, każdy może się powołać na stare posty. Napisałeś je, więc bierzesz za nie odpowiedzialność.
Offline
A co do kuszy i burzy kusznik ma staty Kusznik
Atak:
6
Obrona:
3
Obrażenia:
2-3
Wytrzymałość:
10
Szybkość:
6
Przyrost:
9/18/27
Koszt:
150
a zyw burzy
Żywiołak burzy
Atak:
9
Obrona:
9
Obrażenia:
2-8
Wytrzymałość:
25
Szybkość:
8
Przyrost:
6/12/24
Koszt:
275 co prawda jest drozszy ale on moze konkurowac z jednostkami poziomu 3 a kusznik to dobry strzeec ktory niestety pada szybciutenko wiec remisy lub przewagi kusznika to bzdura i prosze takich rzeczy nie pisac
Offline
Generał
Zamek: pikinier mocna zasłona kuszników, a to jest ważne. Kusznik ma 2x strzał, w dużych ilościach dobry, ale szybko pada ze względu na niskie staty. Gryf jest silną jednostką 3 poziomu, na pewno jest przydatny w Zamku. Sporo wytrzymuje i ściąga ciosy. Krzyżowiec to w ogóle czołówka poziomu, więc nie będę się rozpisywał. Kapłan strzela, ale potęgą nie jest. Ot strzelić, "zmiękczyć" wroga. Czempion za to jest bardzo silny, jego szarża i statystyki nieraz mogą przeważyć o losie bitwy. Archanioł to potęga, wskrzesza, wszędzie doleci. 4 poziomy gildii. Spokojnie wystarczy. Ceny budynków w zasobach równo rozłożone.
Wrota: rusałka szybka, powstrzymuje kontratak, więc na poboczne stworki przy kopalniach jest bardzo przydatna. Burza to zdecydowanie lider poziomu. Lód za to nie wyróżnia się niczym szczególnym, jednak strzela i to przyzwoicie. Te trzy poziomy dają nam chyba najlepszy zestaw początkowy z wszystkich miast. Dalej jest gorzej. Energia i magma są cienkie. Żyw. Magii też nie jest jakiś wybitny, jednak atakuje jednostki wokół i wstrzymuje kontratak. Dlatego uznaję, że jest niezły chocież nie znajdziemy go w czołówce. Feniksy są silne w dużych ilościach, ale to zależy od przyrostu i szybkości wybudowania siedliska. Gildia magów na max poziom. Cena ujdzie.
Rzeczywiście WŻ musi szybko pokonać Zamek, bo trzy pierwsze poziomy ma bardzo mocne, ale potem jest gorzej. Na dłuższą metę na prowadzenie może wyjść Zamek.
Offline
Jak dla mnie to tak
Halabardier vs Rusałka - Dla mnie remis. Halabardier lepsze staty a rusałka tańsza, lata i jest ich wiecej
Kusznik vs Żywiołak Burzy - Zywiołak najlepszy na poziomie
Gryf vs Żywiołak Lodu - Gryf wymiata na swoim poziomie
Krzyżowiec vs Żywiołak Energii - Podwójny atak + lepsze staty czynią krzyżowca lepszym
Kapłan vs Żywiołak Magmy - Żywiołak to dno ma gorsze statystyki i jest wolniejszy, a kapłan na dodatek strzela.
Czempion vs Żywiołak Umysłu - Szybkośc ta sama, przyrost ten sam. Statystyki ma lepsze czempion. Dla mnie lepszy czempion
Archanioł vs Feniks - Tu dla mnie remis. Statystyki o wiele lepsze ma archanioł. Lecz Feniksów jest dwa razy więcej i mają wieksza szybkość a poza tym są dużo tańsze od archów.
Magia - Wrota
Bohaterowie - Zamek
Graal - Wrota
Cena - oczywiście wrota
7 : 6 dla Zamku
Offline
Bohaterowie - Zamek
A ja będę upierdliwy i się zapytam - dlaczego? Bohaterowie Wrót mają często ładny start (Lacus - zaaw. taktyka, Ignissa - podst. skut. ataku i artyleria, Fiur - zaaw. skut. ataku, Thunar/Erdamon - finanse + skut. ataku, do tego świetny specjal (m. in. +5 dmg dla ż. magmy), a taka Monere ma na start logistykę i skut. ataku, jeśli chodzi o magów, to każdy startuje z jakąś magią na podstawie + wiedzą, czyli takie coś, jak magia ziemi lub powietrza możemy mieć na start, ponadto wielu bohaterów ma finanse lub specjala +350 złota/dzień, co ma znaczenie przy braniu ich z karczmy) i jakoś nie widzę powodu, żeby uznać ich za gorszych od tych z Zamku (dużo startuje z słabym dowodzeniem, magowie są ogólnie denni, nawet taki Loynis startuje ze slotem zapchanym... nauką czarów, dodatkowo najczęściej wchodzi najgorsza magia w grze - woda, podczas gdy bohaterowie takiego Confluxu mogą mieć ziemię na start).
Offline
Nie wiem czemu uważasz wodę za najgorsza z magi?Przecież taki bless,osłabienie,dispell i cure to są bardzo pomocne czary.
Mamy też modlitwę,która daje naszym jednostkom dobrego kopa,teleportacje i klonowanie.To,że Loch nie może trafić wody to nie moja wina.Co do bohaterów to się zgadzam,bo znośnymi w zamku są tylko Tyris i Valeska.
Offline