Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-09-30 19:16:00

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Zamek vs WŻ

Co do rusałki się zgodze,co do burzy też.Gryf jest lepszy od żywiołaka i walczy z cerberem o prym na poziomie.
Kapłan jest lepszy od Magny bo przynajmniej strzela.Bohaterów za bardzo nie znam(mało gram tymi miastami) więc pomine.
Jak dla mnie zamek jest lepszy,choć WŻ to silne miasto i nie wolno go lekceważyć.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#32 2009-10-01 18:07:03

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Zamek vs WŻ

Zen-Aku napisał:

Pikinier > Rusałka - pikinier jest lepszy z gigantyczną przewagą. Staty, HP, lepszy jest w całokształcie,

Kusznik = Burza - nie rozumiem fascynacji burzą. Ma dobre staty, ale jest strasznie droga i ma mały przyrost. Kusznik przynajmniej strzela dwa razy.

Twój post z pierwszej storny w którym uważasz, że pikinier jest lepszy a Burza równa.

Offline

 

#33 2009-10-01 18:51:57

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs WŻ

Mój post sprzed prawie roku... Jeśli jeszcze raz ośmielisz się powołać na czyjekolwiek posty sprzed tak długiego czasu, to obiecuję, że dostaniesz upomnienie. Każdy nabiera doświadczenia i zmienia przy tym niektóre poglądy, zobaczymy co Ty będziesz twierdził za rok.

Offline

 

#34 2009-10-05 15:09:29

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Zamek vs WŻ

Tutaj napiszę z lepszymi argumentami, bo chce, żeby Zen-Aku mnie lubił

Zamek - Dobry Zamek, który ma magię tylko do 4. poziomu, ale reszta to nadrabia, najczęstsza jest tu magia Ziemi.Pikinier to 2. najlepsza jednostka ze swojego poziomu.Kusznik się przydaje do obrony, ponieważ strzela.Gryf konkuruje z Cerberem o najlepszą jednostkę ze swojego poziomu.Krzyżowiec atakuje 2 razy i ma niezłe dmg, a to się przydaje.Kapłan, może i jest słaby, ale brak ograniczeń w walce wręcz się przydaje.Czempion to dobra jednostka ze swojego poziomu(ciekawostka - im dłuższy jest dystans między nim, a przeciwnikiem to obrażenia są większe).Archanioł to najlepsza jednostka ze swojego poziomu.Taras Gryfów jest dobry, bo zwiększa produkcję gryfów, aż o 6.

Wrota Żywiołów - Magia na 5. poziomie i trafianie się wszystkich rodzaji czarów, robi swoje.Rusałka jest b.dobra, ponieważ jest szybsza nawet od jednostki 6. poziomu którą jest Czempion .Żwyiołak Burzy, strzela i ma dobre staty.Żywiołak Lodu też strzela i ma dobre staty, jest 3. w hierarchii jednostek 3. poziomu.Żywiołak Elektryczności jest szybki i ma pośrednie staty.Żywiołak Magmy to kloc, ale ma dużo obrony i ciężko jest Go zabić.Żywiołak Pszychiki atakuje dookoła i ma dobre staty.A dzięki Feniskowi, prawie zawsze ruch zaczynamy my.Sprzedawca Artefaktów się nawet przydaje, a ten budynek co zwiększa przyrost Rusałek jest niezastąpiony.


Po dłuższym zastanowieniu jest remis z lekką przewagą Zamku.

Do Zen-Aku - O to chodzi z argumentami??

Ostatnio edytowany przez King of Slayer (2009-10-05 15:09:48)

Offline

 

#35 2009-10-07 08:49:22

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek vs WŻ

A ja, po raz pierwszy, zgadzam się prawie w 100% z King of Slayerem. Jedynie a propo kusz mam inne zdanie - są słabsze z winy małego HP.

Zen-Aku, każdy może się powołać na stare posty. Napisałeś je, więc bierzesz za nie odpowiedzialność.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#36 2009-10-15 08:37:37

Bos18

Obywatel

4877101
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 119
Miasto: Cytadela/Bastion/Lochy
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar/Wystan

Re: Zamek vs WŻ

A co do kuszy i burzy kusznik ma staty Kusznik
Atak:
6
Obrona:
3
Obrażenia:
2-3
Wytrzymałość:
10
Szybkość:
6
Przyrost:
9/18/27
Koszt:
150
a zyw burzy

Żywiołak burzy
Atak:
9
Obrona:
9
Obrażenia:
2-8
Wytrzymałość:
25
Szybkość:
8
Przyrost:
6/12/24
Koszt:
275  co prawda jest drozszy ale on moze konkurowac z jednostkami poziomu 3  a kusznik to dobry  strzeec ktory niestety pada szybciutenko wiec remisy lub przewagi kusznika to bzdura i prosze takich rzeczy nie pisac


Ukryte poczucie potęgi bywa nieskończenie rozkoszniejsze niż jawna władza.
http://i49.tinypic.com/2u6z5zs.png

Offline

 

#37 2009-10-15 15:35:52

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek vs WŻ

Zamek: pikinier mocna zasłona kuszników, a to jest ważne. Kusznik ma 2x strzał, w dużych ilościach dobry, ale szybko pada ze względu na niskie staty. Gryf jest silną jednostką 3 poziomu, na pewno jest przydatny w Zamku. Sporo wytrzymuje i ściąga ciosy. Krzyżowiec to w ogóle czołówka poziomu, więc nie będę się rozpisywał. Kapłan strzela, ale potęgą nie jest. Ot strzelić, "zmiękczyć" wroga. Czempion za to jest bardzo silny, jego szarża i statystyki nieraz mogą przeważyć o losie bitwy. Archanioł to potęga, wskrzesza, wszędzie doleci. 4 poziomy gildii. Spokojnie wystarczy. Ceny budynków w zasobach równo rozłożone.

Wrota: rusałka szybka, powstrzymuje kontratak, więc na poboczne stworki przy kopalniach jest bardzo przydatna. Burza to zdecydowanie lider poziomu. Lód za to nie wyróżnia się niczym szczególnym, jednak strzela i to przyzwoicie. Te trzy poziomy dają nam chyba najlepszy zestaw początkowy z wszystkich miast. Dalej jest gorzej. Energia i magma są cienkie. Żyw. Magii też nie jest jakiś wybitny, jednak atakuje jednostki wokół i wstrzymuje kontratak. Dlatego uznaję, że jest niezły chocież nie znajdziemy go w czołówce. Feniksy są silne w dużych ilościach, ale to zależy od przyrostu i szybkości wybudowania siedliska. Gildia magów na max poziom. Cena ujdzie.

Rzeczywiście WŻ musi szybko pokonać Zamek, bo trzy pierwsze poziomy ma bardzo mocne, ale potem jest gorzej. Na dłuższą metę na prowadzenie może wyjść Zamek.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#38 2009-10-18 20:41:04

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Zamek vs WŻ

Jak dla mnie to tak
Halabardier vs Rusałka - Dla mnie remis. Halabardier lepsze staty a rusałka tańsza, lata i jest ich wiecej
Kusznik vs Żywiołak Burzy - Zywiołak najlepszy na poziomie
Gryf vs Żywiołak Lodu - Gryf wymiata na swoim poziomie
Krzyżowiec vs Żywiołak Energii - Podwójny atak + lepsze staty czynią krzyżowca lepszym
Kapłan vs Żywiołak Magmy - Żywiołak to dno ma gorsze statystyki i jest wolniejszy, a kapłan na dodatek strzela.
Czempion vs Żywiołak Umysłu - Szybkośc ta sama, przyrost ten sam. Statystyki ma lepsze czempion. Dla mnie lepszy czempion
Archanioł vs Feniks - Tu dla mnie remis. Statystyki o wiele lepsze ma archanioł. Lecz Feniksów jest dwa razy więcej i mają wieksza szybkość a poza tym są dużo tańsze od archów.

Magia - Wrota
Bohaterowie - Zamek
Graal - Wrota
Cena - oczywiście wrota

7 : 6 dla Zamku


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#39 2009-10-22 20:01:20

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek vs WŻ

Bohaterowie - Zamek

A ja będę upierdliwy i się zapytam - dlaczego? Bohaterowie Wrót mają często ładny start (Lacus - zaaw. taktyka, Ignissa - podst. skut. ataku i artyleria, Fiur - zaaw. skut. ataku, Thunar/Erdamon - finanse + skut. ataku, do tego świetny specjal (m. in. +5 dmg dla ż. magmy), a taka Monere ma na start logistykę i skut. ataku, jeśli chodzi o magów, to każdy startuje z jakąś magią na podstawie + wiedzą, czyli takie coś, jak magia ziemi lub powietrza możemy mieć na start, ponadto wielu bohaterów ma finanse lub specjala +350 złota/dzień, co ma znaczenie przy braniu ich z karczmy) i jakoś nie widzę powodu, żeby uznać ich za gorszych od tych z Zamku (dużo startuje z słabym dowodzeniem, magowie są ogólnie denni, nawet taki Loynis startuje ze slotem zapchanym... nauką czarów, dodatkowo najczęściej wchodzi najgorsza magia w grze - woda, podczas gdy bohaterowie takiego Confluxu mogą mieć ziemię na start).

Offline

 

#40 2009-10-22 20:33:06

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs WŻ

Nie wiem czemu uważasz wodę za najgorsza z magi?Przecież taki bless,osłabienie,dispell i cure to są bardzo pomocne czary.
Mamy też modlitwę,która daje naszym jednostkom dobrego kopa,teleportacje i klonowanie.To,że Loch nie może trafić wody to nie moja wina.Co do bohaterów to się zgadzam,bo znośnymi w zamku są tylko Tyris i Valeska.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora