W sumie racja. Biorąc pod uwagę, że mass haste w twierdzy to nie problem i fakt, że ciężko jest tam nie trafić taktyki to większe umiejętności magiczne są tak zupełnie niepotrzebne To miasto wykonuje czysty wjazd w przeciwnika i jedynym zaklęciem do którego jest tam potrzebna mądrość jest czar "portal miejski". To miasto stawia typowo na siłę ataku o czym świadczy spec Craga Fajnie się tym miastem gra przez wzgląd na dobrą rozbudowę. Zdobywanie miast to już jest ogólnie bajka. Miasto silne i jak dla mnie w czołówce moich ulubionych.
Offline
Obywatel
xeno, na 20lvlu crag po prostu zmiażdzy tyraxora :>
Co do tematu - jak dla mnie bardzo niedoceniane miasto - niektórzy mówią że to tylko miśki w 1tyg. Ale przecież to właśnie dzięki tym miśkom twierdza plasuje się w czołówce miast - pozwala na bardzo szybką rozbudowę, a jak w dodatku trafimy dwella 7lvl w 1tyg na jakimś template typu je.bus czy clash of dragons - 5starożytnych miśków czyni w raptem 2tyg. POGROM na polu bitwy.
@Edit
Zauwazylem ze slowo je.bus jest cenzurowane. zaznaczam, ze to tylko ZAGRANICZNA nazwa template'u.
Ostatnio edytowany przez Sheyq (2011-01-04 14:11:34)
Offline
Na małych i szybkich mapach spec Craga nie ma jeszcze aż takiego znaczenia.
Ja również na małe biorę Tyraxora, ma na początek sporo piesków, ma ich też w specu, co daje mu bardzo ładny start. W dodatku taktyka i podobnie jak u Craga skut. ataku, do tego plus dla wilków jest już na niskim lvlu.
Offline
Ja myślę że to miasto jest dobre. Jak się nim gra na początku, to jest trochę trudno, ale potem jak się rozkręci, to można szybko wygrać, po za tym, Twierdza jest tania, tylko cyklopy są drogie, ale ja się nimi najmniej interesuję.
Offline
Twierdza ma bardzo dynamiczny start, łatwy... Problemy zaczynają się dopiero przy ograch, na biednych mapach, ale mieć w 2/3 dniu behemoty to niezaprzeczalny komfort. Nie rozumiem więc Twojego "ciężkiego" startu...
Offline
Generał
Cyklopy spokojnie postawimy na mapie bogatej, inaczej będzie problem. Ogry mogą stwarzać problemy jeśli chodzi o drewno. Jeśli chodzi o trudności gospodarcze to by było chyba tyle. Pozostałe wady mogą leżeć w jednostkach o małej wartości obrony, czy wilczych jeźdźcach, którzy mając do tego 10HP też niezbyt długo wytrzymają.
Offline
GiBoN, ten ciężki start oznaczał trochę nudny, i mozolny.
Offline
Start jest dynamiczny, mając sporo piesków i goblinów w poszczególnych slotach +roki i zaraz później beszki gromimy większość neutrali i wszystkie kopalnie...
Offline