Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2009-04-06 19:49:43

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Twierdza

W skali 1-10? Dobra!
Goblin 3/10 - typowe mięso armatnie, przydatne tylko do odwrócenia uwagi strzelców i wież obronnych (co w walce z żywym graczem nic nie daje). Lepszy tylko od rusałki i chochlika.

Wilczy jeździec 5/10 - mało HP czyni go przeciętnym. Szybki i wali dwa razy, ale za mało odporny. Nie mniej w wielu przypadkach bardzo przydatny.

Uruk 3/10 - denna jednostka 3 poziomu, ustępująca dennością tylko Upiorowi. Brak zalet.

Ogr 7/10 - bardzo dobra jednostka 4. poziomu. Wysokie staty. W dodatku rzuca żądzę krwi. Chociaż wolny, niezmiernie użyteczny.

Ptaszek 8/10 - Szybki, silny, rzuca błyskawicę. Jedna z najlepszych jednostek tego poziomu.

Cyklop 2/10 - Nieopłacalny, przez co najgorszy na poziomie. Wprawdzie kruszy mury i strzela, ale nie warto stawiać siedliska za 30 kryształów.

Behemot 8/10 - bardzo dobra jednostka poziomu 7. Obniża deffa przeciwnika o 80%. Ma najwięcej HP na poziomie. Przydatna we wszystkich okolicznościach.



Bohaterowie: Dość dobrzy, tylko za dużo speców od jednostek.
Magia: tylko do 3. poziomu, ale tutaj nie trza więcej.
Graal: najgorszy spośród wszystkich zamków.
Budowle specjalne: dobre i tanie.
Cena: niska, oprócz cyklopów. Bardzo szybka rozbudowa.

Podsumowując: wg mnie twierdza pod względem siły to słabe miasto (wyjątki to behy, ptaki i ogry). Jednak ze względu na szybką rozbudowę i taniość, uznam zamek ów za średni.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#42 2009-04-07 09:17:27

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Twierdza

Mathias, jak to Siedlisko Cyklopow za 30 Krysztalow? Przeciez "Grota Cyklopow",
jest za 20 Krysztalow, a nie 30... . Ja rozumiem, ze jest to droga jendostka
(drogie siedlisko), ale zeby od razu ocena "2"? Przynajmniej "4" .
A teraz jezeli mam ogolnie ocenic Twierdze jako miasto w skali 1-10, to
moja ocena wynosi 7.5 . Nie wolno nie doceniac mozliwosci najszybszej
rozbudowy sposrod wszystkich miast w grze, wytrzymalosci i sily
jednostek, a takze doskonalych bohaterow tego miasta .

Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-04-07 09:17:58)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#43 2009-04-07 09:50:18

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Twierdza

Twierdza musi mieć szybką rozbudową, żeby był zachowany balans pomiędzy miastami. Gobliny to mięso armatnie, ale jest w miarę szybkie. Wilki są dobre, jednak łatwo je wykruszyć z ich dennym HP i słabą obroną typową dla Twierdzy. Uruki strzelają i mają 20 HP, poza tym nic więcej. Ogry są wytrzymałe, duże dmg, żądza krwi. Dobra jednostka. Ptaki są szybkie i mocne, warto je mieć jak najszybciej. Cyklopy tylko strzelają i kruszą mury, a oblężeń wiele nie ma, do tego są w tym kruszeniu niecelne. Za drogie. Behemoty są mocne, szybko mamy ich siedlisko. Dobra siła uderzeniowa.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#44 2009-04-07 19:28:50

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Twierdza

Magyar: mówię o podstawce + ulepszeniu. A to daje razem 30 . Wg mnie najgorsza jednostka 6 poz. nie zasługuje na więcej niż 2. Bo niby za co 4? Popatrz:
Plusy:
+Strzela
+kruszy mury

Minusy:
-nieopłacalny
-słabe staty (w stosunku cena:jakość)
-droga sama jednostka (z jakiej racji płacić 1000$ za słabą jednostkę? Chimera i Badziew w Pelerynie są lepsze, a kosztują mniej)

Te dwa plusy to nic, za to minusy okazują się kluczowe. Nie warto budować siedliska. Nie warto tworzyć jednostek.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#45 2009-04-07 21:21:08

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Twierdza

Do tego, żeby mieć cyklopy musisz wybudować fort ogrów( i tak go wybudujemy, bo jednostka dobra, ale sam fakt, że musimy), co dodatkowo powiększa wydatki. Cyklopa jeszcze skosi wiwerna, w jednym ruchu do niego doleci i łupnie. Dlatego szkoda kasy, a beha możemy od razu wybudować, ulepszyć. Jak masz dużo zasobów to możesz zbudować.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#46 2009-04-08 07:50:58

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Twierdza

No tak, wiadomo jak to jest z Cyklopami, ale reszta jednostek jest calkiem spoko. W moim "rankingu miast" (sposrod wszystkich 9 miast) Twierdza stoi na 7 miejscu.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#47 2009-08-13 20:43:37

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Twierdza

Twierdza jest ogólnie dobrym zamkiem tylko za bardzo stawia na atak przez co zaniedbuje obronę.Jednostki są stosunkowo tanie,oprócz cyklopa z którego twórcy chcieli zrobić tytana na 6 poziomie (jedno z najdroższych siedlisk i chyba najtańsze ulepszenie u tytanów jest odwrotnie).Osobiście wolę kupić cyklopy niż ulepszać miśki bo skoro jest to jednostka słaba to niech przynajmniej nadrobi liczebnością, po za tym jest nieoceniona podczas oblężenia kiedy ptak gromu siedzi w za murami przeciwnika,a behemot jak "głupi" stoi pod bramą.Można powiedzieć że to i tak nie gwarantuje otwarcia bramy ale biorąc pod uwagę że barbarzyńcą bardzo często ma się tą umiejętność od katapulty to szanse na jej zniszczenie są dość wysokie.Behemoty i tak zdąży się ulepszyć biorąc pod uwagę ile to trwa przy innych miastach(z tym bywa różnie).Zgodzę się z tym że powinno się zamienić poziomami cyklopy i ptaki.Brak jednostek latających to spory minus,ale w otwartej bitwie nie jest aż tak istotne czy jednostka lata,a podczas oblężenia pomocne są cyklopy.Ogólnie miasto dobre(moje ulubione)choć pod paroma względami niedopracowane.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#48 2009-08-13 21:06:04

 Psyhix

Obywatel

2696278
Skąd: Wyszków
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 30
Miasto: Zamek
Jednostka: behemoth/archanioł
Bohater: Gunnar

Re: Twierdza

Twierdza -
Sam fakt że budynek cyklopów kosztuje 20 kryształu daje minusa na starcie.wtedy wybieramy behe albo cyklopy,tylko na niskim poziomie możemy dość szybko uzyskać obydwie jednostki.
następna sprawa Fort ogrów kosztuje 20 drewna,też duży wydatek.
No i 3 levele gildi.

Twierdza +
Na początek  behemoty które niwelują 80% obrony.
Wilczy jeźdźcy którzy atakują podwójnie.
Dobzi Bohaterowie.
Nie licząc cyklopów tani zamek.
"wykop" nie pamiętam nazwy który pozwala uciec do innego zamku,pod warunkiem że jest to twierdza i też ma wybudowany ten "wykop ".



.

Ostatnio edytowany przez Psyhix (2009-08-13 21:07:30)


http://i47.tinypic.com/2wpnhw3.png

Offline

 

#49 2009-08-13 21:45:21

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Twierdza

Twierdza to dla mnie srednie miasto i ja osobiscie bardzo nie lubie nia grac,nie mowiac o tym,ze cyklopy to przeklenstwo,a magazyn zasobow zamiast krysztalu daje drewno i rude,no ogry najtansze tez nie sa,pozatym miasto ofensywne z 1 jednostka latajaca to tez dla mnie troche badziewnie,rozumiem,gdyby zamiast cyklopow bylo cos co lata i jest tansze to juz byloby latwiej,a to niszczenie murow to tez pic na wode,jak nie masz szczescia to zanim rozwali brame to masz juz po ptaszkach,no i nie jest to umiejetnosc warta az 20 krysztalow,ponadto z regoly tych cyklopow jest malo ze wzgledu na cene wiec sily bojowej tez raczej zbyt wielkiej nie stanowia...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#50 2009-08-13 22:03:12

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Twierdza

Żeby ulepszenie cyklopów było drogie, a podstawa tańsza, to jeszcze by się z cyklopami kombinowało. Tak to opieram armię na wilczkach, behemotach i ptakach. Goblin mięso armatnie, ork jakiś strzelak.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora