Tutaj rozmawiamy o "fabrycznym" heroesie, dla woga jest osobny dział, więc nie myl ich, poza tym grałem w woga i wiem, że tam wiele skilli jest mega, wszystko jest zwielokrotnione przez doświadczenie, czy zamianę skilli bohatera/jednostki...
Offline
Przybysz
Jak każdy zamek w dobrych rękach może siać spustoszenie. Nie mam tricku do nich, ale nie są najgorszym zamkiem(chyba takiego nie ma). Sa oni bardzo nastawieni na ofensywę i mogą poprzez 3 inicjatywę wsród 7 jednostek namieszać na polu walki. Sytuacja wygląda podobnie mniejwiecej jak z Fortecą. Inferno potrzebuje drugiego Inferna, aby siać panikę.
Offline
To jest ciekawe, bo siłowo Inferno nieco odstaje od innych miast. Więc co rozumiesz poprzez dobre ręce?
Offline
Rekrut
Caladan napisał:
Jak każdy zamek w dobrych rękach może siać spustoszenie. Nie mam tricku do nich, ale nie są najgorszym zamkiem(chyba takiego nie ma). Sa oni bardzo nastawieni na ofensywę i mogą poprzez 3 inicjatywę wsród 7 jednostek namieszać na polu walki. Sytuacja wygląda podobnie mniejwiecej jak z Fortecą. Inferno potrzebuje drugiego Inferna, aby siać panikę.
W Inferno lubię to, że dają bardzo duże możliwości taktyczne.
Offline
Rekrut
GiBoN napisał:
Sprecyzujesz może jakie możliwości taktyczne daje?
Duży zasięg jednostek, dobre jednostki latające, dobre skille w armii, aż dwie jednostki blokują kontrę (więc można się tutaj pobawić), a Cerber (jak się dobrze nim zagra) może pierdyknąć nawet 3 wrogie jednostki. Można by pisać dalej, ale to już nie dziś.
Offline
Jednostki szybkie, mimo iż siłę mają to są dośc kruche,czarty trzymają się z tyłu, demony powolne, jeżeli nie liczyc farmingu, to pieski robią za dobre wsparcie, a gogi mogą nie móc strzelic, bez haste miasto ma kłopoty...
Offline
Przybysz
1 vs 1 diabełek mieści się jako 3-4 jednostka 7 poziomu. Ifryty, oraz cerbery są denerwujące . Czart przydaja się tylko do wskrzeszania. Magogi są taką niespodzianką, a reszta przeciętne, lub słabe.
Offline
Nikt w pojedynkę nie idzie na diabły, one są na 6 miejscu pod względem żywotności na swoim poziomie, to dośc mało...
Offline
Przybysz
Bez kontry robi swoje. Podobną zdolność ma hydra, a ma znacznie gorsze staty(siła, obrona, szybkość). W dodatku diabły są na 3 miejscu pod względem inicjatywy. Co daje niemal pierwszeństwo rzucenia jako pierwszy czaru wzmacniającego na ekspercie.
Na każda jednostkę 7 poziomu nikt nie idzie pojedynkę.
Offline