lordpiorunow - 2007-03-29 14:00:19

Dyskusja o inferno.

podprogramowe;)

Bractwo Ognia
Bractwo Ognia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
Daje 1 punkt Mocy bohaterowi odwiedzającemu zamek

Bóstwo Ognia
Bóstwo Ognia     Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i sprawia, że każdy kolejny tydzień będzie Tygodniem Skrzata

Chmury Ognia i Siarki
Chmury Ognia i Siarki     Koszt budowy: 1000 złota + 5 siarki
Wymaga: Fort
Zwiększa Siłę bohatera o 2 punktu podczas oblężenia zamku

Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta     Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie

Ratusz
Ratusz     Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie

Kapitol
Kapitol     Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie

Fort
Fort     Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego

Umocnienia
Umocnienia     Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%

Zamek
Zamek     Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek

Gildia Magów, poziom 1
Gildia Magów, poziom 1     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu

Gildia Magów, poziom 2
Gildia Magów, poziom 2     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 siarki + 4 kryształy + 4 klejnoty
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu

Gildia Magów, poziom 3
Gildia Magów, poziom 3     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 siarek + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu

Gildia Magów, poziom 4
Gildia Magów, poziom 4     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 siarek + 8 kryształów + 8 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu

Gildia Magów, poziom 5
Gildia Magów, poziom 5     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 10 rtęci + 10 siarek + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 5 poziomu

Jezioro Ognia
Jezioro Ognia     Koszt budowy: 4000 złota + 10 kamieni + 3 rtęci + 3 siarki + 3 klejnoty
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Ifryty

Ulepszone Jezioro Ognia
Ulepszone Jezioro Ognia     Koszt budowy: 3000 złota + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarek + 5 klejnotów
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Ifryty Królewskie

KuĽnia
KuĽnia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Wozy z Amunicją

Pchli Targ
Pchli Targ     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby

Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów     Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 rtęć dziennie

Przedsionek Piekieł
Przedsionek Piekieł     Koszt budowy: 3000 złota
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Czarty

Ulepszony Przedsionek Piekieł
Ulepszony Przedsionek Piekieł     Koszt budowy: 3000 złota + 5 rtęci + 5 siarek
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 2, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Czarcich Lordów

Przeklęty Pałac
Przeklęty Pałac     Koszt budowy: 15000 złota + 10 drewna + 10 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Jezioro Ognia, Przedsionek Piekieł, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Diabły

Ulepszony Przeklęty Pałac
Ulepszony Przeklęty Pałac     Koszt budowy: 20000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Jezioro Ognia, Przedsionek Piekieł, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Arcydiabły

Psiarnia
Psiarnia     Koszt budowy: 1500 złota + 10 drewna
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Piekielne Ogry

Ulepszona Psiarnia
Ulepszona Psiarnia     Koszt budowy: 1500 złota + 5 siarek
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Cerbery

Klatki
Klatki     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Psiarnia, Urodzisko
Zwiększa przyrost Piekielnych Ogrów lub Cerberów o 3 tygodniowo

Świątynia Zła
Świątynia Zła     Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Gogi

Ulepszona Świątynia Zła
Ulepszona Świątynia Zła     Koszt budowy: 1000 złota + 5 rtęci
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Magogi

Tawerna
Tawerna     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku

Urodzisko
Urodzisko     Koszt budowy: 300 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Diabliki

Ulepszone Urodzisko
Ulepszone Urodzisko     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Chowańce

Narodzisko
Narodzisko     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Urodzisko
Zwiększa przyrost Diablików lub Chowańców o 15 tygodniowo

Wrota Piekieł
Wrota Piekieł     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Demony

Ulepszone Wrota Piekieł
Ulepszone Wrota Piekieł     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Rogate Demony

Wrota Wymiarów
Wrota Wymiarów     Koszt budowy: 10000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Umocnienia
Można wymieniać jednostki z zamkiem, który posiada Wrota Wymiarów

Diablik    

Diablik
Atak: 2
Obrona: 3
HP: 4
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 50 złota
Przyrost: 57
Chowaniec    

Chowaniec
Atak: 4
Obrona: 4
HP: 4
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 57
Gog    

Gog
Atak: 6
Obrona: 4
HP: 13
Strzały: 12
Uszkodzenia: 2-4
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 125 złota
Przyrost: 24
Magog    

Magog
Atak: 7
Obrona: 4
HP: 13
Strzały: 24
Uszkodzenia: 2-4
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 175 złota
Przyrost: 24
Piekielny Ogar    

Piekielny Ogar
Atak: 10
Obrona: 6
HP: 25
Uszkodzenia: 2-7
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 19
Cerber    

Cerber
Atak: 10
Obrona: 8
HP: 25
Uszkodzenia: 2-5
Szybkość: 8
Koszt rekrutacji: 250 złota
Przyrost: 19
Demon    

Demon
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 35
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 250 złota
Przyrost: 12
Rogaty Demon    

Rogaty Demon
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 40
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 270 złota
Przyrost: 12
Czart    

Czart
Atak: 13
Obrona: 13
HP: 45
Uszkodzenia: 13-17
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 500 złota
Przyrost: 9
Czarci Lord    

Czarci Lord
Atak: 13
Obrona: 13
HP: 45
Uszkodzenia: 13-17
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 700 złota
Przyrost: 9
Ifryt    

Ifryt
Atak: 16
Obrona: 12
HP: 90
Uszkodzenia: 16-24
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 900 złota
Przyrost: 6
Ifryt Królewski    

Ifryt Królewski
Atak: 16
Obrona: 14
HP: 90
Uszkodzenia: 16-24
Szybkość: 13
Koszt rekrutacji: 1100 złota
Przyrost: 6
Diabeł    

Diabeł
Atak: 19
Obrona: 21
HP: 160
Uszkodzenia: 30-40
Szybkość: 11
Koszt rekrutacji: 2700 złota + 1 rtęć
Przyrost: 3
Arcydiabeł    

Arcydiabeł
Atak: 26
Obrona: 28
HP: 200
Uszkodzenia: 30-40
Szybkość: 17
Koszt rekrutacji: 4500 złota + 2 rtęci
Przyrost: 3

xD

Mathias - 2007-03-30 09:17:21

Dosyć fajne miasto. Tylko bohasterowie nienadzwyczajni :/

Baron - 2007-04-04 19:36:28

Najbardziej nie lubie tego miasta z przyczyn oczywistych tzn. reprezntuje zlo niezbyt estetyczne.Jest to srednie miasto jednakze raczej slabe na poczatku.Jednostki latajace sa na poziomie 6-7 do tego strzelajace na 2 wiec slabe.Na poczatku jest to slabsze miasto nawet niz Barbarzyncow bo orki strzelaja mocniej a Roki sa na 5 poziomie.Jednakze po rozbudowie przewyzsza ono Barbarzyncow.Magogi sa grozne bo atakuja kilka pol.Niekiedy zreszta i swoich.Psy gryza 2 pola.Lordowie produkuja demony. Ifryty sa silne i zadaja duze straty i lataja to samo z tymi na 7 nie bede glosno wymiawial choc ulepszone sa koszmarnie drogie i nie oplaca sie ulepszac chyba ze mamy kase do zmarnowania.
Ulepszone Inferno jest silne gdy jest ich kilka i maja wrota ktorymi mozna przeskkiwac z jednego do drugiego.Wtedy jest nie do zdobycia.
Nie gram tym miastem chyba ze jest obowiazkowe w scenariuszu.

Mathias - 2007-04-25 14:55:22

Na początku większość miast jest słabych. Nie wiem o co wam chodzi, przecież nie jest takie złe.

Gelu - 2007-06-11 11:57:42

Hejjka
To miasto nie jesst dla mnie zafajne.
Jedynie tylko ifryty i czarty

lordpiorunow - 2007-06-11 14:49:27

Psy gryza 3 pola ;)

Gelu - 2007-06-11 15:23:06

Ale te psy mają słabą obronę troszkę.
A zeby te 3 pola zaatakować musi byc ich ok 180-400 zeby dać bardzo dobry efekt.

______________________________________________________________________
                                  /\                           /\
                                /    \RAMPART_KING/    \

lordpiorunow - 2007-06-11 19:02:26

-->WoG!

w WoGu poprawili troche staty i nie widze problemu ;D

Mathias - 2007-07-11 14:00:27

Ja tam myślę, że cerbery są sp[ox.

matej64 - 2007-09-08 18:59:32

inferno jest fajne diabeł ma dość duży atak nie pamiętam jaki ma arcydiabeł
inferno jest dość tanie
jesli dobrze pamiętam ma 2 jednostki strzelające magogi a drugie nie pamiętam

Mathias - 2007-09-08 22:16:00

matej64: inferno ma niestety tylko te magogi, za jedn. strzel., ale i tak uważam( jak ty), że to fajne miasto.

Rion - 2008-03-25 12:45:28

Dla mnie to miasto jest super. Uwielbiam nim grać. Według mnie złe komentarze są tylko dla tego, że nie umie się grać tym miastem.

Asiņains - 2008-03-26 17:06:01

ja umiem grać każdym miastem :) według mnie Inferno nie jest tak złe... Magogi są świetnymi strzelcami, Czarty mogą wskrzeszać jednostki zamieniając je w Demony, Sułtański Ifryt ma ognistą tarczę, a Arcydiabeł ma teleportacje i niezłe staty :)

Rion - 2008-03-28 13:37:24

Archanioła mi ostatnio tam diabeł zlał że nie wiem ^^. Czarci lord jest wielkim wsparciem dla armii.

Asiņains - 2008-03-28 17:29:51

np. z 40 diabłów, wyjdzie mniej więcej 20 demonów, zawsze jakieś wsparcie :) w tym mieście jest extra Graal :)

Magyar - 2008-10-31 12:55:44

Graal w Inferno jest extra, prawda. Arcydiably tez jest calkiem, calkiem, staty wporzo, szybki bardzo. Demony sa dobre ale przy duzych ilosciach. Niestety Inferno ma tylko jedna jednostke strzelajaca, ale jezeli ktos umie nimi dobrze operowac, to Mogogi moga stac sie bardzo grozne dla naszych przeciwnikow. Dobrze ze jednostki latajace - Diably i Ifryty, sa na 6 i 7 poziomie, czyli ze jednostki latajace Inferno ma dobre i co najwazniejsze, szybkie. Miasto ogolnie dobre, ale nie najlepsze, rozbudowuje sie je calkiem szybko i sprawnie. Ale jest stosunkowo drogie, jak na takie jednostki, wrota wymiarow sie przydaja bardzo, ale tylko jak ma sie kilka Infern. Ogolnie to miasto jest OK, ale ma taki "zly" klimat, i to mnie tak troche odpycha od tego miasta.

Nerevan - 2008-10-31 15:07:43

Niestety Inferno ma tylko jedna jednostke strzelajaca, ale jezeli ktos umie nimi dobrze operowac, to Mogogi moga stac sie bardzo grozne dla naszych przeciwnikow.

Wiesz, tu Ci powiem, często gęsto trzeba naprawdę kombinować. Owszem, zdarzało się, że były masowe obrażenia, ale o wiele częściej musiałem tak walić, żeby to SWOICH walczących na froncie nie zahaczyć :p . Trzeba było planować wcześniej, jeszcze gdy szedłem na front (tym ustane tak, a tym tak, kurde, żeby tylko wróg się źle nie ustawił :p ).

Magyar - 2008-10-31 15:13:34

A ja czasami musze zrezygnowac z kolejki, bo jedynym wyjsciem jest uderzyc we wroga i w moich, ale ja nie chce tracic swoich, i wole puscic kolejke, i to jest minusem Inferna.

Magyar - 2008-11-10 17:43:02

no w dodatku, czasem trzeba zrezygnowac z ataku magogiem, zeby nie poranic swoich

Nerevan - 2008-11-11 09:53:42

Względem siły i mocy wg. mnie ten zamek jest raczej średniawy- jakiegoś uber-powera nie ma, ale też tak za łatwo nie da się go zjechać.
W mojej klasyfikacji jednak traci dodatkowe punkty za badziewny (jak dla mnie) klimat.

Magyar - 2008-11-24 08:34:43

Tak jest, ma taki satanistyczny klimacik, nie lubie tego. Poza tym, jednostki stosunkowo szybko padaja, Arcydiabel ma tylko 200HP, co mi sie podoba, to sa "wrota wymiarow", chociaz sa drogie i nie zawsze sie przydaja. I dlatego to miasto uwazam za jedno z najgorszych w grze.

Macielug - 2008-11-24 09:10:26

No może i jest jednym z najgorszych, ale nie najgorsze, każde miasto jest tak samo dobre, tylko trzeba mieć taktykę i... jeszcze coś. ;)

Magyar - 2008-11-24 09:56:40

Wiem, ale ja teraz mowie o prostocie gry, gdyz grajac na przyklad Zamkiem nie musze sie az tak natrudzic, zeby nie miec duzych strat a z Infernem juz tak sie nie da. ;P

Macielug - 2008-11-24 21:35:44

No to też fakt, ale mi chodzi o to, że każdym miastem da się coś osiągnąć. :)

Magyar - 2008-11-24 21:37:59

Tak, musze sie z tym zgodzic. Jedyna jednostka z tego zamku, o ktorej mozna powiedziec ze jest baaardzo dobra i praktyczna, w pelni uzyteczna jest Cerber, inne miasta maja wiecej takich jednostek.

Asiņains - 2009-01-09 23:10:35

Hmmm... . A Ifryt ? Ma tarczę ognia i potrafi latać. A Magogi ? Atakują kilka jednostek naraz

Zen-Aku - 2009-01-10 13:25:31

Magog, cerber, czart, ifryt i arcydiabeł są dobrymi jednostkami. Ba, nawet niedoceniany demon może stać się trzonem armii Inferna przy okazji farmowania. Inferno jest bardzo dobrym miastem, w niczym nie ustępuje pozostałym, a panujący na jego temat stereotyp jest, jak zwykle, niezgodny z prawdą.

Król Duch - 2009-01-10 15:29:49

W kwestii infernalnego graala - nie wiem, czy aby na pewno jest taki fajny (wygląda bajecznie, ale nie w tym rzecz). Po pierwsze - przyrost chowańca? Szczerze mówiąc wolę np. całą mapę odkrytą, albo 12 pkt. ataku przy obronie, niż jakieś tam 15 (czy jakoś tak) chowańców tygodniowo. Po drugie - najważniejsze - po pierwszym tygodniu z graalem każdy myślący gracz wie, że jest on w zamku inferno. Układ "przyrost diablika i chowańca", czyli jednostka + jej wersja ulepszona, poza opisywaną tu sytuacją w ogóle się nie zdarza... Element zaskoczenia bierze w pysk:)
Ale tak poza tym jest parę fajnych, naprawdę świetnych opcji gry tym miastem. Ot choćby taki szczególik - mamy klonowanie na ekspercie i rzucamy je co turę na arydiabły. Naprawdę paskudny numer:) Bo, żeby klon zniknął, trzeba albo użyć na niego czru - czyt. zmarnować czar -, albo zmarnować ruch jakąś jednostką; po ataku klona (brzmi tak "gwiezdnowojennie") nic mu bowiem nie odda.

Eleazar - 2009-01-20 19:13:33

Królu Duchu, może i Graal powoduje przyrost Chowańców, ale spójrz, jaka potęga, po dłuższym czasie mamy cała armię Chowańców. Ja często najbardziej bronię Chowańców na polu walki, by potem je złączyć i zwykle po takowej akcji i po 2 miesiącach [ok.] mam setki Chowańców. Rz zdarzyło mi się mieć dokładnie 4619 Chowańców. Żebyś wiedział, jak one wszystko rozwalały po kolei... Kto tylko podszedł, ginął. W dobrych rękach Chowańce to potęga! Więc Graal jest wartościowy :D

Potem z kolei weź pod uwagę zamianę tych setek Chowańców, [czy te, które ja uzbierałem] na Demony! Toż to prawdziwa potęga jest... Ponad 4.5tys. Demonów przecież robi totalną rozwalkę na polu walki, wystarczy troszkę pomyśleć :)

Zen-Aku - 2009-01-20 19:25:12

Raczej nie byłoby to 4,5 tys. demonów, bo trzeba by mieć bardzo dużo czartów, a po drugie liczba wskrzeszanych demonów zależy od HP - nie pamiętam dokładnie zależności, ale chyba jest ok. 5-6 chowańców na jednego demona.

Magyar - 2009-01-20 20:51:15

No nie wiem....., zeby rozwalic taka gromade Chowancow to wystarczy (jak gramy Forteca) rzucic ze dwie dobre Implozje i po jednym ataku Tytanow, Arcymagow i Wiekszych Gremlinow.

Eleazar - 2009-01-21 15:15:56

Koragg, to i tak wychodzi jakieś 1 tys. Demonów, a to i tak bardzo dużo :p
Stasek93, ale zanim Forteca zabierze sie do ataku to te Demony już dawno ich rozniosą, wystarczy Przyspieszenie :)

Zen-Aku - 2009-01-21 19:32:17

Wychodzi 1 tys. na czysto, ale musisz mieć do tego sporo czartów, a niekiedy o nie niełatwo. Sądzę, że kilka setek demonów by powstało, zależy wszystko od czartów. Niemniej jednak te kilka setek demonów to siła wręcz ogromna, zwłaszcza gdy znajdziemy fundusze na ich ulepszenie w mieście.

Eleazar - 2009-01-21 21:43:45

Ano właśnie, więc to "mała potęga" :)
No, ale niestety, rację masz, ze trzeba mieć sporo Czartów, bo bez nich ani rusz...

Magyar - 2009-01-22 09:44:34

Zeby jednorazowo (mozna tez "na raty oczywiscie ;) ) wskrzesic 100 Demonow, to trzeba miec 100 Czarcich Lordow. - Co do najlatwiejszych czynnosci nie nalezy.

Eleazar - 2009-01-22 22:13:34

No w sumie tak. :P Ale żeby nazbierać bez szwanku 100, czy więcej Chowańców, też wymaga czasu, więc ogólnie na wszystko trzeba poczekać, na co wrogowie nie pozwolą...

Magyar - 2009-01-22 22:21:02

Hírador napisał:

No w sumie tak. :P Ale żeby nazbierać bez szwanku 100, czy więcej Chowańców, też wymaga czasu, więc ogólnie na wszystko trzeba poczekać, na co wrogowie nie pozwolą...

Hirador i wlasnie o to chodzi. To chcialem uslyszec. Dlatego jestem ZA uznaniem farmowania Demonow, czyli tego, co daje ogromny Plus miastu Inferno. Jestem ZA, gdyz to zeby farmowac Demony trzeba sie niezle wysilic itp., a na przyklad taka Nekromancja to przychodzi latwiej i na duuuzo wieksza skale. OK, koniec offtopa. ;)

Eleazar - 2009-01-23 20:50:54

No trzeba się wysilić, ale się opłaca, no nie?
Po pewnym czasie jest to potęga, więc warto się wysilić!

Magyar - 2009-04-07 09:55:35

Teraz ocenie jednostki Inferna, w skali 1-10, gdyz jak wiadomo, to
wlasnie surowa sila jednostek i ich przydatnosc w polu bitwy, w
glownej mierze stanowia o sile danego miasta, wiec dziela:
1. Chochlik - 2/10
2. Magog - 5/10
3. Cerber - 8/10 (jedna z lepszych jednostek na 3 poziomie)
4. Rogaty Demon - 5/10
5. Czarci Lord - 8/10
6. Sultanski Ifryt - 9/10 (jedna z glownych jednostek Inferna; bardzo przydatny i szybki)
7. Arcydiabel - 7/10 (oprocz szybkosci i statow [atak i def], wypada marnie z tymi 200pkt. HP,
posrod innych jednostek 7 poziomu)
Ogolnie ocenaijac Inferno jako miasto, w skali 1-10, dalbym....hmm...moze.... 5... gora 6pkt. :P
(glownie za szybkosc jednostek tego miasta, bo nic szczegolnego poza tym soba nie reprezentuje)

Rozbójnik - 2009-04-07 15:13:17

Pieski to doskonały materiał na demony ;] Lubię inferno, bo czasem można tyle demonów nakosić, że szczęka opada, tyle że pierwszy tydzień się ciężko gra.

Zen-Aku - 2009-04-07 18:25:08

Magyar napisał:

2. Magog - 5/10

8/10. W końcu mogą atakować wielu wrogów i są wytrzymałe w porównaniu do takich np. kuszników.

Magyar napisał:

3. Cerber - 8/10

10/10 - najlepsza jednostka na 3. poziomie.

Mayar napisał:

7. Arcydiabel - 7/10

8/10, bo jest bardzo szybki i powstrzymuje kontratak, a staty ma gorsze tylko od archanioła. Jedynymi jego wadami są cena i małe HP.

Magyar napisał:

nic szczegolnego poza tym soba nie reprezentuje

Prezentuje sobą bardzo dużo i w niczym nie ustępuje innym miastom. Ma naprawdę niezłą armię, szczególnie magogi, cerbery, czarty i diabły, ifryty mają najwyższą (na równi z ul. ważką) szybkość poziomów 1-6, ponadto mają irytującą tarczę ognia, nienawidzą dżinnów, a przede wszystkim są odporne na ogień (a przypominam, że magia ognia ma najwięcej przekleństw, na które w konsekwencji ifryt jest odporny), diabły ustępują siłowo jedynie czarnym smokom i archaniołom, szkoda tylko, że są takie drogie. Farmowanie demonów z kolei pozwala nieźle zaszaleć, tak, że stosunkowo niska jakość demonów jest całkowicie pominięta.

Sauron - 2009-04-07 18:44:35

Moja ocena Inferna:
1. Chowańce to słabe mięso armatnie do wyssania many, farmowania demonów te 4/10 dam.
2. Magog ma nieco więcej HP niż 10, ognista kula dobra, ale oddziały można ustawić tak, że masowe trafienie się nie zdarzy. Można zranić swoich. Daję 7+/10.
3. Cerber to 8+/10 jest skuteczny i przydatny.
4. Demon to 5+/10 średniak, nadrabia braki tylko jak jest ich dużo przez farmowanie, bez niego: słabo.
5. Czarci lord to 9/10 jednostka dobra, wielokrotnie się przydaje.
6. Ifryt to 8/10 świetna, szybka jednostka szturmowa.
7. Arcydiabeł 7+/10 są lepsze jednostki, np. archanioł, czarny smok, mało HP mocno go osłabia.
Ocena: wychodzi 7/10, to nie Zamek, czy Loch, ale dokopać umie.

Drago - 2009-04-09 13:14:41

Wg systemu Magyara:

Imp - słaby, ale jako materiał na demony się sprawdza i za to 2/10.

Magog - świetna jednostka, może walczyć z harpią o miano najlepszej na poziomie. Atakuje wielu wrogów i jest wytrzymały. 9,5/10.

Cerber - brak wad: 11/10.

Demon - średnia piechota, występująca zawsze w dużej liczbie, dzięki czartom (i chochlikom w sumie też). 6,5/10.

Czart - walczy gorzej tylko od minotaura, ptaka i gorgony, ponadto wskrzesza demony. 9,5/10.

Ifryt - najbardziej irytująca jednostka Inferna, jego tarcza użyta przeciw nam jest czymś nadzwyczaj wkurzającym. Ważniejsza jest jednak najwyższa szybkość poziomów 1-6 i odp. na ogień, co daje ifrytowi 8/10.

Arcydiabeł - w walce gorszy tylko od czarnego smoka i głupiego aniołka, niestety ma drogie siedlisko (ale i tak tańsze od aniołka), staty ma za to świetne, szybkość także, a skille? Powstrzymywanie kontry jest najlepsze w grze. 9/10.

Magia: 7/10 (za samą gildię mogę dać tylko tyle, bo nie ma dopalaczy w stylu wiru magii, czy biblioteki)

Bohaterowie: Marius się wyróżnia, ogólnie jest to jakośc powyżej średniej, ale rewelacji nie ma. 7,5/10.

Cena: Nie jest tanio, ale taniej, niż w Zamku i Fortecy. 7,5/10.

Ogół: Miasto ma b. dobrą armię, która ustępuje jedynie tej z Lochu, a i to minimalnie, tylko przez minotaury i smoki. 8/10, ale jest farmowanie demonów, dzięki czemu łatwo zbieramy hordy tych jednostek, za to +1, więc końcowy wynik = 9/10.

Magyar - 2009-04-09 14:25:21

Drago napisał:

Arcydiabeł - w walce gorszy tylko od czarnego smoka i głupiego aniołka, niestety ma drogie siedlisko (ale i tak tańsze od aniołka), staty ma za to świetne, szybkość także, a skille? Powstrzymywanie kontry jest najlepsze w grze. 9/10.

Ocena 9/10, za te nedzne 200pkt. HP i te "obrazenia" (o ile mozna to tak wogole nazwac)... nie bede wnikal...

Drago napisał:

Magia: 7/10 (za samą gildię mogę dać tylko tyle, bo nie ma dopalaczy w stylu wiru magii, czy biblioteki)

A budynek dajacy +1 punkt do mocy zaklec?

Drago napisał:

Cena: Nie jest tanio, ale taniej, niż w Zamku i Fortecy. 7,5/10.

I taniej niz w Lochu, bo o tym miescie chyba zapomniales, wymieniajac tyle te "miasta dobra".

Drago napisał:

Miasto ma b. dobrą armię, która ustępuje jedynie tej z Lochu, a i to minimalnie.

Hahhahaha

Zen-Aku edit: Wyśmiewasz czyjeś zdanie, a sam nie potrafisz uzasadnić swojego... Dobrze radzę - uważaj co robisz i pomyśl, zanim coś napiszesz. A za te "wielokropki" już dawno powinieneś oberwać. Możesz mi dziękować, że przymykałem na to oko, ale wymagam natychmiastowej poprawy, bo następnym razem na edicie się nie skończy.

Drago - 2009-04-09 15:13:07

Magyar napisał:

Ocena 9/10, za te nedzne 200pkt. HP i te "obrazenia" (o ile mozna to tak wogole nazwac)... nie bede wnikal...

Ocena 9/10 za prawie najlepsze staty, świetną szybkość i najlepszy skill w grze. Diabeł i tak żyje długo, bo ma wysoką obronę. Wiesz, że gdyby miał 300 HP i wyższe obrażenia, to byłby najlepszy na swoim poziomie? Nie, ale bredzisz bez sensu... Obrażenia są normalne, chyba, że dla ciebie hydra też zadaje "obrażenia"...

Magyar napisał:

A budynek dajacy +1 punkt do mocy zaklec?

I może myślisz, że jest to równe wirowi magii? ...

Magyar napisał:

Hahhahaha

Argumenty? Brak, ale to normalka... A wiesz, gdzie możesz sobie wsadzić to "hahahahahaha"? Sam sobie odpowiedz...

Kusznik - 2010-08-07 14:17:35

cowance - cioty
magogi- no nawet dobre so
cerbery - takie średnie
demony - jakies takie byle jakie ale nie so złe
czarty- dobre
mirydy - dobrye
arcydiabły- troche cioty ale to nic mozna nimi dobze pokierowac

pioty lv. gildi magow
przydatne wrota wymiarow
+ 1 do mocy

POdsumowanie: takie sredniawe miasto; so lepsze acczkolwiek lubie nim grac ; ma swoj klimat; lubie mirydy

Rufus42 - 2010-08-07 22:15:53

Popieram tego goscia Kusznik, miasto byle jakie...

Lowcakur - 2010-08-07 23:47:39

Inferno jest mocnym miastem, potrafi niezle napsuc krwi. Rufus, naprawde, podaj choc raz argumenty, ktore wnioslyby cos do tematu. Ale niestety, niektorzy nie doceniaja tego miasta, poniewaz trzeba sie duzo uczyc, zeby Inferno jakos grac.

Sauron - 2010-08-08 11:54:37

Jak nie umie się grać danym miastem, to jest ono słabe. Inferno potrzebuje wprawnej ręki, by wyzwolić swój potencjał. A ma spory. :)

Chowańce mięso armatnie, magogi raczej średnie (choć w miarę wytrzymałe), reszta już jest niezła (oprócz demona, który jest średni).

Solejuk - 2010-08-13 13:53:00

Ja to miasto uwielbiam, nie wiem czemu, ale świetnie mi się nimi gra. Arcydiabły się teleportują po polu bitwy, nieźle mieszają i wcale takie słabe nie są. Ifryty latają, wlatuję nimi do wrogiego zamku, robię rozpierdziel i wracam. Kamikadze w stylu Mag nauczony armageddonu, magia ognia rozwinęta, mięso armatnie poustawiane na każdym polu i używasz skilla. Potem dojeżdżasz wroga swoją główną armią. Robiłem tak, jak miałem problem bo wróg miał Behemoty, Hydry i masę dobrych jednostek.



EDIT :

Nie gram już inferno, pewnie to moja wina i ciągle szmacę, ale nie daję nimi rady. Wróg zamieniał moje jednostki w kamień, piekielne hydry z trucizną, gorgony ze swoim wzrokiem, setki reptilionów wycinające moją armię, klątwy, bolty, miny, ogień, strzały, śmierć i płacz.

Oto screen .. =.= :

http://img534.imageshack.us/img534/6880/rggr.png

GiBoN - 2010-08-14 00:53:43

O masakra toż to porażka! Jak mogłeś miec takie straty?! Wiesz ile demonów było w tych chowańcach, pieskach i gogach?! Za dobrze nie farmie, ale z tego to byłoby nawet u mnie kilka set demonków więcej...

Solejuk - 2010-08-14 12:22:45

Czarty zrobiły demony z chowańców, to wróg je ściął od razu. Potem czarty zginęły. Paranoja, on mi ciągle wyrzynał.\\


No ale bez przesady, porównać Hell Hydras do Hell Barons. Hydry mają takie przesadzone statystyki, że aż żal. Nawet jeszcze całą grupką Baronów nie dawałem rady zaledwie 6 hydrom, które nie mogły się ruszać i atakować.

A co najlepsze część moich jednostek uciekła z pola bitwy przed walką. Może ja trochę zwaliłem, ale na pewno inferno jest gorsze.

Lowcakur - 2010-08-14 21:45:58

Miales GIGANTYCZNA przewage nad przeciwnikiem, staty powinny byc conajmniej o 1/2 mniejsze...

Solejuk - 2010-08-15 09:31:09

Macie rację, w sumie nie wiem jak ja to zrobiłem że tak przegrałem ;D Teraz miałem wiele mniej strat. To dlatego, że repty i tytany zostawiałem na sam koniec, nie wiem po co ;D

Lowcakur - 2010-08-15 10:52:33

Na repty powinienes zucic blind/zapomnienie i zajac sie nimi na koncu.Njwiekszym zagrozeniem tutaj byly Gorgony, powinienes je skoic miesm armatnim czyli chowancami/cerberami. Hell Baron powinien przyatakowac Oslizgi/Bazyliszki, a ifryty powinny lupnac Hydry Chaosu(lub piekielne Hydry, niestety nie moge poznac, ktora to jest). :D a powinna byc wygrana, z niklymi stratami.

GiBoN - 2010-08-15 16:55:56

Cerbery nie powinny iśc na gorgony, ponieważ blokują kontrę, co za tym idzie- nie ściągają jej.

Xeno - 2010-08-15 21:04:41

Panowie to gra z WoGa a tam wszystko jest pogięte, ale nie znaczy to, że  nie widać poziom gracza.

GiBoN - 2010-08-15 21:59:48

Poza tym, jeżeli chodzi o WoGa, to tutaj jest wiele zmiennych, np. czy włączone było zdobywanie expa przez potwory, jeśli tak to na jakim poziomie, jacy byli bohaterowie, etc. Solejuk nie chodziło mi o zfarmienie podczas walki, a wcześniej...

Talscire - 2010-08-23 17:36:55

Impy/Chowańce - słabe mięso armatnie, które głównie idzie na farmienie, staty bardzo niskie, nawet jak jest ich dużo, to padają na cios byle jakiej jednostki 1poziomu. Nie ma żadnego specjalnego skilla. Jednym słowem: badziew.

Gogi/Magogi - kolejne, już trochę lepsze mięso na farm. Staty takie sobie. Głównym minusem magogów jest to, że ranią swoje jednostki, więc jeśli jest ich dużo to może być udręka, jeśli gracz się rozpędzi za bardzo w strzelaniu. Lecz tutaj nie powinienem patrzyć na strzelanie, bo większość graczy bierze magogi dla Demonów.

Piekielne Ogary/Cerbery - dobre staty, skill bardzo przydatny, konkurują z gryfami o jeszcze nie potwierdzone 1. miejsce w rankingu jednostek 3poziomu. Nie wiem dlaczego biorą go na farm. Nie wystarczą Chowańce i Magogi. No nic, o to się nie będę sprzeczał, bo lepsi gracze, mają większą wiedzę o grze niż ja.

Demony/Rogate Demony - najlepsze jednostki 4poziomu. Prawdziwa potęga Inferna. Świetne staty, głównie wytrzymałość. Prawdziwe czołgi, niszczą wszystko na jednego hita, gdy jest ich ze 100. Jednym słowem: doskonałe.

Czarty/Czarcie Lordy - tu dużo nie mówię. Jednostki głównie nie idą do walki, główna jednostka Inferna. Przywołuje demony itp. Średniak.

Ifryty/Sułtańskie Ifryty - przydatna jednostka, nawet niezłe staty. Idealna do oblężeń. Szybki wlot i po łucznikach. Ogólnie są to dobre i bardzo przydatne jednostki.

Diabły/Arcydiabły - bardzo dobra jednostka, wyśmienite staty. Wygląd jednostki też świetny (wiem, wcześniej o tym nie wspominałem, ale one naprawdę fajne wyglądają). Ogólnie świetne jednostki, zasługujące na 2-3 miejsce w jednostkach 7poziomu.

To na tyle.

Lowcakur - 2010-08-23 19:24:13

Demony najlepsza jednostka 4 poziomu?! Niestety, pomyliles sie... Przed nimi raczej stoja takie osobistosci jak:
-Wampirze Lordy
-Krzyzowcy
-Arcymagowie
-No i Ogry szamani
A tak ogolnie, to nferno nie ma czym porzadnie przylozyc, nawet taki Arcydiabel kuleje w obrazeniach.

Talscire - 2010-08-23 20:05:27

Łowca, niby ogry, powolne kloce, mają być lepsze od demonów. Phi! Potrafi porządnie przyłożyć, demony, ifryty, ewentualnie cerbery, jeśli nie pójdą na farm, a, i jeszcze czarty na arenkach. No dobra, przesadziłem, że są najlepsze na poziomie, ale na pewno są lepsze od klocowatych ogrów. Arcymagowie też mogą najwyżej naskoczyć demonom.

Sauron - 2010-08-23 20:33:00

Jeżeli oceniamy jakościowo (jedna jednostka) to demony w czołówce na pewno nie są, gwarantuję to.

W dużej ilości każda jednostka jest dobra, a farmienie jest zdolnością czartów, więc nie jest to plus demonów. To średniaki.

Porównując statystykami:

Rogaty Demon

Atak: 10
Obrona: 10
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 6
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 270

Ogr szaman

Atak: 13
Obrona: 7
Obrażenia: 6-12
Wytrzymałość: 60
Szybkość: 5
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 400

Osobiście demony nawet lubię, jednak porównując suche statystyki, to ciężko już powiedzieć kto naprawdę wygra. Wytrzymałość, atak i obrażenia ogra robią wrażenia.

Arcymag

Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 7-9
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 7
Przyrost: 4/8/12
Koszt: 450

Zwraca uwagę większy od rogatego demona atak i szybkość. Obrażenia te same, obrona o 1 mniejsza. Przyrosty te same. Wytrzymałość mniejsza, jednak strzela z obrażeniami równymi uderzeniu demona. To czyni prawdziwe spustoszenie w szeregach wroga. W razie ekstremalnej potrzeby zadaje pełne obrażenia w zwarciu, choć mniejsza wytrzymałość utrudnia życie, niestety coś za coś, bycie strzelcem kosztuje.

Talscire - 2010-08-23 20:39:06

Nie oceniam ich po jednej, tylko oceniam ich w ogólnej bitwie. Dlaczego Demony są lepsze od Arcymagów i od Ogrów Szamanów? Sieją spustoszenie po farmieniu. Nic ich nie zatrzyma, może z 10 archów, co jest mało prawdopodobne w multi.

Sauron napisał:

Zwraca uwagę większy od rogatego demona atak i szybkość.

Po jakiego grzyba Arcymagowi szybkość?

Mathias - 2010-08-23 20:59:07

Nie no, Arcymag potrzebuje szybkości, żeby jak najwcześniej strzelić. Szybkość odpowiada za kolejność ruchów jednostek, nie tylko za ich zasięg ;).
Sory, że się wtrącam, ale akurat miałem chwilkę ;).

Talscire - 2010-08-23 21:02:33

Jak najwcześniej strzelić, i tak prawdopodobnie sobie nie postrzela, bo gremliny strzelają słabo, tytanów rzadko mamy, bo są drodzy, więc praktycznie zawsze się ma oślepienie, to rzuci się je na arcymaga. Bez oślepienia, minimalnie może być lepszy, lecz i tak uważam, że nie ma szans z demonem.

Mathias napisał:

Sory, że się wtrącam, ale akurat miałem chwilkę.

Nic nie szkodzi ^^.

GiBoN - 2010-08-24 09:33:03

Bzdury. Skoro demony są takie pro, to walcz nimi na mapie, gdzie nie możesz miec up 5 lvl. Demony same w sobie nie mają ani specjalnych zdolności, ani wyśmienitych statystyk i kładzie je większośc "kolegów" z poziomu. Krzyżowcy, arcymagowie, wampirzy lordowie, ogry szamani, bazyliszki, nawet meduza jest porównywalna w dużym stopniu siłowo, bo strzela i nie ma kar w walce wręcz, dodatkowo petryfikuje.

Olórin - 2010-08-24 09:50:45

Ogólnie to Inferno jest mocne jak farmi, a nawet wtedy przy odrobinie szczęścia można jeszcze je rozwalić. Demony są po prostu przeciętne i tak jak szkielety nadrabiają liczebnością (chodź to i tak nie ta skala). Inferno jest ogólnie miastem trudnym do opanowania i jakoś mi do gustu nigdy nie przypadło. Jednostki fajne, ale czegoś mi tam brakuje.

W kwestii demona to na poziomie ustępują mu tylko pegaz i energia, chodź nadrabiają speedem.

Asiņains - 2010-08-24 09:54:25

Szybkość jest naprawdę ważna. Można pokombinować z atakiem i odwrotem. Jeśli chodzi o demona... dla mnie jest najgorszy na poziomie, a ich liczebność oznacza dużą słabość. Łatwo taki oddział wyeliminować. Tak więc demon jest ... słaby.

Talscire - 2010-08-24 10:35:12

GiBoN, nie ma mapki na której nie można 5lvl up. Ja i tak uważam, że demony są lepsze od badziewnych arcymagów i ogry, bo zanim ogry dokądkolwiek dojdą miną z 3-4 tury. Arcymagowie może i strzelają, ale ja bym ich eliminował oślepieniem.

Sauron - 2010-08-24 11:50:47

Eragon napisał:

Arcymagowie może i strzelają, ale ja bym ich eliminował oślepieniem.

To samo można zrobić z twoimi demonami. Klątwy to broń obosieczna. ;)

Lowcakur - 2010-08-24 12:51:03

Ehh...Eragonie, arcymagowie sa b. dobrzy. W pojedynku 1arcy vs. 1 demon arcy pojedzie gladziutko demona. Ale wiem ze takie pojedynki sa do dupy, wiec zrobie rozpiske plusow i minusow tychze jednostek.

ARCYMAG
Plusy:
-Strzela
-Dobre staty
-Duza szybkosc, jak na strzelooka
-Brak ograniczen w walce wrecz
-Zmniejsza koszt czarow naszego bohatera
Minusy:
-Średnie HP
-Kiepska obrona
-Drogi koszt ulepszenia

DEMON
Plusy:
-Liczebnosc(?)
-Nienajgorsze staty
Minusy:
-Szybkosc(Wiadomo, Inferno musi leciec na Hurraaaa, a 6pkt szybkosci to jednak troche za malo, na jednostke szturmujaca).
-Brak skilli

Wiec jak widac na zaloczanym obrazku, Arcymag jest zdecydowanie lepszy od Demona.

Talscire - 2010-08-24 14:14:41

Wcale nie jest lepszy. Na każdą jednostkę można rzucić speeda. Mag strzeli pierwszy i co zrobi demonom? Prawie nic. A za to demony dojdą w 1 albo 2 ruchu i wezmą ich na hita. I czemu rozpisujesz plusa, że brak ograniczeń w walce wręcz? To jest przydatne bardzo rzadko.

Lowcakur - 2010-08-24 15:17:53

Boze, widzisz i nie grzmisz!! Patrz na to:
-Arcymag zaczyna bitwe
- Bohater rzuca: slow/blooddust/precyzja/haste/blyskawica...co tam fabryka dala.
-Arcymag strzela
-Demon sie rusza(  Inferno nie posiadaja zbyt czesto dispella(cure wogole), wiec demon rusza sie 2 albo 1 heks)
I dalej jest rzez demonow...
A brak ograniczen jest czesto przydatny, poniewaz strzelooki wtedy potrfia sie obronic przed jakimis impami/ pikami itp.
A mag wlasnie zrobi bardzo duzo, 12ataku + ~8dmg robi spore straty, a 10obrony demona niewiele pomoze.
I zanim demon sie doczlapie, to mag zjedzie po polowe HP, albo i wiecej.
A potem do akcji wchodzi taki skill jak "bez ograniczenę, i po demonie zostaja demonie szczatki.

Talscire - 2010-08-24 18:43:08

Hah, pikinierzy/impy to mięso armatnie. I czemu ma się nie pojawić przyspieszenie w infernie? Może się pojawić w zwoju, w kapliczkach itp.

Olórin - 2010-08-24 19:42:00

Eragon arcymag jest lepszy od demona i tyle. Ma więcej umiejętności specjalnych. Demon ma tylko farming, który zresztą wynika z umiejętności innego potwora. Strzela, jest szybszy, hp ma gorsze, ale to w końcu jednostka strzelająca (w tej klasie się tylko tytan wyróżnia). W bezpośrednim starciu demon i tak nie ma szans, gdyż nim dojdzie to dostanie po hp (może i nie z pełnej strzały, ale arcymag jest jednostką bardziej ofensywną od demona). Nawet jeśli demon zablokuje maga to i tak nic mu to nie ma, bo arcymag nie ma kar za walkę wręcz, czyli wali tak jak z "prostej strzały".
Demon ma tylko liczebność, a nawet to można zniwelować i po za tym trzeba jeszcze umieć farmić. (ja nie umiem)

GiBoN - 2010-08-24 21:26:13

Eragon, ależ mogę Ci od zaraz zrobi mapkę, gdzie nie można upnąc 5 lvlu. W takim wypadku przyrost demonów wynosi 4/6/8/12, czyli tyle, co maga. Mag jest o klasę silniejszy, nawet, gdyby demon od razu zaatakował maga, to jeżeli by wygrywał, to z dużymi problemami, nie mówiąc i strzelaniu. Nie przypisuj plusów czarta demonowi, bo to tak jakbyś mówił, że skill archanioła to skill jednostki, którą przyzwie, albo, że wezwanie żywiołaka to skill tego żywiołaka. Przecież to paranoja, każdy chce Ci to uświadomic. Demon to jedynie gotowy produkt reakcji, gdzie najefektywniej jest miec 7 czartów wskrzeszających 350 hp(10 demonów) z poległej jednostki(najłatwiej 14 cerberów), oraz wielokrotności. Ale tak łatwo to nie ma :D. Samo farmienie jest trudne i żmudne, a mi dośc słabo wychodzi, więc jeżeli robisz z tego swojego asa, a nie wiesz nawet co to znaczy, to po co gadasz bzdury?:D

Talscire - 2010-08-25 09:30:13

No dobra, niech wam będzie, arcymag jest minimalnie lepszy od Demona, ale klocowaty ogr, nigdy go nie rozwali.

Lowcakur - 2010-08-25 11:56:30

Klocowaty Ogr rozwali Demona z palcem w nosie(niech wam bedzie :] ). Jak sam slyszales, Demon jest tylko lepszy od pegaza i Energi, ale te chociarz lataja...

Olórin - 2010-08-25 20:12:23

Trochę statystyk.

Demon/ogr
atak 10/13
Obrona10/7
Obrażenia 7-9/6-12
HP 40/60
szybkość 6/5

Tak więc widać, że chodź statystyki w miarę się pokrywają to jednak ogr deklasuje demona pod względem hp, które u demona jest takie jak u strzelca. Ogr to kloc, ale ten 1 pkt przewagi demona w speedzie nie czyni go od razu jednostką szybką. Ogólnie ogr jest po prostu lepszy, nawet ma skill, którego demon nie ma wcale.

I.M.P.R - 2010-08-25 20:39:18

Wtrącę się do tej zaciętej dyskusji, jeśli można...
Więc tak...
1. Demon nie jest na szczycie listy najlepszych jednostek 4 poziomu..
2. Przemawiają za tym staty innych jednostek 4 poziomu...
3. Eragon czemu ty się tak upierasz przy swoim wniosku nawet jeżeli są przeciw niemu tak mocne argumenty? (sry za offtop)

Lowcakur - 2010-08-25 21:12:23

Moze odpowiem  za niego(uwielbiam to robic :D ).
Eragon(eKadyen/King of Slayer, jak zwal tak zwal), jest b.uparty, oraz nigdy(w zadnej dyskusji), nie umie poprzec swojego zdania argumentami, lecz nigdy sie do tego nie przyzna. Jesli polubi jakas jednostke/miasto, bedzie uwazal je najlepsze na swiecie, co ukaze takim oto przykladem:
-Eragon: Zombie sa swietne, najlepsza jednostka na poziomie. A ich bohater Starker jest najlepszym bohem w grze, poniewaz zwieksza staty tych zajefajnych jednostek.
-Madry User: Eragonie, Zombie stoja na samym dnie drugego poziomu, a Starker jest najgorszym bohem w Nekro(nie liczac tego od Sokolego Oka). Tacy np. wilczy Rycerze sa od niego 3x lepsi. :)
-Eragon: Nieeeeee!! Zombie sa Zajefajne i Słł33taŚn33333!!!1111!!!11111  :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony:
Madry User: ...

wykladal: Dok. Halibutowany Lowczy Kur von Hackfleish.

Talscire - 2010-08-26 08:22:49

To że mówię, że Demony przez swoją liczebność są lepsze od ogrów, to oznacza, że mówię że są najlepsze na poziomie? Nie. I mnie nie obrażaj.

I.M.P.R - 2010-08-26 09:56:40

Eragon napisał:

Demony/Rogate Demony - najlepsze jednostki 4poziomu. Prawdziwa potęga Inferna. Świetne staty, głównie wytrzymałość. Prawdziwe czołgi, niszczą wszystko na jednego hita, gdy jest ich ze 100. Jednym słowem: doskonałe.

Tego się nie wyprzesz...
Tu pisze czarno na białym, że uważasz że demony to najlepsza jednostka poziomu...

Olórin - 2010-08-26 10:35:02

Pod względem hp demony prezentują się całkiem nieźle na swoim poziomie, lecz każda jednostka (po za energią) z hp mniejszym od demona ma jakiś skill, który czyni te jednostkę lepszą (mag) i dodatkowo przebija ją ze statystykami (bazyliszek).
Od demona gorsze są tylko energia i pegaz

                         Pegaz/Energia/DEMON/Krzyżowiec/Arcymag/bazyliszek/wampir/  ogr   /Meduza
Atak                      9        12        10            12           12            12          10        13*       10
Obrona                10          8        10            12*          9             12*        10         7         10
Obrażenia           5-9       4-6       7-9          7-10         7-9          6-10        5-8      6-12*    6-8
Wytrzymałość       30        35        40            35           30            40          40        60*      30
Prędkość              12*       8          6             6             7              7            9          5         6


Tak więc masz tu pokazane statystyki wszystkich jednostek na tym poziomie. Pokaż mi w czym demon jest najlepszy. Każdą umiejętność tego poziomu, która była najwyższa zaznaczyłem "*" i jakoś demon nie ma żadnej.
Co ciekawe jednostka taka jak ogr ma aż 3 wyróżniki w tym kierunku, a najlepszy na poziomie wampir nie ma żadnej. Nawet pegaz coś ugrał dla siebie ;)
A tak na poważnie, chodź demon nie wypada najgorzej ja się spojży na statystyki to jednak nie ma czegoś, co ma każda jednostka na tym poziomie. Jest to skill, który np. wampirowi daje prym na poziomie, a z krzyżowca czyni jego groźnego konkurenta. Demony są silne tylko dzięki farmieniu, które jest czynnością trudną i nie każdy to potrafi. Zresztą jaki jest sens przypisywać demonowi skill innej jednostki. To tak jakby powiedzieć, że gargulec jest mocny, bo dżin rzucił na niego czar modlitwy.

Talscire - 2010-08-26 10:44:17

Niech wam będzie, demon nie jest najlepszy, ale jest mocny po farmingu.

Lowcakur - 2010-08-26 18:16:59

Nie jest mocny, po prostu jest go duzo. :D Nawet chlop wedlug Ciebie jest mocny, jesli jest go 10k ? :D

GiBoN - 2010-08-31 17:48:18

Farming czyni czarty mocnymi na poziomie, bo wzmacniają armię. Demon ma identyczny przyrost jak meduza, ogr, wampir, czy bazyliszek. Demon jest na dolnym podium 4. poziomu, właśnie dlatego tylko je można sfarmic, bo mają tyle braków, że ich nadmiar, w dodatku kosztem innych jednostek nie będzie destabilizował gry...

Caladan - 2010-10-13 00:09:36

Z Gibonem nie sposób sie nie zgodzić w sprawie demonów. Inferno jest ciężkie do gry. Przy nim trzeba mocno napracować i wtedy widac profity. Z jednostek bardzo fajne sa czarty, diabły i psy. W wogu są oni upierdliwi do pokonania. Demony, ifryty i czarty dostaja fajne zdolnoście. Mają bardzo dobrych bohaterów i magie na 5 poziomie, co jest dla mnie zaletą w grze.

GiBoN - 2010-10-13 00:20:27

Ale przecież demony nie mają żadnych zdolności, jedyne co w nich fajne to wygląd i cena.

Caladan - 2010-10-13 00:45:35

1) Grałeś WOGa i Infernem. Zagraj. Jest ciekawie.
2) Demony  czemu sa fajne, bo sie ma czarty, które na jeden zniszczony slot wskrzesa rogatych. Fajnie miec wiecej demonów niż chowańców. Jak wspomniałes poza tym niczym wyrózniają.  Aczkolwiek Rogaty przy maksymalnym doświadczeniu ma deflect 75% i death blow w wogyfikacji.

GiBoN - 2010-10-13 11:23:54

Tutaj rozmawiamy o "fabrycznym" heroesie, dla woga jest osobny dział, więc nie myl ich, poza tym grałem w woga i wiem, że tam wiele skilli jest mega, wszystko jest zwielokrotnione przez doświadczenie, czy zamianę skilli bohatera/jednostki...

Caladan - 2010-10-16 19:15:12

Jak każdy zamek w dobrych rękach może siać spustoszenie. Nie mam tricku do nich, ale nie są najgorszym zamkiem(chyba takiego nie ma).  Sa oni bardzo nastawieni na ofensywę i mogą poprzez 3 inicjatywę wsród 7 jednostek  namieszać na polu walki. Sytuacja wygląda podobnie mniejwiecej jak z Fortecą. Inferno potrzebuje drugiego Inferna, aby siać panikę.

GiBoN - 2010-10-17 12:47:01

To jest ciekawe, bo siłowo Inferno nieco odstaje od innych miast. Więc co rozumiesz poprzez dobre ręce?

Magyar - 2010-10-17 12:49:18

Caladan napisał:

Jak każdy zamek w dobrych rękach może siać spustoszenie. Nie mam tricku do nich, ale nie są najgorszym zamkiem(chyba takiego nie ma).  Sa oni bardzo nastawieni na ofensywę i mogą poprzez 3 inicjatywę wsród 7 jednostek  namieszać na polu walki. Sytuacja wygląda podobnie mniejwiecej jak z Fortecą. Inferno potrzebuje drugiego Inferna, aby siać panikę.

W Inferno lubię to, że dają bardzo duże możliwości taktyczne.

GiBoN - 2010-10-17 12:59:38

Sprecyzujesz może jakie możliwości taktyczne daje?

Magyar - 2010-10-17 17:05:33

GiBoN napisał:

Sprecyzujesz może jakie możliwości taktyczne daje?

Duży zasięg jednostek, dobre jednostki latające, dobre skille w armii, aż dwie jednostki blokują kontrę (więc można się tutaj pobawić), a Cerber (jak się dobrze nim zagra) może pierdyknąć nawet 3 wrogie jednostki. Można by pisać dalej, ale to już nie dziś. :P

GiBoN - 2010-10-17 17:24:05

Jednostki szybkie, mimo iż siłę mają to są dośc kruche,czarty trzymają się z tyłu, demony powolne, jeżeli nie liczyc farmingu, to pieski robią za dobre wsparcie, a gogi mogą nie móc strzelic, bez haste miasto ma kłopoty...

Caladan - 2010-10-17 17:58:00

1 vs 1 diabełek mieści się jako 3-4 jednostka 7 poziomu. Ifryty, oraz cerbery są denerwujące . Czart przydaja się tylko do wskrzeszania. Magogi są taką niespodzianką, a reszta przeciętne, lub słabe.

GiBoN - 2010-10-18 19:08:05

Nikt w pojedynkę nie idzie na diabły, one są na 6 miejscu pod względem żywotności na swoim poziomie, to dośc mało...

Caladan - 2010-10-18 20:15:58

Bez kontry robi swoje. Podobną zdolność ma hydra, a ma znacznie gorsze staty(siła, obrona, szybkość). W dodatku diabły są na 3 miejscu pod względem inicjatywy. Co daje niemal pierwszeństwo rzucenia jako pierwszy czaru wzmacniającego na ekspercie.
Na każda jednostkę 7 poziomu nikt nie idzie pojedynkę.

GiBoN - 2010-10-18 21:26:25

brak kontry robi swoje jeżeli masz się jak wycofac, wsparcie wojsk, lub jesteś żywotny. Hydra ma ten komfort, że bohater robi z niej chodzący taran, bohaterowie inferna to cioty, silnemu, aczkolwiek kruchemu diabłu silny, aczkolwiek kruchy ifryt niewiele pomoże, bez haste nie podejdziesz diabłem, za drogi interes...

Caladan - 2010-10-18 23:23:29

Na jaskinii behemota mówią wręcz odwrotnie, albo heroemightandmagic.com. Spodziewam się, że lepiej oni znają grę niż ktokolwiek na tym forum.

Wyraz ciota jest wyrazem brzydkim.

GiBoN - 2010-10-19 09:07:58

Co do którego członu mówią odwrotnie? Z haste taki rajd to najlepsze co może być, bez niego to marnotrawstwo armii...Podaj argumenty zamiast ślepo bazować na opiniach innych. Fakt, ciota  to określenie brzydkie, ale jednak pasuje.

Asiņains - 2010-10-19 13:03:04

A ja napiszę tak : Czy pan o3mał zgodę na link ? Wyraz "ciota" jest pół-wulgaryzmem, który występuje w szkolnej mowie potocznej oraz nie jest w cenzurze forum. Proponuję ominąć temat 1 vs.1, ponieważ jest to nieco ... niemożliwe. Od czego są inne jednostki ? Co do diabłów, nie przepadałem nigdy za nimi, ale nie mogę ich nie docenić. Z obstawą tworzą niezłą "falangę", przez którą na pewnym turnieju ledwo przebrnąłem. Inferno jako miasto ... nie urzekło mnie, może dlatego, że nie lubię takich klimatów ?

Caladan - 2010-10-19 16:44:14

1)Cerber obok gryfa  jest najlepszą jednostka 3. Są one słabszą wersją tarana.
2) Lordowie są pod wzgledem siły plasują na 3 miejscu i mają zdolność wskrzeszania prawie podobną do aniołów.
3) Ifryty wydają sie słabe, ale sa szybkie, latają, oraz mają 100% prawdopodobieństwo zadania ognista tarczą obrażeń i skontratakowania, czyli ich obrażenia oscylują atak + ognista tarcza(20%-66%).
4) Diabły są szybkie, mają dobre statystyki obrony i ataku, brak kontry, oraż obniżają szczęście o 1.
5) Magogi są słabe, ale mają coś co może wkurzać duże skupiska potworów.

Jeden z szybszych zamków w grze, co daje dużą możliwość korzystania z magii do piątego levelu.

Z bohaterami się zgodzę, ale Heretycy nie są żli porównaniu z innymi podklasami magicznymi. Tylko w tym zamku wkurza odkrywanie wśród wojów.

Może jest drogi ,ale siedliska nie potrzebują dodatkowych surowców. Tym szybciej zdobędą  rtęć i kasę, tym szybciej mogą rozbudować diabełki. Wrota wymiaru zaś są świetnym sposobem transportowania jednostek.

Niepowiem jest on ciężki do gry i wykorzystanie jego plusów nie idzie łatwo. Jest on również cięzkim przeciwnikiem. Nie lubię przeciwko nim walczyć.

Asiņains wiesz co to jest link. Polega to na tym, że dana rzecz jest hiperłączem, czyli po naciśniecią przechodzę na następną stronę. Tego nie widzę u siebie.  Inna sprawa jesteśmy na forum, a nie na podwórku. Demony moga się poczuć dotknięte takimi sformułowaniami:).

GiBoN - 2010-10-19 16:44:57

Masz rację, diabeł ze wsparciem, ale sam diabeł, bądź sam z ifrytem za szybko zginą za dużo nie osiągając...

Asiņains - 2010-10-19 17:15:30

A czy na battle chodzisz z jednym rodzajem jednostki ? Raczej nie. Jeśli już macie porównywać zamki, to wszystko liczy, piszesz, że bohaterzy z inferno są słabi. Czyżby ? Jeśli ogarniasz miasto, każdy się przyda. Nawet bohaterzy ze specem np. gog/magog są na dłuższą grę - gdy bohater osiągnie wysoki poziom jednostka ta o3muje bardzo dużo statów, przez co staje się potężna ;)

Caladan, link, a hiperłącze to podobne sformułowania, jednak na dłuższą metę to jest to samo. Możesz wejść poprzez albo go skopiować. It's so funny true.

Sauron - 2010-10-19 19:20:58

Jak ktoś umie farmić, to weźmie Marius co by lepiej demonkami wymiatać (ma jeszcze płatnerstwo na start, więc będą wolniej ginąć). Jak ktoś chce się pobawić to może próbować z Nymus, choć ona jest od czartów (na start skuteczność ataku), a one nie będą stanowić głównej siły uderzeniowej tylko stać z tyłu. Ruszą tylko w sytuacji ekstremalnej. Bohaterowie mimo wielu kiepskich umiejętności początkowych mają jednak dość dobry rozkład statystyk.

Demon    2-9    30%    30%    20%    20%
                10+    20%    20%    30%    30%

Heretyk    2-9    20%    10%    35%    35%
                10+    25%    25%    25%    25%

źródło: http://www.heroes3.eu/umiejetnosci

Diabeł i ifryt nie mogą beztrosko ruszać na całą armię. Nie mają jakiejś szałowej wytrzymałości, więc będą ginąć dość szybko. Niemniej, warto ich posiadać w armii. Tarcza ifryta jest bardziej wkurzająca niż realnie groźna, ale może napsuć krwi. Już nie pamiętam, jaka była zależność pomiędzy zadanymi obrażeniami a tymi które oddała tarcza. Cerbery to z kolei prawdziwa gratka dla mistrzów farmingu. Wytrzymałe, a z klatkami i wybudowanymi ulepszeniami fortu mamy ich całkiem sporo. Będą pełniły ważną rolę w przerabianiu mięsa na demony (chowańce są mało wytrzymałe, magog już lepiej, ale to ciągle 2 lvl, ze wszystkimi jego ograniczeniami)

Magogami można trafić w swoje jednostki, choć to nie powinno się często zdarzać, chyba że doszło do stłoczenia i jednostki rąbią się elegancko w kółeczku. Same magogi mają statystyki dość przyzwoite, ale gdy gdy w grę wchodzi farming to lvl 1-3 zostają przerobione.

Co jeszcze? Jak już mamy te pofarmowane demony to trzeba użyć haste. Byle jakie, choć najlepiej mass, żeby pomoc zdążyła dojść i demony nie zostaną tak na pastwę losu.

GiBoN - 2010-10-19 21:11:54

W praktyce bohaterowie tamtejsi mają brzydkie drzewko rozwoju zarówno co do skilli drugorzędnych i średnich podstawowych, spece prócz niektórych wyjątków, nie powalających są do kitu. "Nie mają jakiejś szałowej wytrzymałości, więc będą ginąć dość szybko. Niemniej, warto ich posiadać w armii." nie inwestując w diabły strzelasz sobie w łeb...

Sauron - 2010-10-20 17:34:19

Ja nie mówię, żeby nie posiadać diabłów. :) Zawsze uważałem, że 7 lvl to 7 lvl, niezależnie od tego jak wygląda, jest słabszy czy gorszy, ale będzie lepszy od jednostek gorszych poziomów. (choć dla niektórych pojedynek kościanego smoka i rycerza mroku może być powodem do dyskusji).

GiBoN - 2010-10-20 22:29:20

Zdarza się, że  przy krótszych grach późno wybudowany 7. lvl jest mniej warty niż 5. biorąc pod uwagę liczebność...

Sauron - 2010-10-21 16:31:40

Tak, czasami ilość jest lepsza niż jakość. Po postawieniu siedliska 7 lvl jest: ciężko się wypłacić, a postawienie ulepszeń też może być utrudnione. Choć jeżeli przyjmiemy, że dochód mamy i surowców też sporo, to warto stawiać, ale to oczywistość. Czy jest jednak jakaś naprawdę skuteczna taktyka gry Infernem? Jakiś najskuteczniejszy plan rozwoju. No i kto może pokonać takie dobrze rozwinięte Inferno? Niby każdy, bo balans ponoć jest, ale jakoś mam wątpliwości. Ten ogrom demonów jednak trochę straszy.

GiBoN - 2010-10-21 20:00:19

To jest taka równowaga w żywiołach,  są lepsze w określonych warunkach, przeciw określonym miastom. Inferno drogie, wyłączając  określone templaty masz 50% szans, że mapa będzie biedna...

Xeno - 2010-10-31 23:27:10

Inferno nie jest drogie, tylko ma straszne zapotrzebowanie na siarkę i rtęć.