Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#101 2010-10-18 21:26:25

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: INferno

brak kontry robi swoje jeżeli masz się jak wycofac, wsparcie wojsk, lub jesteś żywotny. Hydra ma ten komfort, że bohater robi z niej chodzący taran, bohaterowie inferna to cioty, silnemu, aczkolwiek kruchemu diabłu silny, aczkolwiek kruchy ifryt niewiele pomoże, bez haste nie podejdziesz diabłem, za drogi interes...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#102 2010-10-18 23:23:29

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: INferno

Na jaskinii behemota mówią wręcz odwrotnie, albo heroemightandmagic.com. Spodziewam się, że lepiej oni znają grę niż ktokolwiek na tym forum.

Wyraz ciota jest wyrazem brzydkim.

Offline

 

#103 2010-10-19 09:07:58

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: INferno

Co do którego członu mówią odwrotnie? Z haste taki rajd to najlepsze co może być, bez niego to marnotrawstwo armii...Podaj argumenty zamiast ślepo bazować na opiniach innych. Fakt, ciota  to określenie brzydkie, ale jednak pasuje.

Ostatnio edytowany przez GiBoN (2010-10-19 09:31:04)


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#104 2010-10-19 13:03:04

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: INferno

A ja napiszę tak : Czy pan o3mał zgodę na link ? Wyraz "ciota" jest pół-wulgaryzmem, który występuje w szkolnej mowie potocznej oraz nie jest w cenzurze forum. Proponuję ominąć temat 1 vs.1, ponieważ jest to nieco ... niemożliwe. Od czego są inne jednostki ? Co do diabłów, nie przepadałem nigdy za nimi, ale nie mogę ich nie docenić. Z obstawą tworzą niezłą "falangę", przez którą na pewnym turnieju ledwo przebrnąłem. Inferno jako miasto ... nie urzekło mnie, może dlatego, że nie lubię takich klimatów ?


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#105 2010-10-19 16:44:14

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: INferno

1)Cerber obok gryfa  jest najlepszą jednostka 3. Są one słabszą wersją tarana.
2) Lordowie są pod wzgledem siły plasują na 3 miejscu i mają zdolność wskrzeszania prawie podobną do aniołów.
3) Ifryty wydają sie słabe, ale sa szybkie, latają, oraz mają 100% prawdopodobieństwo zadania ognista tarczą obrażeń i skontratakowania, czyli ich obrażenia oscylują atak + ognista tarcza(20%-66%).
4) Diabły są szybkie, mają dobre statystyki obrony i ataku, brak kontry, oraż obniżają szczęście o 1.
5) Magogi są słabe, ale mają coś co może wkurzać duże skupiska potworów.

Jeden z szybszych zamków w grze, co daje dużą możliwość korzystania z magii do piątego levelu.

Z bohaterami się zgodzę, ale Heretycy nie są żli porównaniu z innymi podklasami magicznymi. Tylko w tym zamku wkurza odkrywanie wśród wojów.

Może jest drogi ,ale siedliska nie potrzebują dodatkowych surowców. Tym szybciej zdobędą  rtęć i kasę, tym szybciej mogą rozbudować diabełki. Wrota wymiaru zaś są świetnym sposobem transportowania jednostek.

Niepowiem jest on ciężki do gry i wykorzystanie jego plusów nie idzie łatwo. Jest on również cięzkim przeciwnikiem. Nie lubię przeciwko nim walczyć.

Asiņains wiesz co to jest link. Polega to na tym, że dana rzecz jest hiperłączem, czyli po naciśniecią przechodzę na następną stronę. Tego nie widzę u siebie.  Inna sprawa jesteśmy na forum, a nie na podwórku. Demony moga się poczuć dotknięte takimi sformułowaniami:).

Offline

 

#106 2010-10-19 16:44:57

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: INferno

Masz rację, diabeł ze wsparciem, ale sam diabeł, bądź sam z ifrytem za szybko zginą za dużo nie osiągając...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#107 2010-10-19 17:15:30

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: INferno

A czy na battle chodzisz z jednym rodzajem jednostki ? Raczej nie. Jeśli już macie porównywać zamki, to wszystko liczy, piszesz, że bohaterzy z inferno są słabi. Czyżby ? Jeśli ogarniasz miasto, każdy się przyda. Nawet bohaterzy ze specem np. gog/magog są na dłuższą grę - gdy bohater osiągnie wysoki poziom jednostka ta o3muje bardzo dużo statów, przez co staje się potężna

Caladan, link, a hiperłącze to podobne sformułowania, jednak na dłuższą metę to jest to samo. Możesz wejść poprzez albo go skopiować. It's so funny true.


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#108 2010-10-19 19:20:58

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: INferno

Jak ktoś umie farmić, to weźmie Marius co by lepiej demonkami wymiatać (ma jeszcze płatnerstwo na start, więc będą wolniej ginąć). Jak ktoś chce się pobawić to może próbować z Nymus, choć ona jest od czartów (na start skuteczność ataku), a one nie będą stanowić głównej siły uderzeniowej tylko stać z tyłu. Ruszą tylko w sytuacji ekstremalnej. Bohaterowie mimo wielu kiepskich umiejętności początkowych mają jednak dość dobry rozkład statystyk.

Demon    2-9    30%    30%    20%    20%
                10+    20%    20%    30%    30%

Heretyk    2-9    20%    10%    35%    35%
                10+    25%    25%    25%    25%

źródło: http://www.heroes3.eu/umiejetnosci

Diabeł i ifryt nie mogą beztrosko ruszać na całą armię. Nie mają jakiejś szałowej wytrzymałości, więc będą ginąć dość szybko. Niemniej, warto ich posiadać w armii. Tarcza ifryta jest bardziej wkurzająca niż realnie groźna, ale może napsuć krwi. Już nie pamiętam, jaka była zależność pomiędzy zadanymi obrażeniami a tymi które oddała tarcza. Cerbery to z kolei prawdziwa gratka dla mistrzów farmingu. Wytrzymałe, a z klatkami i wybudowanymi ulepszeniami fortu mamy ich całkiem sporo. Będą pełniły ważną rolę w przerabianiu mięsa na demony (chowańce są mało wytrzymałe, magog już lepiej, ale to ciągle 2 lvl, ze wszystkimi jego ograniczeniami)

Magogami można trafić w swoje jednostki, choć to nie powinno się często zdarzać, chyba że doszło do stłoczenia i jednostki rąbią się elegancko w kółeczku. Same magogi mają statystyki dość przyzwoite, ale gdy gdy w grę wchodzi farming to lvl 1-3 zostają przerobione.

Co jeszcze? Jak już mamy te pofarmowane demony to trzeba użyć haste. Byle jakie, choć najlepiej mass, żeby pomoc zdążyła dojść i demony nie zostaną tak na pastwę losu.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#109 2010-10-19 21:11:54

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: INferno

W praktyce bohaterowie tamtejsi mają brzydkie drzewko rozwoju zarówno co do skilli drugorzędnych i średnich podstawowych, spece prócz niektórych wyjątków, nie powalających są do kitu. "Nie mają jakiejś szałowej wytrzymałości, więc będą ginąć dość szybko. Niemniej, warto ich posiadać w armii." nie inwestując w diabły strzelasz sobie w łeb...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#110 2010-10-20 17:34:19

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: INferno

Ja nie mówię, żeby nie posiadać diabłów. Zawsze uważałem, że 7 lvl to 7 lvl, niezależnie od tego jak wygląda, jest słabszy czy gorszy, ale będzie lepszy od jednostek gorszych poziomów. (choć dla niektórych pojedynek kościanego smoka i rycerza mroku może być powodem do dyskusji).


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora