Obywatel
Jaka jest wasza opinia o koscianych smokach?
Moja: doskonale się te smoki w necropoli uzupełniają, pozatym nie mozna chcieć aby wszystjkie jednostki były w zamku doskonałe, fajnie jest że są lepsze i gorsze dlatego że każdy zamek ma plusy i minusy wtedy i to jest fajne . A jakby ich trzech przyrstałlo to to jest już głupie kombinowanie,wtedy by trzeba wszystko usprawnić ( mantikory a czarni rycerze, mnisi, a minotaury itp)
a co do smoków to dobre są one jesdynie w WOG-u (dostają tylko 50% obrażeń)
Ostatnio edytowany przez Kusznik (2010-08-07 15:10:41)
Offline
WTF?! O co Ci chodzi w tym poscie?! Jest calkowicie chaotyczny, "bes sęsu", jakby powiedzial Jasiu Smietana. A jesli chodzi Ci o Widmowe/Upiorne Smoki, to jednostka jest najgorsza z 7lv, skill jest swietny(ale naprawde zbyt rzadko wypada, wiec sie praktyczni nie wlicza w gre).
Offline
Obywatel
Sa najslabsze a ulepszenie jest tak slabe ze szkoda kasy!Generalnie jednostka nieprzemyslana i trzeba by ja na nowo opracowac.Faktycznie Nekropolia jest strasznie silna bo ma juz Mrocznych i Wampiry i Szkielety.Powinni oslabic Czempionow a wzmocnic smoki.
Uzywam je nieulepszone jako dodatek do reszty...
Offline
Generał
Rzeczywiście zawiły ten post okrutnie. Najpierw, że smoki się w Nekropolii uzupełniają. Potem nie wszystkie jednostki są doskonałe, przez co zamki mają plusy i minusy co jest fajne. A jakby mieli przyrost 3 to jest już głupie kombinowanie, trzeba by wszystko usprawnić (mantikory vs czarni rycerze, mnisi vs minotaury). Smoki są dobre tylko w WoG-u, gdyż otrzymują w nim tylko 50% obrażeń.
Eee... Tłumaczenie mojego autorstwa.
Offline
Lowcakur za dużo H5 ^^, nazwy Ci się coś mylą. Smoki są słabe, służą do dobijania i ewentualnie blokowanie, a jak skill wpadnie to może byc super, w dodatku są tanie i to dzięki nim nekro może miec pierwszy ruch.
Offline
Napisalem to samo, Gibon. Czytanie ze zrozumieniem sie klania.
Offline
Pieprzysz, chyba do siebie to kierujesz . Jedyna rzecz z którą się zgodziliśmy to co do skilla, ja powiedziałem jaką rolę odgrywa w mieście, jakie może dac korzyści, Ty tylko to, że jest najgorszy. Masz racje, to dokładnie to samo... ^^
Ostatnio edytowany przez GiBoN (2010-09-08 19:05:38)
Offline
Rekrut
Trupiane smoki są lipa, ale... To nie zmienia faktu, że potrafią wkurzyć i ładnie krwi napsuć.
Offline
Generał
Szałowe nie są, ale to prawda. 7 lvl do czegoś zobowiązuje, więc też mają kilka właściwości. Są szybkie i postarzają. W dużych ilościach (choć to nie jest specjalnie mocny argument) są niebezpieczne i obrażenia też chyba zadawały przyzwoite.
Offline
Smoki trupy. Mają najsłabsze statystyki na swoim poziomie. Nawet feniks ma lepsze, a jest go więcej (chyba, że ktoś gran a plikach). Ma bardzo dobry skill, ale niestety szansa jest również bardzo mała na to, by wszedł. Jedyne co robi, to blokuje, daje pierwszy ruch (nie zawsze) i dobija. Wraz z rycerzami śmierci stanowi groźny zestaw (najpierw "klepsydra", a potem jeszcze "miecz" i nawet najmocniejsze jednostki klękają). Szansa jest jednak na taki obrót sprawy bardzo mała. Ogólnie w necro zostało wyeliminowany czynnik szczęścia z morali, ale został dodany ze skilli jednostek (takie skille na tym poziomie dużo dają). Ogólnie jednostka słaba, ale z dużym potencjałem, który rzadko się pokazuje.
Offline