Generał
WŻ ma na początek świetny start. Zestaw rusałka-burza-lód jest bardzo skuteczny. Potem dochodzą poziomy słabsze, chociaż żyw. magii jest niezły, a feniksy mają zwiększony przyrost. Stwierdzenie Olórina o najlepszym starcie WŻ nie jest zbyt przesadzone.
Zamek jest bardziej zbalansowany poziomowo. Start ma średni, halabardnik jest mocny, ale wolny. Gryf to taka jednostka do wszystkiego. Kusznik kruchy, ale jak nikt do niego nie dojdzie, to odda nam nieocenione usługi. Dalej świetny krzyżowiec, kapłan, czempion i archanioł.
Zamek po pewnym czasie odrobi zaległości, ale WŻ zawsze będzie miało przewagę w postaci nazbieranych burz, lodów i feniksów.
Offline
Wż jest jeszcze na dodatek o wiele lepsze wmagi mozliwosc posiadania 4 magi lub np gdy mamy dobrego maina a tylko 2magie dobranie poszukiwanej magi ziemi czasem ratuje dupe... co wiecej mozemy miec latwo implozje i zywiołaki do przyzwania . Poziomów 4-5 dostajemy wiecej energia moze sluzyc jako blok strzelców taki jak pegaz w rampie zyw magi jest odporny na czry umyslu powstrzymuje kontre i atakuje dookola przy blessie zadne miasto praktycznie nie przestrzela Wz a rusałki w 1 tyg z powstrzymywaniem kontry pozwalaja niszczyc wszystkie hordy entów bez strat czyli hordy klocowatych jednostek... Bohaterowie sa akurat dobrzy bo maja fajne drzewko rozwoju z Wz mozna cos wykrzesac jak sie umie nim grac... a zamek jak to zamek nie jest zbyt trudny do opanowania jednostki równe silne
Offline
Obywatel
Godni siebie przeciwnicy ! Zamek ma duza sile a takze wskrzeszanie .
Feniksow jest 4 poza tym silne sa zywiolaki burzy i lodu .
Mozna tez sporo namieszac psychicznymi...
W zamku sa jeszcze czempioni duzo gryfow miecznicy ...
W sumie zamek ma wiecej mocnych jednostek ale o mniejszej ilosci .
Wrota maja burze i feniksy supermocne ...
Moga jeszcze dokupic artefaktow i zwiekszyc sile .
Stawiam na remis . Zalezy od tego jak komu pojdzie na poczatku gry !
Offline
Kiedyś nie doceniałem siły WŻ. Teraz wiem, iż jest on bardzo dużo wart - głównie dzięki testom, które wskazały Wrota jako trzecie najsilniejsze miasto. Tak to jest, czasem trzeba się przekonać samemu, ile co jest warte poprzez dziesiątki działań matematycznych. Zamek jest jednak wg tych samych testów najlepszy, co zgadzało się z moimi poprzednimi założeniami, i wygrywa praktycznie z każdym.
Co do przydatności, to tutaj różnie bywa. Generalnie Wrota są bardziej mobilne, ale równie drogie, co Zamek. Bohaterowie... lepsi w WŻ. Magia, jak wiadomo, lepiej rozwinięta we Wrotach.
Tak więc może to będzie najbardziej kardynalna zmiana w moim herosowym światopoglądzie, ale stawiam na remis. Oba miasta są wiele warte i stanowią wielką potęgę. Co do odczuć osobistych, to kto mnie chociaż trochę czytał i poznał, wie, iż jest "wyznawcą" Zamku, natomiast WŻ nie lubiłem, aczkolwiek obecnie uważam je za ciekawe, chociaż lekko zepsute przez twórców, urozmaicenie.
Offline