Rekrut
Nie wolno stawiać Bastionu, aż na 7. miejscu.To jest miasto idealne do gry
Ostatnio edytowany przez King of Slayer (2009-09-18 20:38:36)
Offline
Mogę też powidzieć,że na M-ki dobry jest Lacus i Wrota żywiołów.Każde miasto ma na każdy rozmiar swojego boha(oprócz fortecy,bo ma dennych bolków)
Offline
Rekrut
A teraz napiszę bardziej szczegółowo.
1.Bastion - B. dobre jednostki, mają 2 jednostki do osłony strzelców, doskonałe Centaury.Wysokie Elfy strzelają 2 razy.Pegazy ze speedem mają całe pole heksowe do popisu.Jednorożce to b. dobra jednostka, która oślepia, a Gildia to 5. poziom i magia ziemi.
2.Zamek - B. dobre jednostki, szczególnie Anioły.Pikinierzy do osłony strzelców.Gryfy to czołówka poziomu.Kusznicy mają 2 strzały.Kawalerzyści mają przyzwoite dmg i szybkość.Jedynie Kapłani to dno.
3.Lochy - Wszystko, jak wyżej.
4.Twierdza - Trochę słabsze niż poprzednicy.
5.Inferno - Dużo słabsze niż poprzednicy, ale nadal przyzwoite.
6.Cytka - Przyzwoite miasto dla zaawansowanych graczy.
7.Wrota Żywiołów - Najlepszy graal z gry.
8.Nekropolia - Szkielety jedynie są dobre.
9.Forteca - Dno spośród miast.
Offline
1. Pegazy mają pole do popisu, ale po max. 2 turach [jak się ma dobre wojo to już po 1 turze] leżą na ziemi.
8. A Mroczny Rycerz?? A Wampirzy Lord??
9. Wcale nie takie słabe, mają Arymagów, Tytanów i Nagi..
Cytka w pierwszej czwórce minimum musi być
Dla mnie:
1. Lochy [b. silne jednostki, jedynie Chimera ciut odstaje, ale i tak niezła. Dobry Graal, świetni bohaterowie i Magia Ziemi z Gildią na 5.]
2. Cytka [jak się umie grać i dobrać bolka, to miasto nie do powstrzymania. Potężne w deffie, mają kilka świetnych jednostek, ale Gildia kuleje]
3. Necro [za Alpy, Mrocznych Rycków i ew. Nekromancję, Gildia na 5. poziomie]
4. Zamek [mają Archy, Czempów i Kusze 2x. Wytrzymałe jednostki, Krzyże wspaniałe. Kapłani to dno, gildia tylko 4 lvl]
5. Inferno [demony robią sieczkę z wszystkiego 5 lvl gildii]
6. Forteca [to jest silna magia, mają też Nagi, Tytanów i Arcymagów. Jak się nie skicha na początku gry, to potem maszyna do bicia. Słabi bolkowie]
7. Twierdza [Crag Hack + Roki + Behemoty + Wilczy Jeźdźcy + Uruki do ostrzeliwania wroga - nie do powstrzymania i to od 1. tygodnia Mają słabe Cyce, więc ich się nie kupuje. Jednostki słabe w deffie]
8. Bastion [Centy i elfy na start do expienia, potem Pegazy ew. do bloku chwilowego strzelców, bo padną. Enty mają wysoki przyrost [ale i tak słabe], jednorożce oślepiają i nic poza tym. Złote Smoki są w środku w rankingu jednostek 7. poziomu, bohowie kitowi.]
9. WŻ [bohowie? .. Graal dobry, ale słabe jednostki prócz Żyw. Burzy. Rusałki padają jak muchy. Feniksy to dno, ale mają wysoki przyrost.. Energia? Magma? Psychika? Dnooo..]
To moja osobista ocena, wielu może się z nią nie zgadzać
Ostatnio edytowany przez Viewer (2009-11-03 15:25:14)
Offline
1.Bastion(za centaury i elfy, ale przede wszystkim za klimat)
2.Cytadela(miasto bardzo defensywne, dużo przetrzyma, a gorgony są świetne)
3.Loch(za harpie, smoki i wir magii)
4.Zamek(miasto bardzo uniwersalne)
5.Twierdza(bardzo szybka rozbudowa)
6.WŻ(za rusałki, feniksy i magiczną uczelnie, klimat też fajny)
7.Forteca(droga, ale silna)
8.Inferno(silne, ale nie umiem nim zbytnio grać)
9 Necro(to samo co wyżej, ale jeszcze mi się klimat nie podoba)
W Bastionie są akurat dobrzy bohaterowie, choćby Mephala, czy Ivor, że o Kyrre nie wspomne, więc tacy kitowi nie są
Offline
Ivor to chyba jedyny porządny.
Kyrre? Logistyka i Łucznictwo.. Lepszy Gunnar z tym samym, ale Taktyką
Mephala.. defensywna nieco, jak Tazar w Cytce.
I na tym się kończy?
A spójrz choćby na Lochy: Gunnar, Malekith, Shakti, Jeddite, Ajit też dobry, Alamar.
Offline
Rekrut
Viewer to, że Lochy mają najlepszych bohaterów, to nie znaczy, że Bastion ma słabych.
Taki Ivor jest przyzwoity, Kyrre jest dobry, Mephala jest dobra.
Offline
No Mephala jest typowo defensywna w końcu ma spec płatnerstwo tak jak Tazar jak sam zresztą napisałeś.
No Gunnar, Shakti i Jeditte to są bohaterowie z "klasą" i tego nie neguje.
1.Malekith jest przeciętny, bo o ile mądrość jest przydatna, o tyle talent magiczny to syf.
2.Ajit już troche lepszy bo ma dowodzenie, ale odporność jest mało przydatna
3.Alamar ma dość dobry spec.(wskrzeszanie), ale nauka czarów to już blisko dna(chyba że ma się ją na pobocznym)
W Bastionie mamy Mephale, Ivora i Kyrre.
1.Tu dam Alagara
2.Ufretin, zamiast dowodzenie jest szczęście
3.Coronius, różnica jedynie w zaklęciu
No tak do łucznictwa, premia do ataku dla łuczników dla takich miast jak Forteca to nie lada dodatek, a dla Bastionu, gdzie jest tylko 1 łucznik i jeszcze Ivor ze specem na elfy to też sporo daje
Offline
Mając Ajita na dobrym poziomie i przyzwoitą liczbę Beholderów, po prostu nic mnie nie zatrzyma
Talent Magiczny? Na duże mapki, jak trafia się Implozja, fajnie zadać te 15% więcej dmg, szczególnie że przy Implozji występują duże liczby, tak więc duży bonusik się nalicza ;P
Alamar, no tak, dlatego lepszy jest Jeddite od niego - ten sam spec, i dodatkowe wolne pole. Aczkolwiek jak gramy tak, że main boh ma od początku książkę, ale nie wchodzi do zamku i nie uczy się czarów, a wojo dostarczają mu szczury, to taka Nauka Czarów zaoszczędzi nam jazdy z powrotem do zamku mainem, szczególnie jak gdzieś się nie zapędziliśmy Nie jest to takie słabe, aczkolwiek jest wiele lepszych.
Offline