Rekrut
Tak, Wilczy rycerze sa super, ale nie tylko one sa dobre w Twierdzy. Ptaki Gromu takze zasluguja na uznanie, bo jak niedawno gralem Twierdza i mialem 114 Ptakow Gromu i jak uderzyly piorunem, to zadaly tym piorunem az 1140 pkt. obrazen. Wogole wszystki jednostki w Twierdzy sa bardzo przydatn i dobre w ataku.
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2009-01-03 21:51:30)
Offline
Niestety nie wszystkie - orkowie wspomagają nas bardzo strzelaniem, ale jakość niestety niezbyt dobra, gobliny są denne, ale można łatwo uzyskać spore ich ilości. Porażką są cyklopy, których w zasadzie się nie powinno w ogóle budować (taka cena siedliska, za tak denną jednostkę...), a zamiast nich postawić behemoty. Najszybciej trzeba zrobić ptaki, jak już je mamy, to dalszy rozwój jest z górki. Osobiście ulepszam najpierw wilki (a siłą rzeczy też gobliny), potem ptaki i ew. orków (koszt ulepszonej budowli jest śmiesznie niski).
Offline
Rekrut
A jak ja gram Twierdza (i zazwyczaj mam juz wilcze zagrody - czy jakos tak) to pierwszego dnia kupuje Roki (Gniazdo na urwisku), a od razu drugiego dnia kupuje Siedlisko Behemotow.
Offline
Koragg gobliny są dobre tak jak i wilki lecz trzeba porozdzielać i głowną siłą atakować tak by nie dostać kontry taka podstawowa armia powinna wyglądać tak
1 wilk,1wilk,x wilków,ptaki,behemot,x goblinów,1 gobiln
Dobrze pokierowana walka da nam maxymalne straty 2 wilki i 1 goblin
Offline
Mutare, jeżeli mówimy o jakiejś liczbie określonej Cyklopów, to owszem, Cyklopy - 2, 3, 4 Cyklopy i owszem, wielką literą
No niestety, w tym miejscu mój instynkt ortograficzny zawiódł, a na dyktandach nigdy nie miałem gorszej oceny, jak 5- Dobra koniec z tym, do tematu:
Co do Wilczych Jeźdźców, to czasami rozstawiam ich, ale nie po 1, tylko po 2-4, zadają większe straty Ale rzadko gram Twierdzą, więc nie mam okoliczności, żeby jeszcze to opracować.
Stasek93, owszem, Behemoty są dobre, ale tylko w zdolności obniżającej o 80% obronę wroga i przy wytrzymałości, ale reszta ich umiejętności są słabsze, niż jednostek swojego poziomu.
Pzt. [poza tym], wykupując w 2 dniu Siedlisko Behemotów, raczej marnie potem idzie, chyba, że załatwisz sobie wszystkie kopalnie Behemotami, to tak. Ale tak to nie ma sensu tak wykupować, bo potem nie ma się kasy na nic. Najlepszą taktyką jest taktyka Kapitolu, masz 4tys. dziennie i git
Offline
Obywatel
Majer napisał:
Wilkami trzeba umieć walczyć tzn. rozdziel je sobie na 1,1,1,1,1, reszta i pierw atakuj "1" dostaniesz z kontry a nastepnie "resztą" przez co nie bedziesz tracil tyle wilków
Chyba gobliny lepiej się do tego nadają.
Twierdza to specyficzne miasto, oparte wyłącznie na walce wręcz. Wymaga sporej wprawy, bo jednostki mają świetny dmg, ale też są bardzo wrażliwe na ataki. Główna siła to wilki, ptaki i behemoty. Na mass haste wbija się we wszystko jak w masło, ale jeśli przeciwnik zaczyna (a jest tak często) to łatwo o szybką porażkę.
Osobiście nie lubię grać twierdzą (bo za bardzo nie umiem ), ale jest to dość silne miasto.
Offline
Generał
Jednostki dobre, mają niezłe dmg, ale szybko się kruszą. Bohater musiałby mięc więcej obrony dla załatania braków ( jakieś artefakty na przykład). Wtedy to Twierdza pokaże swój potencjał ( zresztą każde miasto go ma, trzeba tylko się postarać).
Offline
Rekrut
Fenomen Twierdzy polega na prostocie tego miasta a takze na sile jego jednostek.
Teraz ocenie jednostki tego
miasta w skali 1-10:
Hobgoblin - 6 (calkiem dobra jednostka wsparcia, 7 pkt. szybkosci....)
Wilczy Rycerz - 6.5 (jednostka niemal idealna, gdyby nie to HP...)
Uruk - 5.5 (szybkosc moze i niebyt wysoka, reszta tez, ale jednak jest to calkiem dobra
jednostka wsparcia piechoty, no i nie pada zbyt szybko [20 pkt.HP] )
Ogr Szaman - 7.5 (60 pkt. Wytrzymalosci + Rzucanie "Reki Smierci", to jest to - lecz
minusem jest cena siedliska, a konkretnie ilosc drewna)
Ptak Gromu - 8.5 (60 pkt. HP, duza szybkosc, uderzenie blyskawicy, jedyna jednostka
latajaca w Twierdzy - jednym slowem, bardzo dobra jednostka ofensywna)
Cyklop Krolewski - 7.5 (Wszystko super, no i niszczenie murow, ale cena psuje wszystko)
Starozytny Behemot - 9 (Jednostka bardzo wytrzymala (300 pkt. HP), jak na jednostke
piechoty, to dosyc szybka (9), no i przede wszystkim zdejmowanie obrony atakowanej
jednostki az o 80% + fakt, ze Behemoty mozna miec juz bardzo latwo w pierwszym
tygodniu gry, wiec jak najbardziej ta jednostka zasluguje na wysoka ocene)
Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-04-06 08:53:56)
Offline
Magyar napisał:
Ptak Gromu - 8.5 (60 pkt. HP, duza szybkosc, uderzenie blyskawicy, jedyna jednostka
latajaca w Twierdzy - jednym slowem, bardzo dobra jednostka ofensywna)
Nie zaniżaj Ptak zasługuje zdecydowanie na 9.5, bo poza tymi wszystkimi zaletami ma jeszcze jedną - można go szybko postawić, a na piątym poziomie ustępuje jedynie minotaurowi i, być może, gorgonie.
Offline