Rekrut
U mnie tak:
1. Cenatur Bojowy (czemu wiekszosc z Was pisze, ze Halabardnik - przeciez on jest gorszy od Centaura Bojowego )
2. Kusznik/ Krasnoludzki Wojownik/ Harpia Wiedzma (Wilczy Rycerz tez zasluguje na wyroznienie, za swoja walecznosc i wojowniczosc )
3. Gryf Krolewski/ Szary Elf
4. Ogr Szaman, Arcymag/ Wampirzy Lord (Krzyzowiec takze zasluguje na wyroznienie )
5. Wielka Gorgona/ Minotaur Krolewski/ Ptak Gromu (Arcylisz takze zasluguje na wyroznienie )
6. Wladca Mroku/ Naga Krolewska / Czempion (Jednorozec Bitewny takze zasluguje na wyroznienie )
7. Archaniol/ Czarny Smok/ Zloty Smok (Tytan takze zasluguje na wyroznienie )
Offline
Halabardnik ma więcej hp. Mi jest on potrzebny do blokowania strzelców.
Złoty smok ?
Offline
Rekrut
Cooo? Przeciez Halabardnik i Centaur Bojowy maja po tyle samo HP, czyli 10. Centaur Bojowy lepiej nadaje sie do ataku, ale takze lepiej do oslony strzelcow, bo zajmuje az dwa hexy, a Halabardnik tylko jeden hex.
Offline
Taa, tylko że Halabardnik ma o 2pkty więcej obrony. Centaur Jest też dużo droższy od Halabardnika:
Halabardnik: 75$
Centaur Bojowy: 90$
Centaur jest wprawdzie szybszy, ale nie o tak dużo, bo jedynie 3 punkty.
Centaur Bojowy lepiej nadaje sie do ataku
Pod jakim względem? Obydwie jednostkimają tyle samo punktów ataku.
Offline
stasek93 napisał:
Cooo? Przeciez Halabardnik i Centaur Bojowy maja po tyle samo HP, czyli 10. Centaur Bojowy lepiej nadaje sie do ataku, ale takze lepiej do oslony strzelcow, bo zajmuje az dwa hexy, a Halabardnik tylko jeden hex.
Może i zajmuje dwa hexy, ale są droższe. Mi chodzi o tanią, dobrą osłonę. Halabardnik nadaje się do obrony.
Ostatnio edytowany przez Pandrodor (2009-02-03 12:51:16)
Offline
Obywatel
Jasne, że są droższe, bo są lepsze! Nie wprowadzajmy kwestii ceny, dopóki nie ustalimy kwestii jakości. W tym wypadku cena za taką jakość nie jest wygórowana, więc dajmy temu spokój.
"Tylko" trzy heksy ruchu? TYLKO? W praktyce oznacza to ze strony centaura czynny udział w bitwie, w przypadku halabardiera zaś - stanie sobie przy strzelcach. Ok, różnie z tym bywa, ale żaden halabardier nie dokaże nigdy tego, co centaur bojowy; na przyśpieszeniu jest w stanie przejść całą mapę! Blokujemy i poważnie nadwyrężamy wrogi oddział jedn. strzelających jednostką pierwszego poziomu!
Szybkość jest w tej grze kluczowa, więc może jej łaskawie nie deprecjonujcie. Dlaczego na przykład nikt nie uważa golema za najlepszą jednostkę 3 poziomu, pomimo że ma ogromną liczbę p. życia, świetną obronę itd.?
Swoją drogą dobra wiadomość dla wielbicieli bastionu: i tak mają swoje status quo. Bo gdyby ostatecznie jednak przyjąć tę zasadę, najlepszą jednostką 2 poziomu musiałby być krasnolud.
Offline
Oczywiście, że Centaur zamiast Halabardiera!
Może tańszy, ale wolniejszy, mniej zajmuje powierzchni...
Tak jak powiedział stasek93, szybkość ma tu spore znaczenie i tu zgadzam się z Królem Duch.
Przecież to jest bardzo ważne - sz6ybkość. W rękach dobrego taktyka, można uzbierać kilkaset jednostek, a w połączeniu z szybkością mogą pokonywać silniejsze od siebie jednostki o wiele szybciej, niż, np. jednostki 4, 5 poziomu.
Offline
Anubis, wszystko ok, ale magog najlepszy na poziomie? A nie zapomniałeś o takiej jednostce jak Harpia Wiedźma?
Offline
Obywatel
Przepraszam ale co Wy macie z tą Harpią ?? Czy na tym forum nie uznaje się Wrót Żywiołów?? albo nawet wilczych jeźdźców czy replitalionów ??
1.Kościeje(nekromancja)>>>Centaury,Rusałki,Gremliny=Trogi (Shakti), Halabardziści, Gnole, Gobliny,Chochliki-impy.
2.Żyw powietrza, Harpie, Wilczy jeźdźca, Replitalion,Kusznik,Gargulec, Magog, Krasnolud, Zombie
3.Gryf, Cerber, Elf(Ivor), Żyw. lodu, Ważki, Beholdery, Golemy, Zjawy, Urkowie.
4.Alp, Arcy mag=Krzyżowiec,Ogrzy Szaman, Bazyliszek, Meduza, Pegaz, Żyw, Ognia
5.Gorgony, Ptaki gromu, Minotaur, Czart, Dżin, Licz, Ent, Kapłan, Ziemniak
6.Naga=Władca Mroku, Czempion, Umysłu,Ifryt, Jednorożec, Wywerna, Cyklop, Mantykora .
7. Arch, Tytan, Behemot, Czarny Smok, Złoty smok, Arcydiabeł,feniks, Hydra, smok z utopii
Offline
Pierwsza sprawa taka, że na forum nie uznajemy nekromancji (osobiście mnie jest wszystko jedno, ale tak zadecydowali ludzie).
Druga sprawa to taka, że żywiołaki burzy mają żałosny przyrost i są drogie. Wilki padają od byle strzałów, a reptilioni... cóż, do nich nie mam zastrzeżeń.
Generalnie w większości się z Tobą zgadzam, ale wg mnie Halabardierzy są bardzo silni, a Kapłan lepszy od enta. Ale to moje skromne zdanie
Offline