BvFire napisał:
2. Magog
3. Szary Elf
4. Szamani
5. Arcylicz
6. Kawalerzyści
Trochę się przyczepię Nie mam nic do magoga, bo jest solidną jednostką, jednakże uważam, że harpie i jaszczury raczej są przydatniejsze. Elf jest najlepszym strzelcem 3 poziomu, ale jako jednostka ustępuje zarówno gryfom, jak i cerberom. Ogry są dość dobrzy, ale gorsi od wampirów, arcymagów i krzyżowców. Zaś 5 poziomu u Ciebie w ogóle nie rozumiem Lisz jest dobry, ale przecież są jeszcze gorgona i minotaur. Podobnie sprawa ma się z kawalerzystami - czarni rycerze i nagi są znacznie lepszymi jednostkami
Offline
Rekrut
Koragg, zgadzam sie z Toba slowo w slowo, ale nad tym ze Krzyzowiec jest lepszy od Szamana, to troche bym sie jeszcze nad tym zastanowil.
Offline
Przestępca
Dla odmiany podam po dwie najlepsze:
1. Centaur/Szkielet,
2. Magog/Harpia,
3. Cerber/Gryf,
4. Wampir/Meduza,
5. Minotaur/Czart,
6. Mroczny/Ifryt,
7. Czarny Smok/Arcydiabeł.
Offline
Obywatel
Rozumiem, wychodzi na to, że inferno to najlepszy zamek:) Ifryt królewski nie ma szans ze skorpeną, ba! - może nawet i dwa ifryty królewskie;). Arcydiabeł - z archaniołem. Cerber - nie dorównuje szaremu elfowi, ale rozumiem, że to kwestia sporna.
No dobra, zaproponuję coś, żeby to nie była krytyka niekonstruktywna:
1.1 Centaur bojowy 1.2 Halabardier
2.1 Harpia wiedźma. 2.2 Wilczy rycerz (tuż za nim - może tu mała niespodzianka - kusznik; nie liczę wrót żywiołów, ale wspominam o nich, bo na tym poziomie by wymiotły konkurencję)
3.1 Szary elf 3.2 Gryf królewski
4.1 Alp 4.2 Arcymag
5.1 Gorgona 5.2 Ognisty ptak
6.1 Skorpena = 6.1 Mroczny rycerz - bo jakże ciężki to wybór... Może z lekką przewagą skorpeny.
7.1 Archanioł 7.2 Czarny smok
Offline
Król Duch napisał:
5.1 Gorgona 5.2 Ognisty ptak
Gorgona jak gorgona, ale od ptaka lepszą jednostką jest minotaur (wg mnie jest także minimalnie lepszy od gorgony, ale to już nie dotyczy kwestii ptaka).
Offline
Obywatel
Popatrzyłem sobie na statystyki (tak, pewne rzeczy się zapomina...) i faktycznie, minotaur ma tu niezłą przewagę. Ale ptak jest dużo szybszy, lata i najważniejsze - jego siedlisko kupuje się drugiego, czasem nawet pierwszego dnia. Muszę przyznać, że zwłaszcza ta ostatnia cecha przyczyniła się do mojej oceny. Gdy armie twierdzy i lochu spotykają się w bitwie, ptaków jest zwykle, z jakiejś przyczyny, dwa razy więcej.
Ptak ptakiem, tu faktycznie można się spierać. Ale gorgona? Statystyki ma od minotaura gorsze, ale nie tak dramatycznie - dzięki 70 p.ż. sporo nadrabiają. Tyle że gorgona ma najlepszą umiejętność specjalną w grze i może zdziałać cuda! Dzięki tej jednostce można wygrać bitwę z dużo silniejszą armią, niezależnie od statystyk. Minotaur, gdy spotka silniejszego od siebie - leży. A gorgona nie:)
Offline
U mnie sporo zmian:
1. Halabardnik
2. Harpia Wiedźma
3. Gryf Królewski
4. Wampirzy Lord
5. Gorgona/Minotaur
6. Czarny Rycerz
7. Archanioł
Offline
Dobra, ja teraz zupełnie zmieniłem swój pogląd i zgadzam się, Koragg, ten Lisz to wziąłem tylko tak ogólnie
Minotaur dla mnie jest jednostką b. dobrą, lecz uniwersalną
Gorgona jest b. dobra do obrony. Dlatego zmieniam:
1. Centaur / Halabardier
2. Kusznik / Harpia Wiedźma / Krasnolud [nie mogłem się zdecydować ]
3. Gryf / Elf
4. Krzyżowcy / Arcymagowie
5. Minotaur [uniwersalna] / Gorgona / Czarty [formowanie Demonów]
6. Władcy Mroku / Kawalerzyści
7. Archanioł / Czarny Smok / Arcydiabeł
Offline
Obywatel
1.Centki
2.Harpie
3.Gryfy
4.Alpy
5.Gorgi, Minoski
6.Nagi, Władcy Mroku
7.Tytan/Arch/Czarny Smok
Offline
U mnie teraz jest tak :
1. Halabardnik
2. Harpia Wiedźma
3. Gryf Królewski
4. Arcywampir ( znany jako "Alp")
5. Wielka Gorgona
6. Władcy Mroku
7. Czarny Smok/Archanioł
Innymi słowami : tak samo jak Mathias mamy podobne gusta
Offline