Przestępca
Sauron napisał:
No to rzucę uleczenie.
To Ty potrafisz rzucać 2 czary w jednej turze? Nie wiedziałem... Jak rzucę klątwę lub spowolnienie, to zasadniczo przez przynajmniej jedną turę możesz sobie modlitwę gdzieś wsadzić, zresztą slow i klątwa są na tyle tanie, że nie ma problemu z ich ponawianiem - w przeciwieństwie do modlitwy. Może się też zdarzyć, że nie będziesz miał żadnego uleczenia, a rozproszenie z kolei zdejmie wszystkie czary - łącznie z przereklamowaną modlitwą. Berserka też da się rzucić na jednostki z modlitwą i wówczas oberwiesz od swoich jednostek i swojej przereklamowanej modlitwy.
Sauron napisał:
Do tego czarnoksiężnik bardzo rzadko trafia na wodę, więc taka sytuacja wystąpi bardzo rzadko.
Wcale nie tak rzadko, bo czarnoksiężnicy mają duże szanse na skille magiczne, oczywiście największe szanse mają na najlepszą magię w grze - magię ziemi.
Sauron napisał:
Trzeba, trzeba, bo jak rzucę błogosławieństwo lub klątwę, to ci zabraknie rozproszenia albo czaru przeciwstawnego na odwrócenie zaklęcia.
Jak rzucisz błogosławieństwo, a grasz jakimś powolnym miastem, to tylko tracisz zaklęcie, bo dużo lepiej rzucić przyspieszenie. Gdy mamy dużo strzelców klątwa i błogosławieństwo są niczym w porównaniu do spowolnienia.
Altaeir napisał:
zawsze można ustawić jednostki anty berserkerowo czy na przemian słabsze z lepszymi, żeby arch nie bił krzyży tylko piki
Można, tylko pominąłeś pewną kwestię - nigdy nie wiesz, czy wróg ma berserka .
Offline
Ja preferuję czary, które rzucam na swoje jednostki. Zresztą gra by musiała być długa, by ktoś budował gildie na taki wysoki poziom. Czary 1-2 lvl są lepsze niż taki berserk, bo idzie dużo many na niego, a można go zneutralizować łatwo takim tanin curem czy dispelem. I nie pisz mi, że trzeba mieć ten czar, bo jak ty będziesz miał berserk, to ja na pewno będę miał jeden lub oba te czary.
Co do modlitwy, to by ją zneutralizować w pełni musiałabyś mieć klątwę, slow, osłabienie i to by prowadziło wyzerowania modlitwy, a nie przebicia tego czaru, więc chyba nie jest taki przereklamowany.
Offline
Obywatel
Akurat ziemia fatalnie wypada w starciu z wodą, a odpowiedzenie slowem na modlitwę to praktycznie przegrana walka
Offline
Obywatel
Przykładowo Zamek się męczy niszcząc mi jednostki Jeddite, Pare setek many i mistrz magii ziemi. Zamek jest dobry, ale loch jest najlepszy.
Offline
Rekrut
jeddite napisał:
Przykładowo Zamek się męczy niszcząc mi jednostki Jeddite, Pare setek many i mistrz magii ziemi. Zamek jest dobry ale loch jest najlepszy.
Co ty za przeproszeniem [opowiadasz], koleś? Zamek jest bardzo dobry, najpierw musisz wbić kilkanaście albo kilkadziesiąt poziomów, żeby te setki many mieć, tak samo z magią ziemi, najpierw musisz ją trafić.
Offline
King of Slayer napisał:
jeddite napisał:
Przykładowo Zamek się męczy niszcząc mi jednostki Jeddite, Pare setek many i mistrz magii ziemi. Zamek jest dobry ale loch jest najlepszy.
Co ty za przeproszeniem pieprzysz koleś.Zamek jest bardzo dobry, najpierw musisz wbić kilkanaście albo kilkadziesiąt poziomów, żeby te setki many mieć, tak samo z magią ziemi, najpierw musisz ją trafić.
Jeddite to Czarnoksiężnik, więc łątwo nim wbić nawet te 10-15 wiedzy, Lochy mają Wir Magii i zamiast 150 robi się 300 many. Magię Ziemi w Lochach chyba najłatwiej mieć.. Nie widzę problemu. A Jeddite ma spec. Wskrzeszenie.
Offline
Rekrut
Viewer napisał:
A Jeddite ma spec. Wskrzeszenie.
A co to ma do tematu?Alamar też ma spec. Wskrzeszenie.
Tak samo w Zamku, Klerykom też łatwo wbić 10-15 Wiedzy.
Offline
A co to ma do tematu?
A to, że Jeddite jest z Lochu i jest to temat Loch vs Zamek.
Co do tej many - w Lochu wojowie mogą mieć więcej, niż klerycy z Zamku, a wszystko jest spowodowane wirem magii, który podwaja liczbę many.
Offline
Temat z leksza zakurzony, więc trzeba go odnowić
Piknier vs Trog- Piknier jest lepszy od troga i tyle 1:0
Kusznik vs Harpia- tu mam dylemat, bo kusza strzela 2 razy, a harpia ma niezłe skille, ale kiepskie rozbicie dmg. Narazie dam remis. 1:1
Gryf vs Oko- oko jest dobre, ale z gryfem konkuruje jedynie cerber 1:0
Krzyż vs Meduza- Krzyż przegrywa jedynie z wampirem 1:0
Mnich vs Minotaur- Minos deklasuje mnicha i nie ma co tu się rozpisywać 0:1
Czempion vs Chimera- czempion jest po prostu lepszy, choć chimera do najsłabszych nie należy 1:0
Archanioł vs Czarny Smok- tu się trochę rozpiszę:
Archanioł przegrywa jedynie w hp pod względem statystyk, a w reszcie jest o wiele lepszy od smoka.
Przyjmuje najmniejsze obrażenia (pod względem ataku z różnymi jednostkami) na swoim poziomie(co rekompensuje hp), a w zadawanych obrażeniach ustępuje jedynie behemotowi. Czarny smok ma niższe staty od archa, ale w pełni rekompensuje to hp tej jednostki.
Zadawane obrażenia- dla archa, bo uderzy mocniej
Otrzymywane obrażenie/żywotność- tu by się jakieś obliczenia przydały, ale na oko chyba dla smoka będzie w tej kategorii pkt. (choć różnicy dużej nie ma)
Skille jak dla mnie są u tych jednostek równe: wskrzeszanie i podnoszenie morale=odporność na magię.
Z tego wynika, że Archanioł wygrywa tylko dzięki speedowi, bo reszta się równoważy 1:0
Gildia magów dla Lochów 0:1
Bohaterowie dla Lochów 0:1
Budynki dla lochów 0:1
Grall jak dla mnie dla Lochów 0:1
A więc wychodzi mi tak
Wychodzi 6:2 w jednostkach dla Zamku (choć pewnie minimum w "pojedynku mocarzy" ktoś się na pewno nie zgodzi ze mną)
W kategorii pozostałe Loch deklasuje zamek wynikiem 0:4
Generalnie wychodzi mi 6:6, czyli remis
Offline