Zamek przestrzeli Loch? Jak?
Blok na Kuszników i musi się ktoś tym zająć, a tymczasem przy zbloczeniu Beholderów/Meduz one po prostu same będą zwalczać rywala [chyba że będzie jednak silna jednostka], bo mają brak ograniczeń.
Chyba że źle Cię zrozumiałem z tym przestrzeleniem
Offline
Słusznie to ująłeś - jak dojdzie Wtenczas ze 2x lekko się strzeli w niego, a ze slowem to i lepiej. [zawsze może się zdarzyć, że braknie many, tak jak dziś jednemu jak grałem i go czarami wykończyłem albo nie będzie przyspieszenia ].
Offline
Generał
King of Slayer napisał:
Co to bless??
Zrobię mały słowniczek ( dla ułatwienia)
bless- błogosławieństwo
dispell- rozproszenie
cure- uleczenie
haste- przyspieszenie
curse- klątwa
slow- spowolnienie
Pewnie resztę wiesz, ale napisałem, żeby nie było wątpliwości. Chyba nic nie pominąłem z tych ważniejszych...
Viewer napisał:
Harpie postawić przed fosą i co? Też muszą Kusze za mur strzelać Tylko nie wiem, czy wtedy też 1/4 czy tylko 1/2.
Zastawisz kusze, mówisz. To też plusik, bo można jakiś fajny czar przy okazji dać - coś w stylu Inferno, Deszcz Meteorytów, może Łańcuch Piorunów? Taki grupowy
Wydaje mi się, że z takiej odległości, jak się jest za murem to była pełna strzała, ale też nie wiem do końca...
Najpierw traf na te wszystkie bajery. Szczególnie z łańcuchem może być ciężko, a nie ma co marnować czasu i surowców na wyższe poziomy. Dwa pierwsze są najważniejsze. To właśnie te pierwsze poziomy przeważają o losach bitwy.
Viewer napisał:
Ziemia? Otóż Wskrzeszenie, Spowolnienie, Implozja, Żywiołaki Ziemi [akurat lepsze od Wody, Ognia i Powietrza], Deszcz Meteorów. Można wymienić też jako dobre Tarcza i Kamienna Skóra, ale to są nieco gorsze od tych głównych. No i Miejski Portal wymiata, tylko w lidze nie używamy go Ale w każdym razie w singlu można.
Powietrze? Przyspieszenie, Lot [wiem, wiem, nie używamy, ale jest], Błyskawica [oj, przy dobrej mocy walnie sporo], Kontratak, Hipnoza, Precyzja [chociaż nieco w cieniu], Łańcuch Piorunów, ew. Wrota Wymiarów?.
Woda ma Błogosławieństwo, Modlitwę i je uważam za najlepsze spośród tamtych.
Ogień? Klątwę można zdjąć, Oślepienie jest jednak tutaj dobre i Armageddon - reszta jakoś w cieniu.
Przeczytaj posty moich klanowych kolegów. Ja się nie będę powtarzał, bo nic nowego nie dodam.
Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-10-24 18:55:48)
Offline
Obywatel
Ludzie, przestrzeli, czyli jak oba się zabunkrują, to loch padnie, a wy mi gadacie o blokowaniu... FB jest bardziej złożone, ale kusze + kapłani > oczy+meduzy.
Offline
Przestępca
Altaeir napisał:
Reszta czarów ognia nie ma znaczenia. A z wody mamy jeszcze: zapomnienie, piekny czar do walki z lochem, a nie musimy mieć w przypadku tego czaru wody na mistrzu, adv wystarczy, klona, modlitwę, mało?
Skoro z wody wymieniasz jakieś modlitwy, to dlaczego o berserku ani słowa z ognia? Berserk jest lepszy od każdego z czarów wody, a modlitwę można w dużej mierze zniwelować zwykłym spowolnieniem.
Rozbójnik napisał:
Mała ciekawostka: zamek w większości wypadków przestrzeli loch
Jak kusznicy zdechną, o co nietrudno, to Zamek może co najwyżej sobie połaskotać swoim strzelaniem (kapłani - LOL!).
Sauron napisał:
W czym ta ziemia i powietrze jest taka wybitna?
Mają 2 najlepsze czary w grze - przyspieszenie i spowolnienie, naprawdę nic więcej do szczęścia nie trzeba.
Sauron napisał:
Ziemia jest mocną magią, ale jak rzucę na swoje jednostki modlitwę, to Loch tego nie rozproszy, bo zwyczajnie nie ma czym.
Za to rzuci znacznie tańsze spowolnienie lub klątwę i Zamek może się wypchać ze swoją przereklamowaną modlitwą. Albo rzuci berserka (skoro bawimy się w wysokie poziomy czarów) i będziesz miał swoje jednostki ze swoją modlitwą na głowie. Po trzecie jak czarnoksiężnik trafi wodę, to i tak może modlitwę rozproszyć.
Offline
Ta i myślisz, że rzucanie berserka jest takie proste? Możemy zagrać arenę światową i zobaczymy, czy tak dobrze użyjesz tego czaru, zawsze można ustawić jednostki anty berserkerowo, czy na przemian słabsze z lepszymi, żeby arch nie bił krzyży tylko piki. Wystarczy zresztą głupi art 5% resista, żeby odbić berserka... Jeśli źle użyjesz implozji, to ja ją ściągnę curem/dispelem.
Offline
Generał
Drago napisał:
Mają 2 najlepsze czary w grze - przyspieszenie i spowolnienie, naprawdę nic więcej do szczęścia nie trzeba.
Trzeba, trzeba, bo jak rzucę błogosławieństwo lub klątwę, to ci zabraknie rozproszenia albo czaru przeciwstawnego na odwrócenie zaklęcia. Nie docenianie innych rodzajów magii i czarów może się na graczu zemścić.
Drago napisał:
Za to rzuci znacznie tańsze spowolnienie lub klątwę i Zamek może się wypchać ze swoją przereklamowaną modlitwą. Albo rzuci berserka (skoro bawimy się w wysokie poziomy czarów) i będziesz miał swoje jednostki ze swoją modlitwą na głowie. Po trzecie jak czarnoksiężnik trafi wodę, to i tak może modlitwę rozproszyć.
No to rzucę uleczenie. Spowolnienie i klątwa zejdą z moich jednostek i zostaniesz z modlitwą na swojej głowie. Do tego czarnoksiężnik bardzo rzadko trafia na wodę, więc taka sytuacja wystąpi bardzo rzadko.
Offline