Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#101 2009-10-23 18:37:21

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek v Lochy

Viewer napisał:

Nie ma to jak strzelać połówką strzały, co nie?  Bo albo zbyt daleko, albo przeszkoda 
A już jak Harpia jest za murami zamku, to kusza nie ma szans po prostu o.O 1/4 strzały, bo harpia czai się za murami i w swojej kolejce z Haste dolatuje do kuszy, użera i wraca za mury..

Widzę, że nie ma to jak wymyślać nie wiadomo co, co nie? Bo albo przeszkody nie ma, albo harpia jest blisko.  Do oblężenia to też złamana tylko, a nie ileś tam od razu. Do tego mamy wieże, a harpia pada dość sprawnie...

Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-10-23 18:48:30)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#102 2009-10-23 20:46:43

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek v Lochy

Viewer czasami mam takie wrażenie, jakbyś miał swojego przeciwnika za idiotę,bo wypisujesz niestworzone rzeczy.Harpia nie zadaje jakichś tam kosmicznych obrażeń tylko jest bardzo denerwująca.Piszesz,że rzucisz na nią haste,a ja mogę sobie na kusze bless rzucić i już mam większy dmg więc czary tutaj nie są jakimś dużym wyznacznikiem.Harpia nie powala swoim hp wiec tak jakby się na nią uwziąć to w jednej kolejce by jej nie było,ale po co jak są groźniejsze jednostki,które trzeba wyeliminować jako pierwsze np. minki i smoczki.

Offline

 

#103 2009-10-23 22:22:28

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: Zamek v Lochy

Sauron napisał:

Na pewno nie siłą rzeczy i nie na 100%. Ciężko wskazać zdecydowanego faworyta, który przegonił resztę o lata świetlne. W każdej szkole mamy kilka wybitnych zaklęć...

Ale ziemia i powietrze wyprzedzają wodę właśnie o lata świetlne, a ogień jest po prostu od wody lepszy. Ziemia z kolei jest nieco lepsza od powietrza, więc kompletnie nie rozumiem, że ciężko obstawić faworyta w starciu wybitnej magii ziemi z beznadziejną magią wody.

Sauron napisał:

Do oblężenia to też złamana tylko, a nie ileś tam od razu.

A nie wiesz, że wszyscy strzelcy, za skromnym wyjątkiem arcymaga i strzelca, strzelają za mury z 1/4 skuteczności?

Sauron napisał:

Do tego mamy wieże, a harpia pada dość sprawnie...

Wieże są przecież po naszej stronie...

Offline

 

#104 2009-10-23 22:50:47

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek v Lochy

Xeno napisał:

Viewer czasami mam takie wrażenie, jakbyś miał swojego przeciwnika za idiotę,bo wypisujesz niestworzone rzeczy.Harpia nie zadaje jakichś tam kosmicznych obrażeń tylko jest bardzo denerwująca.Piszesz,że rzucisz na nią haste,a ja mogę sobie na kusze bless rzucić i już mam większy dmg więc czary tutaj nie są jakimś dużym wyznacznikiem.Harpia nie powala swoim hp wiec tak jakby się na nią uwziąć to w jednej kolejce by jej nie było,ale po co jak są groźniejsze jednostki,które trzeba wyeliminować jako pierwsze np. minki i smoczki.

Tak, a jak eliminujesz minki i smoki [które btw z kontry sporo zrobią], to w tym czasie Harpia ze 2x podleci i coś zrobi.
Nie ma dmg? Ale może mieć i to dobre, bo aż 4 - co prawda rozrzut jest spory, ale mi się rzadko zdarza, żeby przywaliła minimalnym. Zawsze te granice 2-3 są zachowane. [a może to zwykłe szczęście?]

Co do hp Harpii.. Ma o 4 większe od Kuszy, nie mówiąc już o statach, tak że harpii i kuszy porównywać się nie za bardzo da. Lepsze od niej w hp są Krasnal i Zombie, ale to są klocowate tanki, żyw. burzy, które są nie da się ukryć jednak w czołówce poziomu [jak nie najlepsze] oraz minimalnie Gargulce - jednak Gargulce jakoś mi się nie wpasowują mimo tych lepszych stat - jednak p. kontry i powrót na miejsce u Harpii robi swoje.

No a, Sauronie, co Kusza zrobi Harpii, gdy zagram taktyką przedstawioną przedtem na 1/4 strzały dla Kuszy? Nawet z tym krytykowanym przez wszystkich łatwym padaniem Harpii zrobią 4x mniej, niż gdyby  Harpia była na widoku.

Ostatnio edytowany przez Viewer (2009-10-23 22:54:07)


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#105 2009-10-24 16:13:22

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek v Lochy

Drago napisał:

Ale ziemia i powietrze wyprzedzają wodę właśnie o lata świetlne, a ogień jest po prostu od wody lepszy. Ziemia z kolei jest nieco lepsza od powietrza, więc kompletnie nie rozumiem, że ciężko obstawić faworyta w starciu wybitnej magii ziemi z beznadziejną magią wody.

W czym ta ziemia i powietrze jest taka wybitna? Każda szkoła ma mniej więcej po równo przydatnych czarów. Do tego klątwa nie robi na mnie żadnego wrażenia jak mam magię wody, bo przebiję blessem. Loch nie ma tak dobrze. Ziemia jest mocną magią, ale jak rzucę na swoje jednostki modlitwę, to Loch tego nie rozproszy, bo zwyczajnie nie ma czym.

Drago napisał:

A nie wiesz, że wszyscy strzelcy, za skromnym wyjątkiem arcymaga i strzelca, strzelają za mury z 1/4 skuteczności?

Dobrze wiedzieć. Bo ja jakoś tego nie odczułem, więc nie zwracałem na to uwagi.

Drago napisał:

Wieże są przecież po naszej stronie...

Tak samo mógłbym powiedzieć, że są po mojej stronie. Wiadomo, że oblegana strona ma większe szansę na zwycięstwo, dlatego pisanie tylko o harpiach za murem przeciwko kusznikom to po prostu ułatwianie sobie roboty... Harpie zresztą nie dolecą, bo kusze zasłonię.

Viewer napisał:

No a, Sauronie, co Kusza zrobi Harpii, gdy zagram taktyką przedstawioną przedtem na 1/4 strzały dla Kuszy? Nawet z tym krytykowanym przez wszystkich łatwym padaniem Harpii zrobią 4x mniej, niż gdyby  Harpia była na widoku.

A co harpia zrobi kuszy, gdy nie będziesz miał muru i wieży? Wtedy dodam sobie blessa i je spokojnie zabiję. Dlatego nie dodawaj sobie muru, bo jak wcześniej napisałem, to zwyczajne dodawanie naciąganych argumentów. Kiedy mam kusze za murem, a harpię z przodu to byś nie miał przyjemnej sytuacji.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#106 2009-10-24 17:26:13

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Zamek v Lochy

Sauron napisał:

Wtedy dodam sobie blessa i je spokojnie zabiję.

Co to bless??

Sauron napisał:

W czym ta ziemia i powietrze jest taka wybitna?

Oj, jest, jest np Przyspieszenie, Implozja, wskrzeszenie.

Drago napisał:

A nie wiesz, że wszyscy strzelcy, za skromnym wyjątkiem arcymaga i strzelca, strzelają za mury z 1/4 skuteczności?

Sauron napisał:

Dobrze wiedzieć;].  Bo ja jakoś tego nie odczułem, więc nie zwracałem na to uwagi.

Ja też nie.

Sauron napisał:

A co harpia zrobi kuszy, gdy nie będziesz miał muru i wieży? Wtedy dodam sobie blessa i je spokojnie zabiję. Dlatego nie dodawaj sobie muru, bo jak wcześniej napisałem, to zwyczajne dodawanie naciąganych argumentów. Kiedy mam kusze za murem, a harpię z przodu to byś nie miał przyjemnej sytuacji.

Tu się zgodzę.Harpie łatwo zabić.

Offline

 

#107 2009-10-24 17:48:29

 Viewer

Obywatel

1883248
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 329
Miasto: Lochy
Kampania: łatwa musi być :P
Jednostka: Minotaur Królewski
Bohater: Gunnar :P

Re: Zamek v Lochy

Kiedy mam kusze za murem, a harpię z przodu to byś nie miał przyjemnej sytuacji.

Harpie postawić przed fosą i co? Też muszą Kusze za mur strzelać Tylko nie wiem, czy wtedy też 1/4 czy tylko 1/2.
Zastawisz kusze, mówisz. To też plusik, bo można jakiś fajny czar przy okazji dać - coś w stylu Inferno, Deszcz Meteorytów, może Łańcuch Piorunów? Taki grupowy

W czym ta ziemia i powietrze jest taka wybitna? Każda szkoła ma mniej więcej po równo przydatnych czarów. Do tego klątwa nie robi na mnie żadnego wrażenia jak mam magię wody, bo przebiję blessem. Loch nie ma tak dobrze. Ziemia jest mocną magią, ale jak rzucę na swoje jednostki modlitwę, to Loch tego nie rozproszy, bo zwyczajnie nie ma czym.

Ziemia? Otóż Wskrzeszenie, Spowolnienie, Implozja, Żywiołaki Ziemi [akurat lepsze od Wody, Ognia i Powietrza], Deszcz Meteorów. Można wymienić też jako dobre Tarcza i Kamienna Skóra, ale to są nieco gorsze od tych głównych. No i Miejski Portal wymiata, tylko w lidze nie używamy go Ale w każdym razie w singlu można.
Powietrze? Przyspieszenie, Lot [wiem, wiem, nie używamy, ale jest], Błyskawica [oj, przy dobrej mocy walnie sporo], Kontratak, Hipnoza, Precyzja [chociaż nieco w cieniu], Łańcuch Piorunów, ew. Wrota Wymiarów?.

Woda ma Błogosławieństwo, Modlitwę i je uważam za najlepsze spośród tamtych.
Ogień? Klątwę można zdjąć, Oślepienie jest jednak tutaj dobre i Armageddon - reszta jakoś w cieniu.

Ostatnio edytowany przez Viewer (2009-10-24 17:55:55)


http://i49.tinypic.com/2gse8ti.png

Offline

 

#108 2009-10-24 17:57:10

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

Tak i co jeszcze, woda najgorsza magią :zdziwiony: w gruncie rzeczy na FB miecie, to że na mapie nie ma takiego znaczenia, to sprawa drugorzędna. Na mapie ziemia ma największe znaczenie, a argumenty typu powietrze też jest dobre na mapie, mnie nie przekonuje, bo mogę rzucić mass bless i szybciej zjechać neutrale. Woda jest na pewno lepsza od ognia, bo klątwę można skontrować blessem/dispelem/curem, rękę śmierci, osłabieniem. Blin można ściągnąć dispelem/ curem, Na armagedon nic się nie poradzi, chyba że ma się antymagię na mistrzu. Reszta czarów ognia nie ma znaczenia. A z wody mamy jeszcze: zapomnienie, piękny czar do walki z lochem, a nie musimy mieć w przypadku tego czaru wody na mistrzu, adv wystarczy, klona, modlitwę, mało? Tarcze i kamienną ściągnę w 1 turze dispelem. Wskrzeszaniem i deszczem dużo wojem nie narobisz, a jeśli mówimy o mapach, gdzie są utopie, ma się arty do mocy, ja mogę mieć równie dobrze księgę ziemi. Implo podobnie, tylko opłaca się przy małych i średnich armiach. Mając duża armię wolę rzucić Modlitwę, bless lub klona np. na 20 archów... Jak dla mnie to wybieram magię pod to, czym gra przeciwnik/co mi dają/co muszę mieć koniecznie. Dlatego najlepszą opcją jest mieć magię odpowiadającą za speed i wspomagacze/osłabiacze. Tzn. ziemię i wodę, powietrze, ogień.
Co do tego, że strzelcy przez mury zadają mniejsze obrażenia, są specjalne miejsca na polu bitwym gdzie obrażenia nie są osłabiane. Tylko sprawa jest o tyle trudna, że zmieniają się one razem z miejscem, w które strzelamy, może dam screena:
http://michaelpeter.republika.pl/bug%20final.bmp
Ta ciekawostka pochodzi ze zbiorów Grunthora, żeby nie było, tylko nie ma tego na WoH, bo dali okrojona wersję.
Wracając do tematu: loch = zamek, przy czym jeśli już miałbym wskazać lepszy, to na pc2 M będzie to loch raczej.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#109 2009-10-24 18:10:01

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Zamek v Lochy

Szczególnie hipnoza wybitna
Na FB w większości przypadków ziemia to najgorsza magia i tyle, kusze są dużo lepsze od harpii i taka prawda.
Mała ciekawostka: zamek w większości wypadków przestrzeli loch


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#110 2009-10-24 18:18:21

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Zamek v Lochy

Rozbójnik napisał:

Na FB w większości przypadków ziemia to najgorsza magia i tyle, kusze są dużo lepsze od harpii i taka prawda.
Mała ciekawostka: zamek w większości wypadków przestrzeli loch

Czy ja wiem, czy najgorsza, załóż na Tazara kamienna skórę i tarczę, potem Haste hehe.
Loch ma za dużo tych trogli, na boomie z Redrumem nie miałem jak to pozabijać, zwłaszcza że trzeba brać, co dają i miałem wodę z dispelem .
Z tym pc2M zamek nie ma jak wystrzelać lochu, bo chimery zablokują kusze i jeśli zamek nie miał taktyki, już w 1 turze dojdzie to dziadostwo .


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora