Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2009-01-03 21:50:10

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Twierdza

Tak, Wilczy rycerze sa super, ale nie tylko one sa dobre w Twierdzy. Ptaki Gromu takze zasluguja na uznanie, bo jak niedawno gralem Twierdza i mialem 114 Ptakow Gromu i jak uderzyly piorunem, to zadaly tym piorunem az 1140 pkt. obrazen. Wogole wszystki jednostki w Twierdzy sa bardzo przydatn i dobre w ataku.

Ostatnio edytowany przez stasek93 (2009-01-03 21:51:30)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#32 2009-01-03 22:18:51

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Twierdza

Niestety nie wszystkie - orkowie wspomagają nas bardzo strzelaniem, ale jakość niestety niezbyt dobra, gobliny są denne, ale można łatwo uzyskać spore ich ilości. Porażką są cyklopy, których w zasadzie się nie powinno w ogóle budować (taka cena siedliska, za tak denną jednostkę...), a zamiast nich postawić behemoty. Najszybciej trzeba zrobić ptaki, jak już je mamy, to dalszy rozwój jest z górki. Osobiście ulepszam najpierw wilki (a siłą rzeczy też gobliny), potem ptaki i ew. orków (koszt ulepszonej budowli jest śmiesznie niski).

Offline

 

#33 2009-01-03 22:32:14

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Twierdza

A jak ja gram Twierdza (i zazwyczaj mam juz wilcze zagrody - czy jakos tak) to pierwszego dnia kupuje Roki (Gniazdo na urwisku), a od razu drugiego dnia kupuje Siedlisko Behemotow.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#34 2009-01-03 22:45:23

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Twierdza

A potem przez tydzień zbierasz kasę na kupno jednostek? Przede wszystkim - na jakim grasz poziomie?

Offline

 

#35 2009-01-03 22:48:06

 Majer

Obywatel

8683191
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-24
Posty: 486

Re: Twierdza

Koragg gobliny są dobre tak jak i wilki lecz trzeba porozdzielać i głowną siłą atakować tak by nie dostać kontry taka podstawowa armia powinna wyglądać tak

1 wilk,1wilk,x wilków,ptaki,behemot,x goblinów,1 gobiln

Dobrze pokierowana walka da nam maxymalne straty 2 wilki i 1 goblin


http://img.userbars.pl/137/27235.png
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"

http://i49.tinypic.com/11m9lyv.png

Offline

 

#36 2009-01-03 23:01:07

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Twierdza

Mutare, jeżeli mówimy o jakiejś liczbie określonej Cyklopów, to owszem, Cyklopy - 2, 3, 4 Cyklopy i owszem, wielką literą
No niestety, w tym miejscu mój instynkt ortograficzny zawiódł, a na dyktandach nigdy nie miałem gorszej oceny, jak 5- Dobra koniec z tym, do tematu:

Co do Wilczych Jeźdźców, to czasami rozstawiam ich, ale nie po 1, tylko po 2-4, zadają większe straty Ale rzadko gram Twierdzą, więc nie mam okoliczności, żeby jeszcze to opracować.

Stasek93, owszem, Behemoty są dobre, ale tylko w zdolności obniżającej o 80% obronę wroga i przy wytrzymałości, ale reszta ich umiejętności są słabsze, niż jednostek swojego poziomu.
Pzt. [poza tym], wykupując w 2 dniu Siedlisko Behemotów, raczej marnie potem idzie, chyba, że załatwisz sobie wszystkie kopalnie Behemotami, to tak. Ale tak to nie ma sensu tak wykupować, bo potem nie ma się kasy na nic. Najlepszą taktyką jest taktyka Kapitolu, masz 4tys. dziennie i git

Offline

 

#37 2009-04-03 20:02:24

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Twierdza

Majer napisał:

Wilkami trzeba umieć walczyć tzn. rozdziel je sobie na 1,1,1,1,1, reszta i pierw atakuj "1" dostaniesz z kontry a nastepnie "resztą" przez co nie bedziesz tracil tyle wilków

Chyba gobliny lepiej się do tego nadają.

Twierdza to specyficzne miasto, oparte wyłącznie na walce wręcz. Wymaga sporej wprawy, bo jednostki mają świetny dmg, ale też są bardzo wrażliwe na ataki. Główna siła to wilki, ptaki i behemoty. Na mass haste wbija się we wszystko jak w masło, ale jeśli przeciwnik zaczyna (a jest tak często) to łatwo o szybką porażkę.
Osobiście nie lubię grać twierdzą (bo za bardzo nie umiem ), ale jest to dość silne miasto.


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#38 2009-04-03 20:37:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Twierdza

Jednostki dobre, mają niezłe dmg, ale szybko się kruszą. Bohater musiałby mięc więcej obrony dla załatania braków ( jakieś artefakty na przykład). Wtedy to Twierdza pokaże swój potencjał ( zresztą każde miasto go ma, trzeba tylko się postarać).


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#39 2009-04-06 08:53:14

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Twierdza

Fenomen Twierdzy polega na prostocie tego miasta a takze na sile jego jednostek.
Teraz ocenie jednostki tego
miasta w skali 1-10:
Hobgoblin - 6 (calkiem dobra jednostka wsparcia, 7 pkt. szybkosci....)
Wilczy Rycerz - 6.5 (jednostka niemal idealna, gdyby nie to HP...)
Uruk - 5.5 (szybkosc moze i niebyt wysoka, reszta tez, ale jednak jest to calkiem dobra
jednostka wsparcia piechoty, no i nie pada zbyt szybko [20 pkt.HP] )
Ogr Szaman - 7.5 (60 pkt. Wytrzymalosci + Rzucanie "Reki Smierci", to jest to - lecz
minusem jest cena siedliska, a konkretnie ilosc drewna)
Ptak Gromu - 8.5 (60 pkt. HP, duza szybkosc, uderzenie blyskawicy, jedyna jednostka
latajaca w Twierdzy - jednym slowem, bardzo dobra jednostka ofensywna)
Cyklop Krolewski - 7.5 (Wszystko super, no i niszczenie murow, ale cena psuje wszystko)
Starozytny Behemot - 9 (Jednostka bardzo wytrzymala (300 pkt. HP), jak na jednostke
piechoty, to dosyc szybka (9), no i przede wszystkim zdejmowanie obrony atakowanej
jednostki az o 80% + fakt, ze Behemoty mozna miec juz bardzo latwo w pierwszym
tygodniu gry, wiec jak najbardziej ta jednostka zasluguje na wysoka ocene)

Ostatnio edytowany przez Magyar (2009-04-06 08:53:56)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#40 2009-04-06 19:19:15

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Twierdza

Magyar napisał:

Ptak Gromu - 8.5 (60 pkt. HP, duza szybkosc, uderzenie blyskawicy, jedyna jednostka
latajaca w Twierdzy - jednym slowem, bardzo dobra jednostka ofensywna)

Nie zaniżaj Ptak zasługuje zdecydowanie na 9.5, bo poza tymi wszystkimi zaletami ma jeszcze jedną - można go szybko postawić, a na piątym poziomie ustępuje jedynie minotaurowi i, być może, gorgonie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora