jeśli chodzi o tygodniówke z graala, to stawiam na Wrota
jeśli chodzi o zwykłą tygodniówke stawiam na Wrota
jeśli chodzi o ogólne jednostki stawiam na Twierdze
jeśli chodzi o staty stawiam na Twierdze
jeśli chodzi o czary stawiam na Wrota
jeśli chodzi o bohaterów stawiam na Twierdze
Ps. Ale się zapisałem
Ps2. Pusty głos
Offline
No, ja nie wiem. Każde z miast ma swoje + i -. Większość ludzi (ja kiedyś również) widzi w WŻ tylko minusy ze względu na... opinie innych! Nie mówię tu oczywiście o nikim z tego forum. Niektórzy ludzie ocenili wrota przed zagraniem nimi, bo ,,na stronie/forum tak piszą"!
A oto moja decyzja:
Graal: WŻ bez dwóch zdań!
Jednostki: Twierdza
Bohaterowie: Twierdza
Dodatki w mieście: równo (WŻ ma sprzedawcę artefaktów, natomiast w Twierdzy można nabyć dwie machiny oblężnicze oraz wymienić wojsko na kasę)
Przychód jednostek: WŻ
Moja opinia i doświadczenie: Twierdza wygrywa z WŻ, zanim ta zdobędzie Graala.
A więc w taki sposób należy uzasadnić swoją opinię o WŻ. I ja właśnie tak robię. StaWIAM na Twierdzę.
Offline
Rekrut
To wedlug mnie wyglada to tak:
1. Hobgobiln - Driada = 1:1, bo Driada lata, jest szybsza i powsztrzymuje kontre, no i ma wiekszy przyrost.
2. Wilczy Rycerz - Zywiolak Burzy = 0:1, to chyba oczywiste.
3. Uruk - Zywiolak Lodu = 0:1, Zywiolak jest szybszy, ma wiecej HP, a Uruk jest na szarym koncu listy jednostek 3 poziomu.
4. Ogr Szaman - Zywiolak Energii = 1:0, bo Ogr Szaman, to jednym slowem - potega.
5. Ptak Gromu - Zywiolak Magmy = 1:0, Ptak Gormu jest szybki, lata i ma uderzenie blyskawicy.
6. Cyklop - Zywiolak Magii = 0:1, bo cyklop jest slaba jednostka i szybko pada, a "Magik" powsztrzymuje kontratak, jest odporny na wszelka magie i atakuje wszystkich dookola.
7. Starozytny Behemot - Fenik = 1:1, bo silniejszy jest Behemot, ale Feniks sie odradza i ma przyrost +4.
Magia:
Wrota Zywiolow > Twierdza
Graal:
Wrota Zywiolow > Twierdza
Jednostki:
Twierdza > Wrota Zywiolow
Cena:
Remis - (oba miasta sa jednymi z najtanszych w grze)
Podsumowanie:
Twierdza - 6
Wrota Zywiolow - 8
Wynik:
Lepsze sa Wrota Zywiolow.
Oczywiscie moge sie mylic i jakby co, to mnie poprawcie .
Offline
A no właśnie. Ja zagłosowałem na WŻ. Twierdzy nie lubię i zaznaczałem to w wielu moich wypowiedziach.
Driady mają wielki przyrost. 50 tygodniowo. Doliczyć sobie mapkę z siedzibami Driad wokół zamku? huh
Legion driad spoko pokona 2 Behemoty.
Offline
Przestępca
Ja na postawiłam na wota jedno z moich ulubionych miast:)
Offline
Obywatel
Ha, ha.
1. Rusałki > Gobliny. Przez swój chory przyrost Rusałki wygrywają. Żeby nie było tak tragicznie, powstrzymują kontrę.
2. Żyw. Burzy > Wilczy Jeździec. Wilczki są bardzo dobrymi jednostkami, ale Żyw. Burzy ma jeszcze lepsze statystyki i strzela w dodatku.
3. Żyw. Lodu > Uruk. Obie strzelają, ale Uruki są marne.
4. Żyw. Energii < Ogr. n/c
5. Żyw. Magmy < Ptaki. Ptak jest lepszy we wszystkim, poza obroną, którą żywiołak ma taką samą (11)
6. Żyw. Magii > Cyklopy. Żywiołaki tutaj są jak Hydry, powstrzymują kontrę, atakują przyległych wrogów i do tego są odporne na magię. Cyklop tylko strzela.
7. Feniks = Behemot. Niestety, gdyby nie ten przyrost, Behemoty wygrałyby.
Magia
WŻ > Twierdza
Bohaterowie
WŻ < Twierdza
Ceny
WŻ < Twierdza
Wynik:
6:5 dla WŻ.
Offline
Grałem WŻ vs. Twierdzy, którą grał przeciwnik.
Wygrałem i to najlepiej jak mogłem
Po 1 tygodniu doszedłem do zamku wroga, wróciłem się do zamku po populację i ruszyłem na kompa...
Oczywiście wygrałem, Twierdza za wolno się rozbudowywała.
Z kolei, kiedy ja wziąłem Twierdzę, nie starczało mi zasobów, w szczególności drewna. Przegrałem.
Offline
Widać źle grałeś. Twierdza to jedno z najtańszych miast w grze. A poza tym nie masz czym się chwalić, że wygrałeś z kompem, bo każdy to potrafi.
Ja nadal stoję przy twierdzy:
1. Hobgobiln < Driada - Rusałka jest niestety lepsza od goblina, ale nie dlatego, że ona jest jakaś super, tylko goblin jest tandetny. W konfrontacji z innymi jednostkami lvl. 1 może pokona jeszcze chochlika, ale nic więcej.
2. Wilczy Rycerz < Zywiolak Burzy - Po prostu to jedyny dobry żywiołak.
3. Uruk < Zywiolak Lodu - Gdyby nie to, że żywiołak dostaje strzelanie po ulepszeniu, nie miałby szans. Uruk może nie jest najlepszy, ale za to strzela. Niestety, żyw. lodu ma więcej HP.
4. Ogr Szaman > Zywiolak Energii - żyw. odnia to największe badziewie w tym i tak już badziewnym mieście. Nie ma szans z potężnym ogrem.
5. Ptak Gromu > Zywiolak Magmy - podobnie jak wyżej, nie ma wątpliwości, kto wygra.
6. Cyklop Królewski > Zywiolak Magii - zaskoczeni? Nie wiem czym. Nie słyszałem większej bzdury niż to, że Cyklop jest słaby. Ta jednostka ma mnóstwo zalet. Przede wszystkim strzela i rozwali te badziewie w pelerynie, zanim do niego dojdzie. Ale najważniejsza jest jego przydatność do oblężeń. Kruszy mury, a to chyba najlepsze, co może nas spotkać w czasie zdobywania miasta. I to nie jest jakieś pojedyncze. On rzuca tymi kamulcami dwukrotnie na turę. Dodajmy do tego katapultę z balistyka na mistrzu i w przeciągu jednej tury zaatakujemy mur 4 razy. A to daje ogromne prawdopodobieństwo, że rozwalimy jakąś wieżę. W drugiej turze jest to już prawie pewne. A żywiołak? Atakuje wszystkich wokół siebie i powstrzymuje kontrę. To przydatne, ale nie w tym wypadku. Już pisałem, dlaczego.
7. Starozytny Behemot > Feniks - w patchu, który wszyscy tak forsujecie, przyrost fenixów został obniżony o połowę. To powoduje, że tracą one swą główną przewagę. Co zostaje? Szybkość. Zgadzam się, są to najszybsze jednostki w grze. Ale nic poza tym. Jeśli zniszczymy wszystkie fenixy w czasie bitwy, to już się nie odrodzą, więc ich umiejętność upada. A Behemoty? Istna machina do zabijania. Obiża deff. o 80%, co czyni fenixy bezbronnymi. Ponadto mają duużo większą liczbę HP i wyższe pozostałe staty.
Co z tego wynika?
4:3, wygrywa Twierdza.
Offline