Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2009-02-05 18:05:36

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Mathias, ja się nie chwalę, ze wygrałem z kompem Wybrałem poziom trudności najwyższy...
Ale dobra, nieważne.
Ja sobie teraz uświadomiłem, że w Twierdzy jest Gildia Najemników, gdzie sporą ilość Goblinów, lub innych stworzeń, zamienić na złoto, a to równoważy szalę.
Mi się zdaje, że będzie remis.

Offline

 

#12 2009-02-05 18:11:02

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Ja powiem to tak: ani Twierdza, ani Wrota Zywiolow nie naleza do najpotezniejszych miast w grze. I musze powiedziec, ze calkiem niedawno gralem tymi miastami i chyba bym zaryzykowal stwierdzenie, ze jest REMIS .


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#13 2009-02-05 18:17:51

Crow

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 16

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Mathias napisał:

6. Cyklop Królewski > Zywiolak Magii - zaskoczeni? Nie wiem czym. Nie słyszałem większej bzdury niż to, że Cyklop jest słaby. Ta jednostka ma mnóstwo zalet. Przede wszystkim strzela i rozwali te badziewie w pelerynie, zanim do niego dojdzie. Ale najważniejsza jest jego przydatność do oblężeń. Kruszy mury, a to chyba najlepsze, co może nas spotkać w czasie zdobywania miasta. I to nie jest jakieś pojedyncze. On rzuca tymi kamulcami dwukrotnie na turę. Dodajmy do tego katapultę z balistyka na mistrzu i w przeciągu jednej tury zaatakujemy mur 4 razy. A to daje ogromne prawdopodobieństwo, że rozwalimy jakąś wieżę. W drugiej turze jest to już prawie pewne. A żywiołak? Atakuje wszystkich wokół siebie i powstrzymuje kontrę. To przydatne, ale nie w tym wypadku. Już pisałem, dlaczego.

Cyklop ma tylko większy atak. Żywiołak ma więcej HP, większe dmg (z wielkim rozrzutem, ale od czego jest Bless), jest szybszy, a do tego jest odporny na magię, atakuje przyległe jednostki i powstrzymuje kontrę. Prawda, Cyc jest przydatny w oblężeniach, ale Żywiołak na pewno nie jest badziewiem w pelerynie. Poza tym Żywiołak jest tańszy o 300 zł.


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#14 2009-02-05 18:32:43

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Widzę, że nie czytałeś uważnie wszystkiego. Przede wszystkim jedna rzecz: cena nie gra roli, za dobre jednostki trzeba płacić.

Żywiołak na pewno nie jest badziewiem w pelerynie

No, nie wiem, ale nie o to chodzi. W takim razie nie mówcie, że Cyklop jest badziewiem, bo dzięki niemu szybko rozwalimy mury i pokonamy wieże w trakcie oblężenia.

Rozumiem, wymieniasz te wszystkie jego plusy, ale powtarzam: co ci po nich, jeśli cyklop zdąży tego żywiołaka rozwalić, zanim ten do niego dojdzie. Jest szybszy, ale tylko o jeden punkt. Można to zniwelować czarem, a żywiołaka nie można, bo ma odporność.

No, dobra. Zastanówmy się, co jest większym osiągnięciem: wygrana na otwartym polu, czy zdobycie miasta? Oczywiście zdobycie miasta. A tu króluje cyklop. Nie mogę jednak zaprzeczyć, że na otwartym polu szanse są równe po obu stronach.

No to chyba już to wyjaśniłem.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#15 2009-02-05 18:43:14

Crow

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 16

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Skoro mieszamy już czary, to jest coś takiego jak Zapomnienie. Jest coś takiego jak Klątwa. A poza tym niszczenie murów to jedna z nielicznych zalet Cyca.


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#16 2009-02-05 18:53:11

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Tak, jest też odwrócenie zaklęć . No i psalm mocy, precyzja, klonowanie, itd. Ale nie przesadzaj. Tylko starałem się powiedzieć, że każdy dobry gracz stara się zniwelować minusy swoich jednostek, a po drugie że żyw. magii nie da się polepszyć żadnym czarem.

niszczenie murów to jedna z nielicznych zalet Cyca

A czego więcej do szczęścia potrzeba? Nie będę się powtarzał, napisałem już dość dużo. Cyklop ma dwie zalety, dzięki którym przebija ,,badziewie w pelerynie" (). I to wystarczy. Jeśli chcesz więcej argumentów, przeczytaj moje poprzednie posty.

I jeszcze jedno, zupełnie offtopic: na forum nie uznajemy nekromancji, więc nie używaj jej jako argumentu w tematach z Necro, ok?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#17 2009-04-03 20:34:43

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Dałem pusty głos. Każde miasto ma wady i zalety. Od gracza zależy jak je wykorzysta.
Ale według mnie:
1. Hobgoblin - Rusałka 1:1 hobgoblin lepsze staty, ale rusałka szybka, powstrzymuje kontrę i ma duży przyrost, co wyrównuje braki rusał w statach.
2. Wilczy rycerz - żywiołak powietrza 0:1 Wilczy rycerze mają dobry podwójny atak, który ładnie kosi, ale żywiołaki strzelają, są całkiem szybkie, nie mają ograniczeń w walce wręcz i więcej HP. Tutaj nie ma wątpliwości co do wyniku.
3. uruk - żywiołak lodu 0:1 Wszyscy wiedzą, że uruk super jednostką, nie jest, więc silniejszego, strzelającego żywiołaka nie załatwi.
4. Ogr szaman - żywiołak energii 1:0 szaman jest wytrzymalszy, ogromne dmg, rzuca żądzę krwi, żywiołak jest od niego lepszy tylko w szybkości i ochronie przed żywiołem ognia. To za mało.
5. Ptak gromu - żyw.magmy 1:0 Ptak lata, błyskawice, HP, dmg. Magma zginie.
6. Cyklop - żywiołak magii 1:1 Zależy od okoliczności. Do oblężenia cyklop lepszy, bo niszczy mury i strzela, ale żywiołak ma mocne staty, jest całkiem szybki i atakuje jak cyklop kilka jednostek naraz, ale wręcz. Remis, bo wszystko zależy od okoliczności, ale minus cyklopa to horrendalna cena w kryształach, nie licząc innych surowców.
7. Behemot - feniks 1:1 lub 1:0 Ciężko powiedzieć. Behemot zmniejsza obronę o 80% (oczywiście staroż.) i ma o 100 HP więcej od feniksa. Za to feniks jest szybszy, razi jak smok kilka jednostek w szeregu i ma wysoki przyrost. Dlatego 1:1 gdy bierzemy pod uwagę przyrost, lub 1:0 dla beha gdy bez przyrostu.

Magia 1: 0 dla WŻ bo ma wyższy poziom gildii, ale najważniejsze spelle to 3 pierwsze poziomy
Bohy 1:0 dla Twierdzy Twierdza ma więcej dobrych, ale WŻ też coś znajdą.
razem: Twierdza 6 pkt       WŻ 6, lub 5

Czyli mamy mniej więcej remis.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#18 2009-04-03 21:47:13

Mordoklejek

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-02
Posty: 24

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Według mnie wygra twierdza. Dokładnie sam nie wiem dlaczego, ale tak czuje

A cyklop to dobra jednostka Jej najlepszą zaletą jest to, że strzela i może zniszczyć kilka żywiołaków magii, zanim dojdą, co także daje im przewagę w walce wręcz. Cyklopów można także "ulepszyć" czarem. Według mnie 1 vs 1 wygra cyklop.

Niektórzy tutaj chyba zapominają, że bitwa nie odgrywa się tylko jednostki tego samego poziomu kontra tego samego poziomu. Tu przydaje się umiejętność żywiołaka. Jednak każdy dobry dowódca pozwoli maksymalnie na zaatakowanie dwóch jednostek naraz. Natomiast cyklop ma większe możliwości taktyczne, ponieważ nie musi dochodzić do jednostki, żeby zaatakować. Mówię oczywiście o walce gracz na gracz, nie komputer na gracz.

Wliczając cenę jednak wciąż sądze, że cyklopy są troszkę lepsze

Czekam na konstruktywną krytykę . Pod wpływem odpowiednich argumentów mogę zmienić zdanie

Zen-Aku edit:http://herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=706 - szczerze polecam dogłębną lekturę, bo błędów było zdecydowanie za dużo.

Offline

 

#19 2009-04-03 22:59:18

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Hmmm...

Mordoklejek napisał:

Jej najlepszą zaletą jest to, że strzela i może zniszczyć kilka żywiołaków magii, zanim dojdą, co także daje im przewagę w walce wręcz.

Tak ? NAJLEPSZĄ zaletą ? To są wszystkie zalety cyklopa o ile mi wiadomo. A Żywiołak Magii atakuje 3 pola naraz i jest odp. na magię umysłu.

Mordoklejek napisał:

Wliczając cenę jednak wciąż sądze, że cyklopy są troszkę lepsze

Cyklopy są BARDZO drogie. Głównie chodzi mi o ich legowisko.

Mordoklejek napisał:

Natomiast cyklop ma większe możliwości taktyczne, ponieważ nie musi dochodzić do jednostki, żeby zaatakować.

Cyklopa można zahipnotyzować i atakować wroga "od tyłu", aż w końcu sami zabiją własną jednostkę. Cyklopy zwykle buduję, jak mam od groma surowców.


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#20 2009-04-04 09:54:57

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Cena siedliska cyklopów odstrasza, a nie każdy chce cyklopów budować. Szybciej możesz mieć behemoty. Najpierw gobliny, potem wilki, roki, i od razu można wybudować siedlisko beha. A do wybudowania cyklopów jeszcze potrzebny fort ogrów, który wymaga bardzo dużo drewna ( problem jest, gdy na mapie mało tych stosów drewna). Dlatego można mieć szybciej żywiołaki magii, ilość da im większą przewagę.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora