Tutaj zamieszczamy różne tricki i porady znalezione przez nas w grze. Oto mój trick :
Masz zamek na wyspie i boisz się inwazji..?
Obok Twojej siedziby rozciąga się plaża kusząca agresorów do lądowania..?
Boisz się wychylić nosa poza swój skrawek ziemi na morzu..?
Jest na to sposób! Tak prosty, że aż genialny!
OKOP SIĘ
już tłumaczę..
..aby uniemożliwić lądowanie wrażych sił na naszej wyspie/wybrzeżu bierzemy hirka i "szukając graala" wzdłuż plaży wykopujemy dołki,jeden przy drugim
Drugim hirkiem ze statku sprawdzamy czy nasze okopy są szczelne (jeśli nie pojawia się kotwica jest OK).
No i jeszcze ważna rzecz..
..żeby móc wrócić na wyspę musimy zostawić jedno pole bez dołka wstawiając tam naszego Nieszczęsnego Kopacza
Obca flota nas nie dojedzie, bo w miejscach po wykopkach nie da się ani zakotwiczyć ani nawet przycumować, no i nie ma bata żeby ze statku zaatakować Stojącego Nad Wodą Mistrza Łopaty
PS.Tak, sztuczka jest perfidna. :kotek:
Offline
tylko jest "-" zanim to zrobisz to dawno podbija ci zamek
Offline
Obywatel
A kto każe ci to robić głównym bohaterem?
Offline
Świetna sztuczka. Kto by pomyślał, że takie doły potrafia się przydać
Offline
Obywatel
No... nie wiedziałem o tym. Spróbuję, chociaż nie gram na takich mapkach. Chyba że kampanie.
Szkoda że kopać można raz na kolejkę i tylko z pełnym wskaźnikiem ruchu.
Może przy okazji znajdę Grala
Offline
Racja, kopanie raz na dzień jest bardzo wykańczające. Ale przecież możemy mieć max. 8 bohaterów. Jeśli mamy sporo złota (ja np. pod koniec każdej misji w kampaniach mam ok. 150-500 tys.), możemy zastosować trick prosty, a zarazem znakomity:
1. Tworzymy ośmiu bohaterów BEZ WOJSKA(najlepiej jedna jednostka 1poz.) i wysyłamy ich na ,,kopy".
2. Każdy z nich niech wykopie po dołku.
3. Potem ich zwalniamy z funkcji.
4. Kupujemy nowych i powtarzamy schemat.
5. I tak w kółko, az osiągniemy sukces.
A jeśli mamy jakichś silnych herosów, najlepiej schować ich na ten czas w zamku. Niech siedzą w garnizonie.
I tak w jeden dzień możamy okopać się.
Offline
Obywatel
Mądre. Mądrzy ludzie na tym forum. Teraz to na pewno spróbuję.
Offline
zdarza sie często że niewiecie jaką specjalizacje wybrać gdy awansuje się na next lvl, napisze wam jaka specjalizacja do kogo pasuje
Wojownik:
Bardzo przydatne-Logistyka, Znajdowanie Drogi, Atak, Łucznictwo, Taktyka
Przydatne:Płatnerz, Odporność, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka, Balistyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka, Pomoc
nie przydatne: Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja, Mistycyzm, Talent Magicznyzne, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja
Mag-Wojownik:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Łucznictwo, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia
Przydatne:Magia Wody, Inteligencja, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka
Mało Przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Talent Magiczny, Płatnerz, Odporność, Balistyka
Nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja,Nawigacja
Mag:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja
Przydatne:Łucznictwo, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Talent Magiczny, Taktyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Płatnerz, Odporność, Balistyka
nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne:Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja
Troche mało estetycznie, ale powinniście się rozczytać
Offline
Dziękuje za rady.Sam bym nie wpadł na to z dołkami.
Przydatna informacja Pandrodor. Dzięki twojej radzie będę wiedzieć, co wybierać na przyszłość.
Kiedyś dawałem byle jak.
Offline
no problem ale niektóre umiejętności źle dopasowałem
czasem się zdarza,że jak podejdziesz bohaterem ze wszystkimi jednostkami ( ulepszonymi ) do np. strażnicy, to daje ci ulepszonych pikinierów ( halabardników )
Offline