Generał
Taka jakby smutna anegdota:
Szukając ostatnio jakiejś fajnej gry Hack n Slash - trochę ich jest, mamy Dark Messiah, Chivalry Medieval Warfare, Severance Blade of Darkness, Enclave, Dark Souls itp. Trafiłem przypadkiem na to:
https://www.youtube.com/watch?v=ayHIEYv6Fz0
Trochę konsolowe, ale wyglądało super. Rycerze europejscy vs Samuraje vs Wikingowie. Intensywne pojedynki, kontrola ostrza itp. Realizm trochę w koszu z tym wściekłym wymachiwaniem i sprintowaniem jak wściekli. W sumie największą kontrolę ostrza oferował prehistoryczny wręcz Die by the Sword gdzie każde wychylenie myszy czy wciśnięcie klawiszy zmieniało kąt. Ogólnie patrzę i wszystko pięknie. Grafika do prezentacji oczywiście podkręcona, bo jak na pre alpha to trochę zbyt ładne, do tego same pojedynki 4v4 to mało i pewnie szybko się znudzi. Powiedzmy jednak, że nad grą popracują, zoptymalizują i dodadzą inne tryby gry czy dodatkowe cele na mapach. Będzie dobrze.
Potem patrzę tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=sp3NKQlJPuo - UBISOFT MONTREAL STUDIOS
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, DLACZEGO?! Za jakie grzechy Ubisoft?
Ostatnio edytowany przez Sauron (2016-02-14 18:25:40)
Offline
Obywatel
Ubisoft lubi psuć dobre gry, żeby wkurzyć graczy : - ).
Offline
Niech oni się może lepiej zajmą hodowlą jedwabników.
Offline
Obywatel
A skoro jesteśmy na rujnowaniu fajnych gier.
https://www.youtube.com/watch?v=CQpxDFExwhU
"FILMOWA" SCENA ZAKŁADANIA HEŁMU
"KALIBRACJA SKOŃCZONA"
FINISHERY W GRZE FPS
ZABICIE IMPA ZAJMUJE DWA STRZAŁY SHOTGUNA
TE DŁUGIE PRZERWY POMIĘDZY PRZECHODZENIEM Z WALKI DO WALKI
TO POWOLNE I "FILMOWE" ZBIERANIE BRONI
SUPER SHOTGUN NIE NISZCZY ABSOLUTNIE WSZYSTKIEGO NA SWOJEJ DRODZE
MÓGŁBYŚ PRZELECIEĆ POŁOWĘ MAPY PIERWSZEGO LUB DRUGIEGO DOOMA GDYBY DANO 1/4 CZASU TEGO GAMEPLAYU.
ZARAZEM PRZECIWNICY JAK I POSTAĆ SĄ CHOLERNIE POWOLNI
ANIMACJA PIŁY ŁAŃCUCHOWEJ JEST PRZESADNIE DŁUGA
PIŁA ŁAŃCUCHOWA ZABIJA WSZYSTKO ZA JEDNYM CIOSEM
Nie będę nawet wspominał o tym jak zniszczyli theme e1m1 w trailerze.
Edit:
Wspomne jeszcze, że w tej grze jest lista celów które musisz wypełnić, tak samo jak wskaźnik który cię do nich kieruje.
Ostatnio edytowany przez Mr_eLka (2016-02-14 20:12:17)
Offline
Generał
Ja z kolei lubiłem trójkę, więcej horroru, ale miało swój urok. Co do broni, to korzystałem potem z któregoś z modów (realistic weapons? nie pamiętam, chodziło o np. lepsze brzmienie pistoletu czy żeby strzelby dało się używać na nieco dłuższy dystans niż przystawienie komuś do głowy - krótki zasięg potraktowano chyba zbyt dosłownie). Pamiętam, że demony były bardzo ładne. Groźne czy straszne, znaczy się. Urocze były te pajęczaki wychodzące ze ścian, impów było dużo ale potrafiły pojawić się z różnych kątów. Najbardziej lubiłem Revenantów - szkielety z wyrzutniami rakiet oraz Hell Knightów, czyli piekielnych Pudzianów.
Offline
Obywatel
Przepraszam ale w porównaniu z dwójką i jedynką naprawdę mi się to nie podoba, lubić trójkę jeszcze zrozumiem, bo jest to całkiem dobra gra, tylko, że nie jest dobrym Doomem. Ale czwórka? Wygląda jak na razie całkowicie okropnie.
Offline
Wiesz, wydaje mi się po obejrzeniu gameplaya, który wysłałeś, że po prostu bardzo dużo zmieniono i jest to już inna gra. Jakby pominąć poprzednie części serii, to Doom 4 jako taka osobna gra prezentuje się moim zdaniem fantastycznie. Natomiast klasyka klasyką pozostanie.
Offline
Generał
Zdaje się, że prace nad filmowym Assasins Creedem Ubi idą pełną parą, co ciekawe udało im się zdobyć kilka znanych nazwisk np. Jeremy Irons czy Michael Fassbender. Jako da Vinci miał znaleźć się nawet Robert Downey Jr. więc kasy nie żałują.
Offline