Też robiłem taką symulację już ładnych parę lat temu i wiem, że w bezpośrednim starciu to Archianioł jest górą. Co nie zmienia faktu, że wartość Arcydiabła pod kątem strategicznym jest często nieoceniona (i niedoceniona). W zasadzie jedyną wadą tej jednostki jest niska wartość HP. No i cena siedliska, ale to inna sprawa. W końcu 7. poziom.
Offline
Generał
Konserwatorium gryfów jest dość sytuacyjne bo może albo być na mapie albo nie być. To tak jakby mówić, że wiwerny są najlepsze na poziomie bo można dostać parę po wyczyszczeniu ważek, więc będzie ich bardzo dużo. Prawda jest taka, że wiwerny można postawić szybko ale kosztuje to tyle drewna że tylko zahamujesz sobie ekonomię do budowy innych rzeczy.
Już dokładnie nie pamiętam, ale z kolei arcydiabły były szybsze od archaniołów? To może być ważne, bo haste na mistrzu połączone z armią demonów = demolka.
Offline
Nie, to Archanioły są szybsze od Arcydiabłów o punkt. Tego jestem pewien.
Offline
Mathias napisał:
Przyrost - zgoda
najszybsza jednostka w grze - jest tak samo szybka, jak Arch czy Czarny Smok. Może chodzi ci o to, że zaczyna turę?
odporność na ogień - przecież wszyscy mówicie, że ogień słaby
reinkarnacja - no dobra, coś to daje, i to dużo
smoczy oddech - jak każdy smok. To potrafią Złoty i Czarny oraz Rdzawy i Błękitny.
Moim zdaniem najniezwklejszym atutem tej jednostki jest przyrost(4), inne jedn. 7 poz. mają przyrost o połowę mniejszy(2). Myślę jednak, że dla mocnego gracza nie sprawi to problemu. Fenix mieści się w ścisłej czołówce, a wygląda ona tak(wg mnie):
1. Archanioł
2. Czarny Smok
3. Tytan
4. Fenix
5. Behemot
6. Złoty Smok
7. Upiorny Smok
Panie Adminie, z tą listą się zgadzam tylko zamieniłbym Czarnego Smoka z Archaniołem
Offline
Szeregowiec
Niemożność wskrzeszania i ulepszania (czary ofensywne, na które również są odporne w późnej rozgrywce mało robią) i zianie ogniem jako miecz obosieczny... ja bym zostawił smoki na swoim miejscu.
Offline
MJOdorczuk napisał:
Niemożność wskrzeszania i ulepszania (czary ofensywne, na które również są odporne w późnej rozgrywce mało robią) i zianie ogniem jako miecz obosieczny... ja bym zostawił smoki na swoim miejscu.
Może i masz rację, ale i tak je lubię
Offline
Zgadzam z MJOdorczukiem, odporność smoka na zaklęcia jest często kłopotliwa, bo nie można mu co prawda w żaden sposób zaszkodzić, ale pomóc też nie . A że siłowo z archem jednak przegrywa, stąd dałem taką kolejność.
Offline
Obywatel
Według mnie jest tak:
1.Archanioł - wskrzesza, dobre statystyki
2.Cz. Smok - odporny na zakl., zieje ogniem i duża wytrzymałość
3.Tytan - Arcydiabeł - Jeden strzela i nie ma kary za walkę wręcz, a drugi powstrzymuje kontr. i obniża szczęście
4.Behemot - obniża obrone i duża wytrzym.
5.Z. Smok - odporność 1-4, zieje, i dość dużo ataku i obrony
6.Hydra - powstrzymuje kontr., atakuje wszystkich przyległych wrogów
7.Feniks - duży przyrost i pierwszy ruch
8. Koś. Smok - bez komentarza
To jest moje zdanie
Offline
Feniks z przyrostem to jest często miazga na wrogów. Kościany Smok ma zdolność zestarzenie, która odbiera przeciwnikowi połowę PŻ, wbrew pozorom śmiertelna broń, choć sama jednostka faktycznie taka sobie. Generalnie mam podobną hierarchię.
Offline
Generał
No gdy kościanemu wskoczy postarzenie to niemal całą listę można odwrócić do góry nogami.
Offline