- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=27 - Jednostki 7 poziomu http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=45 |
lordpiorunow - 2007-03-22 19:05:49 |
Temat o jednostkach 7 poziomu |
Mathias - 2007-03-23 11:38:00 |
Moim zdaniem najlepsza to Archanioł, a najgorsza do Hydra Chaosu |
cyrkiel - 2007-05-04 22:40:09 |
Według mnie "najsłabsze" są behemoty choć bardzo wytrzymałe, hydry chaosu i smoki cienia. Najlepsze zaś archanioły, tytani i czarne smoki. |
Mathias - 2007-05-05 19:37:19 |
No więc wszystko się zgodzę oprócz Behemotów, one też takie są średnie. |
Majer - 2007-05-06 10:19:28 |
najgorsze jest smok z nekropolis i feniks wszyscy mowia ze nie ale dlatego bo normalnie on ma populacje przy zamku 4 na tydz a 1 pojedynczy nic nie zrobi |
Mathias - 2007-05-06 10:38:43 |
To prawda, Fenixy tylko w grupie są znośne. |
lordpiorunow - 2007-05-06 11:09:02 |
a wskrzeszanie? |
Mathias - 2007-05-16 14:38:35 |
No tak, ale trzeba czekać tydzień. + dla nich, że zawsze prawie zaczynają turę. |
Gelu - 2007-06-11 15:33:02 |
najlepsze: |
lordpiorunow - 2007-06-11 19:00:11 |
Behemot slaby ?!?!?! |
Mathias - 2007-07-10 19:29:07 |
Ja także nie twięrdzę, by był najsłabszy, ale i najslilniejszy też nie jest. Są wolne. Tytani zdążą wystrzelić 1, 2, a nawet 3 pioruny, zanim ten łaskawie doleci. Dajemy jeszcze spowolnienie i koniec. Co prawda PKTY życia imponujące. |
SlowiQ - 2007-07-11 13:49:48 |
Feniks to najlepsza jednostka 7 poziomu ^^ i tyle ^^ |
Mathias - 2007-07-11 14:02:13 |
No to tra było powiedzieć. |
SlowiQ - 2007-07-11 23:23:21 |
Feniks... |
Mathias - 2007-07-12 09:30:47 |
Przyrost - zgoda |
Dark Qrczak[MD] - 2007-07-12 10:12:05 |
Mozna zawsze puscic armageddon ;o a fenixy beda dalej latac. No nie ma co oszukiwac, feniksy przejmuja inicjatywe co jest bardzo ważne no i ten przyrost (gdyby go nie brac pod uwage to archy rox). |
Mathias - 2007-07-12 12:10:53 |
No, Armageddon, Oślepienie itd. Bez nich jest trudniej. |
SlowiQ - 2007-07-12 18:27:34 |
Najszybsza jednostka, i jest szybsza od archa, ma ona bodajże 22 lub 21 speed, dzięki czemu mam zawsze pierwszy ruch, co nam daję możliwość puszczania czaru jako pierwsi ^^ |
Mathias - 2007-07-12 19:10:05 |
O to ci więc jednak chodzi. No to dobrze, zwracam honor. |
Pain - 2007-08-30 22:41:42 |
Witam jestem tu nowy :) |
matej64 - 2007-09-08 13:30:02 |
według mnie najlepszy jest feniks i tytan a najgorsze hydry i behemoty |
DYZIO_STW - 2007-11-04 18:07:26 |
Archanioły oczywiście - stałe zniszczenia w wysokości 50 i punkty życia w wysokości 250 |
Macielug2 - 2007-11-18 17:39:25 |
Dla mnie układa się to tak : |
Asiņains - 2007-11-18 21:43:45 |
1.archanioł |
MC - 2007-12-05 10:51:08 |
Nie licząc przyrostu feniksów : |
Asiņains - 2007-12-05 15:58:42 |
zmieniłem zdanie: |
Tchite - 2008-01-12 11:21:26 |
1.Archanioł |
Edric - 2008-04-17 15:24:08 |
1. Archanioł |
robert - 2008-04-17 20:48:16 |
Zależy jak kto gra, jak już pisałem szybko nie zbudujecie 20 Archaniołow a 20 feniksów przez 5tyg. i to tanio !! |
Magyar - 2008-09-06 22:37:45 |
Jezeli chodzi o pojedynek 1 na 1, bez magii to Starozytny Behemot pokona kazdego, "probowac" nawiazac walke moze Tytan, jezeli zacznie walke na odleglosc - strzelanie, bo jezeli walka wrecz to Starozytny Behemot jest najpotezniejsza jednostka w grze. |
Zen-Aku - 2008-09-06 22:46:52 |
Pojedynek 1 na 1 nie ma miejsca. Czy ja nie wspominałem, że taka walka to oszustwo? Że jest stronnicza dla behemota? Że behemot może użyć swojego obniżania obrony? Że żadna inna jednostka nie może użyć swoich zdolności? Wspominałem. Behemot nie jest najlepszy, bliżej mu do dołu tabeli, niż do góry. Jednostkami, które spokojnie zjadą behemota są: czarne smoki, archanioły, tytani, złote smoki, arcydiabły i hydry. Pisanie, że behemot wytrzyma więcej, niż archanioły i złote smoki nie ma sensu, bo jest to nieprawda. Pisanie, że behemot wytrzyma tyle samo, co czarne smoki i tytani również nie ma sensu, bo to też kłamstwo. Walki wręcz x vx y nie ma w HoMM i testy najzwyczajniej w świecie kłamią, a ich wyniki można ze spokojnym sumieniem olać. |
Nerevan - 2008-09-07 08:30:39 |
Na upartego taki test można by było zrobić, np. dajmy na to Behemot vs. Czarny Smok. Jeśli na przykład na polu bitwy będzie dużo przeszkód terenowych- Smok użyje latania, aby dostać się szybciej w pobliże Behemota, potem może z powrotem uciec za jakieś wzniesienie, a Behemot będzie musiał iść na około. Dodatkowo, załóżmy, że na polu bitwy są miny/ruchome piaski. Behemot oberwie, Czarny Smok nie. Jedyną szansą Behemota jest jak najszybsze dostanie się w pobliże Smoka i walka wręcz. |
Mutare - 2008-09-10 19:23:12 |
Ja bym tylko poprawiła: |
Magyar - 2008-09-11 16:55:32 |
1.Czarny Smok |
Kramer - 2012-08-05 22:01:09 |
No to może ja też się wypowiem: |
Xeno - 2012-08-06 07:18:31 |
Tatan nad hydrą? Czemu tak nisko złoty smok? |
Kramer - 2012-08-06 08:38:48 |
Czemu złoty smok nisko? Zastanawiałem się, ale w końcu stwierdziłem, że buduje się go późno i ogólnie jest gorszy od diabła- głównie przez powstrzymywanie kontry. Tytan nad hydrą? Bo gdyby hydra nie była wspomagana przez def Tazara, nie robiłaby takiego szału. Tytani to z kolei jedna z moich ulubionych jednostek. |
Xeno - 2012-08-06 09:34:12 |
Hydra robi szał i bez obrony. W drugim tygodniu nie masz jeszcze dużo defa, a możesz rozwalić nimi utopie. |
GiBoN - 2012-08-06 09:48:24 |
Arcydiabły i smoki to potęga, diabełki są silniejsze od tytanów :) |
Baron - 2012-08-07 18:25:40 |
Wygrywa tytan . Chyba ze gra jest zaawansowana i jest duzo punkotow u bohaterow to wtedy behemot obniza o 80 % obrone i zadaje masakryczna ilosc punktow . |
Sauron - 2012-08-07 19:09:19 |
Dla mnie to pewnie będzie tak: |
GiBoN - 2012-08-07 22:13:35 |
1. Czarnuch/Archanioł |
Kramer - 2012-08-08 00:02:40 |
1. Baron, tytani nie są chyba aż tak silni... |
Sauron - 2012-08-08 10:00:53 |
Smok cienia ma taką ciekawą sprawę, że jego postarzanie zabiera połowę HP, przez co teoretycznie (bo wejście skilla to trochę kwestia farta) smok może "sztucznie" podwyższyć swe miejsce w tabeli. Ostatni będą pierwszymi itp. chyba takie coś przyświecało twórcom przy tworzeniu tego skilla. :p |
Xeno - 2012-08-08 11:17:04 |
No cóż trzeba to trochę sprostować, Gibon nisko ta hydra... |
GiBoN - 2012-08-08 15:15:20 |
Diabła dałem tak wysoko, bo jest świetny zarówno na neutrale jak i w Fb, świetne staty, silny, teleport, powstrzymuje kontrę... nawet jak na jednostkę 7. poziomu się wg. mnie wyróżnia, przy czym zdarzało mi się go postawić w 1. tygodniu... |
Xeno - 2012-08-08 15:22:27 |
To nie filozofia postawić go w pierwszym tygodniu. Na jebusie, czy fixie postawienie go w 1 tygodniu to warunek do zwycięstwa. |
VasT - 2013-07-26 14:23:37 |
Według mnie 3 najlepsze 7-poziomowe jednostki to Tytan , Czarny Smok i Archanioł ( odkąd gram mam taką hierarchię ) . Choć np. Fortecą nie lubię grać , ze względu na duże koszty budowy . 3 najsłabsze to Feniks , Hydra i Upiorny Smok. Złoty Smok , Arcydiabeł oraz Behemot są po środku :) |
Mathias - 2013-07-26 14:28:58 |
Tytan byłby świetny, gdyby nie koszta z nim związane. Zawsze musi być jakieś "ale" ;). |
Xeno - 2013-07-26 14:41:30 |
Argumenty argumenty... |
VasT - 2013-07-26 16:55:25 |
W normalnym HoMM3 bez WoGa ? |
Xeno - 2013-07-26 19:56:53 |
Hydra ma średnie DMG, a przy wielopolowym ataku może zadać teoretycznie największe obrażenia w grze, powstrzymywanie kontry to jeden z lepszych skili w grze więc WTF? Utopię w 2/3 tygodniu robisz bez straty ani jednej hydry, nie jest uniwersalna, ale jest w czołówce, tylko trzeba umieć wykorzystać jej potencjał. |
Sauron - 2013-07-26 21:01:31 |
Łatka zmienia kilka drobnych rzeczy, nie powiem dokładnie wszystkich. Najlepiej kojarzę sobie zwiększony dmg reptilionów, zmniejszony przyrost feniksów, a anioły/archanioły kosztują tylko złoto. Hydra zaś to fajna bestia, o ile tylko wskoczysz nią w środek atakującej cię armii. Z reguły 7 lvl jest bardzo mobilny, kica po całej mapie, a dużo środków przeznaczamy na wyeliminowanie go z gry. Haczyk w przypadku hydry polega na tym, że o ile nie ma haste to szybko nie dojdzie na pozycję. Jeszcze jednym haczykiem jest problem jej wyeliminowania. Nie mając dużej ilości strzelaków (największą może popisać się Forteca, bo 3) ciężko w miarę sprawnie zlikwidować hydry. Trzeba zresztą pamiętać o reszcie armii wroga. Ostatecznie próbujemy zmasowany atak całej armii, ale to też jest problematyczne, bo niby można ściągnąć czymś kontrę hydry, by potem zaatakować masą. O ile hydra polegnie to gra gitara, jak nie zginie i będzie jej w miarę sporo to jest już problem. |
Xeno - 2013-07-26 21:20:35 |
Jak masz łątkę to właśnie archy jeszcze klejnoty kosztują, bez łątki kosztują same złoto. |
VasT - 2013-07-27 15:01:20 |
Jaką łatkę? I czemu u mnie feniksy mają tylko 100 HP ? Gram w WoG od jakiś 3 lat. Zwykłych Herosów dawno nie odpalałem. |
Xeno - 2013-07-27 20:15:44 |
Mówi się na to łatka, gdyż w ostatnich wydaniach heroes3 poprawiono to i owo co było już wspomniane gdzieś, a nie ukazało się to w polskiej wersji, dlatego są pliki, które wkleja się w data. Masz 100HP u feniksów, bo zapewne masz jakiegoś buga. |
VasT - 2013-07-28 18:41:37 |
Wiem co to łatka ... że z feniksami to bug to też się domyśliłem... Pytam czy ktoś to miał , bo chciałbym wiedzieć jak to naprawić :) |
Xeno - 2013-07-28 19:49:34 |
Z obecnych na forum nawet nie mam pojęcia kto grał, a już na pewno kto zagłębiał się w szczegóły hp feniksów. |
VasT - 2013-07-29 13:17:08 |
Hehe no tak :P |
Baron - 2013-07-29 23:22:27 |
Gra jest tak zrobiona ze zamek bije 7 poziomem wszystko . Oboma jednostkami . Chyba tylko feniksy sa blisko ale tylko dlatego ze ich sa 4 sztuki . |
Xeno - 2013-07-30 07:15:19 |
Czy tylko ja nie widzę sensu, ani logiki w wypowiedzi barona? |
Sauron - 2013-07-30 11:23:17 |
No, że z jednostek 7 poziomu anioły i archanioły są najlepsze. Dorównać im mogą tylko feniksy, ale to przez przyrost 4. |
Xeno - 2013-07-30 15:04:01 |
Jeżeli chodzi o nieulepszone 7 poziomy to anioły ssą, tylko latają... |
Mathias - 2013-07-30 15:59:23 |
Do retoryki Barona trzeba się przyzwyczaić, on pisze swoją gramatyką. Wcale nie jest tak, że Zamek bije wszystko, bo "wszystko" zależy od kompetencji gracza. Nawet na surowo sprawa nie jest oczywista, inaczej nie byłoby tylu postów tematach-pojedynkach miast. Archanioły są bardzo silne i też uważam, że najlepsze na poziomie, ale nieulepszone są średnie, niczym się nie wyróżniają. |
VasT - 2013-08-01 12:34:45 |
Stałym DMG-50 :D? Moim zdaniem Anioły to najlepsza nie ulepszona jednostka 7poziomu :) |
Sauron - 2013-08-01 12:49:49 |
To jest możliwe, bo w surowej sile są najsilniejsze z nieulepszonych. Stały dmg, 200 hp, równe 20 ataku i obrony. Są jednak najdroższe i nie mają żadnych specjalnych zdolności oprócz nienawiści do diabłów. |
Xeno - 2013-08-01 13:32:20 |
Spójrzcie na diabły, to są niekwestionowane koksy nieulepszonego poziomu. |
Sauron - 2013-08-01 16:08:30 |
Behemoty można dostać niemal od razu a są śmiesznie tanie (kosztuje połowę ceny anioła), a zmniejszanie obrony to nie jest słaby skill, oj nie. Diabły zaś będą koksami, o ile się je dobrze upilnuje, mają prawie o ćwierć zdrowia mniej niż zwykły anioł i to boli. |
Xeno - 2013-08-01 16:38:14 |
Może i mają, po ich ataku anioły słodko nie będą wyglądały. |
Sauron - 2013-08-01 19:31:36 |
Jest tutaj sporo ciekawych zależności. W starciu surowej siły (czyli słynnym jeden na jednego), anioł/archanioł zaatakowałby pierwszy bo jest najzwyczajniej w świecie szybszy. Różnica robi się wyraźna jak napuścimy grupę np. 50 arcydiabłów vs 50 archaniołów. W pierwszym ataku zginie trochę diabłów co osłabia ich odpowiedź. Tyle, że spójrzmy na inne jednostki np. starożytnego behemota. Moim zdaniem behemot będzie w stanie pokonać archanioła, bo obniżenie obrony o 80% to po prostu za dużo by znieść. Tymczasem wystarczyłby nawet jeden arcydiabeł by położyć całe krocie behemotów (modląc się oczywiście by nie weszło im morale). |
Xeno - 2013-08-01 20:33:58 |
Mówimy teraz o nieulepszonych, Ulepszone to trochę inna bajka. |
Wuwu - 2013-08-05 14:00:06 |
Według mnie to najlepszy jest Archanioł, a najgorsza Hydra. A propo Bahemotów dużo osób pisze że najgorsza a według mnie nie jest zła. Tania, a jak podejdzie i komuś przygrzmoci to miło się patrzy |
MJOdorczuk - 2013-08-05 14:32:49 |
Czarne smoki są cholernie przydatne jeżeli gramy wojem(odporność na czary, tudzież jedynie przeciwnika, bo wojem za dużo nie czarujemy), dodatkowo są świetne na zwarte szyki wroga, atakując jednostkę broniącą, jak i chronioną naraz. Jeśli gramy magusem, to wtedy znacznie lepsze są tytany, potrafiące strzelać, a z kilkoma czarami potrafiące z końca pola strącić każdego, bądź po przyspieszeniu lub na teleporcie właśnie owe "najgorsze" hydry, które w takowej sytuacji potrafią szybko wejść w środek szyku i narobić boruty. Archanioły są dla mnie takim gulaszem Tekli, niby jest siła, ale jest to taka jednostka do wszystkiego i do niczego, wciąż się zastanawiam, czy permanentne błogosławieństwo jest zaletą, czy wadą(gdyby miały jakiś rozrzut, to dla magusa byłoby lepiej ze względu na możliwość rzucenia wcześniej wymienionego czaru). |
Xeno - 2013-08-05 15:56:36 |
Nie pamiętam jak to jest, ale na expercie magi wody błogo daje nam obrażenia większe niż maksymalne jednostki. |
Baron - 2013-08-05 16:03:52 |
Akurat inferno najwyzej dorownuje nieulepszonym gdy ma szczescie. |
Xeno - 2013-08-05 16:43:43 |
Baron twoje obliczenia jak zwykle mi imponują. Ogłoś światu swoje odkrycia. |
Mathias - 2013-08-05 22:38:43 |
Baron, po raz któryś mam takie wrażenie, że graliśmy w inne herosy... |
VasT - 2013-08-06 12:49:30 |
Wiesz ? Mam podobne wrażenie.. |
Baron - 2013-08-06 21:15:27 |
Ja gram Zlota Edycja . Tam An ma zdr 200 a Inf 160 |
Xeno - 2013-09-01 09:55:41 |
Pisz normalnie a nie skrótami bo nie wiem do czego się te liczby odnoszą. |
Mathias - 2013-09-19 21:24:54 |
Zgaduję, że chodzi o zdrowie Anioła i Diabła, choć mogę się mylić. |
Baron - 2013-09-23 22:21:15 |
Zdr to zdrowie chyba nie trzeba zbyt dkugo dumac ??? . Pisze skrotami bo nie dysponuje masa czasu a sa to rzeczy oczywiste dla graczy . Dla was nie ? |
Mathias - 2013-09-23 22:29:36 |
W takim razie mieszasz skróty (An - Anioł, Inf - Inferno, a nie Diabeł dla Twojej wiadomości). Ja wiem, o co chodzi, bo znam te parametry prawie na pamięć. Problem w tym, że nie każdy ma nadmiar wolnego czasu, żeby bawić się enigmę. Mógłbyś chociaż raz się nie upierać bez sensu. |
Xeno - 2013-09-23 22:47:47 |
Na prawdę oczywiste oczywistości nam przedstawiasz. |
Sauron - 2013-09-24 17:04:26 |
Wszyscy dobrze myślicie, tylko brakuje wam dobrej komunikacji. Prawda jest taka, że anioł siłowo jest lepszy od diabła. Kryteria są różne, a surowa siła 1v1 jest tylko jednym z nich. |
Xeno - 2013-09-24 17:52:45 |
1 vs 1 nie brałbym jako kryterium bo to nie jest adekwatne do niczego. |
Baron - 2013-09-24 22:05:23 |
A poza tym Arch wskrzesza a Arc nic wiecej . Stad Arch ma gigaprzewage . Zreszta przesadna bo jeszcze mozna je znalezc w Gryfich bastionach . Ta jednostka jest przesadzona bez sensu . |
Xeno - 2013-09-24 22:41:06 |
Arcydiabeł powstrzymuje kontre, to jeden z lepszych skili. 100 hp które wskrzesza arch nie renkompensują tury którą marnujesz i tracisz dmg, jedynie na koniec bitwy to może się przydać jeżeli jakieś bitwę przeżyły. Jedynie fakt faktem można ich trochę zdobyć w konserwach ale na szczęście dużo ich nie ma na mapach. |
Mathias - 2013-09-24 23:25:50 |
Zgadzam się, że Archanioł to świetna jednostka, nie mniej pamiętajmy, że Arcydiabeł powstrzymuje kontratak, co naprawdę wiele zmienia. Dzięki temu ma on wiele ciekawych zastosowań, czasem nawet większych niż Arch. Mimo niższych statystyk. |
Baron - 2013-09-25 21:45:50 |
Liczylem juz powstrzymywanie . Ono rekompensuje ale nie calkiem gigantyczne statystyki Archow . A wskrzeszania i bastionow nic juz nie rekompensuje . Sa przesadzone . |
Mathias - 2013-09-25 23:20:50 |
Też robiłem taką symulację już ładnych parę lat temu i wiem, że w bezpośrednim starciu to Archianioł jest górą. Co nie zmienia faktu, że wartość Arcydiabła pod kątem strategicznym jest często nieoceniona (i niedoceniona). W zasadzie jedyną wadą tej jednostki jest niska wartość HP. No i cena siedliska, ale to inna sprawa. W końcu 7. poziom. |
Sauron - 2013-09-26 10:37:11 |
Konserwatorium gryfów jest dość sytuacyjne bo może albo być na mapie albo nie być. To tak jakby mówić, że wiwerny są najlepsze na poziomie bo można dostać parę po wyczyszczeniu ważek, więc będzie ich bardzo dużo. Prawda jest taka, że wiwerny można postawić szybko ale kosztuje to tyle drewna że tylko zahamujesz sobie ekonomię do budowy innych rzeczy. |
Mathias - 2013-09-26 17:20:49 |
Nie, to Archanioły są szybsze od Arcydiabłów o punkt. Tego jestem pewien. |
Maikeru - 2015-05-23 14:53:14 |
Panie Adminie, z tą listą się zgadzam tylko zamieniłbym Czarnego Smoka z Archaniołem ;) |
MJOdorczuk - 2015-05-23 14:57:28 |
Niemożność wskrzeszania i ulepszania (czary ofensywne, na które również są odporne w późnej rozgrywce mało robią) i zianie ogniem jako miecz obosieczny... ja bym zostawił smoki na swoim miejscu. |
Maikeru - 2015-05-23 15:27:36 |
Może i masz rację, ale i tak je lubię :) |
Mathias - 2015-05-23 21:56:21 |
Zgadzam z MJOdorczukiem, odporność smoka na zaklęcia jest często kłopotliwa, bo nie można mu co prawda w żaden sposób zaszkodzić, ale pomóc też nie :). A że siłowo z archem jednak przegrywa, stąd dałem taką kolejność. |
oumen - 2016-01-14 17:20:12 |
Według mnie jest tak: |
Mathias - 2016-01-14 21:48:11 |
Feniks z przyrostem to jest często miazga na wrogów. Kościany Smok ma zdolność zestarzenie, która odbiera przeciwnikowi połowę PŻ, wbrew pozorom śmiertelna broń, choć sama jednostka faktycznie taka sobie. Generalnie mam podobną hierarchię. |
Sauron - 2016-01-15 12:22:00 |
No gdy kościanemu wskoczy postarzenie to niemal całą listę można odwrócić do góry nogami. :P |
Baron - 2016-01-15 15:55:42 |
Szansa wynosi jednak 20% a jak postarzy jakies gnolle to tez kiepski zysk. |
Xeno - 2016-01-15 17:22:31 |
A jak i wskoczy to można zdjąć uleczeniem czy oczyszczeniem. Ma tylko 20% szans, czyli teoretycznie co 5 atak powinno wejść, dobrze liczę? Same statystyki go dobijają, w końcu kupka kości latająca. |
Sauron - 2016-01-15 17:38:18 |
To nawet ma sens, że kościane smoki są gorsze od żywych odpowiedników, brak łusek czy ziania ogniem. Sprawę na pewno nadrabiają władcy mroku, ale ja ogólnie lubię te smoki. Ich zdolność jest dosyć sytuacyjna, przez co jej przydatność ulega pewnemu obniżeniu. Gdyby postarzanie było bardziej oporne do rozproszenia, jednostka bardzo zyskałaby na jakości. W porównaniu do niektórych zdolności, nie byłoby to straszne rozwalenie balansu. |
Baron - 2016-01-15 20:14:00 |
Tak akurat w tym miescie to sluszne. Powinno sie tez oslabic mrocznych i wampiry. |
Xeno - 2016-01-15 20:59:39 |
Nic nie trzeba osłabiać. Wampiry mają odpowiednią moc. Odradzają się wysysając życie z żywych jednostek wroga i powstrzymują kontratak, ale nie zadają jakichś kosmicznych obrażeń. W FB widać, że już się tak nie przydają jak inne jednostki tego poziomu. |
Mathias - 2016-01-15 22:57:46 |
20% to nie jest tak mało, w praktyce trafia się dość często w porównaniu do innych losowo wpadających zdolności, a przynajmniej takie jest moje subiektywne odczucie. A że można go zdjąć uleczeniem, to tak jak chyba każdy czar poza bodajże korzeniami entów. Jednostka słaba ogółem, choć momentami przydatna. |
Sauron - 2016-01-16 10:29:24 |
Nekropolia ogólnie kręci się wokół zbierania szkieletów, ale do czasu zebrania porządnej ilości, główną jednostką będą wampiry. Przez brak niskopoziomowej jednostki strzelającej, trzeba szukać innego sposobu walki. Ożywieńców będziemy zostawiać w mieście, co zostawia nas głównie ze szkieletami, zjawami i wampirami. Lisze przyjdą nieco później, ale są fajnym dodatkiem do armii. |
Xeno - 2016-01-16 15:00:47 |
A nie biega się z samymi wampirami po mapie? Ja chyba jakiś dziwny jestem. |
Mathias - 2016-01-16 17:04:43 |
Na początku tak, Wampiry będą naszym trzonem elitarnym. Ożywieńców czasami nawet odpuszczam, jak chodzi o rekrutację (przy deficytach), byleby właśnie mieć trochę wampirów. Do tego dochodzą masowo szkielety, które z czasem stają się ogromną potęgą. |
Baron - 2016-01-17 20:10:56 |
Wampiry gdy ktos mysli sa niezniszczalne. Uderzaja pierwsze a i tak nie ponosza strat. Innymi jednostkami najlepiej dobijac resztki po wampirach. |
Xeno - 2016-01-17 20:24:26 |
Nie są niezniszczalne i nie atakują pierwsze, aż tak szybkie nie są. Mają mały dmg i w starciu z bohaterem wroga nie są już tak efektywne, ale nadal są groźne. |
Sauron - 2016-01-18 12:17:00 |
Wampiry są silne dzięki użytecznym zdolnościom, jest to nieco inny rodzaj siły niż surowe statystyki - wtedy wygrałby ogr, bo chociaż ma tragiczną prędkość to zadaje duże obrażenia i jest bardzo wytrzymały. Jednak on nie wygrywa, bo każdy zestaw musi być oceniony pod kątem przydatności w boju, stąd krzyżowiec jest moim zdaniem najlepszy przez 2x atak i wyważone statystyki. Trochę namotałem, jak coś to pytać śmiało. |
Xeno - 2016-01-18 12:22:53 |
No i tu się zgadzamy Sauronie. |
Sauron - 2016-01-22 16:05:12 |
Tylko szkoda, że coś dyskusja ugrzęzła. Niby rozmawiamy poza tematem, ale to już detale. |
oumen - 2016-01-27 16:42:31 |
Najlepsi są archanioł i czarny smok zaś najsłabszy kościany. |
Sauron - 2016-01-28 18:21:07 |
Problemem jest za to czy smok jest lepszy czy archanioł. Zresztą innych jednostek też bym nie odrzucał, bo każda oferuje jakieś nowe opcje i uzupełnia miasto do którego należy. |
Xeno - 2016-01-29 01:03:20 |
Statystyki możesz podbustować, a 50 hp piechotą nie chodzi. To jest ten "główniejszy" powód dlaczego spada niżej niż brak odporności na 5 lvl czaru. |
Sauron - 2016-01-29 14:03:10 |
Mhm, fail z mojej strony. Oglądając statystyki nie zwróciłem uwagi na Wytrzymałość, przyjąłem że była taka sama. "Ślepota z nieuwagi" naprawdę istnieje. Teraz łatwiej mi określić problem złotego smoka - nie oferuje ani pełnej odporności na magię, a jego Atak + Obrona i tak są gorsze od archanioła. Sprawia wrażenie jednostki pośredniej, choć przypuszczam że odporność na magię 1-4 wciąż może się przydać. |
oumen - 2016-01-29 17:04:54 |
No oczywiście że się może przydać chroni je np przed armagedonem. W starciu 1 vs 1 to chyba wygrywa złoty. A poza tym najpierw trzeba mieć implozję żeby złotego smoka zabić. |
Sauron - 2016-02-14 11:31:29 |
Zależy co jest lepsze: drobny bonus do statystyk, czy bite +50 HP. |
Mathias - 2016-02-14 19:31:12 |
Jak chodzi o Złotego Smoka, to mogę powiedzieć tyle, że z uwagi na cenę siedliska buduję go zwykle dość późno. Jednocześnie nie jest to aż tak duża strata, ponieważ ten smok jest raczej średniakiem (moim zdaniem). Wiem, jestem czepliwy z tą odpornością na czary, ale o ile w przypadku czarnego smoka to działa kompleksowo (odporność na wszystko), o tyle u złotego mamy odporność na wszystkie wspomagacze, a z drugiej strony jesteśmy wrażliwi na najmocniejsze zaklęcia w grze. To jest jedna sprawa, druga to poruszone już tutaj HP. Tak więc porównując go do czarnego smoka (który jest dość podobny pod wieloma względami, pomijając już gatunkowe), tam gdzie pojawiają się różnice pomiędzy tymi jednostkami, zwykle wypadają one na korzyść czarnego. |
Sauron - 2016-02-14 22:46:04 |
Złoty jest w sumie mieszanką cech archanioła i czarnego, ale nie ma ani pełnej odp. na magię (w sumie tylko implozję) ani większego HP. Ostatecznie wychodzi dość nijako, być może nie jest dnem, ale nie oferuje niczego czym może zaskoczyć pozostałych konkurentów. |
Xeno - 2016-02-14 23:13:48 |
Cena siedliska ceną siedliska. Dodaj cenę całego zamku w tych wszystkich pierdołach i masz. |
Mathias - 2016-02-15 00:30:52 |
No właśnie, Forteca jest piekielnie droga i po prostu nie starcza na tytanów już. Z kolei złote to tak jak mówiłem średnio opłacalna inwestycja i lepiej ją odłożyć na później, wiele nie tracimy, inne jednostki dają radę. |
Sauron - 2016-02-15 13:33:14 |
Przecież pierwsze 3 poziomy Fortecy są całkiem tanie. Magowie kosztują więcej, ale oni otwierają całą późniejszą gamę jednostek. Nagi jak na to co oferują są tanie. Głównie bym się czepiał procesu ulepszania magów do arcymagów i dżinów. Każde miasto ma takie bolączki, nic nowego. |