Ja nie zapomniałem. Rzucasz haste- dochodzą te 4 jednostki, o których mówiłem. Bez haste doszedłby jedynie smok. Jednak zanim ruszysz się szkieletem bądź zombie, ja skontruję spowolnieniem. I nie możesz mi powiedzieć, że będziesz czekał na koniec tury, by rzucić haste, bo wtedy też mogę Cię skontrować.
Offline
Generał
Nekro można się bronić, ale to zależy z kim się walczy. Z taką Cytką powiedzmy, jak w którejś naszej walce na arenie. Okopałem się i tyle, ale tutaj akurat szczęście mi dopisało do czarów i miałem dobry plan z wojo-magiem. Jest jeszcze Inferno, które też narzeka na brak porządnego strzelca. Twierdza ma cyklopa z urukiem, więc tu już nie bardzo. Lisz wygląda mi na zdolnego do przestrzelenia elfa, a przy okazji uszkodzi pozostałe jednostki, które spróbują się wokół niego okopać. Aż się prosi o jakąś błyskawicę, bo bez elfów Bastion nie będzie miał wiele do gadania.
Smok jest wkurzający, ale zaraz obok elfów jest pierwszym kandydatem do odstrzału. Na pegazy aż tak bardzo nie zwraca się uwagi, bo padają jak muchy, enta trzeba respektować, bo oplątuje jednostki. Krasnolud bardzo opornie rozstaje się z życiem, jednorożce oprócz aury antymagicznej mogą oślepiać, ale nieumarłych to nie rusza. Centki są bardzo mobilne, też warto na nie zwrócić uwagę. Alpy są świetne w "skubaniu" takich jednostek, bo mają dużo życia i łatwo można się nimi leczyć. Upiorami oprócz kradzieży many można ściągać kontrę by oszczędzać bardziej wartościowe jednostki. Władcy mroku jak zawsze zbierają obfite żniwo, a smokami cienia też trzeba skubać gdzie się da, by wchodziło postarzenia (a same zadają przyzwoite, z hp gorzej ale do przeżycia)
Offline
Od czarów ofensywnych trzymałbym się z daleka... Gdy postawię jednoroga obok elfa i rozwinę nieco odporność, błyskawica stanie się ryzykownym posunięciem. Poza tym wtedy ja rzucę np. slowa, blessa i wyjdę na tym lepiej. Elf może przestrzelić lisza, nekromantom rzadko trafia się łucznictwo, a taki Ivor już z nim zaczyna. Na alpy najlepiej rzucić smoki, ich tak łatwo nie szczypnie. Nie mówię, że alpy mają przerąbane, ale smoki wydają się być rozsądnym rozwiązaniem- mają dużo defa i są ogólnie silne.
Offline
Generał
Ja też mogę napisać, czego bym nie zrobił, ale gdybanie polecam zostawić historykom. Przecież równie dobrze mogę napisać, że też rzuciłbym jakieś tam czary. Oczywiście możesz się rzucić smokami na kogokolwiek, ale przeciwnik chętnie tę okoliczność wykorzysta.
Offline
A ja proponuję rozegrać grę na jakimś templacie, fixie czy coś i wtedy ładnie wyjdzie^^
PC2 odpada, bo to królestwo dla necro(cały teren to ziemia necro^^)
Offline
Sauron też nie lubię takiego gdybania, przez nie można wprowadzić zbyt wiele czynników, które tak naprawdę mogą nigdy nie mieć miejsca. Lecz gdy zobaczyłem to o błyskawicy, pomyślałem, że się o tym pomyśle wypowiem
Myślę, że alpy nie będą siedzieć bez towarzystwa, dlatego nie zawsze smoki będą wystawione na zagrożenie.
Ostatnio edytowany przez Kramer (2012-08-06 19:27:25)
Offline
Obywatel
Niestety w bastionie wszystkie jednostki sa wysysane przez wampiry a nie jest to najsilniejsze miasto . Swietne sa tylko elfy a centaury to mimo sily tylko pierwszy poziom . Drzewce trzeba by teleportowac ... To by cos zadzialaly . Reszta nie daje rady a magia prawie nie dziala ... Rozmowy o nekro sa o tyle nieciekawe ze gromi wszystkich ...
Offline
Baron jestem ciekaw, czy ty gromisz wszytko i wszystkim.
Bastion jest podatny na necro, klątwa, i magia ognia i bastion ssie.
Swoją drogą jeżeli mapa jest biedna i nie ma specjalnych surowców to bastion by wygra.
Offline
Generał
Ciężko powiedzieć jak by było z biedną mapą. Nekro może mieć przede wszystkim problem z ulepszeniem wampirów (10 klejnotów i 10 kryształów) i liszami (razem z ulepszeniem to 15 siarki), podstawka władców mroku kosztuje 6k złota + trochę drewna i kamieni, ale ul. jest już ładnie rozłożone. Poza tym z nieulepszonymi władcami można bez problemu biegać, to wciąż silne jednostki. Tragedią jest biegać bez wampirzych lordów.
Przyjmując, że Bastion startuje razem ze stajnią centaurów to oszczędza 10 drewna. Elfy z ul. wymagają 20 drewna, krasnoludy razem z ul. 10 drewna. Pegazy z ul. 15 kryształów, jednorożce z ul. 15 klejnotów, smoki podstawka 20 kryształów (ul. to drugie tyle + kopa złota). W porównaniu z Nekro wychodzi dość podobnie pod względem surowców specjalnych.
Offline