Narzekasz na czas stawiania behemotów, a zakładasz, że zdążysz biegać z Tytanami...okej...
Offline
No baron jesteś mistrze. Tytani szybciej niż behy... no pozazdrościć.
Całą twierdze ulepsze i db do ptaków postawie zanim ty się z fortecą wyrobisz.
Tytani najlepsi na poziomie? Haha, ich ulepszenie kosztuje chyba 25k kasy 20 klejnotów, życzę długie zbierania kasy, magowie też potrzebuję sporo surki, tak jak zresztą większość siedlisk.
Więcej nie muszę chyba mówić.
Offline
Generał
Może mu się pomyliło z gigantami? Nieulepszonych można postawić całkiem szybko i sobie spokojnie zbierać czekając na lepsze czasy. Forteca lubi duże mapy i sporo czasu na rozwój, więc za jakiś czas, mając wielkie źródła dochodów (np. kopalnie złota) i parę targowisk (zbędne surowce w złoto) to można się pokusić na ulepszenie i stopniowo przemieniać gigantów w tytanów.
Osobiście uważam, że władcy mroku bliżej do 7 lvl niż nadze, ale to już rozmowa na inny temat.
Wilczki ulepszymy szybko (choć najpierw trzeba ulepszyć gobliny). Ja nawet nie stawiam ogrów i cyklopów w 1. tyg. Żal mi surowców i pieniędzy (choć zwykle nie mam na początku możliwości by kupić). Gobliny -> wilki -> (orki? ->) roki -> behemoty, dobudować jeszcze cytadelę i zamek. Czasami lvl 1 i 2 jest już na start, wtedy jest jeszcze łatwiej. Można się wyrobić, warto szybko eksplorować mapę. Ze skrzynek brać złoto, a neutralom nie pozwalać uciec (wyjątek strzelający, im odpuszczam) - będą pieniądze i exp jednocześnie.
Jednocześnie zacząłem doceniać uruków. Ciekawym trafem potrafią wytrzymać dużo ataków, a mają 20 HP (gryf 25, więc nieźle jak na strzelaka). Łatwo zbieram ich duże ilości, ale nawet jak jest ich mało to stanowią dla mnie mocne wsparcie (strzelają przyzwoicie) przy choćby zdobywaniu kopalni, warto trochę zmiękczyć przeciwnika by wilki miały łatwiej. (można oszczędzić trochę goblinów) Może uruki nie są najwybitniejsze na 3 lvl, ale można mieć z nich spory pożytek.
Forteca posiada jednostki wysokiej jakości, golemy działają podobnie do entów, a gargulce są bardziej mobilne i również radzą sobie w obronie. Gremliny są dobre na początku gry, potem mamy ich ogromne ilości ale giną szybko. Magowie i tytani walczą wręcz bez ograniczeń (choć magom idzie to trochę gorzej). Miasto jest nastawione na tłuczenie z dystansu, ale jednocześnie na tyle skuteczne w walce wręcz, że ciągle ma szanse.
Offline
Nie zgadzam się, że forteca lubi duże mapy. Na S jest z jednych co wiodą prym, a na M też nieźle się spisuje nawet przy średnio bogatej mapie.
Offline
Gremle daję dobry start i idzie sporo mapki zrobić. Zależy jak to rozegrać, ale tytani przed beszkami to przegięcie pały... big_smile
Offline
Obywatel
Nie mowie ze tytanow mozna miec szybciej niz behemoty tylko ze praktycznie wystarczy ulepszyc gremiliny za 1000 i tytanow . Reszty niespecjalnie trzeba .
Poza tym nie trzeba od razu miec tytanow . Giganci maja tez sile a nag kosza nawet bez tytanow . Sa one lepsze od mrocznych bo oni maja tylko 20 % szans na drugi cios a nagi ZAWSZE powstrzymuja kontre czyli nie maja strat przy ataku . To potezna umiejetnosc wrecz najlepsza !
Owszem urukowie nie sa denni to taka srednia jednostka bez rewelacji ale foreteca nie ma srednich tylko same dobre i to jest ta roznica !
Offline
Mylisz się. Gargi są co najwyżej średnie, golemy to kloce z obniżonym przyrostem, dżiny to takie trochę pegazy 5 lvlu, a giganci są krusi i ciency i szkoda ich nieraz narażać...
Offline
Naga tylko w fb przy obronie tytanów. Podczas walki z neutralami i w FB bez tytanów mogą sobie pociupciać.
Tak jak mówiłem. mass haste i puszki w fortecy są rozwalone.
Offline