Czarty i archanioły mają stałe pkt hp odradzania na każdą jednostkę. Skille krasnali, jednorogów, czy meduz mają stały % prawdopodobieństwa i to faktycznie widać, różni się to u gorgony dlatego, że ilość zabitych jednostek jest uwarunkowana od ilości i przy stałym prawdopodobieństwie albo w małych ilościach byłby całkowicie nieskuteczny, albo przy większych po stokroć przesadzony.
Offline
Coz, powiem jedno Karpiku. Przekonales mnie. Tutaj clakowicie je wybroniles.
Offline
Karpik09 napisał:
Tygodniowo 5%? (pewnie chodziło Ci o to, że co piąty się odradza ). Chodziło mi o ich odradzanie po śmierci oddziału, na JB jest to wytłumaczone podobnie jak w przypadku gorgon, tylko że z szansą 20% i z pewnymi anomaliami. Hmm, w sumie częściowo masz rację - to jest chyba wartość stała, gdzieś około 1/5 liczebności oddziału, aczkolwiek czasami zachowuje się dziwnie, krótki test zrobiłem - 4 feniksy 0 odrodzeń, 5 feniksów 1 odrodzenie, 6 feniksów 2 odrodzenia, 7 feniksów 2 odrodzenia, ale już 8 feniksów - znowu jedno odrodzenie. Natomiast dla 100 feniksów za każdym razem odradzało się dokładnie 20. To chyba wymaga dalszych testów żeby dokładnie ustalić, dzisiaj już mi się nie chce
Wybacz, chodziło mi oczywiście o to, że co piąty, tylko że myślałem w tamtym momencie o jednym zadaniu z matematyki o procentach i stąd ta pomyłka . Ta sprawa mnie o tyle zaciekawiła, że sam chciałbym przetestować to. Powiedz mi tylko, w jaki sposób wykonywałeś próby, aby nasze wyniki miały wspólne podłoże?
Karpik09 napisał:
Nie sądzę, gdyby ilość miała znaczenie to przy dużej liczbie krasnoludów ktoś zauważyłby, że zaklęcia prawie w ogóle nie wchodzą. To samo w przypadku jednorożców, bazyliszków, wiwern, meduz, chimer, upiornych smoków, mrocznych rycerzy, itp. itd. To chyba nie zależy od ilości, aczkolwiek jak mi się będzie chciało to też sprawdzę. Ale tak intuicyjnie, to jedyne co mogłoby zależeć od ilości to chyba tylko spojrzenie gorgon i odrodzenie feniksów, bo wskrzeszenie archaniołów albo czartów to jest chyba już dokładnie poopisywane i tam zależy jeszcze od innych czynników, jak np. ilości zdrowia jednostek.
Co do krasnoludów to fakt. Ale np. takie zatrucie na zdrowy rozum mogłoby mieć jakiś związek z ilością stworzeń (więcej wiwern - więcej jadu). Co do wskrzeszenia archów to ono właśnie zależy od liczby archaniołów . Wiem to akurat z doświadczenia, ale sięgnąłem też po źródło i znalazłem dokładny wzór:
Liczba archów * 100 = Liczba wskrzeszanego HP (Np. jak mamy 10 Archaniołów, to możemy wg tego wzoru wskrzesić jednego Błękitnego Smoka (1000HP) bądź 1000 Chłopów (1HP))
To trzeba by jednak jeszcze sprawdzić. Co do wskrzeszania demonów, wydaje mi się, że odbywa się to na tej samej zasadzie co u archaniołów, tylko inne są parametry we wzorze (stały czynnik).
Offline
Czart może wskrzesić 50hp jak dobrze pamiętam, więc trzeba kombinować z mięsem, by była jak najmniejsza strata hp.
Offline
Tak, 50, ale jak to dokładnie działa? Te 50HP to chodzi o demony, czy trupy, z których się wskrzesza? A najlepiej na przykładzie: mając 38 chowańców po 4 HP (= 152 HP, o ile się nie mylę), ile maksymalnie demonów mogę wezwać, i ilu potrzebuję do tego czarcich lordów?
Offline
Aha, już teraz mniej więcej rozumiem, jak to działa. Czyli najlepiej wskrzeszać z jednostek o stosunkowo małej liczbie HP, a dużej liczebności, prawda?
Offline