Obrona jest dobra, gdy ruszanie się gdziekolwiek jest gorszym rozwiązaniem od czekania. A plus do obrony to też jakiś atut.
Offline
Obywatel
Wszystko zależy od sytuacji, czekanie jest opcją taktyczną, pozwalającą na większe manewry na polu bitwy. Jeśli nasza jednostka jest najszybsza na polu bitwy czekanie pozwoli na atak w danej turze i cofnięcie się w następnej na poprzednią pozycję minimalizując straty. Taktyka ta sprawdza się znakomicie przy jednostkach latających podczas szturmowania zamku jak i w jego obronie. Jeśli kilka naszych jednostek jest najszybsza na polu bitwy pozwala to na stosowanie tzw. taktyki podjazdowej, przydającej się kiedy przeciwnik ma przewagę liczebną.
Offline
Obywatel
Czekanie to podstawa gry ! Zauwaz ze jak masz szybka jednostke i nia zaczekasz to pozniej uderzasz dawa razy pod rzad ! Przeciwnik moze tego nie przetrwac !!! Im szybsze jednostki tym bardziej nimi czekasz a pozniej uderzasz po dwa razy ! Tak sie gra!
Offline
To zależy od gry. W Fb mając szybkie jednostki i wysoki współczynnik ataku, do tego taktykę i przy odrobinie szczęście haste będziesz raczej dążył do zmiażdżenia wroga w pierwszym szturmie, tzn. zasada "pierwszego pier*olnięcia".
Offline
Obywatel
Oczywiscie ! Tylko nie zawsze da sie obrocic za jednym razem ... Gdy grozi ucieczka przeciwnika to faktycznie trzeba tak robic aby obrocic na raz ...
Ale jak armie sa rowne to pchanie sie do przodu moze spowodowac kleske a jak sie czeka pozniej sa po dwa ruchy...
Offline
Mówię o sytuacji z wyrównanymi armiami. Zależy też od miast, ale podany przeze mnie wzór armii to coś na ksztaut Inferno/ Loch/ Twierdza... czy chcesz, czy nie- musisz podejść, więc trzeba wjechać we wroga tak silnie, by po pierwszym ataku zdobyć potrzebną przewagę, a haste+bless/ curse potrafi zrobić swoje...
Offline
Opcji obrona, można użyć też jak stoicie pod murami wroga, i nie możecie przejść przez jakiś czas przez mury.
Offline
Generał
Komp nie jest zbyt inteligentny, więc zdarza mu się wycieczka poza mury zamku, gdzie już spokojnie można przeorać jego armię, a jak staniemy swoją jednostką na bramie to już przejście mamy gotowe. Obrona jest przydatna, jak naprawdę nie wiemy co zrobić, a te +2 punkty do obrony przy wysokopoziomowym bohaterze który spokojnie będzie miał kilkanaście punktów obrony (z artefaktami jeszcze więcej) to nie ma tak znacznej różnicy.
Offline