Ja trochę zaoftopuje. Gibon zrób coś, bo lowca robi te orty specjalnie.
Alpy i rycerze wystarczają, by czyścić mapkę w drugim tygodniu bez strat, a i banki stoją otworem.
Jakie orty? Napisał jedynie "mhroczny" (no, niby francuski akcent), a znaków pl nie musi pisać, bo mieszka u szwabów. Bądź co bądź póki nie zrobi czegoś poważniejszego to nic nie mogę, ale jeżeli jeszcze raz Cię obrazi( co robi ciągle) to ma minusa, tyle ode mnie. Aha i Ty też mu nie wbijaj, bo będzie burda.
Offline
Na singlu czy nie, Nekro jest przyjemne (tak, chodzi o mhroczność ) . Ile to już mapek wyczyściłam z tym zamkiem...
Offline
Czyściłam.
Ale spośród pozostałych środków czyszczących, Nekro mi jako najbardziej podpasował
Czyżby nawiązanie do domestosu?)
Offline
No widzę, że tylko ja na forum jestem zagorzałym wrogiem Necro Nienawidzę tego klimatu i jednostek, no i bez nekromancji to miasto staje się wg mnie słabe.
Offline
Generał
Być może robi się nieco słabsze, ale balans musi być. Nekromancja jest nieco w multi przesadzona, ale do wyrównywania strat: jak najbardziej, to i tak duży plus.
Jedno z moich ulubionych miast, klimat taki dla mnie swojski.
Offline
Olo, to, że nie lubisz miasta nie znaczy, że jest słabe i dobrze o tym wiesz.
Offline
Obywatel
szkielety - cioty ale jest ich duzo
zombie - cioty
upiory - cioty
alpy - zarombiste ! dobrze pokierowane wymiataja
lisze - przyzwoici strzelcy i jeszcze ta chmorka
jezdzcy czarni - bardzo dobre jednostki ( ten death blow)
smoki ciena- ajajaj cioty ale maja postarzenie; dobrze ze w Wog-u dochodzi im eteralnosc
5 lv. gildia
komin
szkieletornia
Podsumowannie: bardzo słabe jednostki 1-3 i 7 lv. w Sod, jednagże nekromańci todobrzy czarodzieje i miasto było by bardzo dobtre gdyby nie spieprzony boss i 1-3
Offline
Obywatel
klimat:
muzyka i mrok porzebija wszystko! jedynie z cytadelą może walczyć. 9/10
jednostki:
1.szkielet jest średni, ale nekromancja czyni go świetną jednostką. szkoda że taki powolny .
2.zombi jest minusem nekropolii. jedynie wytrzymałość i plaga trochę go ulepszają, ale to chyba najsłabsza jednostka tego poziomu.
3.zjawa wysysa manę, co w walce magiem się przydaje, zwłaszcza że nekropolitańczyk może się przez to stać magiem.
4.alp jest chyba najlepszą jednostką tego poziomu przez latanie, szybkość i drain life. tylko staty małe
5.lisze są zdecydowanie najlepszą jednostką tego poziomu.
6.mroczny jeździec ma tak napakowane umiejętności specjalne i staty że stał się najlepszy w mojej ocenie.
7. typowy przykład napakowanych umiejętności specjalnych. mimo tego jest chyba najsłabszą jednostką tego poziomu.
8,5/10
bohaterowie:
szczególnie specjalność nekromancja jest przydatna. magowie mają sporo mocy, a manę ssą z wroga.
8,5/10
miasto:
ogółem mówiąc, taniocha ...
Offline