lordpiorunow - 2007-03-23 18:37:46

O nekropolii.

Ja sadze ze to miasto jest 5 miasto w kolejnosci miast

Jednostki porzadne.

Grall na miare mozliwosci nekro


;);)

jeszzcze cos

Całun Śmierci
Całun Śmierci     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort
Ukrywa miasto przed wrogiem

Cmentarz
Cmentarz     Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu zrekrytować Ożywieńce

Ulepszony Cmentarz
Ulepszony Cmentarz     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Zombi

Dom Mroku
Dom Mroku     Koszt budowy: 6000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątnia
Możesz tu rekrutować Czarnych Rycerzy

Ulepszony Dom Mroku
Ulepszony Dom Mroku     Koszt budowy: 3000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 2 rtęci + 2 siarki + 2 kryształy + 2 klejnoty
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątnia
Możesz tu rekrutować Władców Mroku

Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta     Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie

Ratusz
Ratusz     Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĄnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie

Kapitol
Kapitol     Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĄnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie

Dwór
Dwór     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Cmentarz, Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Wampiry

Ulepszony Dwór
Ulepszony Dwór     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Cmentarz, Fort, Gildia Magów poziom 1, Nekromatron, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Alpy

Fort
Fort     Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego

Umocnienia
Umocnienia     Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%

Zamek
Zamek     Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek

Gildia Magów, poziom 1
Gildia Magów, poziom 1     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu

Gildia Magów, poziom 2
Gildia Magów, poziom 2     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 siarki + 4 kryształy + 4 klejnoty
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu

Gildia Magów, poziom 3
Gildia Magów, poziom 3     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 siarek + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu

Gildia Magów, poziom 4
Gildia Magów, poziom 4     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 siarek + 8 kryształów + 8 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu

Gildia Magów, poziom 5
Gildia Magów, poziom 5     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 10 rtęci + 10 siarek + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 5 poziomu

Krypta Dusz
Krypta Dusz     Koszt budowy: 1500 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Zjawy

Ulepszona Krypta Dusz
Ulepszona Krypta Dusz     Koszt budowy: 1500 złota + 5 rtęci
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Upiory

KuĽnia
KuĽnia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Namioty Medyka

Mauzoleum
Mauzoleum     Koszt budowy: 2000 złota + 10 kamieni + 10 siarek
Wymaga: Cmentarz, Fort, Gildia Magów poziom 1, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Licze

Ulepszone Mauzoleum
Ulepszone Mauzoleum     Koszt budowy: 2000 złota + 5 kamieni + 5 siarek
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Arcylicze

Nekromatron
Nekromatron     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
Zwiększa zdolności Nekromancji wszystkim nekromantom

Pchli Targ
Pchli Targ     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby

Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów     Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 drewna i 1 kamieni dziennie

Przeklęta Świątynia
Przeklęta Świątynia     Koszt budowy: 400 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Szkielety

Ulepszona Przeklęta Świątynia
Ulepszona Przeklęta Świątynia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Kościeje

Rozkopane Groby
Rozkopane Groby     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia, Szkieletornia
Zwiększa przyrost Szkieletów lub Kościej o 8 tygodniowo

Smoczy Grobowiec
Smoczy Grobowiec     Koszt budowy: 10000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarek + 5 kryształów + 5 klejnotów
Wymaga: Cmentarz, Dom Mroku, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Drakolicze

Ulepszony Smoczy Grobowiec
Ulepszony Smoczy Grobowiec     Koszt budowy: 15000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Cmentarz, Dom Mroku, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Smoki Cienia

Stocznia
Stocznia     Koszt budowy: 2000 złota + 20 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować okręt

Szkieletornia
Szkieletornia     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu przekształcić dowolne jednostki w Szkielety

Tawerna
Tawerna     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku

Więzienie Dusz
Więzienie Dusz     Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i zwiększa o 20% umiejętności Nekromancji u Nekromantów

Szkielet    

Szkielet
Atak: 5
Obrona: 4
HP: 6
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 45
Kościej    

Kościej
Atak: 6
Obrona: 6
HP: 6
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 70 złota
Przyrost: 45
Ożywieniec    

Ożywieniec
Atak: 5
Obrona: 5
HP: 15
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 3
Koszt rekrutacji: 100 złota
Przyrost: 24
Zombi    

Zombi
Atak: 5
Obrona: 5
HP: 20
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 125 złota
Przyrost: 24
Zjawa    

Zjawa
Atak: 7
Obrona: 7
HP: 18
Uszkodzenia: 3-5
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 21
Upiór    

Upiór
Atak: 7
Obrona: 7
HP: 18
Uszkodzenia: 3-5
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 230 złota
Przyrost: 21
Wampir    

Wampir
Atak: 10
Obrona: 9
HP: 30
Uszkodzenia: 5-8
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 360 złota
Przyrost: 12
Alp    

Alp
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 40
Uszkodzenia: 5-8
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 500 złota
Przyrost: 12
Licz    

Licz
Atak: 13
Obrona: 10
HP: 30
Strzały: 12
Uszkodzenia: 11-13
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 550 złota
Przyrost: 9
Arcylicz    

Arcylicz
Atak: 13
Obrona: 10
HP: 40
Strzały: 24
Uszkodzenia: 11-15
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 600 złota
Przyrost: 9
Czarny Rycerz    

Czarny Rycerz
Atak: 16
Obrona: 16
HP: 120
Uszkodzenia: 15-25
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 1200 złota
Przyrost: 6
Władca Mroku    

Władca Mroku
Atak: 18
Obrona: 18
HP: 120
Uszkodzenia: 20-25
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1500 złota
Przyrost: 6
Drakolicz    

Drakolicz
Atak: 17
Obrona: 15
HP: 150
Uszkodzenia: 25-50
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1800 złota
Przyrost: 3
Smok Cienia    

Smok Cienia
Atak: 19
Obrona: 17
HP: 200
Uszkodzenia: 25-50
Szybkość: 14
Koszt rekrutacji: 3000 złota + 1 rtęć
Przyrost: 3

Mathias - 2007-03-23 21:43:59

Lordzie, jak ty to robisz? jesteś na forum 3dni i już masz drugi punkt. Doganiasz Chopina! Macieju, postaraj się :p
Ale pamiętaj, że teraz już będzie coraz trudniej o punkt.

Jeśli chodzi o nelro bardzo fajne i przyjemne miasto.

lordpiorunow - 2007-03-24 08:07:40

po prostu,sporo wiem o HoMM3:)

cos takiego

A oto Necropolis Pospolitus, czyli miasto trupów w generalnym znaczeniu. Frajda dla wszystkich fanów imprez cmentarnych i nie tylko. A tak na (prawie) poważnie, to mamy tu do czynienia z elementem umarłymanastępnieponownieożywionym. A wszystko to w ślicznych, szaro-czarnych kolorkach. Ale najlepsze zostawiłem na koniec: miasto to specjalizuje się w pewnej niepozornej umiejętności o równie niepozornej nazwie - Nekromacja (występuje u wszystkich tutejszych bohaterów - klasy: Death Knight i Necromancer). Przy odpowiednim jej wykorzystaniu, dzięki pokonanym wrogom można zebrać armię z nastu tysięcy (co prawda słabych, ale zawsze coś) Szkieletów.

Baron - 2007-04-06 14:16:05

Potwornie silny zamek.Zdecydowanie najsilniejszy.Wielu twierdzi ze jest ZBYT silny i nie dopasowany do reszty.Faktycznie.
Szkielety.Najlepiej ich nie ulepszac bo jak zostaje wolne pole mamy jedne szkielety nieulepszone drugie ulepszone a to oslabia sile.Jesli mamy 2 nie mowiac juz o 3 zamkach to mamy 30% +30% mistrz jak mamy nawet slaby artefaky artefakt 10%.To daje 300-400 szkieletow po bitwie!!!
Dodatkowo mamy <obrzydliwa- ja jej nie uzywam> szatkarnie gdzie mozemy mordowac wszystkie jednostki.BRRR.Dodatkowo jesli ktos jest cyniczny nie pozwala uciec jednostkom przy drodze i je morduje ma TYSIACE tych szkieletow.10tysiecy szkieletow jest nie do pokonania z armia typu 16 archaniolow!!!
2.Zombie sa wolne ale oslabiaja wroga.
3.Wiedzmy nie dosc ze pomagaja swoim rzucajac pomocnicze wzmocnienia to jeszcze same się lecza.Jest to ruchomy namiot medyka!
4.Wampiry NIE GINA jesli się je umiejetnie pokieruje nie ma się strat.
5.Lisze atakuja kilka pol I NIE SZKODZA SWOIM jak Magogi!!!
6.Czarni Rycerze nie dosc ze oslabiaja wroga to maja potworna sile i zywotnosc.
7.Smoki sa najslabsze ale i tak zabieraja szczesie i lataja!!!
To jest jedyny zamek,ktory jest silniejszy PO BITWIE niz przed.I sila ta narasta lawinowo.
Gram nim ale nigdy nie wykorzystuje wszystkich mozliwosci.Nie dosc ze sa obrzydliwe to i tak bardzo ulatwiaja gre...

Mathias - 2007-04-06 19:48:33

No, nie najsilniejsze, nie przesadzajmy ;) Faktycznie jedno z najsilniejszych, ale przykład 16 000 szkieletów v 16 archaniołów to drobny nietakt. Porównujmy po ludzku ;)

lordpiorunow - 2007-04-07 12:38:13

Silne jak zamek.

Baron sluszna uwaga to miasta jest silniejsze   po niz przed bitwa<brawo>

Mathias - 2007-04-09 10:24:55

Tak to prawda. Baron dobrze mówi. Jednak uważam, że miasto jest na równo z Zamkiem, nie najlepsze.

Anael - 2007-04-11 01:49:07

Powiem tak... Ciekawy zamek... Właśnie pracuje nad ich kampanią... Najśmieśniejsze jest to, że mam problem z misja ze zbieraniem 3000 szkieletów. Niby nie dużo le wszystko strasznie spowalnia pływanie po morzu. Pamiętam ze raz mi sie to udało ale teraz nie mogę powtórzyć :)

Mathias - 2007-04-11 13:31:40

to cieńko... W takim razie zastosuj moją taktykę: Kup w Karczmie Nekromantę, ulepsz Ratusz miasta do Kapitolu i stwórz Cmentarz, potem ruszaj na bitwy z wojem i może ci sie uda. Jak robisz kampanię, to potem ją umieść na serwerze i podaj nam linka.

cyrkiel - 2007-05-14 12:29:13

Anael napisał:

Powiem tak... Ciekawy zamek... Właśnie pracuje nad ich kampanią... Najśmieśniejsze jest to, że mam problem z misja ze zbieraniem 3000 szkieletów. Niby nie dużo le wszystko strasznie spowalnia pływanie po morzu. Pamiętam ze raz mi sie to udało ale teraz nie mogę powtórzyć :)

Jeśli chodzi ci o kampanię z Odrodzenie Erathi to ta misja jest prosta.Jeśli nie to nie czytaj dalej.A tak wogóle tam trzeba zdobyć 2500 a nie 3000. Robisz tak: najpierw płyniesz w górę mapy i bierzesz artefakt który zwiększa poziom nekromancji. Poźniej idziesz w dół po następny artefakt dzięki któremu chodzisz po wodzie. Przekazujesz go drugiemu bohaterowi. On dostarcza ci armię. Postaraj się szybko zająć zamki to poźniej możesz wykupić jednostki z tych zamków i zaimenić w szkielety w swoim zamku. Aha dużo neutralnych jednostek chce się przyłączyć. Przekazujesz je drugiemu(trzeciemu) heroesowi i zamieniasz w szkielety. Musi się udać. Powodzenia. POzdrawiam :)

O SORKI NIE ZAUWAZYLEM DATY POSTU :D :D :D ALE MOZE KOMUS SIE PRZYDA

SlowiQ - 2007-07-09 02:06:24

nekropolia...hmmm ciekawy zamek, lecz nigdy za nim nie przepadałem, mimo tych wszystkich "+" jakie tu wymieniliście :]
jak dla mnie, same postacie i np. ich ilość ruchu dołują mnie na początku, wojska od 3-6 lvl są bardzo miłe czemu nie zaprzeczam :)

Mathias - 2007-07-10 13:37:33

To po prostu kwestia własnego gustu. I tak wszystkie te plusy można pogrzebać, gdy ktoś nie potrafi lub nie lubi grać nekropolią. Choć lepiej być nią niż z nią walczyć.

matej64 - 2007-09-09 12:50:06

Nekropolia to dość dobry zamek tu też sa smoki a takie zamki bardzo lubię ale jednak ten smok ma mały atak
1 jednostka strzelająca to dośc słabo ale nekro  jest dość fajne i jest dość tani

Mathias - 2007-09-09 18:19:16

Kościany smok ma wszystko słabe, ale nie zapomnij o wampirach i że Lisze są super strzelcami.

DYZIO_STW - 2007-11-04 18:38:23

Nekropolia to zdecydowanie potężny zamek ... swoją drogą mój ulubiony ( i ta niepowtarzalna oprawa muzyczna jak sie odwiedza zamek ... aż sie nie chce go opuszczać :)  )  ... świetnie pokierowany bez problemu poradzi sobie z Zamkiem ... i ta nekromancja !! Coś wspaniałego ...   toczysz batalię nie ponosisz strat i jeszcze dostajesz za to bonus w postaci szkieletów, a jeżeli masz armie złożonąze wszystkich jednostek to dostajesz ( o ile masz kościeje ) zamiast szkieletów kościeje ...

Macielug - 2008-10-15 13:06:20

Kiedyś myślałem, że Nekro najsłabsze, a co się okazało przeciwnik z Nekro uzbierał se taką armie, że w siry dostałem tak, że mi 85% armii skuło.

Zen-Aku - 2008-10-15 16:40:59

jednostki słabe z wyjatkiem 6 poz

Bzdura do kwadratu... Wampir jest najlepszą jednostką 4 poziomu, lisz jest najlepszym strzelcem 5 poziomu i może dodatkowo zranić wrogie jednostki, rycerz jest najlepszą jednostką 6 poziomu, rzuca klątwę i może zadać podwójne obrażenia, a smok mimo słabych statów - postarza i obniża morale (zatem zdolności ma lepsze niż archanioł), a ponadto jest tani. Poza tym z nekromancją szkielet to najlepsza jednostka w grze. Nekropolis z nekromancją - miasto najlepsze w grze, Nekropolis bez nekromancji - miasto dobre, tuż za podium.

Magyar - 2008-10-15 16:44:59

Ja tez kiedys myslalem ze to slabe miasto, ale jak troche nim pogralem to zmienilem zdanie calkowicie i uwazam ze moze sie ruwnac nawet z samym Zamkiem lub Forteca.

Zen-Aku - 2008-10-15 22:09:47

dla mnie jest to naj słabsze miasto w grze

Argumenty? Brak, bo nie ma takowych...

Nekropolis to najlepsze miasto w grze z nekromancją i dobre bez niej, a nazywanie go słabym jest już nie tylko irytujące, ale też śmieszne...

Magyar - 2008-10-17 21:29:08

No ja tez chyba, bo warto sie podszkolic zawsze. ;D  A tak apropo to jezeli smok postarzy "ofiare" to ona ma polowe punktuw zdrowia, i jak Mroczny Jedziec czy jak mu tam, zada podwujne obrazenia to wtedy straty ta "ofiara" bedzie miala 4 razy wieksze niz od normalnego ataku.

Zen-Aku - 2008-10-17 22:27:41

To jest możliwe, ale są dość małe szanse na to ;) W każdym razie po takim zestawie nawet archanioły otrzymają duże straty (o ile szkielety ich wcześniej nie zabiją jednym ciosem :P)

Macielug - 2008-10-17 22:30:15

Znowu szkielety. Nie lepiej je ulepszyć, żeby były kościeje. :p

Zen-Aku - 2008-10-17 22:40:09

Co za różnica, skoro i tak wszystko zabiją na cios ;) (a ponadto zwykłych szkieletów z nekromancji więcej przychodzi, niż ulepszonych ;))

Magyar - 2008-10-17 22:45:55

No fakt, zawsze to troche wiecej, a tak z drugiej strony to ulepsz te 10000 szkieletuw, za co!? ;D

Gdyby nawet ulepszenie kosztowalo (na przyklad), jedyne 10 sztuk zlota, to zeby ulepszyc taka "chmare", trzeba by wydac 100 tysiecy sztuk zlota, i co zyskujemy? - szczerze muwiac, nic

Zen-Aku - 2008-10-18 14:59:42

To jest akurat nieistotne, bowiem z legionem szkieletów u boku nic nie stanie na drodze naszej armii, a gdy dodamy do tego wampiry, lisze, rycerzy i smoki armia Nekropolis ma świetną jakość i nie jest najdroższa.

Asiņains - 2008-10-18 15:54:14

legiony szkieletów sie zbiera w średnim czasie, ale jak chciałoby sie jest ulepszyć... troche surowców przepadnie, ale armia 2x lepsza !

Zen-Aku - 2008-10-19 15:29:53

Legiony szkieletów to jest klucz do zwycięstwa, nie ma żadnej siły, która się nim przeciwstawi w tym samym czasie, co te szkielety będą występowały.

Zen-Aku - 2008-10-19 18:59:58

To ma być argument? Człowieku! Szkielety z nekromancji są w zupełności darmowe i zawsze będą ich hordy, a za kasę i surowce tworzymy sobie armię, czyli m. in. wampiry, lisze, rycerze i smoki. Szkielety pozostają najlepsze, bo likwidują cele na jeden cios, ale reszta armii ma też duże znaczenie (lisze strzelają i atakują dookoła wrogów tymi strzałami, wampiry wysysają, latają i powstrzymują kontrę, o rycerzach chyba nie muszę mówić, a smoki obniżają morale wrogowi i postarzają).

Magyar - 2008-10-19 20:46:18

No ale na przykład taki Czarodziej z Fortecy ma tez duże szanse zbić dużą ilość Szkieletów, bo ma aż 3 jednostki strzelające, dobre czary i  jest duże prawdopodobieństwo, że nauczy się Implozji, a ta nierzadko zadaje obrażenia wyższe niż 1000pkt. ...

Zen-Aku - 2008-10-19 20:51:15

Z mocą czarodziejów? Zada mniej... Nic nie zdoła zabić tylu szkieletów, aby przestały być śmiertelnie groźne, już zwłaszcza, gdy mają podparcie w reszcie armii. Poza tym już sobie wyobrażam, że widząc u wroga smoki i rycerzy będziesz walił wszystkim w szkielety... Ponadto 3 jednostki strzelające - ale gremlin jest beznadziejny i na niego nie ma co liczyć. A sami czarodzieje to najgorsi bohaterowie w grze, poza Solmyrem.

Magyar - 2008-10-20 21:42:14

No racja, Gremliny sa slabe, i przydaja sie tylko w pierwszym, gura w drugim tygodniu. A od czego sa Nagi Krolewskie? One chyba jako jedyne jednostki moga stawic skuteczy opur Wladcom Mroku ( z jednostek poziomu 6 ). Bo Czempionow to Wladcy Mroku kosza jak ............!

Zen-Aku - 2008-10-20 22:19:44

A od czego sa Nagi Krolewskie? One chyba jako jedyne jednostki moga stawic skuteczy opur Wladcom Mroku

Mogą. Ale co z szkieletami? Zabijają na jeden cios tytanów w tym czasie :P I co z wampirami, liszami i smokami? :)

Bo Czempionow to Wladcy Mroku kosza jak ............!

Oczywiście, tylko J@kubek tego nie wie, bo uznał te jednostki na remis.

Magyar - 2008-10-21 16:43:51

Nawet nie ma poruwnania, a muwie ze tylko Nagi krolewskie moga stawiac im opur, za ich blokowanie kontry i za stale obrazenia. A Czempion? Ma premie za szarze - i to jest lipne, mniejsze obrazenia, wytrzymalosc i wogule do bani jednostka, juz lepszy Jednorozec Bitewny.

Baron - 2010-05-10 15:05:47

Ten zamek jest ewidentnie zbyt silny.Powinno się zlikwidowac szkieletornie.Poza tym inne zamki tez powinny miec mozliwosc duzej ilosci produkcji jakiejs jednostki.Np.Zamek Gryfy,Twierdza Ptaki Gromu(bo ich zbyt malo) to by wyrownalo!!!

Sauron - 2010-05-10 15:55:28

Początek gry jest taki sobie dla Nekro, potrzeba sporo kasy na rozwój. Zombie słabe, upiory też takiej sobie jakości, chociaż skille mają przydatne. Wampiry strasznie drogie, ulepszenie kosztuje. Potem jak się rozkręcimy, to jest co raz lepiej.

PlaceK - 2010-05-10 17:37:57

Sauron, każdy zamek jak się rozkręci jest o niebo lepiej niż na początku :) A co do tematu to nekro, mimo większych i mniejszych wad, jest b. dobrym zamkiem. Dużym atutem są tutaj Kościeje (Szkielety, jak zwał tak zwał :D) które przychodzą do naszej armii zUa, za sprawą nekromancji, która jest niezastąpiona. Nie faworyzując tego miasta, jest ono bardzo w moim typie, ale podczas gry z "wtajemniczonym" graczem, możemy zebrać niezłe baty ^^

Sauron - 2010-05-10 18:56:17

Ja nie zaprzeczam sile jednego z moich ulubionych miast. :) Nekromancji trzeba używać z głową i uważać, żeby gdzieś nie wtopić szkieletów, ze strzelającymi jest problem, bo oni mają tendencję do uszkadzania właśnie "biednych" szkieletków, których może się spokojnie zebrać kilka tysięcy. ;)

Xeno - 2010-05-10 20:05:51

Szkielety robi się jak babki z piasku. Wystarczy trochę materiału i mamy szkieleciki. Siła szkieletów jest widoczna po miesiącu gry, a wcześniej to rycerze i alpy koszą mapę bez strat własnych.

Olórin - 2010-05-11 16:18:35

W tej walce Necro wygra, gdyż nawet jeśli forteca ubije szkielety (co już jest sporym wyzwaniem), to i tak wątpie by miała jeszcze siły na walkę z resztą armii necro. Dlatego właśnie necro jest przegięciem w tej grze. Robienie szkieletów nie jest trudne, a daje takiego kopa, że niemal niemożliwe jest ich zatrzymanie.

Crassus11 - 2010-05-21 19:48:00

Zawsze przeznaczam zombie na szkielety. Wróg może się babrac z nimi, a w tym czasie dojdą inni i trzoda ;D

Lowcakur - 2010-05-21 19:54:53

Ja takze zjawy przerabiam na szkielety :D

Crassus11 - 2010-05-21 20:03:47

To wtedy jest dziura. Chyba że podzielisz trupy na 2

Olórin - 2010-05-21 20:14:40

Zjaw trochę szkoda, zwłaszcza, że manę kradną ;)

Ogólnie, gdyby nie nekromancja to miasta by tak mocne nie było

Lowcakur - 2010-05-21 21:39:55

Ja wolne miejsce wypelniam szybka jednostka jak np. Feniks badz blekitny smok, pierwszy ruch gwarantowany. :D

Olórin - 2010-05-22 21:19:03

Jak się gra z kompem to wiadomo ;) Jakim miastem by się nie grało to zawsze można podstawić jakieś lepsze jednostki :)

FeestQ - 2010-05-23 11:46:01

Szkoda że te smoki z nekropolii są trochę słabe. A tak to wszystko w porządku - stada szkieletów, kradnące manę zjawy, wysysające energię alpy, lisze z chmurką i rycerze z klątwą. Ale nie zapominajmy o co prawda nie najlepszych zombiakach z zarazą i smokach z postarzeniem. To chyba jedyne miasto, w którym każda jednostka ma jakąś wartościową specjalność. Bohaterowie też są niczego sobie. Koszty rozbudowy nie są aż takie drogie. Ale wydaje mi się, że niektóre budynki niekoniecznie są najlepsze. Stocznia mało kiedy się przydaje, magazyn zasobów nie daje tyle jak np. w innych miastach, a całun ciemności tak naprawdę tylko demaskuje necro. Moim zdaniem pole jego działania powinno być jakieś nieregularne, nie podobne do koła ani żadnej innej figury geometrycznej

http://img199.imageshack.us/img199/3291/necrow.png

Rysunek nr 1 przedstawia jak jest, a nr 2, przedstawia, jak to sobie wyobrażam.

GiBoN - 2010-05-24 17:48:37

Z tym całunem to prawda, bo ten okrąg pokazuje od razu , że jesteśmy koło zamku nekrosów, ale z drugiej strony bohater wroga może nas zaatakować niepostrzeżenie, coś nam podwędzić, a na pewno zirytuje ;/. Zjaw szkoda na szkielety, nawet zombie, bądź co bądź, ale one mają 3x więcej hp od szkieletów...

Mona - 2010-06-24 15:51:25

Mmm, jeden z moich ulubionych.. :D
Baaardzo przyjemny zamek (ha, i tu się pojawia pytanie, co dla mnie oznacza 'przyjemny' xD).
Umka Nekromancji cholernie przydatna
A i warto przy Nekro zbierać stronników - zawsze to x szkieletów więcej...

Lowcakur - 2010-06-24 16:29:14

Jak dla ciebie przyjemny oznacza to samo co dla mnie, to znaczy ze chodzi o mhrocznosc, ta? :D Nekro jest wporzo, tylko niestety na multi odpada, wiec mozna sie bawic w nekromante tylko na singlu.

GiBoN - 2010-06-24 18:53:55

Nie koniecznie, miasto samo w sobie jest dość silne, a szkieletami wyrównujesz straty, co też bywa pomocne, bo w fb ich ilość będzie zapewne nienaruszona, a staty mają taki jak pikinier, czyli b. dobre jak na 1 lvl.

Xeno - 2010-06-24 19:00:57

Ja trochę zaoftopuje. Gibon zrób coś, bo lowca robi te orty specjalnie.
Alpy i rycerze wystarczają, by czyścić mapkę w drugim tygodniu bez strat, a i banki stoją otworem.

Jakie orty? Napisał jedynie "mhroczny" (no, niby francuski akcent), a znaków pl nie musi pisać, bo mieszka u szwabów. Bądź co bądź póki nie zrobi czegoś poważniejszego to nic nie mogę, ale jeżeli jeszcze raz Cię obrazi( co robi ciągle) to ma minusa, tyle ode mnie. Aha i Ty też mu nie wbijaj, bo będzie burda.

Mona - 2010-06-24 19:21:08

Na singlu czy nie, Nekro jest przyjemne (tak, chodzi o mhroczność ;) ) . Ile to już mapek wyczyściłam z tym zamkiem...

GiBoN - 2010-06-24 19:30:04

A innymi to już nie czyściłaś?;)
Mona weź posty wbij i do klanów dołącz :D.

Mona - 2010-06-24 19:34:28

Czyściłam. :]

Ale spośród pozostałych środków czyszczących, Nekro mi jako najbardziej podpasował ;)
Czyżby nawiązanie do domestosu?xD)

Olórin - 2010-06-24 19:42:14

No widzę, że tylko ja na forum jestem zagorzałym wrogiem Necro :) Nienawidzę tego klimatu i jednostek, no i bez nekromancji to miasto staje się wg mnie słabe.

Sauron - 2010-06-24 19:49:20

Być może robi się nieco słabsze, ale balans musi być. Nekromancja jest nieco w multi przesadzona, ale do wyrównywania strat: jak najbardziej, to i tak duży plus. :)

Jedno z moich ulubionych miast, klimat taki dla mnie swojski. :D

GiBoN - 2010-06-24 19:49:34

Olo, to, że nie lubisz miasta nie znaczy, że jest słabe i dobrze o tym wiesz.

Rufus42 - 2010-07-16 20:38:49

Nieładne miasto, słabe i głupie! Walic trupy...

Kusznik - 2010-08-07 14:18:41

szkielety - cioty ale jest ich duzo
zombie - cioty
upiory - cioty
alpy - zarombiste ! dobrze pokierowane wymiataja
lisze - przyzwoici strzelcy i jeszcze ta chmorka
jezdzcy czarni - bardzo dobre jednostki ( ten death blow)
smoki ciena- ajajaj cioty ale maja postarzenie; dobrze ze w Wog-u dochodzi im eteralnosc

5 lv. gildia
komin
szkieletornia

Podsumowannie: bardzo słabe jednostki 1-3 i 7 lv. w Sod, jednagże nekromańci todobrzy czarodzieje i miasto było by bardzo dobtre gdyby nie spieprzony boss i 1-3

Astraf - 2010-08-07 14:45:38

klimat:

muzyka i mrok porzebija wszystko! jedynie z cytadelą może walczyć. 9/10

jednostki:

1.szkielet jest średni, ale nekromancja czyni go świetną jednostką. szkoda że taki powolny  .
2.zombi jest minusem nekropolii. jedynie wytrzymałość i plaga trochę go ulepszają, ale to chyba najsłabsza jednostka tego poziomu.
3.zjawa wysysa manę, co w walce magiem się przydaje, zwłaszcza że nekropolitańczyk może się przez to stać magiem.
4.alp jest chyba najlepszą jednostką tego poziomu przez latanie, szybkość i drain life. tylko staty małe 
5.lisze są zdecydowanie najlepszą jednostką tego poziomu.
6.mroczny jeździec ma tak napakowane umiejętności specjalne i staty że stał się najlepszy w mojej ocenie.
7. typowy przykład napakowanych umiejętności specjalnych. mimo tego jest chyba najsłabszą jednostką tego poziomu.
8,5/10

bohaterowie:
szczególnie specjalność nekromancja jest przydatna. magowie mają sporo mocy, a manę ssą z wroga.
8,5/10

miasto:
ogółem mówiąc, taniocha ...

Caladan - 2010-10-16 19:28:54

Wydawać się może to śmieszne, ale jego siła jest słabością. Przy dobrych wiatrach nekrosi  hipotetycznie koszą każdego. Nekromancja jest cudna po tym wzgledemi i duży plus tego zamku jest taki, że berserk nie działa na nich. Różnicę dla tego zamku robią władcy mroku i wampiry. Zasadniczym minusem jest ,że mają resztę słabych jednostek, lub przeciętnych. Przeciwko zionieciom i podwójnym atakom są  bezradni, oraz magii przyspieszającej. Rzadko nimi gram, ale często walczę przeciwko nim w takiej kolejności( zamkiem, bastionem, lochami, wrotami).

Słowo do nekromancji. Często gram z kolegami, gdzie  jest wykorzystywana na dużych mapach. Śmiem powiedzieć, że jest może nie przereklamowana, ale tak mocno nie rzeżniczy. Szkielety są mimo wszystko 1 poziomu i nawet przy dużych ilościach po pierwszym ataku moga  być  poszkodowane.

GiBoN - 2010-10-17 12:44:03

Przy kilku dziesięciokrotnie większej ilości szkieletów niż inne  miasta 1. poziomu, biorą wszystko na hita, w dodatku innych jednostek mają tyle co reszta miast, wampiry i rycerze wiodą prym na swych poziomach, lisze bardzo silne a smoki dają inicjatywę i mają ciekawy skill, w dodatku są nieumarli, co też daje sporo korzyści, na xl robią co chcą...

Xeno - 2010-10-31 23:34:23

Nekromancja i dyplomacja to dwa najpotężniejsze skile, które zapewniają wygraną. Oczywiście trzeba wiedzieć jak je użyć. W ciągu 5/6 tygodni można spokojnie 2 tyś. szkieletów narobić + reszta armii. Inny zamek nie jest w stanie osiągnąć takiej liczby jednostek 1 lvl.
Prawda, są to jednostki 1 lvl, ale przecież nie będziemy  się tylko nimi zajmować, bo inne jednostki nie czekają. Taka przewaga liczebna nieco obniża nasze morale.

komandosss - 2011-07-02 20:56:52

Widzę, że rozgrzebię temat. Czytałem w wielu miejscach, że nekropolia jest o kant dupy, cienka, słaba, nie ma co tym grać, i w ogóle śmierdzi. Ja gram ostatnio troszkę tym miastem i muszę przyznać, że nie jest najlepiej, ale nie narzekam. Bardzo klimatyczny jest, a rozgrywka sama w sobie jest nimi przyjemna. Natomiast mam pytanie, co z nimi generalnie jest nie tak, że wszyscy narzekają? Nie licząc faktycznie dosyć słabej finalnej jednostki. I generalnie to lepiej grać nimi jako nekromanta czy rycerz?

Xeno - 2011-07-02 21:34:35

Rycerzem grać najlepiej. A wszyscy narzekają bo nekromancja jest zablokowana w grze multi...

komandosss - 2011-07-02 22:35:25

A czemu nie nekromantom? Faktycznie lepiej mieć rycka w specjalizacji załóżmy alp czy tam nekro niż nekromantę z czarami rozwiniętymi?

Mathias - 2011-07-02 23:40:15

Mógłbyś zdradzić, gdzie wyczytałeś te rewelacje?

Xeno - 2011-07-03 10:38:10

Najlepiej mieć rycerza ze specjalnością od szkieletów, gdyż ma bardzo ciekawe drzewko skili, Vokial ujdzie w tłoku.

Frezen - 2011-07-03 13:19:56

Nekropolia nadaje się na duże mapy np. XL,L dobrze na takich mapach jest brać kogoś z nekromancją Isre i zabijać wszystko co się da wtedy ma się dużo szkieletów i po każdej walce staje się silniejszy a jak się ma jeszcze Płaszcz Nieumarłego Króla i zmianę w Arcylisze to gra jest bardzo łatwa.A ludzie mówią że Nekro jest słabe bo ma 3 jed. najgorsze w grze ale zjawy i zombi można zamienić w szkielety.Jak wiadomo w kupie siła:D.

Xeno - 2011-07-03 13:52:00

Ożywieńców można zmienić w szkielety, ale nie będzie komu bronić liszów. O zmianie zjaw pierwsze słyszę, kto będzie kontrę ściągał?

Frezen - 2011-07-03 14:17:49

Musisz mieć taktykę jako umj. ponieważ jak wróg jest szybszy i pierwszy zaatakuje np. lisze i nie zdążysz ich osłonić to ded.

Sauron - 2011-07-03 14:51:30

Żeby szkielet miał więcej HP to nad zmianą zombi w kościeja zastanawiałbym się mocno. Obecnie jednak 20 HP vs 7 HP czy ile tam kościej ma jest zbyt dużą różnicą.

GiBoN - 2011-07-03 14:54:18

Nie opłaca się zamieniać ożywieńców, tym bardziej zjaw, może są słabe, ale od szkieletów silniejsze, a zombie powinny pilnować liszy...

Xeno - 2011-07-03 16:28:47

Jeżeli masz do wyboru aniołki, ożywienców i wiwki to zamieniasz ożywieńców w szkiele, Je bus się kłania.

GiBoN - 2011-07-03 18:33:59

No tak, ale tu chodzi o to samo o co chodzi z nie zamienianiem upiorów w szkielety. Silniejszy kosztem słabszego...

Widmax - 2011-11-19 20:18:58

Temat o moim ulubionym mieście, więc ja też się wypowiem ;P

Jedyne, co mnie irytuje, to ta szkieletornia. Zamienia każdą jednostkę w szkieleta, nawet Archanioła.  Moim zdnaiem powinno być tak, że szkieletornia powinna zamieniać jednostkę w jej odpowiednik z Nekro np. Diabły na smoki, Rycerze z zamku na wampiry itd.

Xeno - 2011-11-19 22:27:17

Smoki i hydry zamienia w kościane smoki, resztę w szkielety.