Mag jest dobry na kompa, grając z kimś kto ma przynajmniej podobne umiejętności wybór maga to prawie walkower.
Offline
Rekrut
No to teraz ja się wypowiem. Inferno na większych mapach rozbije loch, bez większych problemów. Demony + Blok strzelających przez Ifryta i Demona i rzeź, demony wezmą wszystko na hita. Na mniejszej mapie jest już trudniej, farmi się długo więc Loch wygra, bo duża ilość troglodytów (250-300), to potęga. Na dodatek Loch będzie miał minotaury (z 20). Więc wszystko zależy od mapy. REMIS.
Offline
Małe mapki to loteria dla inferna. Loch może uderzyć w 2 tyg i śpimy, ale jak mamy już 1/3/3 to może nakukać tylko. Inferno na pc2M kładzie zamek bez przeróbki więc można się też i bez niej obyć jeśli się nie umie farmić(czytaj ja).
Offline
Rekrut
Na M Inferno nie wygra w 1/3/3 mamy z 70 demonów, ale możemy mieć lochem dużo minotaurów, dobre staty i speed na mass i już w Inferno nie jest tak łatwo.
Offline
Będziesz miał 15 minosów, a jednak 70/80 demonów to jest dużo. Zauważ fakt, że w Inferno jest większe prawdopodobieństwo na haste niż w Lochach. Inferno również pierwsze zaczyna więc to Loch będzie miał ciężką sytuacje jeśli dopadnie go armia demonów.
Offline
Zejde troche z tematu ale zauwazylem pewna rzecz. Skoro nekro nie ma prawa uzywac nekromancji na multi ,to dlaczego Inferno moze uzywac skilla czarcich lordow? Wedlug mnie demony sa 4 razy lepsze niz szkielety. Czekam na odpowiedz...
Offline
Lol...Nekromancja jest za free i nie potrzeba tak naprawdę żadnego skilla żeby narobić szkieletów. W infernie trzeba wywalić kasę w 2lvl gildia, maga, ulepszenie czartów full kasy na to idzie, trzeba się wykazać.
Takie pytanie, czy próbowałeś kiedyś farmić czy tak usłyszałeś że się farmi, robi dużo demonów ma się super siłę i teraz się o to pytasz. Zagraj infernem i mi potem powiedz czy to jest proste i równe nekromancji.
Offline
Poza tym farmienie jest uwarunkowane liczbą czartów. Natomiast nekromantą możesz atakować watahy, czy setki neutrali 1 lvl, wychodzić bez strat i otrzymywać setki szkieletów za free. O ile narobienie kilku dziesięciu demonów jest dość pracochłonne i wymaga strat własnych, o tyle skill nekromancja ma każdy bohater tego miasta. Są tam nawet bohaterowie ze specjalnością tego skilla co na większych, a nawet średnich miastach powoduje, że wynik gry jest z góry przesądzony.
Offline
Rekrut
Nekromancja, po prostu daje większego kopa, bo 2000 szkieletów to wielka potęga, a jeszcze jak weźmiemy np Isrę, to wynik już jest z góry przesądzony, bo dużo szkieletów + trochę reszty stworów + blok łuczników jakimś mięsem i już inferno może nam polizać.
Offline
No dobra ,po czesci mnie przekonaliscie ale nie do konca. Szkielety mozna spowolnic i np. jechac implozja, lub blyskawica z daleka. Diablami i cerberami mozna przeprowadzic taktyke w stylu: czekanie, atak, a potem ucieczka. Demony zalatwiaja reszte. Aha i istnieje ez taki czar jak morowe powietrze oraz oslabienie.
Offline