200 trogli to byl tylko przyklad Wliczajac straty od strzelakow tacy jak np. kusznicy czy jaszczury to bedzie z 200 trogow. A ja nie gram szaktim bo go nie lubie Wole Ajita.
Offline
Pierwsza sprawa graj se Ajitem, graj se na strzelców w singlu sie to sprawdza. Trogle Shaka mają w under 7speed co daje możliwość blokowania większości strzelców na taktyce która ma. Od 2 tyg są chimery które blokują wszystkie strzelające jednostki. Bolka z dodatkowym wojskiem kupuje sie obowiązkowo, nie że mam kasę to kupię. Jak się wdupia te trogle, gra na strzelców to rzeczywiście trudno zdobyć kasę.
Offline
A, loch to minotaury, tak? No to oni wygrywaja. Minotaury są debest!
Offline
Obywatel
Bez watpienia loch . Ma znakomity start . Troglosi + harpie .. A inferno co ? Chowancie i gogi . Smiechu warte . A pozniej loch jeden po drugim ma coraz lepsze jednostki z wyjatkiem chimer . W inferno dobre sa tylko ifryty i psy . A rogatych tylko tyle ze duzo moze byc jak macie dosc okazji . Ale to trzeba specjalnie wystawiac jednostki na odstrzal . Dosc bezsensowne ... To pewnie szybciej wygra sie atakujac wroga niz bawiac sie z neutralnymi ...
Loch oprocz magii ma jeszcze mozliwosc kupic artefakty oraz portal przyzywania ktory moze dac nawet dodatkowego smoka . Inferno ma za to wrota wymiarow i jesli ich jest duzo moze wygrac . Ale normalnie loch wygrywa...
Offline
Loch może dostać mocno od klątwy. Z każdym dniem gry również przewaga lochu maleje gdyż zwiększa się ilość demonów. Można powiedzieć, że loch wygra, bo łatwiej się nim gra.
Offline
Świetne jednostki? Bez przesady, harpie, oczka i meduzy są przeciętne, minotaur trzyma fason. Z drugiej strony loch może być niezłą bronią na inferno, brak ograniczeń strzelców z pewnością utrudnia sprawę demonom. A jak jeszcze wejdzie paraliż czy skamienienie, inferno straci dużą część swej potęgi, tam każdy z tych czterech oddziałów jest na wagę złota. Ale jak Marius użyje mass klątwy, to dopiero będzie zabawny pojedynek
Offline
Obywatel
Oczy sa bardzo mocne . Przypominam ze nie maja kary za strzelanie . Nie mozna ich ,,zablokowac'' bo wala tak samo . Skad wam sie wzielo ze sa ,,przecietne'' sa bardzo dobre . Harpie przecietne ??? Nie dosc ze powstrzymuja kontry to atakuja i wracaja . Genialna jednostka !!! Meduzy tez nie maja redukcji za walke wrecz i jeszcze skamieniaja . Ogromnie grozna jednostka ! Minotaury ?
Znosne ? Toz maja takie morale ze rabia czesto dwa razy . Bardzo niebezpieczna !!!
Przeciw inferno ? To wyjatkowo grozny zamek !
Offline
Meduzy nie mogą mieć kar w walce wręcz przy tej ilości amunicji, ale statystyki mają najwyżej znośne. Minotaury to podium poziomy ze statystykami z wyższej półki.
Offline