No tak, tylko na multiplayer nekromancji się nie podlicza Są też artefakty do nekromancji - więc to jest to samo co morale. Artefakty do morali powiadasz - można je zastąpić innymi - na przykład szczęścia, ataku, obrony.
Offline
Owszem można,ale przeważnie premia do morale jest duża chociażby z samych budowli,a poza tym, w zamku większość bohów ma dowodzenie, a morale i tak nie są wyższe niż +3, natomiast w nekromancji jest to procent, wiec wyższy procent nekromancji-więcej szkieletów, i te +20% ma wtedy spore znaczenie,a jak masz chociaż +2 morale z dowodzenia na niskim poziomie boha, do tego armia nie mieszana ma +1 automatycznie, i jakieś pobojowisko się odwiedzi to sorry, ale ten gral nic już nie daje. Możesz mi powiedzieć, że w multi nekro się nie liczy, ale moim zdaniem powinni ograniczyć, a nie zlikwidować nekromancje, bo co to już wtedy nie to samo miasto, a fakt, że zlikwidowali ja przez korzyści jakie daje jest kolejnym argumentem, który przemawia za tym, że gral z plusem do nekromancji jest lepszy od tego z plusem do morali, które i tak masz...
Ostatnio edytowany przez GiBoN (2009-11-27 20:47:10)
Offline
Generał
Jeśli liczymy też zdolności graczy to remis.
Na surową siłę i ogólnie miasto to wolę Nekropolię:
Kościej - w dużych ilościach wymiata, super cienizną też nie jest, staty średnie.
Zombie - tu wiadomo, że szału nie narobi. Trochę jak golem, ale słabszy. Spowalnia armię, więc wolę go sobie odpuścić.
Upiór - regeneruje się, wysysa manę, średnio-szybki. Nie ma polotu do czołówki, chociaż tytuł dna przyznaję urukowi/golemowi
Wampirzy lord - wymiatacz na poziomie, jedyna konkurencja to atak krzyżowca na blessie, ale i tak powstrzymywanie i ożywianie się z powrotem jest lepsze
Lisz- silna jednostka, trująca chmurka, przyzwoite dla strzelającego staty
Upiorny rycerz - twardziel jakich mało silne staty, klątwa i szansa na większe obrażenia, bardzo szybki. Jest na czele poziomu razem z nagą
Upiorny smok - smoczek elegancko postarza, co mocno osłabia jednostki, mógłby być troszkę lepszy
Bohaterowie: Nekro ma lepszych
Cena: wydaje mi się, że dość podobna
Gildia magów: Nekro ma więcej poziomów
Graal: dodatkowe bonusy do nekromancji są bardzo ważne. Do tego Isra, buty trupa, kaptur wampira, nekromatron i właściwie wskrzeszamy 100% poległych
jeszcze jednostki Zamku:
Halabardnik - wolny, chociaż mocny
Kusznik - kruchy, ale 2x strzał jest użyteczny, trzeba się postarać żeby go dobrze zasłonić, ale na strzelających to i tak nie pomoże
Gryf królewski - może być, jednostka ogólnie na plus, ale mógłby być szybszy i może lepsze byłoby powstrzymywanie ( chociaż nie mówię, że ciągły kontratak jest zły)
Krzyżowiec - wiadomo, że lepsza jednostka ze swojego poziomu
Kapłan - słaby, dobrze że chociaż strzela
Czempion - niezły, szarża przydatna, możliwość ulepszania w stajni na mapie świata
Archanioł - super szybki, lata, wskrzesza
Offline
Rekrut
Sauron napisał:
Upiorny smok - smoczek elegancko postarza, co mocno osłabia jednostki, mógłby być troszkę lepszy
Troszkę lepszy, powinien być dużo lepszy, co mu da to postarzenie, jak statystyki ma słabiutkie.
Sauron napisał:
Kapłan - słaby, dobrze że chociaż strzela
I ma brak ograniczeń w walce wręcz.
Offline
Pandrodor, duża liczba szkieletów jest tylko z nekromancją. Bez niej są to zdaje się 12 szkieletów więcej tygodniowo. Dlatego Halabardnik jest zdecydowanie lepszy. A poza tym - Zamek nie posiada żadnych najgorszych jednostek na poziomie: przecież Magma jest dużo gorsza od Kapłana.
Ja oczywiście dalej stoję za zamkiem, a piszę tylko po to, żeby sprostować zdanie Pandrodora.
Offline
A teraz ja
Piknier vs szkielet- pik jest lepszy, ale szkieletów jest o wiele więcej, co daje i zwycięztwo 0:1
Kusznik vs Zombie- kusznik lepszy, bo zombie to najwolniejsza jednostka w grze(nie wiem jak stoi chłop) 1:0
Gryf vs Zjawa- Gryf walczy z cerberem o prym na poziomie, więc nie ma co go porównywać do takiego syfu jak zjawa 1:0
Krzyżowiec vs Wampir- Krzyż jest drugi na poziomie i ustępuje właśnie wampirowi 0:1
Kapłan vs lisz- nie ma co tutaj porównywać lisz lepszy 0:1
Czempion vs Rycerz- czempion dobry, ale rycerz lepszy 0:1
Archanioł vs smok- Arch walczy o prym na poziomie, a smok to przeciętna/słaba jednostka 1:0
Gildia dla necro 0:1
Budynki na remis 1:1
Bohaterowie na remis, bo necro nie uznajemy 1:1
wychodzi mi 7:5 dla necro pisałem z biegu
Offline
Teraz necro uznajemy, wiec moim zdaniem bohaterowie nekropolii będą lepsi, w surowej sile armia zamku lepsza, magia po stronie nekropolii, budynki specjalne...tez wole nekro, z grallem podobnie, zamek jest również droższy. Mimo wszystko gdyby nie brać pod uwagę nekromancji to zamek wygra, bo samymi wampirami, liszami i władcami mroku nie wygrasz, natomiast nekromancja, na dużych mapach...wiadomo.
Offline
Generał
Chłop robi 3 kroki na równi z ożywieńcem, Olórin Są naprawdę szybcy. Struś Pędziwiatr wysiada.
Graal wzmacnia zdolności nekromancji, jak mamy kilka Nekropolii z nekromatronem każda to wskrzeszamy wszystko co ginie w bitwie. Zamek jest pod tym względem gorszy, bo przecież artefaktów do morale jest sporo i rycerze mają zdolność dowodzenie, więc graal ciut przereklamowany. Smutne, ale prawdziwe.
King of Slayer napisał:
Troszkę lepszy, powinien być dużo lepszy, co mu da to postarzenie, jak statystyki ma słabiutkie.
Postarzanie to zmniejsza punkty życia o połowę. Więc jak np. czempion ma 100 HP to potem ma 50 HP. Mało Zdolność całkiem przydatna.
Offline
Obywatel
ja uważam że wygra zamek raz gdy walczyłem w krypcie to od razu ich rozniosłem
oraz zamek ma ARCHANIOŁY a necro upiorne smoki
Mathias: Za głupotę się nie karze, jednak za nieprzejrzystość tekstu i olewanie wszystkiego, co z ortografią i interpunkcją związane - upomnienie 4/5.
Offline
Wiesz, jeśli porównujesz zamki na podstawie walk w Krypcie, to szczere gratulacje. Wszystko wygra w Krypcie..
99 w Twoim nicku to rocznik?
Ostatnio edytowany przez Viewer (2009-12-21 13:57:51)
Offline