Obywatel
Dyskusja o inferno.
podprogramowe;)
Bractwo Ognia
Bractwo Ognia Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
Daje 1 punkt Mocy bohaterowi odwiedzającemu zamek
Bóstwo Ognia
Bóstwo Ognia Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i sprawia, że każdy kolejny tydzień będzie Tygodniem Skrzata
Chmury Ognia i Siarki
Chmury Ognia i Siarki Koszt budowy: 1000 złota + 5 siarki
Wymaga: Fort
Zwiększa Siłę bohatera o 2 punktu podczas oblężenia zamku
Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie
Ratusz
Ratusz Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie
Kapitol
Kapitol Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie
Fort
Fort Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego
Umocnienia
Umocnienia Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%
Zamek
Zamek Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek
Gildia Magów, poziom 1
Gildia Magów, poziom 1 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu
Gildia Magów, poziom 2
Gildia Magów, poziom 2 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 siarki + 4 kryształy + 4 klejnoty
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu
Gildia Magów, poziom 3
Gildia Magów, poziom 3 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 siarek + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu
Gildia Magów, poziom 4
Gildia Magów, poziom 4 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 siarek + 8 kryształów + 8 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu
Gildia Magów, poziom 5
Gildia Magów, poziom 5 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 10 rtęci + 10 siarek + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 5 poziomu
Jezioro Ognia
Jezioro Ognia Koszt budowy: 4000 złota + 10 kamieni + 3 rtęci + 3 siarki + 3 klejnoty
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Ifryty
Ulepszone Jezioro Ognia
Ulepszone Jezioro Ognia Koszt budowy: 3000 złota + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarek + 5 klejnotów
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Ifryty Królewskie
KuĽnia
KuĽnia Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Wozy z Amunicją
Pchli Targ
Pchli Targ Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby
Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 rtęć dziennie
Przedsionek Piekieł
Przedsionek Piekieł Koszt budowy: 3000 złota
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Czarty
Ulepszony Przedsionek Piekieł
Ulepszony Przedsionek Piekieł Koszt budowy: 3000 złota + 5 rtęci + 5 siarek
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 2, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Czarcich Lordów
Przeklęty Pałac
Przeklęty Pałac Koszt budowy: 15000 złota + 10 drewna + 10 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Jezioro Ognia, Przedsionek Piekieł, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Diabły
Ulepszony Przeklęty Pałac
Ulepszony Przeklęty Pałac Koszt budowy: 20000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Jezioro Ognia, Przedsionek Piekieł, Świątynia Zła, Urodzisko, Wrota Piekieł
Możesz tu rekrutować Arcydiabły
Psiarnia
Psiarnia Koszt budowy: 1500 złota + 10 drewna
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Piekielne Ogry
Ulepszona Psiarnia
Ulepszona Psiarnia Koszt budowy: 1500 złota + 5 siarek
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Cerbery
Klatki
Klatki Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Psiarnia, Urodzisko
Zwiększa przyrost Piekielnych Ogrów lub Cerberów o 3 tygodniowo
Świątynia Zła
Świątynia Zła Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Gogi
Ulepszona Świątynia Zła
Ulepszona Świątynia Zła Koszt budowy: 1000 złota + 5 rtęci
Wymaga: Fort, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Magogi
Tawerna
Tawerna Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku
Urodzisko
Urodzisko Koszt budowy: 300 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Diabliki
Ulepszone Urodzisko
Ulepszone Urodzisko Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Chowańce
Narodzisko
Narodzisko Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Urodzisko
Zwiększa przyrost Diablików lub Chowańców o 15 tygodniowo
Wrota Piekieł
Wrota Piekieł Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Demony
Ulepszone Wrota Piekieł
Ulepszone Wrota Piekieł Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Świątynia Zła, Urodzisko
Możesz tu rekrutować Rogate Demony
Wrota Wymiarów
Wrota Wymiarów Koszt budowy: 10000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Umocnienia
Można wymieniać jednostki z zamkiem, który posiada Wrota Wymiarów
Diablik
Diablik
Atak: 2
Obrona: 3
HP: 4
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 50 złota
Przyrost: 57
Chowaniec
Chowaniec
Atak: 4
Obrona: 4
HP: 4
Uszkodzenia: 1-2
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 57
Gog
Gog
Atak: 6
Obrona: 4
HP: 13
Strzały: 12
Uszkodzenia: 2-4
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 125 złota
Przyrost: 24
Magog
Magog
Atak: 7
Obrona: 4
HP: 13
Strzały: 24
Uszkodzenia: 2-4
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 175 złota
Przyrost: 24
Piekielny Ogar
Piekielny Ogar
Atak: 10
Obrona: 6
HP: 25
Uszkodzenia: 2-7
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 19
Cerber
Cerber
Atak: 10
Obrona: 8
HP: 25
Uszkodzenia: 2-5
Szybkość: 8
Koszt rekrutacji: 250 złota
Przyrost: 19
Demon
Demon
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 35
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 250 złota
Przyrost: 12
Rogaty Demon
Rogaty Demon
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 40
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 270 złota
Przyrost: 12
Czart
Czart
Atak: 13
Obrona: 13
HP: 45
Uszkodzenia: 13-17
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 500 złota
Przyrost: 9
Czarci Lord
Czarci Lord
Atak: 13
Obrona: 13
HP: 45
Uszkodzenia: 13-17
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 700 złota
Przyrost: 9
Ifryt
Ifryt
Atak: 16
Obrona: 12
HP: 90
Uszkodzenia: 16-24
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 900 złota
Przyrost: 6
Ifryt Królewski
Ifryt Królewski
Atak: 16
Obrona: 14
HP: 90
Uszkodzenia: 16-24
Szybkość: 13
Koszt rekrutacji: 1100 złota
Przyrost: 6
Diabeł
Diabeł
Atak: 19
Obrona: 21
HP: 160
Uszkodzenia: 30-40
Szybkość: 11
Koszt rekrutacji: 2700 złota + 1 rtęć
Przyrost: 3
Arcydiabeł
Arcydiabeł
Atak: 26
Obrona: 28
HP: 200
Uszkodzenia: 30-40
Szybkość: 17
Koszt rekrutacji: 4500 złota + 2 rtęci
Przyrost: 3
Offline
Dosyć fajne miasto. Tylko bohasterowie nienadzwyczajni
Offline
Obywatel
Najbardziej nie lubie tego miasta z przyczyn oczywistych tzn. reprezntuje zlo niezbyt estetyczne.Jest to srednie miasto jednakze raczej slabe na poczatku.Jednostki latajace sa na poziomie 6-7 do tego strzelajace na 2 wiec slabe.Na poczatku jest to slabsze miasto nawet niz Barbarzyncow bo orki strzelaja mocniej a Roki sa na 5 poziomie.Jednakze po rozbudowie przewyzsza ono Barbarzyncow.Magogi sa grozne bo atakuja kilka pol.Niekiedy zreszta i swoich.Psy gryza 2 pola.Lordowie produkuja demony. Ifryty sa silne i zadaja duze straty i lataja to samo z tymi na 7 nie bede glosno wymiawial choc ulepszone sa koszmarnie drogie i nie oplaca sie ulepszac chyba ze mamy kase do zmarnowania.
Ulepszone Inferno jest silne gdy jest ich kilka i maja wrota ktorymi mozna przeskkiwac z jednego do drugiego.Wtedy jest nie do zdobycia.
Nie gram tym miastem chyba ze jest obowiazkowe w scenariuszu.
Offline
Na początku większość miast jest słabych. Nie wiem o co wam chodzi, przecież nie jest takie złe.
Offline
Obywatel
Hejjka
To miasto nie jesst dla mnie zafajne.
Jedynie tylko ifryty i czarty
Offline
Obywatel
Psy gryza 3 pola
Offline
Obywatel
Ale te psy mają słabą obronę troszkę.
A zeby te 3 pola zaatakować musi byc ich ok 180-400 zeby dać bardzo dobry efekt.
______________________________________________________________________
/\ /\
/ \RAMPART_KING/ \
Offline
Obywatel
-->WoG!
w WoGu poprawili troche staty i nie widze problemu ;D
Offline
Ja tam myślę, że cerbery są sp[ox.
Offline
inferno jest fajne diabeł ma dość duży atak nie pamiętam jaki ma arcydiabeł
inferno jest dość tanie
jesli dobrze pamiętam ma 2 jednostki strzelające magogi a drugie nie pamiętam
Offline