No, tylko problem pojawia się, gdy kopalń bronią pikinierzy czy centaury . Ja tam nigdy nie lubiłem tych gremlinów, bo ginęły mi po jednym ataku nieprzyjaciela. Jak juz mówiłem, lepsze tylko od chochlika i nimfy.
Offline
Obywatel
Gremliny są bardzo silne, bo strzelają i jeśli je się dobrze chroni to zadają bardzo dużo dmg i można nimi zabić bardzo dużo silnych i wolnych jednostek.
Offline
Przestępca
Mathias napisał:
No, tylko problem pojawia się, gdy kopalń bronią pikinierzy czy centaury
Tylko centaury. Pikinierzy są na tyle wolni, że łatwo ich można gremlinami rozjechać. Centki mogą sprawiać poważne problemy, bo są szybkie i silne.
Offline
Tylko że pikinierzy mają na tyle dużo deffa, że mogą przetrzymać sporo strzałów gremlina. Zazwyczaj żeby dojść wystarczą 3-4 tury, z czego większość ze ,,złamaną" strzałą gremlina.
Offline
Przestępca
Zazwyczaj to gremliny mają przyrost 35, a halabardnicy 28. Zazwyczaj po jednej/dwóch turach kloce zbliżają się do gremlinow na tyle, żeby te strzelały z pełną skutecznością. W ostateczności kloców będzie tak mało, że gremle nawet w walce wręcz sobie poradzą.
Offline
Nie rozbawiaj mnie. Te ,,kloce" mają dużo więcej deffa i HP, a te kilka strzałów gremlina niewiele mu zrobi.
Offline
Rekrut
Hmmm.... racja - nie ma mocnych (przynajmniej wsrod 1 poziomu) na Pikinierow i
Centaurow. Wiec, Wiekszy Gremlin jest na 3 miejscu, jendostek 1 poziomu .
Offline
Przestępca
Niby strzela, ale i tak nic nie ustrzeli, denne staty, badziewna jednostka.
Offline
Rekrut
Dreader napisał:
Niby strzela, ale i tak nic nie ustrzeli, denne staty, badziewna jednostka.
A czego Ty sie spodziewasz po jednostce pierwszego poziomu? I tak dobrze, ze strzela - Wiekszy Gremlin, to jedna z najlepszych i najprzydatniejszych jednostek w poczatkowym etapie gry.
Offline
Obywatel
Świetna jednostka z dużym potencjałem... Trzeba tylko dobrze używać, żeby nie padały i znowu - nie zabijać je specjalnie, tylko dlatego, że mają mało hp.
Pojedyńcze gargulce i jazda! Kosimy mapkę.
Offline