Są użyteczne i bardzo ułatwiają expienie
Wyglądają jak wyglądają, ale swoją wartość mają
Offline
Użyteczne na początku, takie sobie jednostki, a fakt, że to strzelaki sprawia, że je lubię .
Offline
Generał
Ładne, niebieskie stworki, które bardzo ułatwiają nam pracę nad zdobywaniem kopalni. Ich rola jest nieoceniona. Nie mają wytrzymałości pik czy centków, ale plasują się na wysokiej pozycji rankingu I poziomu.
Offline
Tu muszę przyznać Ci rację, zanim nie postawimy nag to one głównie expią, a gargi robią za zasłonę, no bo jak 80 gremlów zada 150 dmg pierwszego dnia to nie ma się co dziwić .
Offline
Generał
Bohater początkowy + 16 z budynku + bohater z karczmy = około 80 gremlinków
Oprócz tego kilkanaście gargulców.
Jak najbardziej można Fortecą grać. Szybka ekspansja konieczna ze względu na drożyznę miasta.
Offline
Taa, ale jak już są nagi to od 2. tygodnia( szczególnie jak jest db) kosimy wszystko co najdzie pod nóż.
Offline
Obywatel
Fajna jednostka na poczatek zwlaszcza jak obok zamku jest darmowe siedlisko . Na poczatku wymiata . Niestety pozniej padaja od jednego ciosu bo statystyki nedzne a jeszcze wrecz redukcja 50 % . Zdecydowanie przydala by sie wieksza obrona aby mozna nimi pograc ...
Offline
Obywatel
Nie lubię tej jednostki, dla mnie najgorsza na swoim poziomie. Na początku ma jakiś sens, ale później to nędza. Jej umiejętność strzelania, cena i przyrost tylko ją pogrąża, bo mając nawet setki gremlinów, to padają od jednego ciosu (a jak wiemy, komputer jeszcze lubi atakować najsłabszego strzelca, czyli od razu je tracimy), a jak nawet coś tam trafią, to prawie zerowe obrażenia. Wolę coś bardziej wytrzymałego, co się przydaje w późniejszych etapach (piki, gnolle, centaury itp.)
Offline
Umiejętność gry, poziom pionka jak widzę. Gremlinki wyciągają sensowny dmg na błogo, są strzelcem, tego nie można lekceważyć. No ale jak się je straci jak nobek podczas walk na mapie nie dziwię się, że potem takie kwiatki czytam.
Offline
Obywatel
One giną szybko nawet jak ich się dużo zbierze. I można je chronić jak się da, ale mają marne 4 pkt życia, więc nawet marna błyskawica 100 dmg zabierze ich 25.
No dobra, z błogo będzie 3 obrażenia, ale one mają 4 ataku, w dodatku trzeba dodać złamane strzały i kary w walce wręcz.
Na początku gry są przydatne, ale później znacznie tracą swoją wartość. Po prostu bardziej preferuję na tym poziomie coś co przetrwa parę ataków, przynajmniej kontrataki przyjmą na siebie.
Offline