Złote Smoki nie mają odporności na armagedon.
Heh, jest świetny trick, ale wymaga on poświęcenia boha. To ostateczność, stracimy herosa, ale będziemy mieli przewagę w wojsku nad nieprzyjacielem. Otóż bierzemy naszego boha z armagedonem(najlepiej, żeby miał jak najwięcej mocy nabitej), zostawiamy całą armię w mieście(oprócz jednej szybkiej, najlepiej pegaza, przynajmniej na coś się przyda). Atakujemy wroga i na początku bitwy rzucamy Armageddon. Wróg padnie, a nam zginie tylko jedna jednostka ^^. Potem wystarczy dokończyć dzieła naszym wojskiem i - wygrana ^^.
Offline
No tak, ale nawiązując do tego. Nie jest tak łatwe wyszkolić sobie takiego bohatera, by rzucał armaggeddon jakiś 8 poziom musi mieć i max mądrość oraz magię ognia.
Magia ognia zwykle kojarzy mi się z efektownymi zaklęciami obszarowymi - takimi jak - kula ognia oraz inferno. Jest także bardzo przydatna 'tarcza ognia'.
Offline
Kula ognia czy inferno to nic nieznaczące czary. Nawet ten wasz Armageddon mało się go w praktyce używa. Najlepszy czar wiadomo berserker szkoda że zakazany ehh. Ale mało z was zdaje sobie sprawe o potędze Klątwy - oddziały atakują z najmniejszą dla nich skutecznością licząc duże armie to daje bardzo dużo. Oślepienie wiadomo no i niestety na tym chyba kończymy bo więcej fajnych czarów tam nie ma. Rządze krwi ewntualnie jeszcze można dać.
Offline
Obywatel
Klątwa i ręka śmierci to bardzo dobry duet, daje bardzo dużą przewagę, dlatego bardzo lubię magię ognia. Jeżeli się uda zdobyć berserkera to można wygrać mając nawet dużo mniejszą armię.
Offline
Generał
Najlepsze zaklęcia to przede wszystkim klątwa, oślepienie i berserk. Na mistrzowskiej magii, klątwa osłabia wszystkich, a gdy wróg nie zna rozproszenia, to ma naprawdę tęgie lanie, bo zadaje tylko ułamek normalnych obrażeń. Reszta też ładnie pomaga.
Offline
Obywatel
Jedna z najbardziej klimatycznych magii, gdy gramy nacjami "zła". Szczególnie Inferno. No i świetne czary: Klątwa; Oślepienie; Żądza krwi; Armagedon; Berserk; Pogromca; Tarcza ognia; Ofiara.
Offline
Ogólnie magia średnia, ale ma np. niedocenianą ofiarę (poświęcamy bezużyteczne jednostki, np. impy, żeby wskrzesić sobie potężne, np. arcydiabły - ofiara przywraca więcej pkt. życia, niż wskrzeszenie nawet). Berserk jest zabójczy, klątwa i oślepienie (lepsze nawet od zapomnienia) również trzymają poziom. Ogólnie magia średnio-dobra, gorsza zdecydowanie od ziemi i powietrza, lepsza od wody.
Offline
Doktor Schnabel von Rom dobrze to powiedział: magia klimatyczna, gdy gramy złem. Ale jeśli chodzi o jakość, to różnie już bywa. Oczywiście, Klątwa i Oślepienie wymiatają. Berserk jest świetny. Ale NA PEWNO nie jest lepsza od najlepszej wody.
Offline
Rekrut
Ze co???? Niby Magia Ognia jest lepsza od Magii Wody????? Chyba z d**y strony ;D . A co do tego klimatu tej magii, to racja .
Offline
Obywatel
Zen-Aku napisał:
Ogólnie magia średnio-dobra, gorsza zdecydowanie od ziemi i powietrza, lepsza od wody.
Na pewno Magia Ognia nie jest lepsza od Magii Wody, są na równi. Przewyższają je (i również na równi) Magia Ziemi i Powietrza.
Mathias napisał:
Ale NA PEWNO nie jest lepsza od najlepszej wody.
Woda nie jest najlepsza, lecz nie jest gorsza od ognia, jest z nim na równi.
Ognia (tak jak i wody) nic nie zastąpi jako "magii pomocniczych". Jednak nie są one najlepsze, bo dominujące są ziemia i powietrze.
Offline