Magyar, skoro m. ognia jest twoim zdaniem najgorsza w grze, to dlaczego ją podałeś w 8. najlepszych skillach? Trochę konsekwencji.
Ognia (tak jak i wody) nic nie zastąpi jako "magii pomocniczych".
Osobiście uważam, że nie ma nic lepszego od czarów wspomagających. Zaklęcia ofensywne po pewnym czasie tracą całkiem wartość, a więc Ziemia i Powietrze nie są najlepsze.
Offline
Rekrut
Mathias napisał:
Magyar, skoro m. ognia jest twoim zdaniem najgorsza w grze, to dlaczego ją podałeś w 8. najlepszych skillach? Trochę konsekwencji.
Co? Jakich troche konsekwencji? Przeciez to nie ja napisalem. Ja napisalem, ze Magia Wody i Powietrza, a nie Ognia...
Offline
Ach, sory, pomyliłem się .
Offline
Obywatel
Mathias napisał:
Osobiście uważam, że nie ma nic lepszego od czarów wspomagających. Zaklęcia ofensywne po pewnym czasie tracą całkiem wartość, a więc Ziemia i Powietrze nie są najlepsze.
Ognia ma Klątwę, Oślepienie i Ofiarę, które przydają się do końca gry. Tak samo Woda: Błogosławieństwo, Rozproszenie i Modlitwa. Ziemia za to ma: Spowolnienie, Miejskie Wrota, Tarczę i Kamienną, Skórę, również przydatne Trzęsienie Ziemi. A Powietrza: Przyśpieszenie, Anty-magię, Wrota Wymiarów, Lot, Hipnozę i Precyzję.
Ostatnio edytowany przez Doktor Schnabel von Rom (2009-05-03 13:30:11)
Offline
Obywatel
Do wody dodałbym jeszcze Teleportację i Klonowanie, poza tym Antymagia należy do Magii Ziemi.
Offline
Generał
Woda: błogosławieństwo, rozproszenie, uleczenie, modlitwa, teleportacja, zapomnienie, osłabienie, klonowanie.
Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-05-03 14:39:28)
Offline
Obywatel
Sauron napisał:
Woda: błogosławieństwo, rozproszenie, uleczenie, modlitwa, teleportacja, zapomnienie, osłabienie, klonowanie.
Te czary i tak nie są tak przydatne i potężne jak Magii Ziemi i Magii Powietrza. Spowolnienie, Miejskie Wrota, Tarcza i Kamienna Skóra, Trzęsienie Ziemi, Anty-magia (słuszna uwaga MaD), Ożywienie, Pole siłowe, Wskrzeszenie, Implozja, Przygnębienie. Sam widzisz Magia Ziemi ma najwięcej czarów użytecznych i potężnych.
Offline
Część wymienionych przez ciebie zaklęc, Doktorze, albo nie jest wcale wspomagaczami (Implozja, Trzęsienie Ziemi - to czary ofensywne, zaraz się a propo nich odezwę), albo jest nic nie warte (Przygnębienie, Ożywienie - bo tylko dla Necro). Z pozostałych: Tarcza i Kamienna Skóra to bardzo podobne czary, różnią się tylko zastosowaniem (bo np. na Strzelca nie rzucisz Tarczy, tylko Skóre). A czy się przydają? Wolę potężne Błogosławieństwo niż którekolwiek z tych dwóch. Ale czasem się przydają, np. jak gramy Twierdzą, gdzie jednostki nie mają deffa. Antymagia dość dobra, Wskrzeszenie i tak nie ozywia jednostek na stałe (tylko na czas bitwy; na stałe ożywia tylko Archanioł i Czarci Lord), więc właściwie to coś w stylu przyzwania żywiołaka. Jedynie Spowolnienie, Miejski Portal i Pole Siłowe jest faktycznie bardzo potężne.
Z czarów ofensywnych: Trzęsienia Ziemi się nie używa, bo przecież ,,oblężenie to tylko niewielki ułamek gry, większość dzieje się na otwartym polu"
Offline
Mathias napisał:
Wskrzeszenie i tak nie ozywia jednostek na stałe
Oczywiście, że ożywia na stałe, trzeba mieć tylko ziemię na mistrzu (i tak zawsze ją pociągniemy, jak tylko weźmiemy).
Mathias napisał:
Osobiście uważam, że nie ma nic lepszego od czarów wspomagających.
Są takie czary. Podaj mi jeden dowolny wspomagacz, a na 100% będę mógł Ci podać klątwę, która to częściowo, bądź w całości neutralizuje - i nici ze wspomagania. Najsilniejsze są klątwy, ew. czary na mapie przygody, bądź pole siłowe (ten czar trudno sklasyfikować).
Offline
Obywatel
Mathias napisał:
Część wymienionych przez ciebie zaklęc, Doktorze, albo nie jest wcale wspomagaczami (Implozja, Trzęsienie Ziemi - to czary ofensywne, zaraz się a propo nich odezwę), albo jest nic nie warte (Przygnębienie, Ożywienie - bo tylko dla Necro). Z pozostałych: Tarcza i Kamienna Skóra to bardzo podobne czary, różnią się tylko zastosowaniem (bo np. na Strzelca nie rzucisz Tarczy, tylko Skóre). A czy się przydają? Wolę potężne Błogosławieństwo niż którekolwiek z tych dwóch. Ale czasem się przydają, np. jak gramy Twierdzą, gdzie jednostki nie mają deffa. Antymagia dość dobra, Wskrzeszenie i tak nie ozywia jednostek na stałe (tylko na czas bitwy; na stałe ożywia tylko Archanioł i Czarci Lord), więc właściwie to coś w stylu przyzwania żywiołaka. Jedynie Spowolnienie, Miejski Portal i Pole Siłowe jest faktycznie bardzo potężne.
Z czarów ofensywnych: Trzęsienia Ziemi się nie używa, bo przecież ,,oblężenie to tylko niewielki ułamek gry, większość dzieje się na otwartym polu". A więc - skoro Balistyka to chłam - Trzęsienie Ziemi to dziadostwo. Implozja jest dopiero na 5. poz. - a więc mamy ją pod koniec gry. Zdecydowanie lepszy jest Łańcuch Piorunów. Jest jeszcze Deszcz Meteorytów - jedyny naprawdę przydatny czar ofensywny w tym mieście.
Ja nie wymieniałem tylko zaklęć wspomagających, tylko te najsilniejsze, więc nie wiem po co Twoja uwaga. Ożywienie i Przygnębienie są bardzo dobrymi czarami na poziomie mistrzowskim, nie tylko dla Nekropolii. Tarcza i Kamienna Skóra, są bardzo przydatne w każdej sytuacji. Do Wskrzeszenia to co napisał Zen-Aku też się odnosi. Możesz twierdzić, że oblężeń nie ma dużo, bo rzeczywiście, nie ma ich wiele ale jednak są i takie zaklęcie jak Trzęsienie Ziemi jest wtedy bardzo przydatne. Ja nie twierdzę, że Balistyka to chłam i nie wiem jak Ty grasz, ale ja wolę rozbudowane rozgrywki, w których dosyć często używa się czarów V poziomu. Deszcz Meteorytów jest przydatny ale nie wiem o jakie Ci miasto chodzi, bo myślałem, że rozmawiamy o Kanonie Magii Ziemi i czarów jego przydatności, a nie o mieście.
Offline