Nie neguję plusów tej jednostki, ale niestety odnośnie kosztów się nie zgodzę: z powodu swojej nie tyle wygórowanej ceny, co wyliczonej tylko w jednym surowcu (rtęć bodajże), trudno jest go zbudować. Trzeba się mocno napocić, żeby zdobyć tyle kasy i rtęci na siedlisko, a potem na samą jednostkę... Według mnie koszta powinny być rozbite przynajmniej na 2-3 rodzaje surowców (+ złoto), np. siarkę, rtęć, klejnoty czy coś...
Offline
Jeżeli chodzi o koszty, to podstawka i ulepszenie wynoszą 5k złota więcej, niż choćby u złotego, czy czarnego smoka, to nie jest aż tak dużo, gdyż ten nie wymaga 3 poziomów gildii magów. Szczerze mówiąc to diabeł w walce 1 vs 1 położy wszystko poza archaniołem( i być może behemotem). Jest bardzo szybki i nie musi się narażać na cios wroga w wielu sytuacjach, dla mnie jednostka świetna. Tak na margnesie gdyby miał 50 hp więcej to rozwalił by każdego na poziomie .
Offline
Cena siedliska Złotego to podobne przegięcie jak Arcydiabła. W obydwu przypadkach koszta się mieszczą w złocie oraz 1-2 rodzajach surowców. W porównaniu z innymi, gdzie jest albo taniej, albo cena rozbita na więcej surowców, siedliska tych dwóch jednostek trudniej jest postawić.
Offline
Nie, ostatecznie diabły postawić jest łatwiej od smoków, no ogólnie w 2 tygodniu powinno dać radę, tak jak połowę 7. lvla.
Offline
No, nie byłbym tego taki pewien, ale trzeba by było zrobić testy, innego wyjścia nie ma.
Offline
Ej, nie raz postawiłem diabły nawet w 1. tyg (oczywiście jak było bogato) i to z umocnieniami( często kosztem piesków).
Offline
Generał
Szkoda, że potem są pewnie problemy z wykupem. Za to diabły z tymi swoimi skillami jak najbardziej zasługują na szacunek. Po to zresztą zmniejszono im HP. (bo taki arcydiabeł z 250-300 HP hula sobie po mapie, teleportuje się, zatrzymuje jedno pole, atak ma mocny i powstrzymuje kontratak- przesada!)
Offline
Gdyby miał 250 hp to jego REALNE staty wyglądały by tak:
A: 26
O: 28
DMG: 60-80
HP: 250
SPEED: 17
Przy takim potworze każdy by wymiękał...
Offline
Arcydiabeł tak jak i złoty smok są dość drogie w wykupie, ale spokojnie da się je wybudować w 2 tyg (smoki co prawda w ostatni dzień tygodnia, ale da się).
Generalnie arcydiabeł jest jedną z lepiej wyważonych jednostek w heroes. Na tym poziomie skill powstrzymywanie kontry jest warty przynajmniej wg mnie z 50 pkt hp, a daje znacznie większe możliwości
Jednostka mocna i niebezpieczna. Osobiście jestem ciekaw, czy wygrał by walkę z archem 1vs1 biorąc pod uwagę, że atakuje z premią i powstrzymuje kontrę
Offline
Arcydiabel jest swietny, w armi zawsze jest dla niego miejsce. Skille ma swietne( z archem spokojeni pojedzie Olciu.) Arcydiabel w pojedynku przegra tylko z beszkiem i moze feniksem.
Offline