I tak zawsze zostają pojechani przez nagi. Te 20% to jest naprawdę mało, a szansa na wejście podwójnego uderzenia jest jeszcze bardziej znikoma.
Stałe obrażenia nagi są naturalną ochroną przed klątwą. Warto też zwrócić uwagę na zastosowanie jednostek w swoich miastach. Rycerz to szturmowiec co leci na URRAA, a naga jest jednostką stojącą obok strzelca. Powstrzymywanie kontry to jeden z lepszych skili w grze.
Offline
W walce 1 vs 1 naga tnie wszystko co żywe, ale w praktyce rycerzem można zdziałać naprawdę wiele, a fakt, że jest mocniejszy od smoków mówi sam za siebie. Uderzenie nie jest takie rzadkie, a większość jednostek nie jest odpornych na klątwę.Sam jest umarlakiem, więc nie spadną mu morale, nie zabije gorgona, czy sam nie oberwie od klątw...
Ostatnio edytowany przez GiBoN (2012-05-13 11:51:03)
Offline
Zdecydowanie Upiorny prowadzi na poziomie. Z nagą wygrywa statami, a skill ma bardzo dobry. Naga jest na drugim miejscu 6. lvla (niestety, z pokorą muszę przyznac, iż moje testy wykazały, że czempion jest od niej słabszy sad biję się w piersi), ze swoim PK miażdży wielu na swej drodze. Mogłaby byc trochę szybsza i już by bardziej konkurowała z Upiornym w kwestii przydatności.
Offline
Wątpię, ona jest w mieście strzeleckim, tam dżin i gargulce starczają...
Offline
Dżiny są cienkie. A nagi stanowiłyby pokaźne dowództwo armii. W Necro przecież też są hordy szkieletów jako trzon wojska.
Offline
Ale dżiny i gargi to szybki szturm na odsłoniętych strzelców, gdy reszta wrogiej armii musi podejść...
Offline
Niektóre miasta jak Twierdza nie mają zbyt dobrych strzelców, więc i tak podchodzą.
Offline
I po to jest taki mały fajfus, który podleci, pierdyknie strzelca i wróci na dalszą miazgę.
Offline
Rycyk jak to rycyk. Przydatniejszy, naga taki statystyczny koks jak arch i tylko dzięki zaklęciom, artom od speeda jest bardziej skuteczna.
Offline
Zgadza się, a tymczasem Nagi mogą dokonywać destrukcji w armii wroga. Tylko że jest to utrudnione z powodu mniejszej szybkości.
Offline