Obywatel
120 ciężko, szczególnie, że na większości map nie masz skąd czerpać jednostki z innych zamków. Nie zmienia to faktu, że inferno powinno cisnąć twierdzę, tylko od razu mass haste potrzebny.
Offline
Rekrut
Dobra to będzie tak.
Jednostki-Twierdza
Bohowie-Twierdza
Czary-Inferno
Budynki Specljalne-Twierdza
Twierdza jest ogólnie lepsza.
Offline
Co ty king piszesz?
Jednostki Inferno są złe,nie wszystkie są lepsze,ale jednak inferno zamiata twierdzą.Bohaterowie raczej są porównywalni,czary to ma inferno lepsze,a budynki specjalne też ma lepsze inferno,bo takie wrota wymiarów to kozacki budynek.Inferno jest lepsze na dłuższe gry,bo twierdza ma szanse zgasić ognień inferna przed farmieniem demonów.
Offline
Inferno na duze mapy na M czasem wychodzi wygrac a czasem nie.... a twierdza na malych robi rzez praktycznie z kazdym z powodu ceny i dostepnosci jednostek ... Ja wole inferno dlatego mysle ze inferno
Offline
Inferno wygrywa. Pomimo, że behy stawia się w 1 tyg inferno ma lepsze jednostki.
- chowaniec vs goblin - Z minimalną przewagą wygrywa goblin za wytrzymałość i atak
Chowaniec
Atak:4
Obrona:4
Obrażenia:1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość:7
Przyrost:15/30/49
Koszt:60
Hobgoblin
Atak:6
Obrona:5
Obrażenia:2-3
Wytrzymałość:10
Szybkość:5
Przyrost:15/30/49
Koszt:50
- gog vs jeździec - Wiadomo wygrywa jeździec z taką dupną jednostką jak gog
Magog
Atak:7
Obrona:4
Obrażenia:2-4
Wytrzymałość:13
Szybkość:6
Przyrost:8/16/24
Koszt:175
Wilczy rycerz
Atak:8
Obrona:5
Obrażenia:3-4
Wytrzymałość:10
Szybkość:8
Przyrost:9/18/27
Koszt:140
- cerber vs ork - Wygrywa cerber jako najlepsza jednostka poziomu
Cerber
Atak:10
Obrona:8
Obrażenia:2-5
Wytrzymałość:25
Szybkość:8
Przyrost:5/10/16
Koszt:250
Uruk
Atak:8
Obrona:4
Obrażenia:2-5
Wytrzymałość:20
Szybkość:5
Przyrost:7/14/21
Koszt:165
- demon vs ogr - Wygrywa demon. Staty mówią same za siebie
Rogaty Demon
Atak:10
Obrona:10
Obrażenia:7-9
Wytrzymałość:40
Szybkość:6
Przyrost:4/8/12
Koszt:270
Ogr Szaman
Atak:13
Obrona:7
Obrażenia:6-12
Wytrzymałość:40
Szybkość:4
Przyrost:4/8/12
Koszt:300
- Czarci lord vs Ptak gromu - Wygrywa czart z właściwością farmowania demonów. Przegrywa tylko w szybkości i wytrzymałości
Czarci lord
Atak:13
Obrona:13
Obrażenia:13-17
Wytrzymałość:45
Szybkość:7
Przyrost:3/6/9
Koszt:700
Ptak gromu
Atak:13
Obrona:11
Obrażenia:11-15
Wytrzymałość:60
Szybkość:11
Przyrost:3/6/9
Koszt:700
- Ifryt vs Cyklop - Wygrywa ifryt z tarczą ognia. Cyklop za drogi mało wytrzymałości
Sułtański ifryt
Atak:16
Obrona:14
Obrażenia:16-24
Wytrzymałość:90
Szybkość:13
Przyrost:2/4/6
Koszt:1100
Cyklop królewski
Atak:17
Obrona:13
Obrażenia:16-20
Wytrzymałość:70
Szybkość:8
Przyrost:2/4/6
Koszt:1100
- Diabeł vs Beh - Tutaj remis gdyż diabeł o wiele mocniejszy w szybkości obronie i ataku a reszta to dupa
Arcydiabeu
Atak:26
Obrona:28
Obrażenia:30-40
Wytrzymałość:200
Szybkość:17
Przyrost:1/2/3
Koszt:4500, 2 rtęci
Starożytny behemot
Atak:19
Obrona:19
Obrażenia:30-50
Wytrzymałość:300
Szybkość:9
Przyrost:1/2/3
Koszt:3000, 1 kryształ
Offline
Inaczej sie gra inaczej twierdza to porownanie nie ma sensu bo od 3 tygodnia w infernie licza sie jednostki od 4 poziomu w gore a tam masz blad ogr szaman ma 60hp i wogole jest lepszy od demona jako surowa jednostka lecz w demonach liczy sie ilosc
Offline
Rekrut
To będzie tak:
Inferno - Gildia do poziomu 5. i najczęściej pojawia się w tym mieście magia ognia.Chochliki są dobre, ale nie najlepsze, przydają się w dużych ilościach do wysysania many.Magog, może i strzela w własne jednostki, ale ma spore dmg i potrafi narozrabiać.Cerber atakuje 3 pola co się przydaje.Demony są najbardziej przydatne, jak jest ich dużo.Czarty, bez nich nie można się obejść, chyba każdy wie czemu.Ifryty, bardzo często zapewniają pierwszy ruch w bitwie i mają tarczę ognia.Diabły są też mocne, ale w grupie.
Graal jest b. dobry jeśli gra się przeciwko magom(patrz 1 i 2 linijka).
Twierdza - Gildia tylko do 3. poziomu, ale da się przeżyć, najczęściej tu się trafia magia ziemi.Gobliny to mięso armatnie lub osłona dla strzelców.Wilczy Jeźdźce atakują 2 razy i mają spore dmg.Urukowie strzelają i bardzo się przydają jeśli przeciwnik ma dużo jednostek 1. i 2. i ewentualnie 3. poziomu.Ogr, wolna jednostka, albo jednostka do osłony strzelców, albo, jak się doczołga to zabójcza broń.Ptaki Gromu walą piorunem i mają dobre dmg.Cyklopy, są słabe nawet, ale mogą niszczyć mury co jest przydatne podczas oblężenia.Behemoty obniżają obronę przeciwnika o 80%(!!!) gdy atakują i można je wybudować już w pierwszym tygodniu gry.
Graala Twierdzą nigdy nie zdobyłem, więc się na Jego temat nie wypowiem.
Według mnie szala zwycięstwa przechylona jest na Inferno.
Offline
King of Slayer napisał:
Chochliki są dobre, ale nie najlepsze, przydają się w dużych ilościach do wysysania many.
To jest moim zdaniem najlepsze
Ostatnio bardzo podobają mi się ogry. 60 hp a są na 4lvl, mają max dmg jak min dmg u minosa. Szkoda że kosztują kupę drewna, ale opłaca się zainwestować.
Offline
heh kto liczy na chochliki w infernie... w infernie chochliki są fajne bo dobrze sie je na Demony przerabia... Ogry sa bardzo silne tylko troche za wolne jak na typowe miasto atakujace... ale mamy Mass haste i jest zabawa
Offline
Jednostki:
Chowaniec < Hobgoblin - Oba słabe. Ale lepsze statystyki hobgoblina
Gog > Wilk - Podwójny atak przeciwko strzelaniu. Choć wilk ma podwójny atak zanim dojdzie do goga ten go zestrzeli + wieksza wytrzymałośc goga.
Cerber > Uruk - Cerber wymiata na swoim poziomie, a uruk tylko strzela.
Demon = Ogr - Statystyki podobne. Demon zada wiecej obrazen o 1 ale og jest wytrzymalszy, więc remis.
Czart > Ptak - Czart ma lepsze statystyki + świetna um. specjalna.
Ifryt > Cyklop - Ifryt we wszystkim lepszy tańsze siedlisko + wieksza wytrzymalość, szybkość. Jedyny plus cyklopa to strzelanie.
Diabeł < Behemot - Lepsze statystyki behemota + niższa cena oraz szybciej możemy je wybudować. Zdecydowana wygrana behemota.
Bohaterowie: Twierdza
Magia : Inferno
Cena: Twierdza
6 : 5 dla Inferno
Offline